Pagina 65 van 65 EersteEerste ... 15556162636465
Resultaten 1.281 tot 1.296 van de 1296

Onderwerp: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

  1. #1281
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : wordt 30 april ingeleverd! Op naar een A4 youngtimer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Sinds van ochtend een mooie B6 avant 1.8 T q van een AF lid in het MP topic -> http://www.audiforum.nl/forum/marktp...enim-blue.html


    Is wel jonger dan 15 jaar.


    Peeet

    Mooi!

    Privé kopen is inderdaad slimmer bij een auto van jonger dan 15 jaar, anders kan je gaan bijtellen over de nieuwwaarde. Ben je er al uit welke constructie het gaat worden?
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  2. #1282
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : wordt 30 april ingeleverd! Op naar een A4 youngtimer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Sorry, ik kan alleen naar een bijdrage leveren op het visuele vlak.
    Nr. 1 zou ook mijn voorkeur hebben. Dat grijze interieur van nr. 2 is 'm imo niet.
    goed te zien dat we nog steeds op een lijn zitten IK HEB DE AUTO GEKOCHT!

    We zijn vandaag een proefrit gaan maken. Hele plezierige verkoper, zeer open en vertrouwenwekkend. Vervolgens de hele onderhoudshistorie (volledig gedocumenteerd) doorgelopen. Echt een heel goed onderhouden beestje. Vervolgens alleen met mijn maatje gaan proefrijden. Lekker stuk gereden, goed geluisterd, goed gevoeld, daarna goed gekeken ook naar de motor ed. Paar teentjes gedaan om motor en draagarmrubbers en remmen te testen. Airco, geluidsinstallatie, stoelverwaring, achterruit verwarming getest, gekeken naar mogelijke lekkage. Gekeken naar mogelijke tekenen van schade etc. Echt allemaal picobello in orde. Auto ziet er ook van binnen enorm verzorgd en bijna nieuw uit! Echt super. Dus na een goed gesprek over de vraagprijs zijn we zeer tevreden uit elkaar gegaan. Ik haal de auto 31 mei uiterlijk op. Jeujj!!

    De auto heeft zoveel luxe! standkachel, solarpanelen, opendakje, bose, stuurverwarming, S pakket, Recaro stoelen, dimmende spiegels, park sensoren voor en achter, rubberenmat achterin voor de hond, afneembare trekhaak, ….nou ja, meer dan ik ooit in een van mijn audi's heb gehad zullen we maar zeggen.

    En het rijdt!!! zo fijn en soepel…echt niet normaal. Het is gewoon een step up van mijn A5…. ohhhhh! kan niet wachten!

    Als ik hem heb opgehaald einde maand, dan rij ik maar meteen door naar Alkmaar voor een grote check bij Hartog, om definitief te kijken wat er de komende tijd aan moet gebeuren. Ik heb daar een goed gevoel over moet ik zeggen. Maar goed, het blijft een auto met 227K op de teller… We zullen het zien.

    Kortom, ik ben in de zevende hemel op dit moment …

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Bij een tweedehands auto jonger dan 15 jaar is het al snel verstandig om de auto privé te kopen en kilometers te declareren. De kosten die aftrekbaar zouden zijn, wegen niet op tegen de bijtelling, die over de nieuwwaarde gaat.
    Ja, ik denk ook dat het zo gaat zijn. Kwestie van even uitrekenen denk ik. Ga ik binnenkort door mijn financiële man laten doen. We zien wel wat het wordt

    Guys! Super bedankt voor het meedenken! Zo ben ik toch weer bij een prachtige bak terecht gekomen. @Bastet heeft het zaadje voor de A6 4.2 goed geplant zeg ik . Dank daarvoor !

    Zodra ik hem heb, zal ik er een mooie fotorapportage aan wijden!!
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  3. #1283

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : wordt 30 april ingeleverd! Op naar een A4 youngtimer

    Klinkt goed! En ik zei het toch - die A6 C5 is echt een hele fijne reiswagen.. Qua formaat - geen idee hoe je dat zelf ervaart, maar ten opzichte van een A5 vond ik 'm duidelijker en minder 'bol' aanvoelen. Ik kreeg de C5 sedan makkelijk in kleine vakjes, waar ik daar met een A4 B8 of A5 SB echt duidelijk meer moeite mee had.

    De 4.2 is sowieso geweldig, ik hoop dat je daar lang veel plezier van kan hebben. De optielijst klinkt ook nog eens echt goed.. Eerlijk gezegd vond ik het verschil tussen een A6 C5 en een A8 D2 zodanig dat ik de C5 'luxer' vond aanvoelen (tussen de C6 en D3 vond ik het verschil ook al erg klein).

    Schitterende wagen overigens, en gelukkig geen poepbruin leer van binnen!

    Tip: ga rustig aan op zoek naar een RNSE voor de A6; die werkt qua bediening nagenoeg gelijk aan MMI, zonder de vele car-opties en de draaiknop op de tunnelbak. Menustructuur is wel vrijwel gelijk, plus widescreen navigatie die echt 100x beter werkt dan de RNSD.

    Moet je straks voor de grap eens een B5 gaan bekijken, uit 1999... dan snap je meteen waarom je die A6 moest bekijken van mij
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #1284
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Van harte kerel!
    Mooi om de emotie te lezen die dit soort speelgoed kan oproepen.
    Klinkt allemaal geweldig
    Lekker luxe en comfortabel.

    Misschien maar eens showen op een uche, uche (poets)meeting uche, uche.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #1285
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Van harte Daj!

    De perfecte keuze inderdaad!
    4.2 V8 pfffff alleen het geluid al.............!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber


  6. #1286
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Gaaf! Van harte
    Gisteren ruim 400 dakloze kilometers met mijn V8 gereden en continu genoten. Nederland heeft te weinig tunnels
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  7. #1287

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Lekker
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #1288

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    @Naga: open even een nieuw showroomtopic voor je A6, anders moeten anderen straks door letterlijk 65 pagina's A5 heen worstelen..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #1289
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Geen woorden, althans heel weinig, maar daden!

    Mooie bak gekocht, geniet er van!
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  11. #1290

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Mooie keuze! Daar ga je veel plezier aan beleven.
    ook bijzonder hoe tijdloos de A6 C5 eruit ziet en zo relatief onopvallend, en dan 300pk ter beschikking hebben...
    Porsche 911 (997] Turbo Cabrio - 2008 zwart / Alfa Romeo Stelvio - 2019

  12. #1291
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Ha fijn, weer een mooie C5 op het forum! leuk verhaal ook..
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  13. #1292
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Klinkt goed! En ik zei het toch - die A6 C5 is echt een hele fijne reiswagen.. Qua formaat - geen idee hoe je dat zelf ervaart, maar ten opzichte van een A5 vond ik 'm duidelijker en minder 'bol' aanvoelen. Ik kreeg de C5 sedan makkelijk in kleine vakjes, waar ik daar met een A4 B8 of A5 SB echt duidelijk meer moeite mee had.

    De 4.2 is sowieso geweldig, ik hoop dat je daar lang veel plezier van kan hebben. De optielijst klinkt ook nog eens echt goed.. Eerlijk gezegd vond ik het verschil tussen een A6 C5 en een A8 D2 zodanig dat ik de C5 'luxer' vond aanvoelen (tussen de C6 en D3 vond ik het verschil ook al erg klein).

    Schitterende wagen overigens, en gelukkig geen poepbruin leer van binnen!

    Tip: ga rustig aan op zoek naar een RNSE voor de A6; die werkt qua bediening nagenoeg gelijk aan MMI, zonder de vele car-opties en de draaiknop op de tunnelbak. Menustructuur is wel vrijwel gelijk, plus widescreen navigatie die echt 100x beter werkt dan de RNSD.

    Moet je straks voor de grap eens een B5 gaan bekijken, uit 1999... dan snap je meteen waarom je die A6 moest bekijken van mij
    Jup je zei het…en ikke goed geluisterd hè De A5 is in mijn ervaring een exceptioneel onoverzichtelijke auto om te sturen. Mensen met een normaal goede rijervaring (zoals de meesten hier) ondervinden daar weinig hinder van denk ik en doen het (meestal ) wel goed ' op gevoel'. Maar voor een beginnend rijder die nog echt 'kijkt' waar de auto begint en ophoudt, is het een drama… De A6 is wel echt groot, maar een stuk overzichtelijker… Ik twijfel wel een beetje of mijn meissie dat ook zo gaat ervaren….

    RNSE… ik ga er eens naar kijken. Want geluid en evt bluetooth ed… dat maakt het wel wat meer een auto van deze tijd idd. De rest: geheel tijdloos… En hoe het kan weet ik niet, maar alle knopjes op het dashboard voelen echt nog gloednieuw… echt nog een frisse "klik" als je iets indrukt of aan iets draait.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Van harte kerel!
    Mooi om de emotie te lezen die dit soort speelgoed kan oproepen.
    Klinkt allemaal geweldig
    Lekker luxe en comfortabel.

    Misschien maar eens showen op een uche, uche (poets)meeting uche, uche.
    Hahaha! Jaja… dat is net als vroeger he? Ik miste wel dat jij nu niet aan het zoeken was

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Van harte Daj!

    De perfecte keuze inderdaad!
    4.2 V8 pfffff alleen het geluid al.............!
    Ha thx!! Ja het is magnifiek! En vooral dat rijke gevoel van zo heel veel power over hebben…. Het gekke is dat zo'n grote motor op mij dus niet het effect heeft dat ik continu wil gasgeven… Juist het tegenovergestelde.. Het is zoooooo lekker cruisen in die bak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Gaaf! Van harte
    Gisteren ruim 400 dakloze kilometers met mijn V8 gereden en continu genoten. Nederland heeft te weinig tunnels
    Hahaha! Juist! Doet me denken aan toen ik een Laser uitlaat had gemonteerd op mijn nieuwe GSXR 750… haha… ijtunel op en neer en op en neer… (in my defense… ik was toen nog iets meer een jongetje….hahaha)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Lekker
    Super lekker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    @Naga: open even een nieuw showroomtopic voor je A6, anders moeten anderen straks door letterlijk 65 pagina's A5 heen worstelen..
    Ja, zal ik doen als ik m heb en mijn eigen fotootjes kan maken. Is ook zo wat om een topic te openen met foto's van een verkoopsite… Da's no fun

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Geen woorden, althans heel weinig, maar daden!

    Mooie bak gekocht, geniet er van!
    hahaha! Zeker voor mijn doen! Blij dat het je is opgevallen! Super thx, ik kan niet wachte tot ik hem heb!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schiphol Bekijk Berichten
    Mooie keuze! Daar ga je veel plezier aan beleven.
    ook bijzonder hoe tijdloos de A6 C5 eruit ziet en zo relatief onopvallend, en dan 300pk ter beschikking hebben...
    Ja tof is dat hè? Een echte wolf in schaapskleren…. Ik hou er van …sleepers


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Ha fijn, weer een mooie C5 op het forum! leuk verhaal ook..
    thx!! Jajaja…wij zijn goed in leuke verhalen
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  14. #1293
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    @Bastet: weet jij wat ik ongeveer kwijt zou zijn om mijn huidge nav (ik denk de rnsd die je noemde?) te vervangen door een rnsE? Ik zie schrikbarend hoge bedragen a 2000E voorbij komen?
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  15. #1294

    Standaard Re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Mail me effe, bastet at rulweb.nl
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #1295
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Nog 3 nachtjes slapen....
    Have fun alvast!
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  17. #1296
    JanA6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2005
    Leeftijd
    61
    Posts
    177
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Gaaf! Van harte
    Gisteren ruim 400 dakloze kilometers met mijn V8 gereden en continu genoten. Nederland heeft te weinig tunnels
    Te weinig tunnels mee eens, maar beetjeooftopic :regio Rotterdam kan je mooi tochtje rijden: Thomassentunnel, dan na paar km Botlektunnel, dan via Beneluxtunnel stad in, dan door Maastunnel (50 km/u...maar voor geluid geniaal ) via Zuid er weer uit en dan via de Heinnenoordtunnel naar de Kiltunnel (ook een geluidtopper) Na Kiltunnel de Drechttunnel of via N3 en de Noordtunnel weer naar Rotterdam. Puur genieten, vooral na de spits.

Pagina 65 van 65 EersteEerste ... 15556162636465

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •