Pagina 51 van 51 EersteEerste ... 414748495051
Resultaten 1.001 tot 1.019 van de 1019

Onderwerp: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

  1. #1001
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus opgehaald!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Van harte

    Zo snel kan het gaan, van eerste overpeinzingen naar keuze en direct tot aflevering!
    Ook nog verhuisd, ergens in afgelopen jaren, zo denk ik te zien. En heb je de auto nu in de regen bij de Febo geparkeerd en toen thuis meteen zelf gewassen en gedroogd?
    Lekker snel inderdaad, met dank aan de dealer/leasemaatschapij en werkgever! 4 jaar geleden verhuisd idd, in onze geliefde wijk zelf een huis laten bouwen.

    En de volgorde van de foto’s klopt: even thuis de ontbrekende dochter ophalen, toen in de zeikende regen naar de McD (zit tegenover de Febo). Is traditie: na ophalen nieuwe auto met z’n allen aan de fastfood
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  2. #1002

    Standaard Re: Koots: destijds een A4 Avant S Edition, nu een e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    Hij is er hoor, en hij is gaaf! Met zwarte ringen voor en achter (toch fijn dat de dealer dat voor elkaar heeft gekregen), staan super bij de rest van de zwarte optiek.

    Bijlage 271313Bijlage 271312Bijlage 271311Bijlage 271310

    Vrouwlief heeft ook al even gestuurd, ook helemaal onder de indruk. En die ruimte!!
    Ziet er goed uit. Veel mooie KM's
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #1003
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: destijds een A4 Avant S Edition, nu een e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit. Veel mooie KM's
    Thanks!
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  4. #1004
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: destijds een A4 Avant S Edition, nu een e-tron 55 Advanced Edition Plus

    De eerste 500km staan inmiddels op de teller, wat een voorrecht om met zo’n auto te mogen rijden! Afgelopen zaterdag mijn vader van 82 meegenomen, op zoek naar een andere auto voor mijn moeder (haar geliefde Polo uit 2013 is helaas na een ongeluk total-loss verklaard), hij zat helemaal verguld en ook een beetje verdwaasd te kijken naar de omvang van de e-tron en het toch best spectaculaire dashboard. Om maar te zwijgen over het instapgemak en rijcomfort .

    De buren vinden hem ook prachtig (zelf eigenaren van een Porsche Cayenne en Mercedes GLE..)

    Nieuwe auto van mijn moeder is trouwens een hele nette Fabia geworden uit 2019 met 42000 km op de teller. Qua layout en gebruiksgemak goed vergelijkbaar met de Polo, wel zo makkelijk!

    IMG_0764.jpgIMG_0762.jpg
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  5. #1005
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: destijds een A4 Avant S Edition, nu een e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Gisteren in de Betuwe bij OBD Chotkan wat softwareaanpassingen laten doen aan de e-tron. Moest toch even bij mijn ouders zijn dus dat kon mooi gecombineerd worden. Net als bij de Passat prima service, alles netjes vastgelegd tegen een zeer acceptabel vast tarief.

    Aangepast:

    Akoestische bevestiging bij het vergrendelen / ontgrendelen van het voertuig
    Coming Home (automatisch via de lichtsensoren)
    Dagrijverlichting samen met de achterlichten
    Dagrijverlichting instelbaar maken via het CAR menu
    Comfort openen/sluiten van het panoramisch dak (her)activeren
    Menu Verlichting linksrijdend verkeer geactiveerd.
    Preventie om rechts in te halen uitgeschakeld.
    Lane Assist, laatste stand onthouden.
    Automatische handrem op het moment dat het voertuig van contact wordt gehaald.
    Layout van het instrumentenpaneel aangepast.
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"


  6. #1006
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: destijds een A4 Avant S Edition, nu een e-tron 55 Advanced Edition Plus

    En zo zit je zomaar op de eerste 10.000 km, gaat lekker met bijna dagelijks een ritje op en neer naar de regio Veghel. Laden thuis en op werk, gemiddels verbruik nu met de lagere temperaturen wat hoger maar nog altijd onder de 30KWh/100km. Verder zalige auto, ook vrouwlief rijdt er graag in. Winterbandjes liggen er ook alweer een maandje omheen, Continentals zijn het geworden. En omdat vrouwlief er graag in rijdt toch wel blij met de 20" velgen en "ballonbanden", scheelt weer een krasje hier en daar op de velg ;-).
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  7. #1007

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Mooie ervaring. Ik zit met de Q4 na bijna 90.000 km op 20 kWh/100km (zuiver geladen) ... in de winter 10% er boven en zomer 10% er onder. Boordcomputer lijkt een 5% optimistischer met rond de 19 kWh/100
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #1008

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    47
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Eerste Audi besteld...

    Super aankoop, gefeliciteerd! Alvast veel veilige kilometers toegewenst.

  10. #1009
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Weer een hele fraaie!!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  11. #1010
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Weer een hele fraaie!!
    En na jouw kunsten nog fraaier!

    IMG_1071.jpg
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  12. #1011
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Bijna 17.000 km verder, blijft een heerlijke reismobiel! Vandaag weer eens gewassen, komt de glascoating ook weer mooi tot zijn recht. Vrouwlief rijdt er ook geregeld in, is helemaal fan van het serene karakter van de e-tron.

    Vorig weekend met het gezin een dagje wezen skien in Antwerpen (Snowworld), daarvoor de Thule Wingbars en dakkoffer (Thule Motion XT XL) gemonteerd. Heenweg met de wind op de neus ca. 10% meer verbruik, op de terugweg nauwelijks extra. Eind februari gaan we met z'n tweetje lekker een paar dagen skien in de Dolomieten, dan gaan we de e-tron en zijn laadkunsten op de langere rit eens beoordelen. Tot nu tot hier en daar wel eens getest met de snelladers, werkt prima hoewel ik met de winterse temperaturen nog niet boven de 130 KW ben uitgekomen. Ook in Uden de Tesla Supercharger eens geprobeerd, top! En als de de e-tron netjes parkeert ook geen enkel issue met de reikwijdte van de kabel.
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  13. #1012
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Weer terug van een paar dagen skien in de Dolomieten, heerlijk! Ook de e-tron heeft zich als een fijne reismobiel laten zien. Laden onderweg ging super, soms zelfs de koffie wat sneller opdrinken omdat hij al weer vol was . Met name bij Ionity regelmatig tegen 150Kw geladen, EnBW was wat minder (zeker als er nog een andere auto staat te laden, dan lijkt het wel gedeeld vermogen).

    Km-stand inmiddels net boven de 22.000...
    Laatst gewijzigd door Koots; 08-03-24 om 10:20.
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  14. #1013
    Razayan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2017
    Leeftijd
    30
    Posts
    89
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Goed om te horen dat je zo'n eind toch makkelijk en comfortabel kan afleggen, dat was mijn enige twijfel straks van de zomer naar Oostenrijk. Lees steeds meer verhalen van mensen die het prima te doen vinden.

    Hoe bevalt verder de auto na de eerste 10K kilometers?
    | Audi A1 Sportback 1.0 | Nano Grey | 2017 | Adrenalin | Verkocht
    | Audi A6 Avant 2.0 | Glacier White | 2013 | Air Ride Performance V2 | Verkocht
    | Audi e-tron 55 Quattro | Mythos Black | 2019 | Advance Pro Line Plus |

  15. #1014
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razayan Bekijk Berichten
    Goed om te horen dat je zo'n eind toch makkelijk en comfortabel kan afleggen, dat was mijn enige twijfel straks van de zomer naar Oostenrijk. Lees steeds meer verhalen van mensen die het prima te doen vinden.

    Hoe bevalt verder de auto na de eerste 10K kilometers?
    Na de eerste 22k () bevalt hij nog steeds uitstekend!
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  16. #1015
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    En na dik 25k komt het einde al weer in zicht voor de e-tron... althans, in mijn "bezit". Door een reorganisatie ben ik boventallig verklaard bij mijn huidige werkgever. Jammer maar helaas, en zeker toch wel onverwacht na een dikke 6 maanden. Maar goed, opent weer nieuwe deuren en ik ga me volledig richten op het zzp-schap als inkoopconsultant, met de focus op proces- en teamoptimalisatie. De eerste mogelijkheden dienen zich al aan, dus vol vertrouwen!

    Nu moet er natuurlijk wel een nieuwe voiture komen en daar beraad ik me nu op. Ga ik voor een youngtimer, of een andere nette auto waarbij ik de zakelijke kosten kan verrekenen. Keuzes, keuzes...

    Advies in deze wordt altijd gewaardeerd!
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  17. #1016
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus, eerste 10.000 km staan op de teller.

    Au, dat zijn vervelende momenten! Kop op! Tussen de regels door lees ik wel, dat je vol goede moed bent. Toi toi toi en succes!
    Welkom aan mijn keukentafel voor koffie en autobabbels hoor Plaats waar mijn huis woont en mijn telefoonnummer zijn niet veranderd, sinds je eerder bent geweest.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  18. #1017
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.586
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Zuur @Koots. Maar idd, kop op.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  19. #1018
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Dank voor de reacties! 29 april lever ik de e-tron in, daarna even autoloos... of nou ja, niet helemaal: vrouwlief heeft een leuke Mini Clubman Cooper S staan die ik gewoon kan gebruiken.

    @ketelapper: ik leg binnenkort even contact, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  20. #1019
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    777
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Ik gooi hem hier maar even in: A6 Allroad 4.2 uit 2006, 2 ton op de klok. Schijnt met volledige onderhoudshistorie geleverd te worden, mooie uitvoering verder:

    https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/...timer-trekhaak

    Tips?
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

Pagina 51 van 51 EersteEerste ... 414748495051

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •