Pagina 186 van 188 EersteEerste ... 86136176182183184185186187188 LaatsteLaatste
Resultaten 3.701 tot 3.720 van de 3749

Onderwerp: Quest A5 SB 2017 // Next...

  1. #3701

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Hij was me net te snel af, pikt zo mijn droom 5 af


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Staat nog een S5 zonder black optic en een S5 cabrio in NL
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #3702
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Staat nog een S5 zonder black optic en een S5 cabrio in NL
    Ik zeg: DOEN!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  3. #3703
    Bejabo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    63
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Even voor de duidelijkheid; @Bejabo is de nieuwe eigenaar van deel I

    Welkom Ben!
    Hopelijk krijgt de A5 hier op AF nog een beetje aandacht zodat ik hem nog wat kan volgen.
    Aandacht krijgt ie zeker, na 2 maand en ±1500 km verder krijg ik nu een gereviseerde motor in de auto.
    na de vakantie ging motormanagement lampje branden(oranje) en direct naar de garage gegaan wat bleek:
    - Distributieketting verschoven a.g.v. uitrekken van de ketting.
    - kleppen krom
    - kop moet gevlakt worden.

    Toen blok uitelkaar was kwam de vraag, olie probleem ook oplossen?...............Tuurlijk.

    Vandaar dat besloten is om een gereviseerde motor er in teleggen i.p.v. alles te repareren
    A4 b8 avant 2.0 tfsi quattro

  4. #3704
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Damn

    Dat is behoorlijk zuur zeg
    En je had natuurlijk 0 garantie?
    Hopelijk snel opgelost en vergeten.
    Maar hier zit je natuurlijk niet op te wachten met een nieuwe auto.
    Sterkte en succes!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #3705
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Das zeker een zure appel, maar zo te lezen weer snel opgelost.
    Wel gelijk het olieprobleem aangepakt zo.
    Kick ass and chew bubblegum


  6. #3706
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Was vanmiddag bij Louwman. Bij passeren van Skydive heel goed parkeerterrein bestudeerd want had wel tijd voor koffiestopje, maar geen nieuwe A5 gespot Wel oud model...
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  7. #3707

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // arrived!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenaan Bekijk Berichten
    Heeft er iemand al een eigen (data)simkaart gebruikt?
    Zo ja, betekent dit dat voor alle dataverkeer de eigen simkaart wordt gebruikt en dat de Audiconnect simkaart wordt uitgeschakeld?

    @Quest: Smartphone interface zit er toch niet in
    Ik wil hier nog even op inpikken als het enigszins kan.

    Ik ben nog niet helemaal mee met die Audiconnect.
    Te pas en te onpas krijg ik de melding 'MyAudi' niet beschikbaar...' of zoiets in dat genre.
    Sorry dat ik het niet exact kan repliceren maar ik krijg die melding vaak tijdens het rijden of op momenten dat ik mijn ogen ergens anders voor nodig heb dan voor dat TFT-scherm.
    Ik heb bij de afhaling van de wagen de pech gehad om een werknemer van VW te hebben die de uitleg over de wagen gaf, de werknemer die dit voor Audi deed was net ontslagen. Toen we bij die Audiconnect/MyAudi-toestanden kwamen kregen we in de auto ook de melding. Zijn uitleg: "Dat is omdat we hier in een metalen gebouw zitten, we hebben hier geen verbinding...'
    Maar het is precies of ik hiervoor nergens verbinding heb.
    Moet ik daar iets voor doen voor die Audiconnect? Is dat iets met die Streetview-toestanden?
    Of moet ik iets activeren?

  8. Ad
  9. #3708
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Was vanmiddag bij Louwman. Bij passeren van Skydive heel goed parkeerterrein bestudeerd want had wel tijd voor koffiestopje, maar geen nieuwe A5 gespot Wel oud model...
    Jammer Vincent. Had je graag een rondleiding gegeven. Better luck next time
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  10. #3709
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Quest A5 SB 2017 // Next...

    Gelijk maar even een update posten.

    Wat ben ik blij met de keuze voor de nieuwe A5.
    De vooruitgang die geboekt is tov de oude en de A6 (waar ik sterk over aan het twijfelen was) is enorm. Tot nu toe maar 1 andere SB gezien op de weg.
    Keyword is "comfort".

    Enorm comfortabel in rijgedrag. Heuvels? No problemo! Automaat? Wil niet anders meer! Enige nadeel van de automaat is de vertraging na inschakelen van "R". Duurt lang!
    Het interieur klopt helemaal. Alles zit op de goede plek. Alleen de richtingaanwijzer zou ik in BIS laag hebben gezet ipv hoog en achter de bovenkant van het stuur.
    Nu voor mij niet te zien door de stand van het stuur.
    Met VC een onderscheidende en luxe uitstraling. De bekleding is top en het schuif/kanteldak is heerlijk. Geeft een gevoel van vrijheid.

    En wat blijft het een sportief en praktisch model. Veel ruimte door de grote klep die met de voet gemakkelijk te openen is. Sluiten van de klep met de knop in de klep is ook erg fijn. Geen vette vingers meer En het openen en sluiten van de klep met de knop in de bestuurdersdeur is een hele fijne. De hele keyless optie is overigens top.
    Alleen het sluiten van de klep met de sleutel werkt niet soepel. Ook niet prettig is dat de klep soms ongewenst open gaat door de sleutel in mijn broekzak. Een sleutelhoes zou een oplossing kunnen zijn maar die is er nog niet voor deze sleutel.

    Al met al erg blij met de gemaakte keuzes.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  11. #3710

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Alleen het sluiten van de klep met de sleutel werkt niet soepel. Ook niet prettig is dat de klep soms ongewenst open gaat door de sleutel in mijn broekzak. Een sleutelhoes zou een oplossing kunnen zijn maar die is er nog niet voor deze sleutel.
    Vandaag net hetzelfde voor gehad. Een collega op het werk kwam me zeggen: "Zeg weet je dat uw kofferklep nog open staat?"

    Effe geschrokken en met een bang hart gaan zien ... en alles zat er nog in, ook de middenconsole nog. Tja, de wagen stond aan een vrij drukke weg.
    Hoe lang de koffer al open stond? Geen idee. Ik had een kwartiertje daarvoor wel tegen een tafel staan aanleunen, waarschijnlijk heeft het hem dan voorgedaan.
    Mijn les is geleerd, autosleutels moeten uit de broekzak, maar laten slingeren is mij ook geen optie...
    Moeten ze nog iets op vinden.

  12. #3711
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Jammer Vincent. Had je graag een rondleiding gegeven. Better luck next time
    Donderdag a.s. aan (late) einde van de middag
    Verder maar via app, als je er dan verwacht te zijn.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #3712

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Go69 Bekijk Berichten
    Vandaag net hetzelfde voor gehad. Een collega op het werk kwam me zeggen: "Zeg weet je dat uw kofferklep nog open staat?"

    Effe geschrokken en met een bang hart gaan zien ... en alles zat er nog in, ook de middenconsole nog. Tja, de wagen stond aan een vrij drukke weg.
    Hoe lang de koffer al open stond? Geen idee. Ik had een kwartiertje daarvoor wel tegen een tafel staan aanleunen, waarschijnlijk heeft het hem dan voorgedaan.
    Mijn les is geleerd, autosleutels moeten uit de broekzak, maar laten slingeren is mij ook geen optie...
    Moeten ze nog iets op vinden.
    Mijn les is blijkbaar nog niet geleerd, vandaag stonden mijn 4 ramen omlaag.
    Met de sleutel (in m'n broekzak) waarschijnlijk weer tegen een tafel gaan staan en te lang tegen het knopje voor de wagen te openen aangeleund.
    Gelukkig geen verzopen dag. Wel een risico naar veiligheid toe.

  14. #3713
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.321
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Go69 Bekijk Berichten
    Mijn les is blijkbaar nog niet geleerd, vandaag stonden mijn 4 ramen omlaag.
    Met de sleutel (in m'n broekzak) waarschijnlijk weer tegen een tafel gaan staan en te lang tegen het knopje voor de wagen te openen aangeleund.
    Gelukkig geen verzopen dag. Wel een risico naar veiligheid toe.
    Bekend fenomeen. Ik heb het ook al twee keer gehad. 1 keer ramen open en een keer 's ochtends ontdekken dat de achterklep openstaat. Hele vreemde gewaarwording, maar sinds die tijd loop ik zo min mogelijk met de sleutel in mijn broekzak en als hij er in zit, let ik goed op wat ik doe. Gelukkig ben ik lang, dus tafels en bureau's heb ik geen last van.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  15. #3714
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    De achterklep gaat toch niet open buiten een afstand van +/- 10 meter !?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  16. #3715
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    De achterklep gaat toch niet open buiten een afstand van +/- 10 meter !?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Test 1,2,3...




    Wel dus
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  17. #3716
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Test 1,2,3...




    Wel dus
    Zo he, bij mijn A6 werkt de klep binnen 10 meter, deuren idd veul verder.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  18. #3717
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.321
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    De achterklep gaat toch niet open buiten een afstand van +/- 10 meter !?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Ik zou het niet weten.
    Ik was in huis en dan ben ik binnen 10 meer vanaf mijn auto.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  19. #3718
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Weet @Leon of @Der Bastler daar geen oplossing voor, door iets "af te stellen" of ontvanger "in te kapselen" of iets dergelijks?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  20. #3719
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Test 1,2,3...




    Wel dus
    En nu ook weer dicht?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  21. #3720

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    94
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Quest A5 SB 2017 // Next...

    Bij mijn eerste 'ervaring' met dit probleem was ik op het werk (binnen) en stond mijn wagen toch zo'n 30-35 meter verder (buiten)
    Het is een erg nare ervaring als je jouw wagen zo aantreft, je denkt meteen 'het ergste' (inbraak ed).
    De eerste reactie is dan meteen checken of alles van de instrumenten (virtual cockpit, display, stuur, ...) nog in de wagen zitten.

    Ikzelf ben 1.83m en dan komt de onderkant van de broekzak meestal op circa 74 cm van de begane grond te zitten, dat is de hoogte van de meeste tafels/bureaus.
    Binnenkort krijgen we ergonomische -in de hoogte verstelbare- bureaus waar we ook eens kunnen gaan recht staan als we dat willen, dat gaat misschien een oplossing brengen.
    Misschien moet ik overwegen om tot dan met Louboutins naar het werk te gaan.

    @Akita: dicht doen met de sleutel werkt bij mij alvast niet. Kan dit bij andere modellen misschien wel of is dit gebruikelijk dat dit bij (andere) Audi-modellen WEL werkt?
    Laatst gewijzigd door Go69; 12-10-17 om 13:49.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •