Pagina 64 van 65 EersteEerste ... 1454606162636465 LaatsteLaatste
Resultaten 1.261 tot 1.280 van de 1296

Onderwerp: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

  1. #1261
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    nee nog niets op het oog. Ik ben allang blij dat ik nu weet welk model

    Ik wil graag 4 deuren ivm hondje, evt baby etc. Dus A5 was fun, de A4 wordt vooral praktisch. De uitdaging wordt om de fun toch nog ergens uit te halen. Ik denk uit de motor….
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  2. #1262
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.549
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Als de motor voor de fun moet zorgen zou ik de V6 links laten liggen en voor de 1.8t gaan. De 2.8 V6 zuipt als een malle en is niet vooruit te branden. Maat van mij heeft een A4 met die motor en ding haalt het bij lange na niet bij mijn 1.8t. Klinkt wel leuk, maar daar houdt het dan ook mee op helaas...
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  3. #1263

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Heb je al iets specifieks op het oog?

    Met een A4 cabrio heb je ook gelijk een funcar.
    Maar die is niet 15 jaar oud

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    nee nog niets op het oog. Ik ben allang blij dat ik nu weet welk model

    Ik wil graag 4 deuren ivm hondje, evt baby etc. Dus A5 was fun, de A4 wordt vooral praktisch. De uitdaging wordt om de fun toch nog ergens uit te halen. Ik denk uit de motor….
    A4 + fun = 1.8T met turbokitje, 300+pk!

    A6 + fun = 2.7T of 4.2 V8

    Over formaat: ik zou toch de C5 niet wegdoen, is een verrassend bestuurbare auto. Ik denk dat-ie kleiner voelt om te rijden dan je A5 . En *niveaus* hoger dan de B5 uit die jaren hoor.. Met hondje er bij moet je wel een Avant nemen, zowel voor A4 als voor A6, en de A4 is krap in de koffer zeg maar.

    Km-stand: elke 1,5 ton groot onderhoud, distributieriemen bij elke 120k km. Reken maar uit
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #1264

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Op vakantie wel even een kort overlegje met mn schat gehad over wat we nou als volgende auto handig/leuk/goed/wenselijk/verstandig zouden vinden. Ons oordeel zat ergens tussen verstandig en de rest in. Zij rijdt eigenlijk helemaal niet meer sinds de paar botsinkjes met de A5 (is een klein traumaatje geworden bij dr) en is derhalve ook nog niet erg bekwaam in het besturen van een auto. Maar ze wil wel graag weer gaan rijden. De 15 jr oude auto die we nu gaan kopen zou op termijn dan zomaar haar auto kunnen worden, wanneer er weer wat te investeren valt in een knappere/grotere/luxere auto voor mij . Daarbij, alles wat groter is dan een A4 is voor haar bijna onbestuurbaar gezien bovenstaande, alles kleiner dan een A3 voelt voor mij als een teleurstelling. Een A4 is minder leuk (naar mijn mening) dan een A6 of A8, maar dan moet een V6 motor dat maar voor mij compenseren dan.

    Dus….. we hebben er zowaar over nagedacht en zijn uitgekomen op een A4, Sedan, liefst automaat (geen must), met een knappe motor (iig V6), Quattro, met interieur in een fatsoenlijke staat en liefst zwart of zilver. Tada!

    Mis ik iets?

    Wat is het maximaal aantal kms op zo'n auto wat julie betreft?
    Je noemt 15 jaar oud en dan kom je in de B5. Maar...ik ben zelf groot fan van de B6 dus ik zou je echt adviseren de B5 te skippen en voor de meer tijdloze B6 te gaan. Als je die in een nette staat vindt oogt hij zoveel nieuwer en imo mooier dan een B5. Heb zelf de 3.0 V6 gehad en dat was wel een feestje. Een 2.4 schiet je weinig mee op, lust nauwelijks minder benzine en is niet echt snel. Met de 3.0 heb je wel een rappe auto! Die 3.0 staat ook als vrij probleemloos bekend.

    Als je voor zo'n motor kiest en je wil er de komende jaren in rijden dan zou ik zoeken rond de 1,5 ton. Ben het wel met Bastet eens dat een 1.8T ook een hele goede optie is maar die vind je wat moeilijker icm quattro maar zijn er wel.

    Een 1.8T Quattro:
    http://link.marktplaats.nl/m922019261

    Goedekope 2.4 maar geen quattro, 2 ton gedraaid en paar sjonnie dingen maar die kun je eenvoudig weer fixen:
    http://link.marktplaats.nl/m910517519

    Met een sedan beperk je de keuze wel wat. De 3.0 kom je net wat vaker tegen in de Avant.
    Laatst gewijzigd door peternorth; 29-04-15 om 09:05.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #1265

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    @peternorth: mee eens dat de B6 véél meer auto is. Meer ruimte, groter gevoel, beter design (en met s-line al helemaal). Rijdt ook beter. Maar, met de voorstellen hierboven moet je echt nog 2-3 jaar wachten voordat ze 'op de zaak' kunnen.

    Avant verruimt je keuze, en is voor een hondje ook echt 100x prettiger. Rubber mat er in, metalen rekje er voor, en voila. Veilige hondenkooi!

    Als de 15+ eis voor zakelijk rijden komt te vervallen, en er gewoon een goedkopere auto naast mag komen tusssen €3 en €6 rooien, dan zou ik 100% zeker de B6 adviseren boven de B5 en C5. Als de 15 jaar blijft, dan blijft mijn advies de C5. Een B5 is te kaal, en al helemaal in de <2000 variant is het vaak een karige boel (weinig opties).

    Bovenal, de C5 kan je kopen met de dure (onderhoudsgevoelige) maar schitterende 2.7T uit de S4!
    http://link.marktplaats.nl/m920275309

    Of met de geweldige 4.2 V8:
    http://link.marktplaats.nl/m920539137
    http://link.marktplaats.nl/m915066329

    Budget wat oprekken, en je hebt een S6:
    http://link.marktplaats.nl/m917144615

    Ga eens met de Mrs. in één van bovenstaande rijden, kijken wat ze zegt... Argument 'hond' is erg sterk, in een B5 (Sedan) gaat dat echt niet, tenzij je je achterbank opoffert.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #1266

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    aaah...nu snap ik die 15 jaar. Dat is een regeling voor zakelijke rijders. Heb het topic niet goed genoeg gevolgd, excuus.

    Ik zou in dat geval ook voor de C5 gaan. Zet er PDC op aan beide kanten en de mrs. rijdt met een gerust hart Een hond in een Sedan is inderdaad een no-go. Lijkt me ook best ranzig om een hond op de achterbank te hebben dus een Avant is dan eigenlijk een must. Is het niet gewoon een kwestie van gewenning?

    Zo zag mijn B6 kofferbakkie er destijds uit met zo'n handige mat inderdaad. Kooitje erin en helemaal goed voor de hond. Voor een mogelijke baby is dit ook ideaal! Heb veel plezier gehad van deze achterbak tijdens onze kinderwagen periode.


    Is de B6 niet vanaf 2001? Dan wordt die ook al bijna een youngtimer. Zeg nou zelf!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  7. #1267
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : wordt 30 april ingeleverd! Op naar een A4 youngtimer

    Sterkte morgen Daj!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #1268
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.211
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Kooitje erin en helemaal goed voor de hond. Voor een mogelijke baby is dit ook ideaal!

    Hmmm... Hoe moet ik dat voor me zien Peter Baby in een kooitje in de kofferbak?...?... En dan vinden mensen mij geen kindervriend, maar er is altijd overtreffende trap



    @Naga
    Sterkte vandaag. Is het al zover?
    Ben benieuwd naar wat er komt! A6 C5 Avant is tijdloos mooi.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #1269
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Baby in een kooitje in de kofferbak?...?...
    Ik snap wat je bedoelt. In een kooi kun je de baby nog horen. Een geluiddichte kist is beter.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  11. #1270

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Hmmm... Hoe moet ik dat voor me zien Peter Baby in een kooitje in de kofferbak?...?... En dan vinden mensen mij geen kindervriend, maar er is altijd overtreffende trap
    Haha grapjas Het is trouwens niet ongewoon dat baby's in kooitjes slapen hoor:
    Laatst gewijzigd door peternorth; 04-05-15 om 12:37.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #1271
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Yo Guys!!

    Lekker al die suggesties. Super thx!! Ik was even naar MEX op vakantie en daarna weer vol het werk in gerold. Maar vandaag de zoektocht weer opgevat.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Maar die is niet 15 jaar oud



    A4 + fun = 1.8T met turbokitje, 300+pk!

    A6 + fun = 2.7T of 4.2 V8

    Over formaat: ik zou toch de C5 niet wegdoen, is een verrassend bestuurbare auto. Ik denk dat-ie kleiner voelt om te rijden dan je A5 . En *niveaus* hoger dan de B5 uit die jaren hoor.. Met hondje er bij moet je wel een Avant nemen, zowel voor A4 als voor A6, en de A4 is krap in de koffer zeg maar.

    Km-stand: elke 1,5 ton groot onderhoud, distributieriemen bij elke 120k km. Reken maar uit
    Ik was aan het zoeken naar een A4 1.8T. Nog steeds eigenlijk. Alleen zoveel knappe staan er helemaal niet te koop. Valt me best tegen. Dus ik zal even met geduld moeten zoeken. En we weten allemaal hoe goed ik daar in ben....

    Inmiddels heb ik mrs ook al een beetje overtuigd dat een avant iets anders is dan een stationwagen En zeker als de raampjes donker zijn gemaakt, de bumpers zijn meegespoten en er fatsoenlijke velgen onder zitten, beetje verlaagd wellicht...dan lijkt het helemaal niet op een station... Blijft wel een puntje van aandacht de grootte... Maar zo onoverzichteijk als een A5 aanvoelt voor haar,zo heerlijk zal een avant aanvoelen denk ik. Veel glas, hoge zit, weinig dode hoek.... nou ja. Ik redeneer het wat naar het punt toe, maar dat mag ook toch?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Je noemt 15 jaar oud en dan kom je in de B5. Maar...ik ben zelf groot fan van de B6 dus ik zou je echt adviseren de B5 te skippen en voor de meer tijdloze B6 te gaan. Als je die in een nette staat vindt oogt hij zoveel nieuwer en imo mooier dan een B5. Heb zelf de 3.0 V6 gehad en dat was wel een feestje. Een 2.4 schiet je weinig mee op, lust nauwelijks minder benzine en is niet echt snel. Met de 3.0 heb je wel een rappe auto! Die 3.0 staat ook als vrij probleemloos bekend.

    Als je voor zo'n motor kiest en je wil er de komende jaren in rijden dan zou ik zoeken rond de 1,5 ton. Ben het wel met Bastet eens dat een 1.8T ook een hele goede optie is maar die vind je wat moeilijker icm quattro maar zijn er wel.

    Een 1.8T Quattro:
    http://link.marktplaats.nl/m922019261

    Goedekope 2.4 maar geen quattro, 2 ton gedraaid en paar sjonnie dingen maar die kun je eenvoudig weer fixen:
    http://link.marktplaats.nl/m910517519

    Met een sedan beperk je de keuze wel wat. De 3.0 kom je net wat vaker tegen in de Avant.
    Ik ben het zo eens met je. Liever idd de B6. Helaas net te jong nog voor een goede bijtellingsregeling... En die is echt een beetje heilig voor me.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    @peternorth: mee eens dat de B6 véél meer auto is. Meer ruimte, groter gevoel, beter design (en met s-line al helemaal). Rijdt ook beter. Maar, met de voorstellen hierboven moet je echt nog 2-3 jaar wachten voordat ze 'op de zaak' kunnen.

    Avant verruimt je keuze, en is voor een hondje ook echt 100x prettiger. Rubber mat er in, metalen rekje er voor, en voila. Veilige hondenkooi!

    Als de 15+ eis voor zakelijk rijden komt te vervallen, en er gewoon een goedkopere auto naast mag komen tussen €3 en €6 rooien, dan zou ik 100% zeker de B6 adviseren boven de B5 en C5. Als de 15 jaar blijft, dan blijft mijn advies de C5. Een B5 is te kaal, en al helemaal in de <2000 variant is het vaak een karige boel (weinig opties).

    Bovenal, de C5 kan je kopen met de dure (onderhoudsgevoelige) maar schitterende 2.7T uit de S4!
    http://link.marktplaats.nl/m920275309

    Of met de geweldige 4.2 V8:
    http://link.marktplaats.nl/m920539137
    http://link.marktplaats.nl/m915066329

    Budget wat oprekken, en je hebt een S6:
    http://link.marktplaats.nl/m917144615

    Ga eens met de Mrs. in één van bovenstaande rijden, kijken wat ze zegt... Argument 'hond' is erg sterk, in een B5 (Sedan) gaat dat echt niet, tenzij je je achterbank opoffert.
    Argument hond hadden we het ook al over gehad tijdens de vakantie en idd: ook daarvoor veel handiger. Dus eigenlijk hebben we de sedan een beetje losgelaten... Ze is wel zo een beetje om geloof ik. Grappig dat je over de A6 begint. Juist omdat er best weinig aanbod is voor een A4 1.8T ben ik ook weer naar de C5 gaan kijken en tja... Ook dik. EN toen naar de prijs kijkend ging ik weer over naar de S4.... hahaha... ik ben echt een ei wat dit aangaat.... Dus ik ben nu gewoon op zoek naar een A41.8T, een nette en betaalbare S4 en een C5. Wat er als eerste langs komt is voor mij!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    aaah...nu snap ik die 15 jaar. Dat is een regeling voor zakelijke rijders. Heb het topic niet goed genoeg gevolgd, excuus.

    Ik zou in dat geval ook voor de C5 gaan. Zet er PDC op aan beide kanten en de mrs. rijdt met een gerust hart Een hond in een Sedan is inderdaad een no-go. Lijkt me ook best ranzig om een hond op de achterbank te hebben dus een Avant is dan eigenlijk een must. Is het niet gewoon een kwestie van gewenning?

    Zo zag mijn B6 kofferbakkie er destijds uit met zo'n handige mat inderdaad. Kooitje erin en helemaal goed voor de hond. Voor een mogelijke baby is dit ook ideaal! Heb veel plezier gehad van deze achterbak tijdens onze kinderwagen periode.

    Is de B6 niet vanaf 2001? Dan wordt die ook al bijna een youngtimer. Zeg nou zelf!
    Mooie bak hoor Peter! Ja, de 15 jaar... het is niet anders. PDC zou erg helpen idd! Ik denk dat we daar voor gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Sterkte morgen Daj!
    Thx man. Is helemaal goed gegaan. Ik zag er ook eerlijk gezegd niet erg tegenop. Ik vond het een heerlijke auto, maar uiteindelijk is het ook maar dat...een auto. Ik geniet momenteel zo van mijn eigen onderneming en de klus die ik nu aan het doen ben (waar ik overigens op de vespa naar toe ga elke dag ) dat ik prima kan leven met een 15 jaar oude audi... Ik vind het tof! Gewoon weer lekker opnieuw beginnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten

    @Naga
    Sterkte vandaag. Is het al zover?
    Ben benieuwd naar wat er komt! A6 C5 Avant is tijdloos mooi.
    Thx Ketel! Ik ben ook erg benieuwd

    Zo, nu ga ik de linkjes die jullie hebben verzameld eens rustig doornemen.
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  13. #1272

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Dus ik ben nu gewoon op zoek naar een A41.8T, een nette en betaalbare S4 en een C5. Wat er als eerste langs komt is voor mij!
    S4 = B5 = klein; S4 = 2.7T = C5 2.7T! Anders een S6 C5, zitten geheid al PDC en andere gemakken op...



    Ik zou 't wel weten
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #1273
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    S4 = B5 = klein; S4 = 2.7T = C5 2.7T!

    Ik zou 't wel weten
    hahaha! Dit!!! Hiervoor kom ik hier! Wiskundig bewezen wat je natuurlijk emotioneel al aanvoelt: meer en groter en duurder is beter!! Nou, dan zijn we dr toch hahaha!

    dat geluid uit dat filmpje… is dat die 2.7? klinkt meer als een V8 nl… Facking mooi btw….
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  15. #1274

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Is een 4.2 V8 300pk (geen S6, die klinkt anders!) met een RS6 C5 uitlaat. Klinkt ronduit gemeen . De 2.7 klinkt wat subtieler, maar is dan wel weer supersnel te krijgen.

    K04 turbo's erop, 420pk:


    Klinkt ook lekker:
    https://www.youtube.com/watch?v=jiSDK8qp1uM
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #1275
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Holy……. Dat wil ik wel

    Zo jammer dat die 2.7 in de link die je plaatste geen Quattro is… Ik ben bijna klaar voor de koop
    Laatst gewijzigd door Naga; 04-05-15 om 21:27.
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  17. #1276
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Ok, ik ben weer wat verder. Voorlopig aan het zoeken naar een Audi A6 Avant, onder de 6K (het budget moest gewoon iets omhoog) met een 4,2 V8 quattro in het vooronder!

    Kan morgen weer anders zijn besef ik mij , maar dit is wat het is

    de favoriet:
    http://ww3.autoscout24.nl/classified...fromparkdeck=1

    En de nummer 2:
    http://ww3.autoscout24.nl/classified...fromparkdeck=1

    Ik heb ze gemaild met vragen en verzoek om meer foto's etc. Ik heb nog tot einde maand/begin volgende maand om 'm te kopen. Sterker nog, ik moet ook echt even wachten tot dan...

    Dus mochten jullie een mooie zien, let me know!

    (eigenlijk wilde ik e15 jaar oud... maar volgens mij maakt het allemaal niet zo heel veel uit. Als het een prive auto is, dan kan ik weer reiskosten doorbelasten. Wat wel zou schelen is om de onkosten van de auto ook op de zaak te kunnen zetten... maar goed. We zien wel even wat het aanbod doet... Qua budget geldt ongeveer hetzelfde. 4K is top... Tot 6-7K misschien wel acceptabel ....)
    A4 B7 2.0 fsi Business Pro Line (2007), zeezilver
    A5 1.8 tfsi Coupé Pro Line S B&O Edition, Multitronic, Phantom Black, ABT tuned
    A6 4.2 V8 Quattro Avant Advance, Tiptronic, dark blue

  18. #1277
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    (eigenlijk wilde ik e15 jaar oud... maar volgens mij maakt het allemaal niet zo heel veel uit. Als het een prive auto is, dan kan ik weer reiskosten doorbelasten. Wat wel zou schelen is om de onkosten van de auto ook op de zaak te kunnen zetten...
    Bij een tweedehands auto jonger dan 15 jaar is het al snel verstandig om de auto privé te kopen en kilometers te declareren. De kosten die aftrekbaar zouden zijn, wegen niet op tegen de bijtelling, die over de nieuwwaarde gaat.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  19. #1278

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : ABT tuned, finally!

    Interessante zoektocht en adviezen.
    En vooral ook leuke auto's!
    Toch even een aandachtspuntje; Vergis je niet in de onderhoudskosten van een 2.7T en een 4.2V8, die zijn echt aanzienlijk hoger dan die van een gemiddelde 4cyl.
    Ik ben inmiddels al ruim 2 jaar in een B5 1.8T aan het sturen (niet de 150, maar 180pk) en doe dat met volle tevredenheid. Uiteraard ook hier onderhoudskosten aan, maar niet te vergelijken met die van mn S6 die ik daarvoor had. En voor een relatief bescheiden motorisering is die nog best wel rap. Alleen niet zo heel zuinig, maar dat is inherent aan een wat oudere auto (15+)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #1279
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : wordt 30 april ingeleverd! Op naar een A4 youngtimer

    Sorry, ik kan alleen naar een bijdrage leveren op het visuele vlak.
    Nr. 1 zou ook mijn voorkeur hebben. Dat grijze interieur van nr. 2 is 'm imo niet.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  21. #1280

    Standaard Re: Naga's A5 coupé : wordt 30 april ingeleverd! Op naar een A4 youngtimer

    Sinds van ochtend een mooie B6 avant 1.8 T q van een AF lid in het MP topic -> http://www.audiforum.nl/forum/marktp...enim-blue.html

    Is wel jonger dan 15 jaar.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •