Pagina 4 van 39 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 765

Onderwerp: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    253
    Kudos
    21
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Nette B5! Met de meeste mod-voorstellen ben ik het wel eens, maar samen met da ecru interieur misstaat dat hout toch niet? Ik vind het iets luxer/warmer aan uitstraling hebben dan de andere opties. Al is carbon of de klavierlack ook wel netjes (en peperduur).

    Een 1.8T Avant staat stiekem ook eigenlijk op mijn lijstje... we zullen wel zien in de toekomst

  2. #62
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.570
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Bob ? waar zijt gij ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #63

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    En dan zo niet zonder foto's aan durven te komen he!

  4. #64
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Waar is de Bob?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #65
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Die zit volgens mij voor het huis nog in de auto na te genieten....
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....


  6. #66
    dalmeijer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    478
    Kudos
    20
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frizzaudi Bekijk Berichten
    En dan zo niet zonder foto's aan durven te komen he!
    Een compleet videoverslag van de terugreis verwachten we minstens Bob......
    Q7 (4M) E-tron 3.0TDI V6 Quattro

  7. #67

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Ja, ik ben er al hoor

    Moest natuurlijk eerst even vrouw, kind en Pa & Ma de auto showen

    Alles prima gegaan, de auto staat keurig voor de deur nu.
    De rit huiswaarts was een genot, héérlijke wagen!
    Straks een uitgebreid verslag, maar nu eerst even wat family-time en even wat eten.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ja, ik ben er al hoor

    Moest natuurlijk eerst even vrouw, kind en Pa & Ma de auto showen

    Alles prima gegaan, de auto staat keurig voor de deur nu.
    De rit huiswaarts was een genot, héérlijke wagen!
    Straks een uitgebreid verslag, maar nu eerst even wat family-time en even wat eten.
    Mooi dat je genoten hebt. Hoeveel tijd hebben we nodig om het verslag te lezen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #69
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ja, ik ben er al hoor
    Al? Zo ver is Assen ook niet hoor. 2,5 uur heen en 1,5 uur terug. Had je de rest van de middag de tijd om je verslag te maken.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  11. #70
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.570
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    En daarnaast: prioriteiten stellen BOB. We steunen je niet voor niets
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  12. #71
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    hij zit denk ik nog steeds in de auto. . Bob where are you????????????

    gefeliciteerd man!
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  13. #72

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Nou, vandaag was 't dus zo ver. Al vroeg uit de veren, maar niet meteen de trein in, want zoals genoemd was mijn blokker-kaartje pas na 9u geldig
    Ik verwachtte eigenlijk weer de grootste ellende op 't spoor, maar dat viel gelukkig allezins mee; Toch maar even mn wandelkisten aan, en wat warme kleding mee, je weet maar nooit.
    Gelukkig vlot op A'dam CS aangekomen, en na een snel bezoekje aan de Starbucks, kon ik al snel overstappen in de trein richting Lelystad, alwaar ik weer zou moeten overstappen voor Assen. Een babbeltje met de conductrice onderweg bewees echter anders; ik zat al in de intercity naar Assen. (Ze snappen 't bij de NS zelf ook niet meer, gaf de conductrice toe )

    Exact 12u stapte ik het station uit in Assen, en na een wandelingetje van 10 minuutjes stond ik voor het garagebedrijf ... en de deur was op slot!
    Net toen ik de telefoon tevoorschijn gehaald had, kwam mn auto voorrijden! In een gesprekje gisteren was me al beloofd dat er even een rondje gereden zou worden om de ergste vorst uit de auto te halen. Zodoende stond er een keurig ontdooide auto voor me klaar!

    Na het afhandelen van het papierwerk, nog even kletsen en een kop koffie, mn spulletjes in de auto geladen, uitgezwaaid door de garagist en meteen op weg naar de benzinepomp (sja, in deze tijden en prijsklasse kun je geen volle tank meer eisen...). Aldaar de auto eventjes volgegooid, de wandelkisten omgeruild voor de "driving-allstars", TomTom aan 't raam, belletje richting thuisfront en op pad maar! Een sappige 202km!

    Ik had afgelopen zaterdag al 2 mankementjes ontdekt waar ik een beetje bang voor was; De radio is niet 100%, geeft soms geen geluid (of heeft geen ontvangst, weet niet wat het is), maar dat viel mee. En er zat een piepende kachelventilator in het dashboard. Beiden opzich geen probleem ... maar als combi wel ... Maar ook die heb ik niet gehoord vandaag.

    Maar het moet gezegd; ik heb me eigenlijk geen moment verveeld! Het was een heerlijke rit! De auto is - op wat winterbandengeruis na - best heerljik stil, voelt enorm solide en stabiel aan en alles lijkt gewoon nog helemaal nieuw, de rij-ervaring, het interieur, alles is prima! Okee, de buitenkant heeft een paar plekjes, maar dat mag voor een bijna 14 jaar oude auto. Maar het interieur is gewoon nog smetteloos, stoelen als nieuw, zelfs de matjes zijn als nieuw!

    Lekker veel stukken 130 kunnen rijden, da's wel fijn, en dat kan-ie ook makkelijk aan. Power genoeg, na een warm vertrek bij een tankstation onderweg (even wat eten) kon ik 'm even lekker op z'n staart trappen. Superveel toeren heeft weinig zin, maar hij sleurt er vanaf lage toeren al enorm aan, meer dan genoeg power! Okee, natuurlijk niets vergeleken met de S6, maar op de 1 of andere manier is dit een net-mooi vermogen, hij trekt er lekker aan en je blijft toch redelijk binnen de normale/legale snelheden (en met de S6 was het: Gas, turbolag, gáán, rijbewijs kwijt).

    Ik was zaterdag bij de proefrit al wat bang voor een nerveuze, aan 't gas hangende turbomotor, maar het tegendeel blijkt waar, deze auto is perfect heel relaxed te rijden, en bij gas geven toch prima bij de les. (Dank aan adviseur Stephan, die me afgelopen zaterdag het karakter van de 1.8T keurig heeft uitgelegd, goed om te weten)

    Rond de klok van 15:15 stuurde ik de A4 z'n nieuwe parkeerplaatsje hier thuis in. Gemiddeld gebruik over ruim 200km (volgens de boordcomputer); 1 op 12 (8,5l/100km), vind ik érg netjes, zeker gezien het feit dat ik toch wel bijna 40% van de rit 130-135 gereden heb. Ik zal 'm pas echt goed kunnen beoordelen als ik ritjes ga rijden die ik normaal met de A3 rijd, en als ik weer tank en weet of de BC de waarheid heeft gesproken .
    Wel een gemis voor mij; Geen Cruisecontrol; Ja, ga nu allemaal maar roepen dat dat voor senioren is, maar ik vind het heerlijk, ik betrapte mezelf erop dat ik vandaag toch vaak eventjes te hard reed, dat heb ik met de CC erop nooit, die stel ik meteen in op toegestane snelheid, en karren maar. maargoed, overkomelijk.

    Overige puntjes die wellicht wat aandacht nodig hebben; Deukje in de bijrijdersdeur, plekje op de voorbumper, krasje op de achterdeur en een afgebladderd naafkapje. Van binnen; Radio heeft wat kuurtjes, cupholdertje gaat niet terug in opbergstand en het BIS-display is een beetje aan 't overlijden. Er zullen er nog wel een paar zijn, maar ik vind het allemaal maar minimale ergernissen tot dusver. Het technische oordeel voor zover we het zaterdag hebben kunnen vellen is best goed, maar het eindoordeel daarvan ligt natuurlijk bij Pedro, ik ga binnenkort even een afspraak maken voor een check.

    Ook nog even bij mn Pa langsgereden; die z'n bek viel open van de staat van de auto, zo netjes. "Hij is netter dan mijne!" (uit 2005, haha). Volgens mij goed dat-ie niet mee was bij de 1e bezichtiging, anders had hij 'm gekocht, haha.

    Nou, tot zover! Al met al érg blij met deze auto, goede rijdersauto (ook door het sportonderstel) en met veel ruimte en nog 'ns zuiniger dan ik dacht, super!
    Morgen eerste familytrip, maar tot dusver hebben C en junior 'm ook helemaal goedgekeurd!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #73
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Hoop dat je er veel rijplezier aan hebt!
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  15. #74
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Mooi verslag Bob, leuk dat alles goed beviel.

    Nu maar genieten
    (en hopen dat onze Pierre mild is in zijn oordeel)
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  16. #75
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    We hebben een beeld Bob. En dat zonder foto's
    Veel geluk met de nieuwe bolide!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  17. #76

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Bob geweldig verslag. Ik las de glimlach van oor tot oor er vanaf. Ik zeg lekker cruisen en genieten. En zondag gaan we allemaal staan te gapen. Dus doe de ruitjes nog maar niet.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  18. #77
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    mooi mooi Bob, leuk verhaal .

    Zal die FASt nou zitten stangen met zijn cruisen (zonder cruise control?) hahah
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  19. #78
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.147
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Nogmaals van harte Bob Zit hier ook met glimlach, aangestoken door jouw enthousiaste verhaal. En tijdloze beauty heb je gevonden
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #79
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Heel heeeeeel heeeel veel plezier met je nieuw kindje :P

    Ik hoop hem een keertje in ogenschouw te kunnen nemen.

  21. #80
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's Family Racer: A4 B5 1.8T 180 PK 1999

    Helemaal goed Bob nogmaals van harte!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

Pagina 4 van 39 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •