Pagina 52 van 73 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.040 van de 1441

Onderwerp: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts 70.000 km!

  1. #1021
    S6Diesel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    1.351
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen,wintertreatment!

    Goed bezig Leon! Eindelijk eens echt tevreden he! :-) En ik zou zeggen lekker de cQuartz UK puur houden en dan ook mooi geen uitpoetswerk met SPN.
    Ben benieuwd naar je ervaringen.
    Audi A6 3.0TDI V6 Quattro S-Line Daytonagrey Hartog Tuning

  2. #1022
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen,wintertreatment!

    Eens met Gerard, gewoon de CQ UK puur houden en af en toe toppen met Reload of een dergelijk product.

    Je zult straks bij de eerst volgende wasbeurt echt merken dat er een laagje op de lak ligt...de coating dus. Dit is een aparte ervaring tov SPN of een wax.
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  3. #1023
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen,wintertreatment!

    We gaan het zeker de winter puur houden daarna zien we wel weer of we er toch wat "wetlook"overheen smeren
    Thanks mannen!
    Inderdaad Gerard, eindelijk echt tevreden!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  4. #1024
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Ik had het ook niet met rotary gedaan maar ja ik kan het ook niet

    Even zonder dollen, wat staat ie er weer shiny bij. Erg netjes!

  5. #1025

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Hij staat er weer top bij. Nu hopen dat je niet gaat vervelen met de Quartz erop. Je hebt voorlopig gewoon weinig te doen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #1026
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Zit net het verhaal te lezen over de schade en voelde echt een beetje met je mee! Mooi dat je er niets meer van ziet. Zag ook jouw bevindingen (post van oktober) en kan je vertellen dat je dan ook eens in een A3 Limousine moet gaan sturen. Wat is dat een leuke bak! Wordt overigens net zo duur als een A4 Sedan als je hem aankleedt. Maar qua sturen stukken leuker dan de A4.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  7. #1027
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Hij is weer netjes! 😃 gelukkig maar. Rotary ga ik mij toch ook een keer aan wagen.... Super resultaat hoor!
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  8. Ad
  9. #1028
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoman Bekijk Berichten
    Hij is weer netjes! 😃 gelukkig maar. Rotary ga ik mij toch ook een keer aan wagen.... Super resultaat hoor!
    Als je een rotary gaat gebruiken zou ik, als je er grotere stukken mee gaat doen, de Flex nemen. Is weliswaar veel duurder dan de Pro ( de Dap rotary zeg maar) maar is qua werkwijze niet te vergelijken. Je mag uiteraard op een volgende poetsmeeting mijn Flex wel een tijdje gebruiken.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  10. #1029
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Als je een rotary gaat gebruiken zou ik, als je er grotere stukken mee gaat doen, de Flex nemen. Is weliswaar veel duurder dan de Pro ( de Dap rotary zeg maar) maar is qua werkwijze niet te vergelijken. Je mag uiteraard op een volgende poetsmeeting mijn Flex wel een tijdje gebruiken.
    Super, daar maak ik graag gebruik van! 😄 mijn nieuwe bakkie zal dan vast nog niet helemaal swirlvrij zijn..
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  11. #1030
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Vandaag de rechterkant in de CQUK gezet, twee weken terug de rest van de auto al gedaan, maar aan de rechterkant moest de lak nog uitharden.
    Ik had twee wat doffe plekken in mijn motorkap die die ook nog even gedaan.
    Eigenlijk moet je de CQUK met zijn tweeën opzetten, de één de coating erop zetten en de ander er gelijk achter aankomen om het residu weg te vegen.
    Ik denk die twee plekken op mijn motorkap waren twee plekken die ik de eerste keer niet helemaal goed uitgepoetst had en als de coating eenmaal uitgehard is moet je toch weer polijsten , het luistert eigenlijk best wel nauw, je moet precies werken en dat had ik de eerste keer toch iets onderschat denk ik, het komt omdat de CQUK heel makkelijk opzet en uitbuft denk ik.
    Afijn ook nog een paar plaatjes van het gebeuren geschoten.

    001.jpg

    @Panoman even niet opletten met de rotary en....
    004.jpg

    010.jpg

    013.jpg

    015.jpg

    021.jpg

    022.jpg

    026.jpg
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  12. #1031

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Die gaat knallend naar de kerst Wat een kleurtje toch.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #1032
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Die gaat knallend naar de kerst Wat een kleurtje toch.
    Ik ben heel tevreden met de CQUK, glans is ook mooi, het misano spat eraf!
    Ik ben echt benieuwd hoelang het blijft zitten, maar de kerst zal het wel halen
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  14. #1033
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Ziet er weer fantastisch uit, zeg!
    Is gelijk weer een "reminder" voor me dat er nog een hèle lange weg te gaan is....
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  15. #1034
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.311
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Voor onder de kerstboom.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  16. #1035
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    Ziet er weer fantastisch uit, zeg!
    Is gelijk weer een "reminder" voor me dat er nog een hèle lange weg te gaan is....
    Valt wel mee hé, kijk maar naar buiten

    Ik heb het hartstikke druk op mijn vrije zaterdagavond, Ik zit namelijk ook nog dit forum vol te spammen
    http://www.waxworldforum.nl/
    Net nieuw opgezet, vind ik wel leuk.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  17. #1036
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VroemTFSI Bekijk Berichten
    Zit net het verhaal te lezen over de schade en voelde echt een beetje met je mee! Mooi dat je er niets meer van ziet. Zag ook jouw bevindingen (post van oktober) en kan je vertellen dat je dan ook eens in een A3 Limousine moet gaan sturen. Wat is dat een leuke bak! Wordt overigens net zo duur als een A4 Sedan als je hem aankleedt. Maar qua sturen stukken leuker dan de A4.
    Ik zit er eigenlijk steeds meer naar te kijken en als ik @Peternorth zijn topic lees ga ik toch zeker een keer doen.
    Ik vind alleen het dashboard van de A3 iets minder dan de A4, maar kan ook wennen zijn natuurlijk.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  18. #1037

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Qua materialen is A3 mooier. Ook de lichtjes, mmi + en afwerking. Design mag je over discussiëren. Ik hou van het strakke!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  19. #1038

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Valt wel mee hé, kijk maar naar buiten

    Ik heb het hartstikke druk op mijn vrije zaterdagavond, Ik zit namelijk ook nog dit forum vol te spammen
    http://www.waxworldforum.nl/
    Net nieuw opgezet, vind ik wel leuk.
    Ben benieuwd of het gaat lopen. Overigens beetje vreemd dat alle detail shops hun eigen forum stichten. Lijkt me een verzadiging opleveren. BTW haal ik hier voldoende kennis Wel natuurlijk nickname ff vastgelegd
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #1039
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Wel natuurlijk nickname ff vastgelegd
    Mooi zo, das "fast"
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  21. #1040
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts, etc.etc.

    Ja, wat leuk dat je dat FASt geregeld hebt
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •