Pagina 4 van 188 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 3749

Onderwerp: Quest A5 SB 2017 // Next...

  1. #61
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    De tweede TT was stukken beter qua wegligging, hij was ruimer en technisch hoogwaardiger, maar hij had niet dat zelfde gevoel meer als die eerste.
    Daar heb ik in dit geval helemaal niets over gehoord. Veel speculaties en teasers over de buitenkant maar van en over de binnenkant nada, noppes.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #62
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Verwacht zowizo geen aanpassingen aan de metaal delen van de carrosserie. Ik denk alleen de kunstof-onderdelen, bumpers, etc.
    Van binnen zal hij echt geen nieuw dashboard krijgen, ik denk hooguit een aantal extra keuzes in afwerking en materiaal. Tevens natuurlijk een aantal nieuwe velgen.

    Een goed voorbeeld is, de Passat. Ik vind de "nieuwe" verschrikkelijk lelijk. Ik hou mijn hart vast voor de "nieuwe" CC. Als ze de zelfde weg in slaan als de gewone, dan is hij helemaal niet meer om aan te zien.
    Laatst gewijzigd door 2thepoint; 17-05-11 om 22:51.

  3. #63
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Verwacht zowizo geen aanpassingen aan de metaal delen van de carrosserie. Ik denk alleen de kunstof-onderdelen, bumpers, etc.
    Van binnen zal hij echt geen nieuw dashboard krijgen, ik denk hooguit een aantal extra keuzes in afwerking en materiaal. Tevens natuurlijk een aantal nieuwe velgen.

    Een goed voorbeeld is, de Passat. Ik vind de "nieuwe" verschrikkelijk lelijk. Ik hou mijn hart vast voor de "nieuwe" CC. Als ze de zelfde weg in slaan als de gewone, dan is hij helemaal niet meer om aan te zien.
    Het enige gebrek vind ik het ontbreken van de derde gordel op de achterbank. In tegenstelling tot de A7 gaat die er ook niet komen.

    De reden dat ik momenteel niet op het DB9 forum zit, is dat ik 3 van die cashschredders op de wereld heb gezet. De oudste schaamt zich gelukkig inmiddels al meer dan genoeg om niet meer met ons mee te rijden of op vakantie te gaan. 1 down......
    Het blijft echter wel onpraktisch als er een vriendje/vriendinnetje mee moet.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #64
    2thepoint
    Guest

    Standaard

    Schitterend ;-)

    Overigens heb je wel gelijk wat die 3e gordel betreft.

    Gewoon in de kofferbak proppen..
    Laatst gewijzigd door tom; 19-05-11 om 15:06.

  5. #65

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    De reden dat ik momenteel niet op het DB9 forum zit is dat ik 3 van die cashschredders op de wereld heb gezet. De oudste schaamt zich gelukkig inmiddels al meer dan genoeg om niet meer met ons mee te rijden of op vakantie te gaan. 1 down......
    Het blijft echter wel onpraktisch als er een vriendje/vriendinnetje mee moet.
    hahahaha, geweldig!


  6. #66
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Gewoon in de kofferbak proppen..
    Dit biedt ook perspectief.

    Wist echt niet dat er een dakdrager op de A5 kon.

    Schoonmoeder.jpg

  7. #67
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    De reden dat ik momenteel niet op het DB9 forum zit is dat ik 3 van die cashschredders op de wereld heb gezet. De oudste schaamt zich gelukkig inmiddels al meer dan genoeg om niet meer met ons mee te rijden of op vakantie te gaan. 1 down.......
    Hahaha...brilliant dit

  8. Ad
  9. #68
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    Wist echt niet dat er een dakdrager op de A5 kon.
    Gevonden op pagina 8! http://www.audi.nl/etc/medialib/ngw/...rebrochure.pdf

    Maar ik denk dat er in mijn omgeving straks genoeg mensen zullen zijn die een paar weken van auto/busje willen ruilen mocht dat nodig zijn.

  10. #69
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    kwam een hi-res pic tegen van de spieshots van de A5 MY2012. Contouren zag ik voor het eerst heel duidelijk:
    - afgeplatte hoekjes in de grille
    -koplampen alá A6
    -vierkante mistlampen
    -knipperlichten aan de binnenkant van dek oplampen??? (uitsparingen in de sticker)
    het plaatje:


    Edit: voor een nog grotere weergave: http://media1.blackfalconmedia.com/2...2128397213.jpg

  11. #70
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Bedankt hè Naga voor het zaaien van nog meer twijfel
    Het is wel merkwaardig dat veel van de facelift spy-pics betrekking hebben op de Sportback en dat de planning hiervan nog niet bekend is. Ik kan me niet voorstellen dat het veel later zal zijn dan die van de coupe. De voorkant kan mij nog wel bekoren maar de achterkant kan nog wel eens tegenvallen denk ik.
    Ik laat het maar over aan het lot. Gewoon bestellen en ik zie wel wat er straks op de stoep staat. Blij word ik er toch wel van.

    En toen zag ik deze....... ook wel erg mooi. Haha om gek van te worden.
    De kleur kan ik niet echt plaatsen. Het is volgens mij niet Condorgrijs of Monzasilver. Monsoongrijs misschien?

    c214748364819072010181408_3.jpg
    Laatst gewijzigd door tom; 19-05-11 om 15:10.

  12. #71
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Schitterende kleur inderdaad. Deze kleur gecombineerd met kaneel/bruin leder ziet er fraai uit.
    Quartzgrijs kan onder bepaalde omstandigheden ook zo uitzien. Monzagrijs heeft een blauwere gloed.

    Kun je bij de A5 sportsback ook de kofferklep op afstand openen?

  13. #72
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    mooi idd.... Lijkt quartz grijs...zit een zweem paars in nl...

  14. #73
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    En toen zag ik deze....... ook wel erg mooi. Haha om gek van te worden.
    De kleur kan ik niet echt plaatsen. Het is volgens mij niet Condorgrijs of Monzasilver. Monsoongrijs misschien?

    c214748364819072010181408_3.jpg

    19 inch velgen staan toch wel erg fraai op deze sportsback, vind je niet Naga? ;-)

  15. #74
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Schitterende kleur inderdaad. Deze kleur gecombineerd met kaneel/bruin leder ziet er fraai uit.
    Quartzgrijs kan onder bepaalde omstandigheden ook zo uitzien. Monzagrijs heeft een blauwere gloed.

    Kun je bij de A5 sportsback ook de kofferklep op afstand openen?
    Quartzgrijs is niet te bestellen mits je exclusive bestelt. Ik rij nu deze kleur dus het het zal geen spannende switch zijn mocht het wel kunnen.

    Helaas geen afstand koffer opener.
    Heeft de coupe dat wel?
    Wat ik heb begrepen is dat je bij de A7 met je voet onder de bumper moet bewegen. Wel logisch aangezien de klep behoorlijk groot is en deze bij op afstand openen niet meer te redden is in een lage parkeergarage.

    Ziin wij inmiddels al Golden boys?
    Is niet te zien op Tapatalk
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  16. #75
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Ja, de coupe heeft dit wel.....volgens mij.
    Ik zou inderdaad niet 2x dezelfde kleur nemen, heb ik bij beide TT's gehad.

    We hebben nog steeds een grijze naam, echter lijkt het soms alsof er een goudkleurige gloed overheen hangt. (kan ook de reflectie van een lamp zijn op het ipadschermpje.

  17. #76
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Ja, de coupe heeft dit wel.....volgens mij.
    Misschien binnenkort wel op de facelift van de SB.

    Lijkt mij iig een über gadget!
    Dure grap of valt dat mee?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #77
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Volgens mij standaard.
    Alleen het openen gaat met een druk op de knop. Volgens mij moet je hem zelf dichtgooien.

  19. #78
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Volgens mij standaard.
    Alleen het openen gaat met een druk op de knop. Volgens mij moet je hem zelf dichtgooien.
    Dat is ook altijd zo fijn, een knopje aan de binnenkant van de klep waardoor de klep zachtjes sluit.

    Dat zijn van die kleine dingen die het net even leuker maken. Mag van mij best standaard op een product als Audi.

    Zelf parkerende of borden lezende auto's hoeven van mij niet zo. Nog even en je kijkt uit je raam, auto weg! Was ie al naar je werk gereden. Er zijn grenzen.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  20. #79
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Hmmm......een radio die spontaan harder gaat spelen als je schoonmoeder instapt....

  21. #80

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Definitieve plaatjes zijn er nog niet, maar je hoeft geen raketgeleerde te zijn om een voorstelling te maken.
    Nieuwe gril met platte hoeken, rechthoekige mistlampen, tierlantijnkoplampen, en de achterlichten zullen waarschijnlijk door middel van een rechtere lijn verbonden worden, zoals de A6. En de voorspoiler zal ook de A6 volgen, denk ik.

    Ik vind de huidige A5 verre van oud uitzien. Integendeel, een goed ontwerp dat staat als een huis, zelfs in autoland.
    Hier ben ik 200% mee eens.

    Ergens baal ik er een klein beetje van dat het model al gereviseerd wordt, vooral omdat het design nog steeds "werkt".
    Eergisteren met een vriend van mij naar de Audi dealer en naar de Mercedes dealer geweest. Hij is een echte Mercedes freak, dus hij wou me overhalen voor een Mercedes te gaan... En ik wou hem overtuigen van Audi op mijn beurt Echter, in 1 ding had hij wel gelijk: de Audi A6, A7 en A8 zijn van binnen in grote lijnen (dus op wat details na) hetzelfde. De leek weet niet in welk model auto hij zit, terwijl er toch een fors prijsverschil tussen zit (vooral tussen A6 en A8), dat moet je wel kunnen terugzien.

    Mijn angst is dat de A5 er achteraan gaat, wat erg jammer is, want ik had altijd het gevoel dat de A5 een "speciaal" model was voor een totaal andere niche. Dat gevoel gaat met de FL naar alle waarschijnlijkheid een stuk minder worden. Het wordt weer een "eenheidsworst" met de rest. Erg jammer.
    In der Heimat des Audis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •