Pagina 23 van 33 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 460 van de 654

Onderwerp: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Afscheid bij 110.000km | P32: 25-12 A6 Avant Bi-Turbo aangeschaft!

  1. #441
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Nou dat ik dat ik van de lange verslagen was, maar jij kan er ook wat van genot om te lezen en hoe herkenbaar. Tot zondag, ben zeer benieuwd naar de auto in het echt!!
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  2. #442
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.186
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    @johnwoo
    Dikke voor verslag! Mooi om te lezen en plaatsvervangend genieten

    Inzake leds: je bent toch niet het ene gloeilampje in de achterklep zelf nu vergeten ... Kan mooie ceremoniële finishing touch zijn.
    Tot zondag!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #443

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Wat een verslag. Hulde. Was meer dan het wachten waard. Ik heb genoten van het lezen. Zondag ff kwijlen van een afstandje

    Maar, Brrr RS4 met blauwe velgen W12 mjammie en voor de dealer
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  4. #444
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    @johnwoo: in één woord: FANTASTIIIIISCH! Was het wachten méér dan waard. Ik heb bovendien dezelfde ervaring met Autohaas toen ik m`n A7 daar heb gekocht.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  5. #445
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Geweldig verslag! Ik had het echt niet zo kunnen verwoorden maar mijn Nederlands schiet gewoon sowieso tekort hahahaha

    Heel veel plezier met je slagschip.


  6. #446
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Heerlijk J,
    dat is toch een genot om dat zo te mogen beleven.
    Het is geen auto kopen maar een complete erlebnis in het Audicircus

    Mooi in woord en beeld gebracht, alle AF-ers hebben het haast met je meegemaakt zo.

    TOP

    En nu maar weer genieten van het zalige rijden.
    Het went voor je er erg in hebt
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  7. #447
    kritje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    322
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Prachtig verslag, zo kunnen we meegenieten van de prachtige audi en de audi ophaal belevenis.
    Audi A4 B8 Avant 1.8 TFSI Multitronic S-line
    Volvo V50 2.0 D
    Audi A3 Sportsback 1.6 FSI

  8. Ad
  9. #448
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.549
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Prachtig verslag inderdaad, het is bijna alsof ik erbij was..
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  10. #449
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Dit forum blijft door dit soort verslagen een feest. Fijn om te realiseren dat er echt meer lieden zijn die zich zo heerlijk kunnen onderdompelen in alles wat auto/Audi is. Ongegeneerd zelfs.....

    Meesterlijk verslag. Wat Peet Neelen terecht opmerkt: dat ophalen van je nieuwe auto moet je gewoon een keer gedaan hebben. Leuke bijkomstigheid is dat het je ook nog eens een verse Audi oplevert.

  11. #450

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Bedankt voor jullie leuke reacties.

    @ketelapper: Ik moet nog 1 ledje inderdaad
    @Quest: Belofte maakt schuld
    @JM A7: Autohaas heeft echt laten zien hoe het hoort. Ik ga beide Audi's daar in onderhoud laten nemen, ondanks de afstand.
    Kunnen we deze dagen mooi combineren met een dagje apenheul

    Nieuwe feature

    Vandaag samen met een collega maar even naar de KPN XL winkel geweest om een duo sim te regelen.
    Nu dus ook Google Maps navigatie, weer, nieuws, verkeer etc. via de auto. Ziet er echt super uit!
    Foto's volgen nog zodra ik tijd heb.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  12. #451
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.186
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Ik ben benieuwd naar duo-sim features! Ik heb vanaf 1 mei as. duo-sim. Moet nog doorkrijgen hoe datalimiet etc. werkt binnen ons corporate abonnement.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #452
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    778
    Kudos
    107
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Mooi verslag, erg leuk om te lezen!
    '22 e-tron 55 Quattro Advanced Edition Plus

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  14. #453
    Ramonius's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Posts
    212
    Kudos
    145
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Wat een avontuur! Helemaal gaaf!

    Is het al bezonken dat de A6 nu gewoon voor de deur staat?

    De mods doen hem zeker goed, staan er nog meer op de agenda?

    Groeten,
    Ramon

  15. #454
    SjefkeNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Even snel door het verslag heen gelezen / gekeken, Mooi verslag en wat een mooie wagen!

    Ooit hoop ik ook nog een nieuwe audi te mogen afhalen in Duitsland bij de fabriek, dat lijkt me dus echt vet! maar ik denk dat het bij een droom blijft
    Laatst gewijzigd door SjefkeNL; 19-04-13 om 16:31.

  16. #455

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Mooi verslag. Echt wel een dikke A6. Kan al bijna niet meer wachten tot ik de mijne heb ;-)))

  17. #456

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk Berichten
    Wat een avontuur! Helemaal gaaf!

    Is het al bezonken dat de A6 nu gewoon voor de deur staat?

    De mods doen hem zeker goed, staan er nog meer op de agenda?

    Groeten,
    Ramon
    Inmiddels is het allemaal beetje voor beetje geland. Was eigenlijk direct gewend aan het rijden. De oude A6 was zeker niet verkeerd maar de nieuwe is weer een hele verbetering. Qua mods, alleen de schakelflippers moeten nog maar dat is geen nieuwe mod. Misschien ooit nog de 2 pijpen met soundbox maar verder geen wensen.

    Ik heb wel een paar foto's geschoten van Audi Connect (Google earth navigatie, weer, verkeer en nieuws). Zie hieronder:

    image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  18. #457

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    22
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Wat een afschuwelijk mooie Audi, geweldige kleur en top velgen en gril.
    En het verslag, heerlijk om dit als Audi liefhebber te lezen.

    Btw, ik heb zometeen ook Audi Connect in de A4 en twijfel nog hoe ik dit qua telefoon ga doen. Heb nu ook een duo-sim maar zit ook te denken om een toestel met RSAP te gaan gebruiken.
    Hoe ga je nu bijvoorbeeld om met je adresboek, ga je de sim zo nu en dan updaten in je telefoon of simkaartlezer?
    Laatst gewijzigd door JoKing; 19-04-13 om 20:20.

  19. #458
    darkmen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    170
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Super mooie wagen hoor, maarre past die grote wagen wel in dat kleine garagetje waar ie voor staat? :-)

  20. #459

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    4
    Kudos
    5
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Ja Jonges, ik was er bij. De vader van Johnwoo. Ik kan de beleving helemaal bevestigen. Het was gewoon super op de fabriek. Als je daar gezien hebt hoe schon het er is, hoe precies alles geregeld is en hoe met voelmaatjes bij de eindcontrole de naden tussen bv de deuren en de spatborden worden gecontroleerd, dan weet je gewoon dat die audi's gewoon top zijn.
    Prachtige dagen, ik wil iedereen aanraden een nieuwe te gaan afhalen. Je bent dan een van gemiddeld 150 Audi-zelfafhalers per dag. Super dagen waren het, ik had het niet willen missen als Audi-rijder. Ik rijd nu in mijn 6e. De eerste was een 100 met vier en daarna een 100 met vijf versnellingen. Daarna kwam de volgende 100, maar een CD uitvoering van 1984 met airco. Daar reed ik 500.000 km mee. Toen kwam de eerste A6 in Duitsland gekocht en ingevoerd. Die ruilde ik in voor een prachtige A8, maar helaas door een schade afscheid moeten nemen met 325.000 op de klok. Nu een A6 Caroline limo op benzine. De andere waren allen diesels. Zo nu weten jullie waar Johnwoo dat virus vandaan heeft.

  21. #460

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Opgehaald | Pagina 22: Uitgebreid verslag va

    Vergeet je Online traffic niet aan te zetten @johnwoo

Pagina 23 van 33 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •