Pagina 6 van 51 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 1020

Onderwerp: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

  1. #101
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Ik snap dit allemaal niet hoor. Het is maar een stukkie blik jongens
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #102
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    778
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi besteld... volgende week gebouwd!

    Sure..... Dat verklaart jouw topic van 70+ pagina's

    Heb de komende weken flink vol gepland met werk, en zal uiteraard de dealer bestoken met e-mails over wanneer hij binnenkomt. Anders dan bij mijn Skoda hoeft hier bij de dealer bijna niets te gebeuren qua inbouw.

    Het mapje voor de eerste rit zal trouwens nog wel wat uitgebreid worden, maar dit waren de eerste de in me op kwamen.

    Kun je trouwens als je de artiesten in seperate mapjes hebt ingedeeld, alsnog door alle nummers scrollen? In de Skoda helaas niet (maar daar gebruik ik mijn iPod)...
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  3. #103
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi besteld... volgende week gebouwd!

    Leuk die voorpret inderdaad! Brings back memories.. Geniet er van!
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  4. #104

    Standaard Re: Eerste Audi besteld... volgende week gebouwd!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    Sure..... Dat verklaart jouw topic van 70+ pagina's

    Heb de komende weken flink vol gepland met werk, en zal uiteraard de dealer bestoken met e-mails over wanneer hij binnenkomt. Anders dan bij mijn Skoda hoeft hier bij de dealer bijna niets te gebeuren qua inbouw.

    Het mapje voor de eerste rit zal trouwens nog wel wat uitgebreid worden, maar dit waren de eerste de in me op kwamen.

    Kun je trouwens als je de artiesten in seperate mapjes hebt ingedeeld, alsnog door alle nummers scrollen? In de Skoda helaas niet (maar daar gebruik ik mijn iPod)...
    Krijg je een MMI+ Dan kun je meer zaken doen zoals afspeellijsten e.d. Ik kan met de gewone MMI eigenlijk alleen mappen afspelen en shuffle (wel iedere rit opnieuw activeren) gebruiken.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #105
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    778
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi besteld... volgende week gebouwd!

    Geen + (daarvoor B&O gekozen) maar als ik tussen alle mappen kan shuffelen dan is het prima!

    En ja, die voorpret.... Je kijkt zo uit naar de levering, maar deze voorpret is ook zooo leuk. En dan is hij (of zij) er straks, dan is het weer genieten!
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"


  6. #106
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    Zo, week 1 van 2013 is (bijna) ten einde, dat betekent dat volgende week mijn A4 gebouwd wordt. Ik kan me niet heugen dat ik eerder zoveel zin in mijn nieuwe (lease)auto had!

    Vandaag de poetsspulletjes al uitgepakt (mis alleen nog de washmitt en de poetsdoeken, die komen maandag) en zojuist begonnen mijn iPod te kopieren om zo de SD kaart vol te kunnen zetten. Ook de Sonniboys van de Superb op marktplaats gezet, als ik die nu niet kan verkopen dan wacht ik wel even tot het wat mooier weer wordt. Ook de grijze lifehammers (jawel, hier nog zo een) even terugwisselen voor de oranje waarmee hij geleverd werd.

    Las trouwens hier: http://www.audiforum.nl/forum/car-en...i-rns-e-8.html dat je 4000 nummers op een 32 GB SDHC kaart moet kunnen zetten. Gaan we eens proberen, ik heb er sowieso "maar" 3000

    Morgen nog eens een 16GB kaart kopen voor de navigatie en dan zijn we grotendeels wel klaar...
    Je kunt toch voor aflevering tussen neus en lippen laten vallen dat je oranje hamers onacceptabel vind omdat er ook met grijze afgeleverd worden?! Scheelt je weer 3 tientjes en kan er maar in 1 keer goed inzitten..
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  7. #107
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi besteld... volgende week gebouwd!

    Bij mij zitten die hamers niet eens in het zicht. Mooi half onder de stoelen uit het zicht, maar je kan er nog wel bij. Dat ze oranje zijn is dan niet meer belangrijk..

  8. Ad
  9. #108
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Kan je er ook bij als je op de kop ligt met de auto en vast in de gordel zit? Probeer het voor de gein maar eens door de gordel te vergrendelen en dan nog onder de stoel te komen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  10. #109
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi besteld... volgende week gebouwd!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Kan je er ook bij als je op de kop ligt met de auto en vast in de gordel zit? Probeer het voor de gein maar eens door de gordel te vergrendelen en dan nog onder de stoel te komen.
    Zitten bij mij ook "onder" de stoel,maar wat je hier zegt is een feit. Alleen waar is dan wel goed/veilig,moet dus plek zijn waar je bij kan als je met rug tegen de leuning zit,toch?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  11. #110
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Dat klopt. De meest veilige plek is aan het plafond tussen de voorstoelen in. Daar kan je altijd bij als je in de gordel zit.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  12. #111
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi besteld... volgende week gebouwd!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Dat klopt. De meest veilige plek is aan het plafond tussen de voorstoelen in. Daar kan je altijd bij als je in de gordel zit.

    Ben bang dat dit krast op mijn panoramadak...
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  13. #112
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Dan kan zou hij ook nog op de B-stijl kunnen tegen het dak, maar daar zit waarschijnlijk de gordijnairbag.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  14. #113
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    778
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Je kunt toch voor aflevering tussen neus en lippen laten vallen dat je oranje hamers onacceptabel vind omdat er ook met grijze afgeleverd worden?! Scheelt je weer 3 tientjes en kan er maar in 1 keer goed inzitten..
    Ik had grijze liggen die de oranje in de Superb hebben vervangen, die wissel ik voor het inlevereb weer terug.

    Oh ja, zit toch te denken aan ophalen in Ingolstadt. Vriend van me wil heel graag mee...
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  15. #114
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.186
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    In verband met winterbandenplicht in Duitsland, vergt ophalen in de komende maanden veel extra 'logistiek'. Makkelijker is om apart uitstapje te plannen, heb je meteen ook de tijd 'aan jezelf' op de dagen dat je gaat. Fabrieksrondleiding via internet te boeken. En meteen twee leuke ritten, in plaats van heenreis per trein
    Met paar vrienden is het voornemen voor 2013 om zo in één lang weekend een stel automusea in Zuid-Duitsland te doen (Audi, BMW, Mercedes, Porsche).

    Maar daarnaast, zodra ik een auto in de zomer kan laten afleveren, wil ik de ervaring ook een keer opdoen. Lijkt me ook wel erg geinig om mee te maken.

    Heerlijk dat aftellen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  16. #115
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    778
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    Daar heb ik wel aan gedacht Vincent. Indien ik de winterbanden seperaat kan ophalen (daar ga ik wel van uit natuurlijk), wil ik die evt. met de trein meenemen (vriend wilde ook wel rijden met zijn auto, maar de lol is juist om met z'n 2-en terug te rijden). Denk als je die in die hoezen doet met een goed draagkoord dat dat best te doen is, grootste deel van de tijd zit je toch in de trein . Wellicht een beetje naief en ambitieus gedacht, maar is natuurlijk wel een geweldige happening!

    Dan alleen nog even kijken hoe ik ze daar monteer, zal vast een aardige dealer in de buurt zijn waar ik even een krik en sleutel mag lenen, momentsleutel neem ik zelf wel mee.
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  17. #116
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.186
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    Zoek even naar topic "A6 ophalen Ingolstadt", ik meen dat daarin iets staat geschreven over dealer dichtbij om wielen te wisselen.
    En overleg even met dealer en leasemij, want Werksabholung kent een prijskaartje en planningstermijn.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  18. #117
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    778
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    Ben ik al mee bezig, vraag staat uit bij de leasemaatschappij (Alphabet), dealer had ik al gevraagd.

    Mocht het nou veel te moeilijk worden/te lang duren dan rijd ik met die vriend inderdaad later wel een keer naar Ingolstadt.
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  19. #118
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.365
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    Daar heb ik wel aan gedacht Vincent. Indien ik de winterbanden seperaat kan ophalen (daar ga ik wel van uit natuurlijk), wil ik die evt. met de trein meenemen (vriend wilde ook wel rijden met zijn auto, maar de lol is juist om met z'n 2-en terug te rijden). Denk als je die in die hoezen doet met een goed draagkoord dat dat best te doen is, grootste deel van de tijd zit je toch in de trein . Wellicht een beetje naief en ambitieus gedacht, maar is natuurlijk wel een geweldige happening!

    Dan alleen nog even kijken hoe ik ze daar monteer, zal vast een aardige dealer in de buurt zijn waar ik even een krik en sleutel mag lenen, momentsleutel neem ik zelf wel mee.
    Ben net terug uit Ingolstadt heb mijn A3 opgehaald.
    Had mijn wintervelgen en banden mee genomen, waar je moet melden gevraagd om winterbanden te laten monteren. Als de velgen/banden volgens norm zijn van Audi (zie brochure) dan willen ze deze monteren . Kosten 50 euro.
    het is een hele mooie dag

  20. #119
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    778
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    "Helaas" is het voor mij te laat om het ophalen in Ingolstad nog te realiseren, het voordeel is dat mijn A4 inmiddels gebouwd is! Whoehoe!!

    Zal zo de "creatief-met-winterbanden" oplossing nog even voorstellen aan de dealer, die aangaf wel open te staan voor creatieve ideeën, mits binnen de lijntjes ;-)
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  21. #120
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Hij wordt volgende week gebouwd... de eerste voorbereidingen in huize Koots.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    "Helaas" is het voor mij te laat om het ophalen in Ingolstad nog te realiseren, het voordeel is dat mijn A4 inmiddels gebouwd is! Whoehoe!!

    Zal zo de "creatief-met-winterbanden" oplossing nog even voorstellen aan de dealer, die aangaf wel open te staan voor creatieve ideeën, mits binnen de lijntjes ;-)
    Pas op met dealers die ''open staan'' voor creatieve ideeën. Voor je het weet staat hij met een roos tussen de tanden in een tanga slip voor je deur
    En als hij JJ heet......wegwezen!

    Maar dit is ook weer een mijlpaal hoor, hij is er nu gewoon fysiek. Nog even en jullie zijn samen.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 6 van 51 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •