Pagina 46 van 73 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 920 van de 1441

Onderwerp: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts 70.000 km!

  1. #901
    DJS8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.393
    Kudos
    663
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    Succes met het herstellen! Ik heb er alle vertrouwen in.
    Audi S8 D2 2001 (totalled on 01-05-2015)
    Ik ben van de offline crew, alleen bij bepaalde meetings ben ik on topic!

  2. #902
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    Gaat goedkomen Leon!
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  3. #903
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Nee hoor, Michelins met dikke stootrand! Je kan de velg niet op de straat laten komen (Ik heb echt een kwartier zitten kijken of het ging.........)
    Ik leg ze op van die schuimrubber kniematjes die je in de tuin gebruikt.


    Mijn Michelin Pilot SuperSports hebben niet voldoende velgrandbescherming om ze op de keien te leggen
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  4. #904

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VroemTFSI Bekijk Berichten

    Mijn Michelin Pilot SuperSports hebben niet voldoende velgrandbescherming om ze op de keien te leggen
    Vreemd, die van mij juist wel.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  5. #905
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    In mijn geval 19". Jij hebt volgens mij 18". Daar kan het verschil zitten. En Heb jij Pilot Sport of de SuperSport? Daar zit ook nog een duidelijk verschil in.
    Trouwens als je die SuperSport ziet als ze nog niet gemonteerd zijn, dan denk je dat het wel snor zit met de velgrandbescherming. Maar de schouder van de velgrand "bij de PQF steekt veel verder door dan bij andere vergelijkbare 19".
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC


  6. #906

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VroemTFSI Bekijk Berichten
    In mijn geval 19". Jij hebt volgens mij 18". Daar kan het verschil zitten. En Heb jij Pilot Sport of de SuperSport? Daar zit ook nog een duidelijk verschil in.
    Trouwens als je die SuperSport ziet als ze nog niet gemonteerd zijn, dan denk je dat het wel snor zit met de velgrandbescherming. Maar de schouder van de velgrand "bij de PQF steekt veel verder door dan bij andere vergelijkbare 19".
    Klopt je hebt gelijk, ik heb Pilot Sport in 18 inch, met perfecte bescherming.

    P6221795.jpg Velgrand bescherming.jpg

    Peeet

    Zo en gelijk een beetje grijs in dat rode topic gegooid.
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  7. #907
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Zo! Vandaag heeft dochterlief haar rijbewijs gehaald. Trotse vader!
    Nog 1 te gaan
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  8. Ad
  9. #908

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    van harte @kilometervreter !!!

  10. #909

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Zo! Vandaag heeft dochterlief haar rijbewijs gehaald. Trotse vader!
    Nog 1 te gaan
    Nog even en papa heeft zijn auto nooit meer . "Pap de auto is vuil, maak je hem even schoon. Kan ik daarna naar de stad"
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #910
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Zo gisteren de auto gewassen en gekleid en behandeld met Tar-X waar het nodig was.
    Vandaag de hele dag aan het polijsten geweest. Het is en blijft een drama die lak, het lijkt wel of die niet goed uitgemoffeld geweest is, vooral de voorkant is een drama.
    60.000 km en al helemaal vol in de steenslag en het lijkt wel of er ook allemaal zandkorreltjes in de lak geslagen zijn.
    Verder is het en blijft het een drama om dat ding te polijsten en uit te poetsen.
    Op het moment dat je het polijstmiddel eraf poets zie je de krasjes er weer in komen op sommige plekken. Het is ook niet overal, heel raar.
    Als die krasjes er dan inzitten is het een drama om die er weer uit te krijgen.
    Lekker binnen gestaan met een hoop licht erop zodat ik alles goed kon bekijken.
    Afijn met de rotary op oranje met M105 de boel toch wel strak gekregen, daarna met de groene pad met V38 van Chemical guys gefinished. Wat een gave en zeer fijn werkende finisher! Werkt makkelijk, je kan door blijven werken stuift niet en ruikt ook nog lekker en een glans met een hoofdletter G! Top spul.
    Daarna met lime lite gevoed en dodo Super Natural erop gezet.(Thanks @SkyBuMp!)
    Mooie dikke vette wax die ik voor het eerst gebruikt heb, makkelijk op te zetten en na een half uurtje heel makkelijk uit te buffen.
    Afijn een dagje buffelen met toch wel wat stress, ik vond er eigenlijk weinig aan.
    Ik vind poetsen heel leuk maar vooral met iemand, lekker een beetje ouwekleppen erbij etc.
    Nu "moet" ik voor de show and shine en dat geeft toch gewoon druk en stress, dit heb ik al genoeg in mijn werk dus dit zoek ik niet
    Afijn, morgenochtend nog een uurtje bijwerken als het droog is en dan zien we volgende week wel weer verder.
    Eerst maar aan een wijntje
    Toch een plaatje


    013.jpg
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  12. #911
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Dat ziet er weer spekglad uit, mooi werk!
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  13. #912
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    Gaat wel goed komen zo te zien.
    Niets mis met de rode gloed
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  14. #913
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    @kilometervreter; WOW! Volgende week maar meenemen....
    Bril.jpg
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  15. #914
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    Jou bolide is klaar voor de meeting, ben benieuwd hoe de SN je gaat bevallen. Beading is echt top net als de warme glans!
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  16. #915

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    Goed bezig knul. Maar wat voor offensief is dit? Lastige lak. Helemaal goed gekomen! Geweldige glans. De hury gaat dat allemaal objectief beoordelen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #916
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Goed bezig knul. Maar wat voor offensief is dit? Lastige lak. Helemaal goed gekomen! Geweldige glans. De hury gaat dat allemaal objectief beoordelen
    Is geen offensief, totaal niet, ik ben hier al twee jaar over bezig met poetshotemetoten, ik blijf denken dat de lak niet goed behandeld is. Ik heb ondertussen een hoop Audi's gepoetst en weet ook dat iedere lak anders is maar dit is toch wel bijzonder.
    Als zelfs zand in je lak aan de voorkant slaat is het echt wel zacht hoor. Ik weet echt wel dat de jury objectief beoordeelt, dat is het probleem totaal niet, maar als ik aan een spelletje meedoe wil ik ook zo goed mogelijk meedoen, anders had ik hem alleen hoeven te wassen.
    En als al eerder gezegd, glans is het probleem niet, dat is polijsten en een wax op je auto smeren, dat zit bij alle deelnemers wel goed.
    Maar het zijn vooral de laatste paar regels die ik schrijf.
    Dus echt geen offensief, heeft ook geen nut.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  18. #917
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS De show and shi...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    Jou bolide is klaar voor de meeting, ben benieuwd hoe de SN je gaat bevallen. Beading is echt top net als de warme glans!
    De warme en vette glans is echt top! beading vanmorgen bekeken en is ook zeer mooi, mooie dikke druppels!
    Maar de SPN is toch qua beading beter en dikker, qua glans komt het nog niet eens in de buurt van de SN, heel mooi en vet, heel blij mee!

    011.jpg
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  19. #918

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Afijn een dagje buffelen met toch wel wat stress, ik vond er eigenlijk weinig aan.
    Ik vind poetsen heel leuk maar vooral met iemand, lekker een beetje ouwekleppen erbij etc.
    Nu "moet" ik voor de show and shine en dat geeft toch gewoon druk en stress, dit heb ik al genoeg in mijn werk dus dit zoek ik niet
    Leon maak je nie druk man, het is maar een spelletje.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  20. #919

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Maar dit achterklep ziet er wel helemaal top uit. En laat je niet te veel stangen We willen gewoon dat alle 25 deelnemers tot het gaatje gaan. Zaterdag op zondag nog doorhalen voor de finishing touch om gewoon de triple glans, beading en sheating helemaal op orde te hebben. Succes. Gaat je lukken want je hebt de laatste 2 jaar hier wel de meeste ervaring opgedaan.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  21. #920
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen de show and shine voorbereiding!

    Zo vandaag had ik nog een dagje ingepland voor diverse dingetjes nog te doen, maar het weer zit gewoon tegen, vanaf 11.00 uur regent het continue.
    Lekker de binnenkant gedaan die is weer top, hopen dat het straks nog even droog wordt voor de laatste loodjes en de laatste puntjes op de i.

    Morgenochtend lekker helpen opbouwen en daarna nog het laatste uurtje op het terrein friemelen aan de auto
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •