Pagina 52 van 52 EersteEerste ... 2424849505152
Resultaten 1.021 tot 1.035 van de 1035

Onderwerp: Koots: EXIT e-tron, welkom A6 Avant 3.0 TDi Quattro...

  1. #1021
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.674
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Goede motor en bak iig. Stage 1 er op en genieten.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #1022
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.221
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Koots: e-tron 55 Advanced Edition Plus

    Maar diesel, ik zou er niet meer aan beginnen, het immense gezeur bij de keuring alleen al. Plus de inmiddels 209,- pm aan houderschap belasting maakt het af, diesel is niet veel goedkoper meer dan benzine en komende jaren goed in de verdomhoek.

    Wat betreft de auto, 129.000 km voor een wagen van 2006 (18 jaar) ga je niet geloven toch zeker? Een gereden auto is vaak in betere staat dan een stilstaande, of het wordt een verhaaltje toen is de motor gewisseld/gereviseerd enz.

    Mooie website, nette auto om te zien maar er staat veel tussen de regeltjes....
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #1023
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    787
    Kudos
    107
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Maar diesel, ik zou er niet meer aan beginnen, het immense gezeur bij de keuring alleen al. Plus de inmiddels 209,- pm aan houderschap belasting maakt het af, diesel is niet veel goedkoper meer dan benzine en komende jaren goed in de verdomhoek.

    Wat betreft de auto, 129.000 km voor een wagen van 2006 (18 jaar) ga je niet geloven toch zeker? Een gereden auto is vaak in betere staat dan een stilstaande, of het wordt een verhaaltje toen is de motor gewisseld/gereviseerd enz.

    Mooie website, nette auto om te zien maar er staat veel tussen de regeltjes....
    Ik ben niet zo negatief aangelegd, en heb geen reden deze verkoper niet te vertrouwen. Ze zijn nog steeds te vinden, diesels met lage km-stand vanuit landen waar de belasting niet zo schrikwekkend is en men ze koopt vanwege de Laufkultur en kracht.

    We hebben inmiddels gereden, de auto stond al een paar weken stil in de showroom maar prachtig starten en lopen. Auto reed als een nieuwe, die 129k op de klok geloof ik meteen. Zeker gezien de staat van in- en exterieur.

    Ik wacht nu op een offerte incl. trekhaak en Apple Carplay geïnstalleerd, dan maar eens verder kijken.

  4. #1024
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.221
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    Ik ben niet zo negatief aangelegd, en heb geen reden deze verkoper niet te vertrouwen. Ze zijn nog steeds te vinden, diesels met lage km-stand vanuit landen waar de belasting niet zo schrikwekkend is en men ze koopt vanwege de Laufkultur en kracht.
    Er zijn misschien best dit soort auto's te vinden maar ik bedoel het volgende.
    Andere landen zijn veelal groter dus langere afstanden, dus een gerede kans dat ie net voor invoer terug gezet is en zal ook best onlogisch kunnen geven in auto pas of telex.
    Een diesel is nooit blij met korte stukjes, dat i.c.m de leeftijd ga je vaak problemen krijgen als je hem weer goed ga gebruiken, lekken olie enz. Dingen worden hard of bros door staan. Ook roest gaat harder, bekijk hem op een brug voor koop.

    We hebben inmiddels gereden, de auto stond al een paar weken stil in de showroom maar prachtig starten en lopen. Auto reed als een nieuwe, die 129k op de klok geloof ik meteen. Zeker gezien de staat van in- en exterieur.
    Dat zegt niets, doet mijn diesel met 335.000 op de klok en de tfsi met 250.000 op de klok ook, beide zijn nieuw van binnen, dat is audi eigen, als je het gaat zien binnen heeft er vaak een hond of kind in gespeeld 😉
    Ik wacht nu op een offerte incl. trekhaak en Apple Carplay geïnstalleerd, dan maar eens verder kijken.
    Fingers crossed
    https://www.kentekencheck.nl/audi/K-795-VL
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 19-05-24 om 06:00.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #1025
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Hoi

    dat is even minder goed nieuws, maar jou kennende weet ik dat je als zzp-er ook zeker je weg gaat vinden.
    Nu dan een zoektocht naar een mooie A6
    Succes!!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber


  6. #1026
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.211
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Ah, een 4F, tijdloos mooi!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  7. #1027
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    787
    Kudos
    107
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Er zijn misschien best dit soort auto's te vinden maar ik bedoel het volgende.
    Andere landen zijn veelal groter dus langere afstanden, dus een gerede kans dat ie net voor invoer terug gezet is en zal ook best onlogisch kunnen geven in auto pas of telex.
    Een diesel is nooit blij met korte stukjes, dat i.c.m de leeftijd ga je vaak problemen krijgen als je hem weer goed ga gebruiken, lekken olie enz. Dingen worden hard of bros door staan. Ook roest gaat harder, bekijk hem op een brug voor koop.

    Dat zegt niets, doet mijn diesel met 335.000 op de klok en de tfsi met 250.000 op de klok ook, beide zijn nieuw van binnen, dat is audi eigen, als je het gaat zien binnen heeft er vaak een hond of kind in gespeeld 😉


    Fingers crossed
    https://www.kentekencheck.nl/audi/K-795-VL
    Dank voor je uitgebreide antwoord, heb idd even die kentekencheck gedaan (better safe than sorry), klopt allemaal wel: eerste eigenaar in Oostenrijk (geen land met hele grote afstanden), daarna naar Nederland gehaald (nog 1 eigenaar) en nu tegen een redelijke prijs te koop. Rapport geeft vraagprijs van EUR 1000 lager, dus er ligt denk ik nog wat ruimte.
    '05 A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line Edition

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  8. Ad
  9. #1028
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.221
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    Dank voor je uitgebreide antwoord, heb idd even die kentekencheck gedaan (better safe than sorry), klopt allemaal wel: eerste eigenaar in Oostenrijk (geen land met hele grote afstanden), daarna naar Nederland gehaald (nog 1 eigenaar) en nu tegen een redelijke prijs te koop. Rapport geeft vraagprijs van EUR 1000 lager, dus er ligt denk ik nog wat ruimte.
    Mooi
    Wel een eobd melding emissie, dus kan een roetfilter dingetje zijn, die heeft ie af fabriek. Keuring is van 12-2023 dus zou een verse keuring vragen met deeltjes tel rapport. Al zoveel gekke dingen/problemen bij een keuring gezien, kan flink oplopen.

    Houd ook rekening met een 100,- fijnstof toeslag bovenop je wegenbelasting i.v.m de leeftijd en dat je misschien niet alle steden in mag met de euro 4 diesel.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  10. #1029
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    787
    Kudos
    107
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Nieuwe APK komt er sowieso op, en hij is goedgekeurd na reparatie. MRB ben ik me van bewust, zit op EUR200/maand... en met Euro 4 zit je voorlopig nog wel goed.
    '05 A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line Edition

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  11. #1030
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    787
    Kudos
    107
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Update: gisteren de knoop doorgehakt. Na een dagje de 7-serie van mijn achterbuurman mee te hebben gekregen (2003 735i Executive met 70k op de teller, als nieuw) toch besloten voor het praktische nut te gaan in combinatie met een gelijke staat van netheid en onderhoud: ik heb de A6 bij Auto Timon gekocht. Op de foto's lastig te zien, maar het is bijna niet te bevatten dat hier een auto staat van 19 jaar oud...

    De exacte specs zal ik via het VIN nummer wel kunnen achterhalen, maar de belangrijkste zaken zitten er op: verwarmbare S-line stoelen, xenon etc... er wordt nog een afneembare trekhaak gemonteerd, Apple CarPlay op het originele scherm en de auto krijgt een grote beurt incl. bakspoeling (op mijn verzoek, goede ervaringen mee met mijn Volvo's).

    Hopelijk komende zaterdag ophalen, blij mee!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Koots; 26-05-24 om 07:22.
    '05 A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line Edition

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  12. #1031
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.674
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    Gefeliciteerd Koots.

    Bakspoeling zou ik niet doen, wel oliewissel van de bak.

    Enjoy!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  13. #1032
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    318
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron, welkom A6 Avant 3.0 TDi Quattro..

    Van harte gefeliciteerd @Koots !

    Wat leuk en fijn dat je een nieuwe waardige opvolger hebt gevonden! Heel veel veilige en plezierige kilometers🛞!
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  14. #1033
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.211
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron, welkom A6 Avant 3.0 TDi Quattro..

    Van harte Keurig 'onverprutst' exemplaar en de leeftijd is er zeker niet aan te zien, inderdaad. Gute Fahrt!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #1034

    Standaard Koots: EXIT e-tron, welkom A6 Avant 3.0 TDi Quattro..

    Gefeliciteerd, mooie vangst wat is nou 129k voor een diesel van dat bouwjaar . Ga het hier weer volgen.
    Zo te zien afther market pdc sensoren, let ff op hoe ze dat oplossen met de trekhaak, dat ze niet constant staan te piepen met aanhanger/fietsendrager eraan.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #1035
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    787
    Kudos
    107
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Koots: EXIT e-tron 55 Advanced Edition Plus, wat nu?

    @HD1: dank voor de tip, zal ik doorgeven. Waarom geen bakspoeling trouwens?
    Laatst gewijzigd door Koots; 26-05-24 om 12:45.

Pagina 52 van 52 EersteEerste ... 2424849505152

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •