Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: AlperenT en zijn A3 2.0 TDI DSG SB

  1. #1
    AlperenT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Leeftijd
    27
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard AlperenT en zijn A3 2.0 TDI DSG SB

    Als een echte Audi liefhebber en na een paar audi's verder is het wel tijd om me zelf voor te stellen samen met mijn A3

    Mijn naam is Alperen Tasdemir, Ik ben 19 jaar oud en ben een echte audi-liefhebber, heb al meerdere audi's gehad en eerlijk gezegd wil ik niks anders meer
    Ik woon momenteel in Tilburg en studeer als web-developer, maar dat is genoeg over mijn ik denk dat jullie mijn audi veel interessanter vinden

    Sinds Mei 2015 ben ik in bezit van deze A3 uit 2008, Heb hem zelf overgekocht van een vriend die hem prive heeft gereden in Spanje, Aangezien ik al meer dan een jaar opzoek was naar een Audi A3 die in goede staat was heb ik geen moment na gedacht toen ik hoorde dat de auto te koop stond.

    Het gaat over een Audi a3 2.0 TDI DSG uit 2008 die volledig s-line is uitgevoerd, Ook is de auto goed gekleed qua opties(van panorama tot stoelverwarming), auto had tijdens aankoop 160.000km gereden had (Inmiddels 168.000KM), Ik ben van plan om er in 2016 op vakantie te gaan dus er komen ook een paar veranderen / mods die de auto echt afmaken in mijn ogen..

    Tijdens aankoop heeft de auto een compleet onderhoudsbeurt gehad bij de dealer, waar ook de verstuivers (terugroepactie) en de vliegwiel zijn vervangen, dus hoop om nog veel plezier van te bleven zonder grote problemen

    To-do's:
    - Complete set remschijven & remblokken van brembo
    - 4 Nieuwe merk banden
    - Wittere mistlampen
    - compleet interieur voorzien van led lampjes
    - Via vagcom paar opties aanzetten
    - Complete reinigingsbeurt van binnen en buiten

    To-do's op langere termijn:
    - RNS-E upgrade
    - S3 pedalen set
    - Zwarte S-line grill
    - Hartog kuurtje
    - Uitlaat aanpassen voor een dieper geluid

    Ik denk dat dit wel genoeg is voor nu, Ik blijf een student dus niet alles komt in een keer .
    zijn er nog dingen die ontbreken aan m'n auto wat ik door de vingers zie, let me know
    Laatst gewijzigd door AlperenT; 26-12-15 om 16:00.

  2. #2
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: AlperenT en zijn A3 2.0 TDI DSG SB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlperenT Bekijk Berichten
    zijn er nog dingen die ontbreken aan m'n auto wat ik door de vingers zie, let me know
    Euhhh, foto's ontbreken volgens mij nog
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  3. #3
    AlperenT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Leeftijd
    27
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: AlperenT en zijn A3 2.0 TDI DSG SB

    zie het nu pas hhaha, dacht dat ik ze wel in had gezet maar bleek toch alleen de showroom..

  4. #4
    AlperenT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Leeftijd
    27
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard AlperenT's A3 2.0 TDI DSG SB update winterbanden

    Update winterbanden

    Vandaag heb ik mijn winterset gemonteerd, het betreft een setje 17 inch old rs6 replica's met nog nieuwe vredestein winterbanden..
    Het ziet er niet uit maar volgende jaar komen er andere velgen op
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #5
    AlperenT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Leeftijd
    27
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard AlperenT: A3 2.0 TDI DSG, RNS-E + Led Update

    Toen ik de A3 kocht was hij uitgerust met een Audi Chorus radio. Het is is een prima radio die icm de bose luidsprekers een uitstekende geluid gaf. Het viel best mee aangezien ik een aux en een usb stick kon aansluiten, alleen sinds dag 1 ergerde ik er me aan dat ik geen navigatie systeem had, dus toch maar besloten om een Rns-e PU systeem in te bouwen, Zo zag het er uit:

    12065873_10208068312536486_1042231473044057408_n.jpg

    Omdat mijn a3 was voorzien van een dubbeldin frame en bekabeling was het puur plug and play, na de installatie heb ik ook meteen paar instelling goed gezet via vag-com zodat die goed werkt, na een half uur werken / installeren was dit het resultaat:

    1005015_942168222533061_3462596524223834343_n.jpg

    paar weken terug heb ik ook een set banden van een forumlid opgepikt, die komen er volgende week op mijn zomerset aangezien het toch niet gaat sneeuwen ga ik volgende week ook meteen maar de zomersetje monteren...

    Wat nog onderweg is:
    - Gp thunder 7500K mistlampen
    - Compleet led verlichting ( interieur & kentekenverlichting & achteruitrijverlichting )
    Audi A3 2.0 TDI DSG S-line Monza zilver
    Audi A4 3.0 v6 MT Phantomzwart


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •