Pagina 5 van 188 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 3749

Onderwerp: Quest A5 SB 2017 // Next...

  1. #81
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Eergisteren met een vriend van mij naar de Audi dealer en naar de Mercedes dealer geweest. Hij is een echte Mercedes freak, dus hij wou me overhalen voor een Mercedes te gaan...
    En hoe was het bij Mercedes?
    Jij gaat toch niet vreemd hè?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Hahaha.

    Ik was weer blij toen ik weer in mijn Audi stapte
    In der Heimat des Audis

  3. #83
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Mijn angst is dat de A5 er achteraan gaat, wat erg jammer is, want ik had altijd het gevoel dat de A5 een "speciaal" model was voor een totaal andere niche. Dat gevoel gaat met de FL naar alle waarschijnlijkheid een stuk minder worden. Het wordt weer een "eenheidsworst" met de rest. Erg jammer.
    Precies!
    Het aangezicht van de A5 is als 1 van de weinige duidelijk te onderscheiden van de rest. Dit model staat op zich en daar moet je niet te veel mee knutselen. We moeten ook niet teveel vertrouwen hebben in facelifts.
    Dit is in het verleden volgens mij wel vaker duidelijk geworden.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #84
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie van de Drie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Hahaha.

    Ik was weer blij toen ik weer in mijn Audi stapte


    Ik moet zeggen: ik heb proefgereden in een E-coupe 350, op grote wielen en sportonderstel. Dat reed super goed hoor vond ik. Lekker sturende wagen. Heerlijke motor en ik vind het persoonlijk een super strak gelijnde auto...echt heel mooi. Qua dashbord had ik alleen wel zo'n gevoel van: "moeten we het hiermee doen?" Waarom zoveel knopjes? En toch een beetje plastic...net niet op een handige plek...nee...niet echt een warm bad gevoel. Maar alle eerlijkheid gebied me te zeggen dat als ie binnen mijn budget haf gepast, dat wss wel de auto (en ook uitvoering) was geweest waarvoor ik was gegaan... Maar goed...daarin speelt ook wel het gevoel van na 2 audi's ook wel weer eens wat anders willen proberen. we zijn immers (relatief ) jong... en we willen alles proberen natuurlijk.

  5. #85
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten


    Ik moet zeggen: ik heb proefgereden in een E-coupe 350, op grote wielen en sportonderstel. Dat reed super goed hoor vond ik. Lekker sturende wagen. Heerlijke motor en ik vind het persoonlijk een super strak gelijnde auto...echt heel mooi. Qua dashbord had ik alleen wel zo'n gevoel van: "moeten we het hiermee doen?" Waarom zoveel knopjes? En toch een beetje plastic...net niet op een handige plek...nee...niet echt een warm bad gevoel. Maar alle eerlijkheid gebied me te zeggen dat als ie binnen mijn budget haf gepast, dat wss wel de auto (en ook uitvoering) was geweest waarvoor ik was gegaan... Maar goed...daarin speelt ook wel het gevoel van na 2 audi's ook wel weer eens wat anders willen proberen. we zijn immers (relatief ) jong... en we willen alles proberen natuurlijk.
    Het blijft een taxi!
    Laatst ook een dag gereden in een C180 maar dan wel aangekleed. Motorisch en qua prijs niets mis mee.
    Maar die nieuwe modellen met zo'n grote ster in de grille hebben ook niet echt een klasse uitstraling.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM


  6. #86
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Ik heb de topic titel maar even aangepast aan de actualiteit. The search continues....

    Audi centrum Utrecht belde vandaag met de vraag of de auto besteld kon worden...... Pffffffffff
    Ik vertelde de verkoper dat ik nog wat aanpassingen had zoals wortelnoot, zwarte hemel en ...... Moonlight Blue.
    Kan niet, zei de beste man. Huh? Deze kleur staat ook op het zwarte lijstje van Japan gerelateerde kleuren.

    Hij verwacht ook dat de facelift gelijktijdig op de hele A5 reeks zal plaatsvinden. Dat leek hem logisch en praktisch aangezien ze anders verschillende onderdelen moeten gebruiken in de fabriek.

    Monsoongrijs is ook nog niet te bestellen omdat die nog niet officieel op de configuratielijst staat.

    Dan heeft bestellen nog geen zin vertelde ik hem. De kleur is essentieel omdat je daar ook de bekleding, inleg en velgen op uitzoekt.

    Op korte termijn zal bij de dealers alles duidelijk worden betreffende de facelift en de wijzigingen in het modeljaar. Pas dan kunnen de nieuwe kleuren e.d. besteld worden.

    Dan wachten we toch nog even....

    Wel grappig dat ik die facelift af loop te kraken en dat ik hem waarschijnlijk nog ga krijgen ook.
    Tijd dus voor positieve berichten mensen.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  7. #87
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Dus liever een hipgekleurde "faker" ..... dan een fraaie conventionele gekleurde "original" ?

    Sterkte...

    Mocht je naar deze foute keuze slapeloze nachten, uitslag op je huid en overmatig zweten spijt krijgen, kun je altijd nog besluiten om met hulp van "PeteW" hem om te bouwen tot een "original".
    Kwestie van nieuwe koplampen, grill, motorkap, bumpers, achterlichten, mistlampen,

  8. Ad
  9. #88
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Joh, ik zou echt serieus dat ding gaan bestellen in Deep Sea Blue!! Wordt een exclusive kleur in een paar weken tijd...da's toch ook cool En ik vind het echt serieus een heel mooie diepe kleur...zelfs nog iets levendiger dan moonlight blue... De kleuren komen wss eerder beschikbaar dan de fl zelf...althans,...dat begreep ik bij de dealer. Over een week of twee was het voornemen....

  10. #89
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Heren, heren.....als ik nu bestel dan komt de bolide toch echt pas in januari en dan wordt het automatisch het facelift model.
    Ze gaan echt niet 1 conventioneel original exemplaar voor mij apart houden.
    Ik ben gewoon aan de goden overgeleverd.

  11. #90
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Joh, ik zou echt serieus dat ding gaan bestellen in Deep Sea Blue!! Wordt een exclusive kleur in een paar weken tijd...da's toch ook cool En ik vind het echt serieus een heel mooie diepe kleur...zelfs nog iets levendiger dan moonlight blue... De kleuren komen wss eerder beschikbaar dan de fl zelf...althans,...dat begreep ik bij de dealer. Over een week of twee was het voornemen....
    Dus over een week of 2 zal alles duidelijke zijn en kan ik kiezen uit de flexa kleurenwaaier.

  12. #91
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Ik dacht dat ik al veel research pleegde alvorens te kiezen, maar jij en Naga zijn echt extreem......
    Het "voor-spel" heeft ook zijn grenzen.... ;-)

  13. #92
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Ik dacht dat ik al veel research pleegde alvorens te kiezen, maar jij en Naga zijn echt extreem......
    Het "voor-spel" heeft ook zijn grenzen.... ;-)
    Het voorspel duurt nog 7 maanden Daarna komt het hoogtepunt!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  14. #93
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Tegen die tijd is ze/wij/ik/ al lang in slaap gevallen....
    Hebben ze je nooit geleerd dat je op tijd moet pieken?

  15. #94
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Ik heb nog enkele pic's gevonden van een S-line met stof en leder..... Ziet er niet uit.
    Ik zal ze zometeen even plaatsen, Naga is dan ook meteen overtuigd.

    Welke bekleding ga jij nemen Martijn?

  16. #95
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Ik heb nog enkele pic's gevonden van een S-line met stof en leder..... Ziet er niet uit.
    Ik zal ze zometeen even plaatsen, Naga is dan ook meteen overtuigd.

    Welke bekleding ga jij nemen Martijn?
    Volledig leder is altijd mooier. Bij s-line vind ik het gestanste logo in de rugleuning niet zo fraai. Maar daar zou ik mee kunnen leven.

    Ik heb gekozen voor kaneelbruin met donkerbruine stiksels. De voorstoelen geperforeerd. Eea hangt nog wel af van de carrosseriekleur. Als ik toch die facelift ga krijgen dan ook meteen maar Monsoongrey of Moonlight!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  17. #96
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Ik plaats deze foto's maar in jouw topic, dan blijft het mijne mooi kuis ;-)
    Dit zijn de S-line met stof stoelen, in het echt vielen ze tegen, daarom maar voor geperforeerd Alcantara gekozen







    Laatst gewijzigd door 2thepoint; 19-05-11 om 22:55.

  18. #97
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Ik plaats deze foto's maar in jouw topic, dan blijft het mijne mooi kuis ;-)
    Dit zijn de S-line met stof stoelen, in het echt vielen ze tegen, daarom maar voor geperforeerd Alcantara gekozen







    Geperforeerd Alcantara lijkt me mooi!
    Deze met stof is meer iets for a Queen.....
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  19. #98
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Joh, ik zou echt serieus dat ding gaan bestellen in Deep Sea Blue!! Wordt een exclusive kleur in een paar weken tijd...da's toch ook cool En ik vind het echt serieus een heel mooie diepe kleur...zelfs nog iets levendiger dan moonlight blue... De kleuren komen wss eerder beschikbaar dan de fl zelf...althans,...dat begreep ik bij de dealer. Over een week of twee was het voornemen....
    Die kleur krijg ik binnenkort ook op mijn A5 SB. Is echt een supermooie kleur!
    Hij is komende week bij de dealer. De week erna hopelijk in mijn bezit.

  20. #99
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Martijn's grote A5 SB Quest

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.v.diermen Bekijk Berichten
    Die kleur krijg ik binnenkort ook op mijn A5 SB. Is echt een supermooie kleur!
    Hij is komende week bij de dealer. De week erna hopelijk in mijn bezit.
    En dat zeg je nu pas ! ;-)

    Martijn binnenkort echte foto's

  21. #100
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.v.diermen Bekijk Berichten
    Die kleur krijg ik binnenkort ook op mijn A5 SB. Is echt een supermooie kleur!
    Hij is komende week bij de dealer. De week erna hopelijk in mijn bezit.
    Wow, ik kan niet wachten op de foto's. Hoe ziet de configuratie er verder uit? Ook voor lichte bekleding gekozen?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •