Pagina 28 van 33 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 654

Onderwerp: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Afscheid bij 110.000km | P32: 25-12 A6 Avant Bi-Turbo aangeschaft!

  1. #541

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    133
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    @johnwoo, nog van harte met je dochter! Kan het zijn dat ik je vrijdagochtend gespot heb op de A13 richting Rotterdam?
    Audi A3 SB PLP 1.6 105hp, af fabriek geleverd met een huge smile..
    VW Golf GT Sport 1.4 tsi 140hp
    Seat Leon BusinessLine High 1.9 Tdi

  2. #542

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deleijf Bekijk Berichten
    @johnwoo, nog van harte met je dochter! Kan het zijn dat ik je vrijdagochtend gespot heb op de A13 richting Rotterdam?
    Thnx! Nee, denk het niet. Vrijdag was ik in het Noorden van het land
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    —————————————————————————

  3. #543

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Een kleine update, morgen wordt een nieuwe uitlaat gemonteerd door Coen Donkers. Dus de mod van LL naar L + R een pijp is dan een feit. Foto's en verlag komen nog

    Omdat ik toch bij CD ben gaan ze ook mijn flippers omzetten naar de alu variant. Ik had voor volgende week al een afspraak bij de dealer maar weet dat CD het al vaker heeft gedaan.

    Kilometerstand inmiddels zo rond de 6500km en het blijft een genot om in de A6 te rijden. Verbruik ligt nu op 1:12,5 niet super zuinig maar altijd beter dan 1:10 .

    klein minpuntje, heb de laatste week al een aantal keren gehad dat de gordelmelding in het scherm blijft staan. Na opnieuw de gordel om te doen is de melding weg, maar eens contact opnemen met de dealer. Wat me ook opvalt is dat het MMI soms lang bezig is om op te starten, op dat moment heb ik dus geen toegang tot alle systemen en dus ook geen muziek, navigatie of Drive Select. @ketelapper, heb jij dit ook wel eens?

    Update volgt!
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    —————————————————————————

  4. #544
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Goede uprades @johnwoo!

    Uitlaat link + rechts is een must have. zo snel mogelijk foto's please!!!
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  5. #545

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    L + R is super!
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #546
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Verslag

    Zat er natuurlijk aan te komen dit

    Inderdaad, L + R = S
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  7. #547
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.177
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Verslag

    inzake uitlaten. Mag ik zeggen "I told you so!!!" Must-have upgrade! En groeten aan Paul morgen in Veghel, aub!

    Gordelmelding heb ik gelukkig nooit last van. Ik volg hier wel of/wat er wordt opgelost. Succes!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
  9. #548
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Verslag

    Hele mooie mod!
    Ben benieuwd naar de pics!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  10. #549

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Verslag

    Vandaag gaat helaas niet door. Een aantal onderdelen waren niet binnengekomen. Maandag nieuwe afspraak maken

    @ketelapper, zeker veel mooier maar dat wist ik al voordat ik de A6 kocht. Heb zelfs nog geprobeerd om de fabriek een dubbele uitlaat te laten plaatsen hahaha.
    Moest ff wachten op een gebruikte vandaar dat het zolang heeft geduurd. Die dingen liggen (gelukkig) niet voor het oprapen.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    —————————————————————————

  11. #550

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    64
    Posts
    2
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Verslag eerste 1000km | P22: Uitgebreid verslag van afgelopen dagen

    Moooie bak! Zelf ook helemaak gek op al die lampjes. Combinatie met getinte ruiten en zwart (of grijs) blijf ik erg dik vinden. Mooie verslagen ook

  12. #551

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Verslag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnwoo Bekijk Berichten
    @ketelapper, zeker veel mooier maar dat wist ik al voordat ik de A6 kocht. Heb zelfs nog geprobeerd om de fabriek een dubbele uitlaat te laten plaatsen hahaha.
    Dat was toch niet moeilijk. Doen ze standaard ... bij een 3.0 TDI
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #552
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.177
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Verslag

    Jammer van vandaag Zou CD met die onderdelen dan toch ook last hebben (gehad) van faillissement van Auto Drome Coolen in Veghel
    Anyway, wanneer flippers, hitteschild en diffusor binnen zijn, kan upgraden beginnen! We lezen het hier wel wanneer
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #553

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    142
    Kudos
    56
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnwoo Bekijk Berichten
    Wat me ook opvalt is dat het MMI soms lang bezig is om op te starten, op dat moment heb ik dus geen toegang tot alle systemen en dus ook geen muziek, navigatie of Drive Select.
    Heb ik ook al willen merken, heb de indruk dat het is wanneer parkeersensoren aanstonden bij het parkeren en je dan vertrekt. Dan duurt het precies langer eer de muziek begint te spelen bij het opnieuw vertrekken.
    Laatst gewijzigd door astalavista12; 22-06-13 om 15:46.
    A4 Avant 2.0TDI S-Line 143Pk
    Daytona || Rotors || B&O

  15. #554

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    @astalavista12, de afhankelijkheid met de parkeersensoren heb ik niet. Het maakt niet uit waar of hoe ik sta, verschilt per rit. Ik ga het voorleggen bij de dealer.

    @ketelapper, de flippers had ik al voor ik de A6 had, was echter niet gelukt bij Audiwereld. Nu weer wat tijd om dit soort zaken op te pakken. Voor de vakantie moet alles tiptop zijn Naast inderdaad het hitteschild was de uitlaatsteun rechts ook niet binnengekomen haha. Het zit me ook nooit mee

    @FASt, jij kent de bazin nog niet!!
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    —————————————————————————

  16. #555

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnwoo Bekijk Berichten
    @FASt, jij kent de bazin nog niet!!
    Houden zo dan
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #556

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Alle onderdelen zijn binnen en dus een nieuwe afspraak gemaakt bij Coen Donkers. Komende zaterdag zal de modificatie plaatsvinden.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    —————————————————————————

  18. #557

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnwoo Bekijk Berichten
    Alle onderdelen zijn binnen en dus een nieuwe afspraak gemaakt bij Coen Donkers. Komende zaterdag zal de modificatie plaatsvinden.
    Mooi. Benieuwd naar de foto's
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #558

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    Vandaag voor komende dinsdag een afspraak gemaakt bij de dealer. Krijg een nieuwe kap voor het bovendeel van het stuurwiel, deze had Leon helaas beschadigd maar dit hebben we prima opgelost! De dealer zet dan ook direct de flippers erin.

    Daarnaast kreeg ik ook direct te horen dat er 2 werkplaats acties zijn waarvan 1 voor de Navigatie en 1 voor de stuurhuis-module. Bij mij uit zich dit in sporadisch zwaar sturen. Hopelijk starten alle systemen straks ook sneller op.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    —————————————————————————

  20. #559

    Standaard Re: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P26: Eerste schade een feit! | P24: Versla...

    De modificatie is een feit! Om 7 uur vertrokken richting Veghel. Rond 9 uur aangekomen bij Coen Donkers/Autoparts Veghel. Meteen een bak koffie, top voor elkaar dus ...

    Om 9:15 uur ben zijn Paul en een collega begonnen met de demontage van de dubbele pijp links. Nieuwe diffusor plaatsen en de blindplaat verwijderen van de ruimte waar eerst geen uitlaat zat. Nieuw hitteschild plaatsen om de warmte netjes op de plek te houden waar dit hoort. Vervolgens de montage van een enkele pijp links en rechts. Dat ging niet zomaar aangezien de 2.0TDI een dunnere diameter pijp heeft. De 3.0TDI pijp heeft een grotere diameter dus er moest gelast worden. De huislasser erbij want die wist er wel raad mee. Binnen een kwartiertje was het huwelijk een feit! Alles netjes uitgelijnd, en klaar. Auto van de brug, betalen en weer richting huis. Erg blij met het eindresultaat!

    En de foto's:




    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    —————————————————————————

  21. #560
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | P28: Uitlaat Mod! | P24: Verslag eerste 1000

    Super!!!
    Helemaal in balans nu
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 28 van 33 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •