Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 48

Onderwerp: Exit Audi A6 Avant 4F, inkomend Audi A6 Avant 4G

  1. #1
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Exit Audi A6 Avant 4F, inkomend Audi A6 Avant 4G

    Geachte Audiforumleden,

    Na lange een tijd passief actief te zijn geweest (veel lezen) op het Audiforum, vind ik het nu tijd om mij even voor te stellen.

    Ik ben Pieter en ik ben een Audi liefhebber in hart en nieren. Thuis hebben we een mooie Audi geschiedenis die begonnen is in 1991 met een Audi 80. We hebben naast de Audi 80 onder andere een Audi 80 Avant, meerdere A4 Avants en een Audi A3 Sportback gereden. Momenteel rijden we een Audi A3 Sportback Eissilber 1.2 TFSI S Tronic S edition en een Audi A6 Avant Monzasilber 2.0 TDI Multitronic Pro line en S line.

    Het duo:
    IMG_0252.jpg

    Zoals sommigen misschien al is opgevallen, is onze Audi A6 Avant vroeger van Ketelapper geweest. Via google een keer toevallig 'onze' A6 tegengekomen en begin dit jaar hebben we Ketelapper in real life ontmoet. Op de laatste S/RS meeting zijn de A6 4F en de A6 4G nog even naast elkaar gezet.
    De A6 hebben we alweer sinds 2010 en tot op heden zijn er vele (trillingsvrije) kilometers meegemaakt. Waarschijnlijk is in de periode tussen de inruil van Ketelapper en de aankoop door ons de oorzaak van de trillingen gevonden.

    In maart van dit jaar hebben we de Audi A3 Sportback 1.6 Atrraction 8L ingeruild voor een Audi A3 Sportback 8P 1.2 TFSI S Tronic S edition uit de Audi Directselectie. Een hele vooruitgang in de techniek en vooral de S tronic is echt een vooruitgang t.o.v. de 5 versnelling handbak. De 'Freilaufmodus' was wel erg wennen, de auto remt dan niet af op de motor bij het loslaten van het gas omdat de koppelingsplaten van elkaar verwijderd worden. Het systeem zorgt wel voor een verbruiksvermindering, maar het is niet altijd wenselijk. Gelukkig kun je met de schakelflippers de s tronic uit de 'Freilaufmodus' halen en afremmen op de motor.

    IMG_0537.jpgIMG_0177.jpgIMG_0794.jpg

    Sinds een paar maanden is dankzij het Audiforum het cardetailing 'virus' ook bij mij aangeslagen. Ik maakte de auto's altijd al met de hand schoon (beide Audi's hebben nog nooit een wasstraat gezien), maar toen ik las wat je allemaal nog meer kunt doen ben ik maar eens begonnen met een kleisetje. Inmiddels heb ik wel door hoe véél schoner je de lak kunt krijgen met de juiste middelen. Inmiddels werk ik met het twee emmer principe, een grit guard, washandschoenen, droogdoeken, een kleiset van Meguiars, Poorboys QD+ voor de waterspots, Meguiars Gold Class Carnauba wax en binnenkort ga ik de Poorboys EX-P sealant eens uitproberen. Alles breng ik met de hand aan met behulp van applicatorpads.

    IMG_1128.jpg De beading heb ik al aardig onder de knie.

    De komende week ga ik de imitatie velgen van de winterset van de A6 eens grondig onder handen nemen. De vlakken tussen de spaken zijn volgens mij niet even goed gespoten als de spaken. Hierdoor hoopt er op deze vlakken veel teer en vliegroest op, wat ik er met de hand en een stukje oude klei niet meer af kan krijgen. Daarom heb ik Iron-x en Tar-x besteld om eens te proberen of de velgen daarmee schoner worden.

    Het ingebeten vuil:
    IMG_1124.jpg

    Polishers heb ik nog niet geprobeerd, ik ben daar nog een beetje huiverig voor i.v.m. het creëren van krassen i.p.v. het verwijderen van krassen.

    Tot op heden heb ik op het Audiforum ontzettend veel gelezen en geleerd. Ik hoop dit nog lang te mogen blijven doen!
    Laatst gewijzigd door audifreak2; 22-03-14 om 10:27.
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  2. #2

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Welkom. 2 mooie Audi's waar eentje voor mij een bekende is. Waarschijnlijk ook nog weleens naar één van de autobeurzen aan het stuur gezeten. Foto's van de A6 hoeven we niet te vragen. Google barst ervan Maar van de A3 en als setje zijn natuurlijk meer dan welkom.

    En veel plezier met het poetsen. Blijft een dankbare bezigheid.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.940
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Welkom Pieter


    Zeker als die van een forummer is geweest This thread is worthless without pics.jpg
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  4. #4
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Zoals gevraagd heb ik nog een paar afbeeldingen toegevoegd.
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  5. #5
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.180
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Hoi, leuk dat je showroomtopic hebt aangemaakt En leuk om ex-A6 terug te zien, zeker zo mooi samen met jullie A3 ook!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #6
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Zo weer eens even een update,

    Afgelopen weken heeft er op het Audi gebied bij ons het een en ander plaats gevonden.
    Het begon begin februari met de aankondiging van de Sport Edition uitvoering op de Audi A6 4G (C7). Naar aanleiding van deze aankondiging een bezoekje gebracht bij onze dealer in Roosendaal, maar daar bleek al snel dat het voor ons niet aantrekkelijk was om een nieuwe Audi A6 Avant 4G Sport Edition te bestellen. Daarna is het even rustig geweest, maar ondertussen hebben we de bekende autosites wel in de gaten gehouden.

    Twee weken later werd bij Pouw in Zwolle een nieuwe Audi A6 Avant 2.0 TDI 100 kW Multitronic Pro Line S (oude uitvoering) flink afgeprijsd, dus het daar nog maar eens geprobeerd. Dit bleek een stuk aantrekkelijker te zijn, maar bij Pouw is het nooit tot onderhandelen gekomen omdat iemand anders eerder had besloten.

    Vorige week een mailtje gestuurd voor een voorraad Audi A6 Avant 2.0 TDI 130 kW Multitronic Sport Edition bij Huiskes Kokkeler (Hengelo). In eerste instantie leek het voorstel van de mail heel aantrekklijk, dus wij er naar toe, maar daar zijn we van een koude douche thuis gekomen. Het kwam er op neer dat er veel meer bij moest worden betaald dan de offerte van de e-mail aangaf. Erg zonde van de zaterdagmiddag en de 466 kilometers.

    Zaterdagavond nog maar eens rond gekeken op alle sites van de Audi dealers in Nederland en daar vonden we bij Autoland van den Brug in Drachten een spiksplinternieuwe Quartzgrijze Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI 130 kW Multitronic Sport Edition met een flinke korting. Vervolgens een e-mail gestuurd naar deze dealer en maandagochtend werden we netjes gebeld met een voorstel. Dit bleek zeer aantrekkelijk, dus vandaag zijn we er naar toe geweest. Na enig onderhandelen is de knoop doorgehakt, de auto wordt van ons!

    Hierbij eerst een paar foto's van de website van de dealer:
    IMG_0030.JPGIMG_0031.JPGIMG_0032.JPGIMG_0033.JPGIMG_0034.JPGIMG_0035.JPGIMG_0036.JPGIMG_0037.JPGIMG_0038.JPGIMG_0039.JPGIMG_0040.JPG

    De A6 uit Drachten zal worden afgeleverd met winterbanden op de standaard 18 inch S line velgen, voor de zomer schaffen we 19 inch originele '15-spaak-ster' (bestelcode PRY) velgen aan.
    $_85.JPG

    Met dank aan de uitgebreide beschrijvingen van Ketelapper zullen de volgende Vagcom aanpassingen worden gedaan:
    - Bevestigingstoon van alarm bij ontgrendelen
    - Bevestigingstoon bij vergrendelen
    - Mee branden achterverlichting bij dagrijverlichting
    - Mistlampen als bochtverlichting
    - Vrijschakelen hidden menu
    - Vrijschakelen DVD kijken tijdens het rijden
    - Tellersweep
    - Olietemperatuur en laptimer beschikbaar

    Verder wordt de auto geleverd met rubberen matten, bumperbeschermfolie, rubberen kofferbakschaal, een lakstift en de ruiten zullen met het kenteken gegraveerd worden.

    Aanstaande vrijdag zal de eberspächer standkachel worden uitgebouwd uit de huidige A6 4F, als de nieuwe A6 4G in ons bezit is zal deze worden over gebouwd.

    Voor de toekomst:
    - S6 Mistlamproosters
    - S line logo grille
    - S line logo klep

    Onze huidige Audi A6 Avant heeft ons nooit in de steek gelaten, maar de multitronic twijfelde nog wel eens met het overschakelen van D naar R. Dit was de grootste reden om de A6 niet over de 200.000 km te brengen, terwijl dit aan het begin van de aanschaf van onze huidige A6 wel de bedoeling was.
    De dealer stond versteld van de staat waarin de auto nog verkeerde, als hij de kilometerstand zou moeten schatten op basis van het uiterlijk zou hij 40.000 km hebben geschat. Dat is toch bijna 160.000 km winst dankzij detailing!

    Volgende week vrijdag 21 maart zal de aflevering plaatsvinden. Hierna zullen er wat meer real life foto's volgen.
    Laatst gewijzigd door audifreak2; 13-03-14 om 19:25.
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  7. #7

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Kijk dat is een mooi vooruitzicht. En 1,5 week is te overzien

    En laten we de voorganger weer bij een liefhebber komen.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #8
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.180
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Van harte Erg leuk vooruitzicht en goed ook om de fijne tijd met mijn ex-A6 hier te kunnen lezen!

    Mooie A6 4G. Ik zag laatst al dat quartzgrijs weer opnieuw leverbaar is geworden. Staat 'm erg goed. Op naar weer opnieuw 200.000km heerlijke Audi-kilometers
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #9
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Kijk dat is een mooi vooruitzicht. En 1,5 week is te overzien

    En laten we de voorganger weer bij een liefhebber komen.
    Het is zeker te hopen dat de A6 4F weer bij een liefhebber terecht mag komen. Na bijna 200.000 kilometer van 'vertroeteling' zou de A6 eigenlijk niet minder verdienen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Van harte Erg leuk vooruitzicht en goed ook om de fijne tijd met mijn ex-A6 hier te kunnen lezen!

    Mooie A6 4G. Ik zag laatst al dat quartzgrijs weer opnieuw leverbaar is geworden. Staat 'm erg goed. Op naar weer opnieuw 200.000km heerlijke Audi-kilometers
    Quartzgrijs vind ik op zich een mooi alternatief voor monzazilver, het is misschien een iets minder exclusieve en een iets grauwere kleur, maar het is toch een stuk lichter dan bijvoorbeeld Daytonagrijs of Phantomzwart en de A6 lijkt er ook een stuk groter door. In Hengelo stond in een de showroom een nieuw Phantomzwart exemplaar, maar deze had al een hoop zichtbare swirls. Dat vind ik toch wel echt een groot nadeel van een donkere lak.

    Nog een fotootje vanuit de showroom (smartphone kwaliteit):
    IMG_1389.jpg

    Ik weet nog niet wat ik wil ga doen qua bescherming van de lak. Volledig in de SPN, misschien een andere coating (Cquartz?) of gewoon in de Meguiars Carnauba wax? Als beginnend detailer heb ik slechts ervaring met de laatste wax, maar misschien zijn er nog leden die tips en/of adviezen hebben?
    Ik baal gigantisch van het feit dat ik niet bij de poetsmeeting in april kan zijn, want dan wordt oma 80 jaar. En ja, daar kan ik écht niet omheen...
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  11. #10
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Zeer mooi hoor! Ik had ook die kleur gekozen als ik een A6 besteld had!
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  12. #11

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Quartz grijs is een erg harde lak. Dus lekker swirl vrij te houden bij het op een juiste manier wassen. Op mijn oude had ik tot vorige week een mooi resultaat met SPN. Met 4-5 maanden beading. Alleen heb ik ook andere ervaring. Op de Polo was het na 6 weken foetsie.

    Ik ga het iig in de winter weer gebruiken (langere standtijd) en de zomer met een mooie wax aan de slag. De reden is dat ik verwacht met de huidige Scuba een mooiere glans te kunnen bereiken. Quartz was daar minder gevoelig voor m.i.. Eenvoudige te onderhouden, vuil valt niet gigantisch op, maar ook niet echt een poetskleur voor 130% wauw resultaten. Beetje net als zilvergrijs.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #12
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Voorstellen: Audi A6 Avant en Audi A3 Sportback

    Bij deze de eerste update over onze nieuwe Audi A6 4G.

    Keurige aflevering door autoland van den Brug, geinig dat ze hem onder een doek hadden gezet. Een leuke extra zo'n onthulling! Aan alle wensen was voldaan en de instructie was prima. Al met al 'uiterst tevreden' over de aflevering.

    IMG_1443.jpg

    De rit van de dealer in Drachten naar Goeree Overflakkee was gelijk een goede basis om de auto te leren kennen.

    De eerste punten die opvallen t.o.v. de vorige Audi A6:
    - De besturig is prettiger en directer.
    - Het stuur is kleiner, de lange termijn moet uitwijzen of het prettiger is.
    - Het onderstel is een stuk comfortabeler.
    - De motor is veel stiller.
    - De isolatie dempt vooral de hoge tonen beter, waardoor de lage tonen iets meer naar voren komen (maar dan een stuk zachter dan in de 4F). Hierdoor lijkt het alsof de motor iets meer bromt.
    - De motor draait dankzij de 8 traps Multitronic lagere toerentallen bij dezelfde snelheid als de 7 traps Multitronic.
    - Bij het plaatsen van de zomerset bleek dat de auto iets hoger 'op z'n poten' staat, wat de instap vergemakkelijkt.
    - De 130 kW motor past véél beter bij de A6 met de 100 kW motor, wat een verschil!
    - Het boordcomputerverbruik gaf nu al een lager verbruik aan dan met de vorige A6, namelijk 14,4 km/L i.p.v. 14 km/L. Praktijk moet uiteraard nog uitwijzen of dit werkelijk zo is.
    - Het is niet mogelijk om het actuele verbruik in km/L of L/100km weer te geven, dit wordt nu met een soort balkje met een schaalverdeling in de boordcomputer weergegeven. In de A6 4F kon je dit nog als een getal in km/L of L/100km weergeven.
    - Het MMI Navigatie Plus systeem bevat veel meer functionaliteiten.
    - De opbergmogelijkheden bij de ruimte van de thuiskomer zijn beperkter.
    - De materialen van de 4G zijn toch nét even iets minder dan die van de 4F. Zo zijn de gebruikte stoffen en plastics in de kofferbakruimte harder dan bij de 4F.
    - De piepjes van het ont- en vergrendelen van de auto zijn zachter dan bij de 4F.

    In de loop van de tijd zullen er waarschijnlijk nog wel wat meer punten bij komen, maar dit waren de eerste dingen die direct opvielen.

    Foto's met de zomerset volgen nog, maar momenteel regent het hier.

    Helaas heeft de dealer niet alle vagcom aanpassingen kunnen uitvoeren. Dvd functie tijdens het rijden vond hij niet verantwoord en de mistlampen als bochtenverlichting was volgens hem niet mogelijk omdat er geen mistlampen op zouden zitten. Dus misschien nog een keer een afspraak maken met @ketelapper voor de Vagcom aanpassingen?

    Op de planning staat nog om de S line mistlamproosters te vervangen voor die van de Audi S6 en S line logo's op de klep en in de grille te plaatsen.
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  14. #13
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Audi A6 Avant 4G zomersetup

    Bij deze een paar exterieur foto's met de zomerset velgen.

    _MG_3515.jpg
    _MG_3510.jpg
    _MG_3505.jpg
    _MG_3509.jpg
    Laatst gewijzigd door audifreak2; 23-03-14 om 16:28.
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  15. #14
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.180
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 Avant 4G zomersetup



    Wees welkom voor vagcom-aanpassingen. Meld je maar een keertje, na deze week.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  16. #15

    Standaard Re: Audi A6 Avant 4G zomersetup

    Prachtige A6!
    En dat zijn de velgen (zomervelgen) die ik ook had genomen als ik een normale Avant had gekozen.
    uitstekende keuze! Ben benieuwd of ik je een keer in de buurt zie over de N57 (kom uit HLS)
    @ketelapper De mistlampen als bochtenverlichting. Staat dat dan alleen aan als de dimlichten aanstaan of gaat dat ook overdag? En heb je er dan een andere kleur mistlampen in gedaan? Ben erg benieuwd, ben namelijk ook geïnteresseerd. Laatst met een 5 serie gereden met dynamische bundel en dat is echt een verschil. Tevens de A8 deed dat heel mooi. Dus een tussenoplossing is de mistlampen gebruiken.

  17. #16
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.180
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 Avant 4G zomersetup

    @Schiphol
    Zie mijn topic, inderdaad andere lampen met wit licht er in bij mij. Lampen gaan alleen aan bij dimlicht. Functionaliteit echt wel minder dan adaptive light, maar best leuke gimmick.


    Wat een flapdrol-dealer trouwens, dat hij zegt dat er geen mistlampen op A6 zitten OK ze heten nu 'slechtweer lampen' maar doen hetzelfde...
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  18. #17

    Standaard Re: Audi A6 Avant 4G zomersetup

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audifreak2 Bekijk Berichten
    Bij deze een paar exterieur foto's met de zomerset velgen.

    _MG_3510.jpg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schiphol Bekijk Berichten
    En dat zijn de velgen (zomervelgen) die ik ook had genomen als ik een normale Avant had gekozen.
    uitstekende keuze!
    Ziet er inderdaad super uit!

  19. #18
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi A6 Avant 4G zomersetup

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten

    Wat een flapdrol-dealer trouwens, dat hij zegt dat er geen mistlampen op A6 zitten OK ze heten nu 'slechtweer lampen' maar doen hetzelfde...
    Ik ben maar niet met de verkoper in discussie gegaan aangezien de dvd functie ook nog niet is vrijgeschakeld, ik dacht dat ik dat beter aan een professional kan overlaten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schiphol Bekijk Berichten
    Prachtige A6!
    En dat zijn de velgen (zomervelgen) die ik ook had genomen als ik een normale Avant had gekozen.
    uitstekende keuze! Ben benieuwd of ik je een keer in de buurt zie over de N57 (kom uit HLS)
    De PRY velgen waren snel gekozen, 18 inch voor de zomer is eigenlijk te klein en 20 inch weer te groot en te opzichtig. De PQ2 velgen vind ik van de zijkant nogal vlak en de PQT velgen zijn toch meer van de vorige generatie Audi modellen. De keuze viel dus al snel op de PRY velgen. Overigens zijn de PQ1 velgen voor de winter ideaal, ze zijn goed toegankelijk en daardoor goed schoon te houden.

    De A6 rijdt voornamelijk naar Zeeland via de N59, helaas niet de N57. Uiteraard komen we wel eens in HLS voor een boodschap, maar dit is voornamelijk met de A3.
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  20. #19
    audifreak2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Audi A6 Avant 4G zomersetup

    Hierbij weer even een foto update.

    Van de week zijn de S6 mistlamproosters en het S line embleem op de klep geplaatst. Verder zijn in het interieur de gloeilampjes vervangen voor ledlampjes. S line logo in de grille volgt binnenkort, net zo als de bagagerollo rails en een fixeerset voor in de bagageruimte.
    Gisteren een begin gemaakt met de SPN behandeling, halverwege de middag helaas vanwege de sterk toenemende wind moeten stoppen vanwege de kans op opstuivend zand. Inmiddels staan de klep, het front en de ramen in de SPN.
    _MG_3590.jpg _MG_3588 removed plate.jpg_MG_3609 removed number.jpg_MG_3606 removed plate.jpg_MG_3547 removed plate.jpg

    Nog even een nieuwe interieurimpressie:
    _MG_3552.jpg_MG_3550.jpg_MG_3557.jpg_MG_3563.jpg_MG_3565.jpg_MG_3570.jpg_MG_3579.jpg_MG_3592.jpg_MG_3595.jpg

    Vorige week met de smartphone nog even snel een foto van het nieuwe (ongewassen) duo gemaakt.
    IMG_1533_removed plate.jpg
    Audi A4 Avant 35TDI S tronic S line (2022 - heden)

  21. #20
    PatrickNB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 Avant 4G zomersetup

    Erg mooie wagen! En mooie kleur ook.
    Veel plezier ermee!
    Mooi om te zien dat de A6 tegenwoordig ook een wat sportiever front heeft.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •