Pagina 11 van 72 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 1433

Onderwerp: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), na 34 maanden uitgezwaaid bij 199.530km. (pag. 71)

  1. #201
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Het is verdacht stil van de kant van Ketelapper Hij is vast druk aan 't werk, of is druk bezig met alle nieuwe gadgets in de auto


    Da's zondag hoor, of moet jij zonodig weer een dag eerder?

    Ik ga morgenochtend op stap met V
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  2. #202
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Tis nu eigenlijk alleen maar aansluiten in de rij complimenten en geplande must sees..... maar ik haak vol aan in deze polonaise van lofuitingen! Tis tenslotte bijna kernafval... ;-)

  3. #203

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    V., Gefeliciteerd.

    Hoe laat daal je af uit Groningen?
    Ben nu wel benieuwd naar het kenteken, trouwens.
    ________________________________________
    "Speed has never killed anyone.
    Suddenly becoming stationary...... that's what gets you."

    Jeremy Clarkson, Top Gear

  4. #204
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    is **-ZTG-* Geworden. Nog niet de nieuwe serie dus...
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  5. #205

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Kenteken ZTG inderdaad. Vincent is net weer vertrokken. Vlug even kennis gemaakt samen met iemand van het Autoweek forum die hier ook wel meeleest. Vincent is natuurlijk een leuke kerel maar wat een auto (grapje V.). Echt oprecht mooi ! Het geheel klopt met een kritisch puntje, maar dat is al verholpen, dat de velgen niet helemaal m'n smaak zijn. Op zo'n grote bak lijkt 18 inch ook gewoon klein. De 19 inch wielen zullen het geheel nog veel mooier maken. Resultaat van het poetsen was ook prachtig te zien met de regen druppels.

    De auto hebben we nu wel gezien dus ik vond het vooral leuk om de kleur wat beter in beeld te brengen icm regendruppels


    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P


  6. #206
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Wel behoorlijk on-ketel-achtig, parkeren tussen 2 auto's. Vooral die C30 ter linkerzijde (voor de kijkers rechts) heeft van die lange portieren die net even te ver open moeten bij het instappen.
    Beading is helemaal top! Gratis reclame voor de C-Quartz. Nu snel de 19" jetsers eronder en hopelijk ook gauw de luchtvering lekprikken zodat hij wat zakt
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  7. #207
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Dat dikke front, die blik in de ogen......
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #208
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Prachtige wagen, mijn complimenten

  10. #209
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Kan mij de hele auto nou schelen.

    DIE BEADING!!!!!

    .........................

    potverdikkie.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  11. #210

    Standaard ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Haha van jou had ik deze reactie ook verwacht.

    Parkeren vond ik ook vreemd want 10 meter verderop was plek zat me veel meer ruimte.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #211

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Wat hebben we top werk afgeleverd Dat wordt morgen HD erover en schoon is't ie. En wat kijkt ie lekker op de 3e foto van Peternorth
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #212
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VroemTFSI Bekijk Berichten
    Wel behoorlijk on-ketel-achtig, parkeren tussen 2 auto's. Vooral die C30 ter linkerzijde (voor de kijkers rechts) heeft van die lange portieren die net even te ver open moeten bij het instappen.
    De beide auto's staan wel met de passagiers zijde naast hem. Als er geen passagiers hoeven in te stappen, staat hij veilig.

    @ketelapper Erg mooi. De kleur komt in het daglicht goed tot z'n recht.
    De meegespoten diffuser begint te wennen. Ik zou het bijna mooi gaan vinden.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  14. #213
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Helemaal gaaf, kleur blijf top! Zeer venijnige blik op foto 3!

    Heel veel veilige kilometers Vincent. Ik hoop hem snel een keer te zien
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  15. #214
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.151
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Hallo!
    Even korte tussenstop thuis tussen werk- en dinerprogramma in Vandaag heerlijke dag gehad, met supernette aflevering en goede retourrit naar Groningen. Minimeet van 3 minuten met Pjedroo en S-RS (autoweekforum) was erg leuk (vooral gezicht van collega toen ik zei waar ik even langs moest 8-) ).
    Jammer van de regen, 400km lang... maar rijdt heerlijk! Meeste dingen werken zoals ik gewend was, enkele dingen net wat anders maar dan -tot nu toe- allemaal ook beter (tu)

    Beading is prachtig!!! Na zo'n 100km vroeg collega stilletjes of de ruitenwissers ook een 'automatisch' stand hadden Ik dus zeggen dat ruitenwissers niet nodig zijn dankzij perfecte coating op de ruiten. A ha, zoiets dacht ze al wel gemerkt te hebben

    Aflevering was keurig zonder doeken, etc. Ter plekke knutselde de verkoper het S-line logo in de grille; hij had in 5 minuten toch wel echt meer handige vingervlugheid dan ik al 10 minuten gekl**i Finishing touch daarmee ook gedaan

    Dank voor alle loftuitingen, me happy!



    PS: Vanochtend bij de garage ben ik door forummer gespot... maar hij heeft zich helaas niet voor durven stellen. Toen verkoper en ik klaar waren met het papierwerk in kantoortje, vertelde receptiedame dat andere bezoeker iets had gezegd over "op Audiforum iets gelezen over meespuiten van diffusor"... waarop zij dus zegt: jawel, dat is die auto daar! Small world! Ben benieuwd of hij zich in dit topic meldt
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  16. #215
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.151
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Dank voor alle whatsappjes, smsjes, mailtjes etc. vandaag. Net een echte bevalling
    Ik was / ben echt druk, dus sorry helaas geen kans gehad om ze allemaal te beantwoorden. En telefoonspelelarij onder rijden door regen met collega naast me waarmee ik druk veel had te bespreken, ook maar niet gedaan!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  17. #216

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Kenteken ZTG inderdaad. Vincent is net weer vertrokken. Vlug even kennis gemaakt samen met iemand van het Autoweek forum die hier ook wel meeleest.
    Was even gezellig! Eindelijk mensen die wel snappen waarom ik iets met Audi heb. Op de AW meetings en in m'n omgeving zijn het nogal BMW liefhebbers.


    Hier ook maar even mijn foto's dan:

    De donkere foto was niet de bedoeling, zeker niet als je de lak er enigszins fatsoenlijk op probeert te krijgen. Maar het heeft wel iets.











    En toen zag ik hem weer rijden bij Zwolle. Het busje achter Vincent en de Astra achter mij zullen wel gedacht hebben, wat is dat nou voor actie8-)


    @Vincent
    Echt een hele mooie auto, ik kwam onderweg nog een Daytona A6 C7 tegen, maar dit heeft toch veel meer uitstraling(tu)
    Geniet ervan, maar aan je lach te zien gaat dat zeker lukken!
    Audiloos

  18. #217
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Mooi geworden! Geniet er van en fijne KM's met deze nieuwe rode.

    Beading ziet er top uit met CQ, keep us posted wbt de duurzaamheid .
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  19. #218
    dalmeijer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    478
    Kudos
    20
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Gefeliciteerd Vincent, het wachten is beloond!!! Helaas niet met de nieuwe kentekenserie maar ach, laat het genieten maar beginnen man
    Q7 (4M) E-tron 3.0TDI V6 Quattro

  20. #219
    Gadgets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    551
    Kudos
    129
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    @ketelapper je was in Zwolle! Had ik dat maar geweten dan hadden we ff minimeet kunnen doen, het lijkt wel een kennismakingsronde in het land! mooie auto man, congrats!
    Audi A6 Avant Quattro 2.0 TFSI | 2019 | S-line | Gletsjer Wit | Black optic
    Audi A3 Limousine 1.4 TFSI | 2018 | S-line | Gletsjer Wit | Black optic

  21. #220
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 Avant 4G (2013), introductie vóór aflevering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gadgets Bekijk Berichten
    @ketelapper je was in Zwolle! Had ik dat maar geweten dan hadden we ff minimeet kunnen doen, het lijkt wel een kennismakingsronde in het land! mooie auto man, congrats!
    Die arme Vincent, waar hij nu ook in NL komt, overal een schare AF'ers waar hij zeker ff langs moet gaan......




    ..... Wanneer ben je in Noord-Holland met je C7-tour?.. ;-)

Pagina 11 van 72 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •