Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 107

Onderwerp: S4 Avant Ipanema bruin

  1. #21
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Heel mooi!

  2. #22
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Gefeliciteerd met de wagen. Gewoon heel mooie kleur, zelf ook nog even overwogen.

  3. #23
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    welkom en gefeliciteerd met je prachtige S4 met een zeer mooie aparte kleur
    veel veilige km's toegewenst
    Audi A6 - 4F Avant

  4. #24
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    ok, dan nu maar eens een negatieve reactie, stelletje meelopers allemaal.

    Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh















    niet echt hoor veel plezier er mee!
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  5. #25
    Juip's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    571
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Haha nou hier dan toch een negatieve. Ikzelf vind um errug mooi en laat het op de bank ff aan vrouwlief zien.... Gaat bijna over dr nek van deze uitwerpsel kleur, aldus haar woorden (Sorry). Ik kon alleen verder rijden mocht het mijn auto zijn..
    A1 1.6 TDI S-edition daytona grijs / rotordesign / panoramadak
    A3 8L 1.9 TDI bj 2001 (130)170 pk / 400 Nm


  6. #26
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Hier nog een thumb up! Ik zou zelf de ballen niet hebben deze kleur te bestellen, maar vind het te gek dat een ander het wel doet.

    Leer zou ik wel in geheel zwart hebben genomen.

    En met die wielen gaat het zeker goed komen. Ik begrijp je overweging wel dat A7 wielen te chique zijn, rotors gaan em zeker ruig maken. Je moet bwlian in fotoshop-topic even vragen of hij beide kleuren er voor je kan ondershoppen. Denk dat je dan wel snel tot ee keuze komt.

  7. #27

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    BAsis foto was al een mooi positie. Dus een beetje PS is goed te doen. Ik heb al een aantal keer voor Ketelapper een keuze sessie gedaan IS altijd leuk.
    Naamloos-1.jpg
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #28
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Geweldig dikke bak. Kleur is gewoon top.

    Ik zou voor de winter de antraciete rotors nemen en voor de zomer de 20" a7 velg. Die is ingetogen, maar met een mooie verlaging superdik
    Vorige auto's: Audi S3 8L - 265pk by Hartog Tuning / Audi S3 Sportback 315pk by hartog, Audi RS5 - 2011 - Panodak, B&O, Sportuitlaat, ALUpack
    huidige auto: Audi S6 Avant 2012 - JD engineering 540PK/741Nm - 21" Vossen VFS1

  10. #29
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Over de "rotors"; ik vind het nog steeds erg mooie velgen maar.... Je ziet ze wel erg veel nu! Ik zou, zeker met deze exclusieve kleur, toch ook wat exclusievere velgen nemen. Misschien de nieuwe RS4 velgen?

    Laatst gewijzigd door ShuttersPeet; 12-12-12 om 22:19.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  11. #30
    Twijg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    48
    Posts
    805
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peet Neelen Bekijk Berichten
    Over de "rotors"; ik vind het nog steeds erg mooie velgen maar.... Je ziet ze wel erg veel nu! Ik zou, zeker met deze exclusieve kleur, toch ook wat exclusievere velgen nemen. Misschien de nieuwe RS4 velgen?

    Ik zou bij zo'n mooie S4 zeker voor deze nieuwe RS4 velgen gaan! Wordt zo goed als zeker mijn nieuwe zomer velg. Wel in 19".

    A4 B8 Avant 2.0 Tfsi 211 pk Quattro S-line, MMI, Audi Drive Select met demperregeling
    A3 SB S-line 1.4 Tfsi 125 pk, open sky
    Golf V GTI, JD tuned, 255 pk
    A4 B7 Avant 2.5 Tdi 163 pk MT, S-line int./ext.
    A3 SB S-line 2.0 Fsi 150 pk, S-line

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    41
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Hmmm die ziet er idd zeer goed uit, merci voor de tip!
    Ik zie adhv de img src dat die bij Reedijk Banden verkrijgbaar zijn. Er staan 4 ET waardes bij, ik vermoed dat die van de A4/S4 ET47 is (veel naar binnen zo te zien op de foto's).
    Weten jullie of het (voor de technische keuring) toegestaan is om velgen met kleinere ET waarde te steken, om wat meer spoorbreedte te maken?

  13. #32

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    In Belgïe is het niet toegestaan om met spacers te werken. Hoe dat zit met afwijkende Et waarde zou ik niet weten. A4 is idd rond de ET47 en heeft redelijk wat rek naar buiten. Links en rechts lees ik aanpassingen op 20mm middels spacers op de achteras. Voor as vaak tussen de 10 en 15 mm. Je zou dus mogelijk uit de voeten kunnen met ET37. Natuurlijk is dit ook weer afhankelijk van de breedte van het velgbed.

    Origineel is:
    18 inch 8 x 18 ET47
    19 inch 8,5 x 19 ET43

    Een 19" velg zal dus door breder velgbed en de andere ET waarde 10 mm meer naar buiten komen. Om de met 12 mm bredere velg op te vangen heeft men de Et waarde aangepast en komt uiteindelijk de velg 2 mm dichter op de schokbrekers maar 10 mm meer naar buiten.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #33
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jonee Bekijk Berichten
    Hmmm die ziet er idd zeer goed uit, merci voor de tip!
    Ik zie adhv de img src dat die bij Reedijk Banden verkrijgbaar zijn. Er staan 4 ET waardes bij, ik vermoed dat die van de A4/S4 ET47 is
    De 19" maat is, zoals FASt al zegt, met een et waarde van 43. Hieronder wat foto's van 19" velgen met een et van 45 met 255/35/19 banden en een s-line onderstel (30mm verlaagd). Ook bij wielkracht hebben ze een grote keus aan velgen, ook de nieuwe RS4 (en je kan gelijk de prijzen bekijken en de diverse merken banden). Ik zou de et waarde niet te klein maken omdat dan je banden nog verder naar buiten toe komen. Met, naar mijn mening, de volgende "problemen", garantie?, eventueel aanlopen?, vuilere zijkanten van de auto?, meer steenslag?. Succes met de keuze! En onthoud 1 ding... Het is maar een luxe probleem...

    02.jpg


    01.jpg
    Laatst gewijzigd door ShuttersPeet; 13-12-12 om 10:45.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  15. #34

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Peet, wat is de breedte van je velgbed? Kun je tov 18" uitrekenen hoeveel de velg naar buiten is gekomen Ik zag in de showroom dus 8,5 J. Jij bent dus met ET45 8 mm naar buiten gekomen. En ik altijd maar denken dat er 20" originele velgen onder lagen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #35
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Peet, wat is de breedte van je velgbed? Kun je tov 18" uitrekenen hoeveel de velg naar buiten is gekomen Ik zag in de showroom dus 8,5 J. Jij bent dus met ET45 8 mm naar buiten gekomen. En ik altijd maar denken dat er 20" originele velgen onder lagen
    @FASt;
    Mijn velgen zijn inderdaad J8,5 en maar 19" en de banden/velgen zijn 7mm (2mm van de etwaarde en 5mm van de bredere band) naar buiten gekomen en dus 3mm naar binnen toe.
    Onderstaande link is een handig hulpmiddeltje.

    http://www.megaflix.nl/test/test2.html

    De velgen lijken groter doordat de spaken bijna doorlopen vanaf het hart naar de band toe. Toen ze nog niet gecoat waren, leken ze nog groter....
    En 20" was iets te veel van het goede, ook door de, in mijn opzicht, nadelen van 20". En originele 20" Audi velgen.... Daar wordt je echt niet vrolijk van....
    En ik vindt de 19" mooi zo en nog een voordeel, ik ben ze in Nederland nog niet zo tegen gekomen.

    Ongecoat%20(8).JPG
    Laatst gewijzigd door ShuttersPeet; 13-12-12 om 11:51.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    41
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Ik heb een offerte gevraagd voor de 19" 2013 RS4 velgen, maar als ik die image bekijk zien de velgen er toch wat anders uit?
    De OEM velg ziet er 1-kleurig uit, dus ruimte tussen de spaken is ook gewoon zilver, terwijl die replica velgrand er zwart uitziet tussen de spaken. Ik heb schrik dat de velg er zo in real life compleet anders zal uitizen.


    Laatst gewijzigd door jonee; 14-12-12 om 10:01.

  18. #37
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jonee Bekijk Berichten
    Ik heb een offerte gevraagd voor de 19" 2013 RS4 velgen, maar als ik die image bekijk zien de velgen er toch wat anders uit?
    De OEM velg ziet er 1-kleurig uit, dus ruimte tussen de spaken is ook gewoon zilver, terwijl die replica velgrand er zwart uitziet tussen de spaken. Ik heb schrik dat de velg er zo in real life compleet anders zal uitzien
    Ik denk dat het moeilijk is te beoordelen van foto's. Zijn deze velgen voor de komende zomer? Zoja dan zou ik wachten en ze zeker eerst IRL willen zien. Ik denk zelf dat de RS velgen 1 kleur zijn en de voorkant van de spaken is gepollijst. Misschien zijn de onderstaande foto's iets duidelijker. Zijn wél 20" velgen!

    PS. Was was de prijs van de velgen en met wat voor banden?

    01.jpg

    02.jpg
    Laatst gewijzigd door ShuttersPeet; 14-12-12 om 11:52.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  19. #38

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Wel knappe velgen maar ik vind ze vooral mooi omdat ze zo groot zijn en er hangen van die grote schijven achter. Ze zijn wel heel open.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    41
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    19" met 255mm Conti CSC3 banden voor ongeveer 1750€

    De OEM velg vind ik mooi, en is volgens mij ook 1 kleur en eventueel plaatselijk gepolierd. Maar de replica velg is volgens de naam mat antraciet + gepolijst, wat volgens mij toch een groot verschil is.
    Ik vrees dat die replica IRL er zal uitzien als een bloemvorm waarbij de velgrand niet doorloopt (aangezien die plaatselijk zwart is), en dat lijkt me niet echt OK.

  21. #40

    Standaard Re: S4 Avant Ipanema bruin

    Rond die prijs kun je ook 19" OEM vinden in D op Ebay. NAtuurlijk wel moet in de 20" RS4 look.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •