Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: "nieuwe" Audi 80 B4 bijgekocht

  1. #1

    Standaard "nieuwe" Audi 80 B4 bijgekocht

    Hallo ,

    Ik ben al langer bezoeker van dit Audi forum , en heb al een paar andere Audi's gehad , maar ze niet allemaal hier voorgesteld ...
    Mijn coupé stond hier al op het forum (de mat-zwarte met finish vlag op het dak... ) Deze coupé is al een hele poos verkocht .
    Heb dan een Audi 80 B3 gehad (met 1.6D motor).

    Maar ik heb me nu vorig weekend een Audi 80 B4 bijgekocht , een 1992-er met een 1.9TD motor .
    Is in hele nette staat voor zijn leeftijd , en heeft slechts 230.000km , moet dus nog wel even mee kunnen .
    Echt veel kilometers doe ik er niet mee , het is tenslotte mijn 3e auto (na een VW T5 2.5TDI (het werkpaard) , en mijn VW T4 2.5TDI Westfalia California ) .

    Foto's :




    Ik heb eerder deze week de Audi een groot onderhoud gegeven , motorolie en alle filters vervangen , versnellingsbak olie , nieuwe thermostaat gemonteerd (kwam niet op temperatuur) , heb de oliekoeler gereinigd (zat toch veel vuil in de koelribben ) en heb er gisteren meteen 4 nieuwe winterbanden laten op monteren (op de originele alu velgen) .
    De audi loopt als een zonnetje , en rijd super .

    Ik heb een paar kleine dingetjes die er nog moeten aan gebeuren , maar daarvoor open ik wel een topic in het Audi 80 subforum.
    Laatst gewijzigd door tom; 20-09-12 om 16:46.
    "What do you feed your car?
    -> 95, sometimes 98 and once in a while a Honda..."

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •