Pagina 3 van 188 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 3749

Onderwerp: Quest A5 SB 2017 // Next...

  1. #41
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi hè!
    Zoals ik hem vanmiddag heb gezien was het weer bijna zwart.
    Monsoongrijs hadden ze nog niet staan maar die hoef ik ook niet meer te zien.

    Overigens vertelde de aanwezige stropdas dat hij verwacht dat de facelift van zowel de A4, A5 als de A5 SB allemaal in september/oktober
    gaan komen.
    Vooralsnog moeten we dit maar met een korrel zout nemen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    EDIT: is die kleur momenteel wel leverbaar trouwens? (Japan, Fabriek, aardbeving...you know...)
    Volgens de stropdas zijn binnen niet al te lange tijd alle kleuren weer leverbaar. Ook hier weer het korrel zout verhaal natuurlijk
    In mijn geval met levering januari/ februari zal het wel geen probleem zijn.
    Laatst gewijzigd door tom; 19-05-11 om 14:59.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #42

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    Vandaag met de mrs naar Pon in Leusden gereden om kleuren te kijken. Vooral Moonlight Blue had vooraf mijn grote interesse.

    Hij stond er als A7!!! Heel erg mooi.
    Dat gaat hem zeker worden.
    Echt zo'n kleur die verandert bij verschillende lichtinvallen.

    De bekleding wordt kaneelbruin met donkerbruine stiksels.
    Mooie combinatie, goede keus!

    Inleg nog steeds wortelhout?

  3. #43
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiefgrün Bekijk Berichten
    Mooie combinatie, goede keus!

    Inleg nog steeds wortelhout?
    Hi Mark, Dankje! Zoals je ziet geen halve maatregelen en ik ben direct naar Leusden gereden

    Jeetje, helemaal niet meer over nagedacht. De verkoper heeft die in de vorige setup (ijszilver i.c.m. sportstoelen) afgeraden.
    Zou de huidige setup, houtinleg weer noodzakelijk maken?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #44

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    Zou de huidige setup, houtinleg weer noodzakelijk maken?
    Ja, moonlight blue + kaneelbruin + wortelhout = helemaal af!

  5. #45
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiefgrün Bekijk Berichten
    Ja, moonlight blue + kaneelbruin + wortelhout = helemaal af!
    Ik vrees dat je gelijk hebt en dat ik de knip maar weer ga trekken!


  6. #46

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiefgrün Bekijk Berichten
    Ja, moonlight blue + kaneelbruin + wortelhout = helemaal af!
    +1!

    Lijkt me heel mooi!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #47
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?


    +1... Dat is dé combi denk ik! Doet me bijna twijfelen aan mijn kleur haha!! mooi hoor Martijn!!

  8. Ad
  9. #48
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten

    +1... Dat is dé combi denk ik! Doet me bijna twijfelen aan mijn kleur haha!! mooi hoor Martijn!!
    Kom op Naga, jij en twijfelen!

  10. #49
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    pcies!!! Dat mag wel in de krant hè?

  11. #50
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Hier zie je goed de kleurverschillen van Moonlight Blue.
    Dezelfde auto met verschillende lichtinvallen.

    Moonlight.2.JPG Moonlight.3.JPG

  12. #51
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Oke, wortelnoot it will be!
    Tevens zal de zwarte hemel worden toegevoegd aan de lijst die totaal afwijkt van de lijst van 3 maanden geleden. Alleen het merk en model staan nog overeind. Lang wachten heeft ook voordelen. Je blijft finetunen! Mijn huis had ik sneller gevonden en gekocht

  13. #52

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    Oke, wortelnoot it will be!
    Tevens zal de zwarte hemel worden toegevoegd aan de lijst ...
    Heel mooi, Walter de'Silva zou het bedacht kunnen hebben!

  14. #53
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiefgrün Bekijk Berichten
    Heel mooi, Walter de'Silva zou het bedacht kunnen hebben!
    Goed dat je dat zegt. Waarom zou ik eigenlijk die facelift afwachten? Het design van da Silva is gewoon mooi en een facelift is immers niet altijd een verbetering. Zo vond ik persoonlijk de facelift van de A6 (C6) ook niet echt geslaagd.
    Daarbij komt dat de facelift misschien pas in maart/april of zelfs later geleverd zal gaan worden. Met uiteraard de jaarlijkse inflatie correctie.
    Hoe lang ga ik mijzelf deze wortel nog voorhouden? Als Audi er nou nog even een pro-line s tegenaan gooit om het huidige model interessant te houden, dan ben ik om! En anders waarschijnlijk ook.

  15. #54
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Volgens mij is dit ook Moonlight Blue. Ik raak er steeds meer van overtuigd

    http://www.autogespot.com/nl/viewima...14052011023509
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  16. #55

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Oef! Das echt een hele mooie kleur! Nice!

  17. #56
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Martijn, dat is precies ook de reden waarom ik voor deze versie heb gekozen en niet gewacht heb op de nieuwe A5.
    Walter da Silva heeft deze auto met zijn hart en ziel getekend (binnen de Audi richtlijnen, ofcourse)
    Ik vind het vreemd dat ze nu diverse style-elementen klakkeloos overnemen van de nieuwere Audi modellen, en dat dit dan " beter en mooier" zou moeten zijn.
    Persoonlijk vind ik de rechthoekige mistlampen van de A6 niet mooi. En zeker niet op een A5. Op de Polo staan ze juist wel weer fraai, maar die auto is ook hoekiger qua design.
    De A5 is een sierlijke auto met klassieke lijnen, en daar horen geen rechthoekige mistlampen in.
    Zo vind ik de nieuwere Audi-grill ook niet direct een verbetering. En de nieuwe koplampen zijn mij te gekunsteld. De LED-verlichting van de A5 was een van de fraaiste in de totale serie. De nieuwe koplampen krijgen LED's met meer kronkels.

    Nogmaals dit is mijn persoonlijke mening. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die liever wachten op het facelift-type.





    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    Goed dat je dat zegt. Waarom zou ik eigenlijk die facelift afwachten? Het design van da Silva is gewoon mooi en een facelift is immers niet altijd een verbetering. Zo vond ik persoonlijk de facelift van de A6 (C6) ook niet echt geslaagd.
    Daarbij komt dat de facelift misschien pas in maart/april of zelfs later geleverd zal gaan worden. Met uiteraard de jaarlijkse inflatie correctie.
    Hoe lang ga ik mijzelf deze wortel nog voorhouden? Als Audi er nou nog even een pro-line s tegenaan gooit om het huidige model interessant te houden, dan ben ik om! En anders waarschijnlijk ook.

  18. #57
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Martijn, dat is precies ook de reden waarom ik voor deze versie heb gekozen en niet gewacht heb op de nieuwe A5.
    Walter da Silva heeft deze auto met zijn hart en ziel getekend (binnen de Audi richtlijnen, ofcourse)
    Ik vind het vreemd dat ze nu diverse style-elementen klakkeloos overnemen van de nieuwere Audi modellen, en dat dit dan " beter en mooier" zou moeten zijn.
    Persoonlijk vind ik de rechthoekige mistlampen van de A6 niet mooi. En zeker niet op een A5. Op de Polo staan ze juist wel weer fraai, maar die auto is ook hoekiger qua design.
    De A5 is een sierlijke auto met klassieke lijnen, en daar horen geen rechthoekige mistlampen in.
    Zo vind ik de nieuwere Audi-grill ook niet direct een verbetering. En de nieuwe koplampen zijn mij te gekunsteld. De LED-verlichting van de A5 was een van de fraaiste in de totale serie. De nieuwe koplampen krijgen LED's met meer kronkels.

    Nogmaals dit is mijn persoonlijke mening. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die liever wachten op het facelift-type.
    Fijn dat je het met me eens bent Philipe!
    De A5 is nu van grote afstand herkenbaar door de ledlijn in de koplampen. De voorkant van de huidige A6 vind ik persoonlijk wel mooi, de achterkant daarentegen niet. De lijn van de verlichtingunits maken imo de kont en daarmee de hele auto kleiner.
    Ik ga lekker per 1 januari rijden in het nu al oude model. Een echte klassieker! Ik had de lopende bestelling even in de ijskast gezet met het verzoek deze weer in gang te zetten zodra de fl in beeld komt. Nu ga ik weer melden dat ik de fl gewoon niet wil.
    In de tussentijd heb ik gelukkig wel de configuratie zoals ik hem echt wil hebben. Elk nadeel heeft z'n voordeel.
    Al zal de fl heus wel verbeteringen met zich meebrengen. Maar 3 maanden eerder rijden is het grootste voordeel t.o.v. de fl.

  19. #58
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Wat heeft dit in gang gezet? Hebben we al meer definitieve plaatjes van de FL dan die ik heb gemist? Of gewoon voortschrijdend inzicht en een gezonde dosis ongeduld?

  20. #59
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Wat heeft dit in gang gezet? Hebben we al meer definitieve plaatjes van de FL dan die ik heb gemist? Of gewoon voortschrijdend inzicht en een gezonde dosis ongeduld?
    Hoofdzakelijk ongeduld, onrust, frustratie, irritatie en bijna reanimatie!

    Nee hoor, zoals Philipe het al zei is het huidige design just ment to be.
    Veranderingen doortrekken op alle modellen komt de kwaliteit en identiteit van de A5 denk ik niet ten goede.

    Maar je zit er niet ver naast hoor.
    7 maanden wachten is al frusty genoeg.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  21. #60
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Definitieve plaatjes zijn er nog niet, maar je hoeft geen raketgeleerde te zijn om een voorstelling te maken.
    Nieuwe gril met platte hoeken, rechthoekige mistlampen, tierlantijnkoplampen, en de achterlichten zullen waarschijnlijk door middel van een rechtere lijn verbonden worden, zoals de A6. En de voorspoiler zal ook de A6 volgen, denk ik.

    Ik vind de huidige A5 verre van oud uitzien. Integendeel, een goed ontwerp dat staat als een huis, zelfs in autoland.
    Een Corbusier-stoel, of een Barcalona-chair kun je wel veranderen maar hij zal nimmer beter worden als het origineel uit 1928.

    Ik heb beide TT's gereden voor enkele jaren, maar als ik heel eerlijk ben is het eerste model nog steeds het puurste.
    Vaak is het jammer dat na enige tijd de auto zo goedkoop wordt dat je hem in de meest verschrikkelijke varianten ziet voorbij komen.
    Je moet hem eigenlijk origineel houden dat is juist de kracht, geen spoilers geen overdreven velgen etc.
    De tweede TT was stukken beter qua wegligging, hij was ruimer en technisch hoogwaardiger, maar hij had niet dat zelfde gevoel meer als die eerste.
    Laatst gewijzigd door 2thepoint; 17-05-11 om 22:30.

Pagina 3 van 188 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •