Pagina 59 van 113 EersteEerste ... 94955565758596061626369109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.161 tot 1.180 van de 2246

Onderwerp: FASt: Q4 40 e-tron - Launch edition S Competition > P111 eerste Q4 stress test

  1. #1161

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Scuba Blue (4).jpgNummerplaten (2).jpg


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Annie......
    Carnaval
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #1162

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Zo project is afgerond. Oude A4 is:
    - Leeg gehaald
    - Uitgedaan van binnen
    - Natural Look behandeling interieur
    - Gewassen
    - Voorzien van de zomerbanden
    - Zomerbanden mooi zwart gemaakt
    - Winterwielen schoon gesopt

    Staat nu in de stalling om dinsdag in te leveren. Dan nog even een doekje met QD+ er over en hij kan bij Audi Centrum Tilburg zo de showroom in Je moet je spullen toch netjes inleveren

    En dinsdag maken we dan meteen wat plaatjes van oud en nieuw
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #1163
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Hulde! Zo hoort het
    En het hoort een beetje bij de losweek fase. Je bouwt toch een band op met zo'n stuk blik

    Nog een paar dagen
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #1164

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Hulde! Zo hoort het
    Die komt och wel een beetje uit onverwachte hoek
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #1165
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Zo project is afgerond. Oude A4 is:
    - Leeg gehaald
    - Uitgedaan van binnen
    - Natural Look behandeling interieur
    - Gewassen
    - Voorzien van de zomerbanden
    - Zomerbanden mooi zwart gemaakt
    - Winterwielen schoon gesopt

    Staat nu in de stalling om dinsdag in te leveren. Dan nog even een doekje met QD+ er over en hij kan bij Audi Centrum Tilburg zo de showroom in Je moet je spullen toch netjes inleveren

    En dinsdag maken we dan meteen wat plaatjes van oud en nieuw
    Zal de dealer niet veel meemaken dat een auto zo ingeleverd wordt; hulde voor je instelling!
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!



  6. #1166

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    Zal de dealer niet veel maken dat een auto zo ingeleverd wordt; hulde voor je instelling!
    Iig 1x in de 3 jaar die van mij. Ooit op goede vrijdag een Polo binnen gereden 2e paasdag was ie verkocht En gisteren bij de occasion afdeling al aangegeven dat ze een plekje vrij moeten houden zodat hup naar binnen kan.

    Maar idd zijn er ook die hun auto met natte kruis vlekken in de bekleding en volle asbak inleveren.

    Trouwens overbuurman ook aangestoken. Die heeft op zijn manier (links en rechts nog een vuile vlek) zijn auto ook gewassen voor inlevering a.s. dinsdag.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #1167
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Trouwens overbuurman ook aangestoken. Die heeft op zijn manier (links en rechts nog een vuile vlek) zijn auto ook gewassen voor inlevering a.s. dinsdag.
    Is altijd leuk wanneer de buren aangestoken worden en zeker wanneer je ziet hoe er dan 'gepoetst' wordt .
    Inmiddels komen ze wel al langs voor advies .
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  8. Ad
  9. #1168

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    Is altijd leuk wanneer de buren aangestoken worden en zeker wanneer je ziet hoe er dan 'gepoetst' wordt .
    Inmiddels komen ze wel al langs voor advies .
    Ga ik bij deze aan twijfelen. Eerst met de spons van beneden (eerst de wielen) naar boven afsoppen van de droge auto. En dan met de hoge druk afspuiten. Dit heeft hij ergens gezien alleen de volgorde niet gesnapt Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met de nieuwe zwarte Skoda Wel kan hij er 3 doen als ik mijn velgen gedaan heb
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #1169
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Ga ik bij deze aan twijfelen. Eerst met de spons van beneden (eerst de wielen) naar boven afsoppen van de droge auto. En dan met de hoge druk afspuiten. Dit heeft hij ergens gezien alleen de volgorde niet gesnapt Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met de nieuwe zwarte Skoda Wel kan hij er 3 doen als ik mijn velgen gedaan heb
    Is toch lachen om die lui aan het werk te zien; ik lach me in ieder geval krom als ik deze methode zie!
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  11. #1170

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    Is toch lachen om die lui aan het werk te doen; ik lach me in ieder geval krom als ik deze methode zie!
    Wij hier ook. Kijken achteraf altijd bewonderd hoeveel er weer overgeslagen is
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  12. #1171
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Wij hier ook. Kijken achteraf altijd bewonderd hoeveel er weer overgeslagen is
    Inderdaad en vinden dan ook nog dat ze hun auto GEWELDIG gepoetst hebben .
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  13. #1172

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard

    Goed werk @FASt ! Was vandaag ook druk. 12 velgen en een Audi gedaan. Oh ja, ook nog 50 molshopen, de vloer van de carport met de HD en een stuk tuin. Nu gevloerd op de bank

    Veel plezier met ophalen van de nieuwe !
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  14. #1173
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Die komt toch wel een beetje uit onverwachte hoek
    Nou, het banden zwart maken vind ik dan wel weer overdreven maar mijn auto's gaan ook altijd gewassen en gezogen retour hoor
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  15. #1174
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Nou, het banden zwart maken vind ik dan wel weer overdreven maar mijn auto's gaan ook altijd gewassen en gezogen retour hoor
    Auto poetsen zonder bandenzwart, is hetzelfde als een schoon kostuum met vieze schoenen .
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  16. #1175
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Maar idd zijn er ook die hun auto met natte kruis vlekken in de bekleding inleveren.
    Wat bedoel je precies met "natte kruis vlekken"? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar hoop dat je iets ander bedoeld.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  17. #1176
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    ITrouwens overbuurman ook aangestoken. Die heeft op zijn manier (links en rechts nog een vuile vlek) zijn auto ook gewassen voor inlevering a.s. dinsdag.
    Zag ik jouw buurman Ron nu ook in een Audi rijden?
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  18. #1177

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Wat bedoel je precies met "natte kruis vlekken"? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar hoop dat je iets ander bedoeld.
    Parallel aan mijn A4 stond in de wijk een vergelijkbare. Deze is begin dit jaar terug gegaan uit de lease. Eigenaar riidt nu een 3 GT ... not my cup of tea ... gewoon een hok imho. Maar daar was ergens onderweg een of andere milkshake op de stoel gedumpt tussen het kruis of iets anders . Zag er niet uit
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #1178
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Parallel aan mijn A4 stond in de wijk een vergelijkbare. Deze is begin dit jaar terug gegaan uit de lease. Eigenaar riidt nu een 3 GT ... not my cup of tea ... gewoon een hok imho. Maar daar was ergens onderweg een of andere milkshake op de stoel gedumpt tussen het kruis of iets anders . Zag er niet uit
    Ik zag gisteren zo'n 3GT rijden; nog lelijker dan een 5GT, bah! Slecht voor mijn ogen.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  20. #1179
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.358
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Bijna weer een dag voorbij.
    Weer een stukje dichtbij.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  21. #1180

    Standaard Re: FASt: A4 Avant 1.8 TFSI 88 Pro Line S > P57 deel II komt dichterbij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Bijna weer een dag voorbij.
    Weer een stukje dichtbij.
    Hij is voorbij. Nog één en één wachten tot in de middag

    GOEDEmorgen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •