Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 654

Onderwerp: Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Afscheid bij 110.000km | P32: 25-12 A6 Avant Bi-Turbo aangeschaft!

  1. #1

    Post Johnwoo: A6 Avant S-Edition 2013 | Afscheid bij 110.000km | P32: 25-12 A6 Avant Bi-Turbo aangeschaft!




    Na 3 jaar gereden te hebben in mijn huidige A6 (van de 300k ong. 150k mee gereden ) vond ik het tijd worden om een ander aan te schaffen. Mede ook aangezien deze richting de 300k gaat. Tweedehands kon ik het niet naar me zin krijgen dus maar eens gekeken naar een nieuwe. Ook op marktplaats liep het geen storm, ja mensen die denken dat ze 'm gratis krijgen. Heb een goede prijs gekregen voor mijn A6 waardoor ik toch voor een nieuw ben gegaan.

    Ik ga de nieuwe A6 halen bij de fabriek in Neckarsulm. Denk met overnachting (onderdak want slapen doe ik toch niet) zodat ik de volgende dag helemaal klaar ben voor de rondleiding en het in ontvangst nemen van mijn nieuwe bolide. Ik ga de oude A6 toch wel een beetje missen....


    Ik zal updates bijhouden in dit topic.

    Update 23 | 25-12-2015:
    - A6 3.0 TDI Bi-Turbo aangeschaft. Zie P32 voor meer info.
    Update 22 | 02-07-2013:
    - Alu schakelflippers geplaatst.
    - Software update voor het stuurhuis doorgevoerd bij de dealer.

    Update 21 | 29-06-2013:
    - Uitlaat modificatie uitgevoerd.

    Update 20 | 17-04-2013:
    - S6 grill, S6 roosters, alu pedalen en premium matten geplaatst.

    Update 19 | 15-04-2013:
    - De A6 is binnen! Wat een geweldige dag was het!

    Update 18 | 12-04-2013:
    - Het ongemak is bij de dealer binnen gekomen en de A6 is op mijn naam gezet! Vanaf nu ben ik de rechtmatige eigenaar.
    - Daarnaast heeft de dealer mij als compensatie voor de overlast aangeboden de rekeningen voor eten en drinken voor zich te nemen. Super gebaar als je het mij vraagt
    - Mijn vader haalt vanmiddag de kentekenplaten op (komt er toch langs) zodat we niet meer langs de dealer hoeven. Dus zondag in 1 streep naar Neckarsulm!

    Update 17 | 11-04-2013:
    - Vandaag het kenteken te horen gekregen en het ongemak overgemaakt naar de dealer. Je weet maar nooit met die banken tegenwoordig.

    Update 16 | 10-04-2013:
    - Goed nieuws, de problemen zijn opgelost. Komende maandag 15 april wordt de A6 geleverd. Hotel is opnieuw gereserveerd. Zondag gaan we rijden, in de ochtend rondleiding door de fabriek en in de middag de aflevering.

    Update 15 | 09-04-2013:
    - Levering uitgesteld. Wachten op nieuwe datum.

    Update 14 | 05-04-2013:
    - Helaas is de levering een dag uitgesteld. Audi AG heeft de A6 nog niet vrijgegeven. Dit zou vandaag gebeuren maar wordt pas doorgevoerd in de nachtverwerking. Dus maandag pas kenteken aanvragen is op z'n vroegst woensdag de platen bij de dealer. kan gebeuren als je snel wilt

    Update 13 | 04-04-2013:
    - Aan het eind van de middag het verlossende bericht mogen ontvangen. Woensdag 10 april kan ik mijn A6 gaan halen in Neckarsulm. Nog geen 8 weken hoeven wachten, wat een zware weken waren dit.

    Update 12 | 03-04-2013:
    - Vanmiddag te horen gekregen dat de A6 geproduceerd is. Nu nog wachten op een leverdatum maar ik verwacht dat het geen 2 weken meer gaat duren.

    Update 11 | 03-04-2013:
    - Gisteren het chassisnummer (VIN) gekregen. Het chassis is dus klaar en staat op de band. Vandaag heb ik de A6 ook toe kunnen voegen in myAudi.


    Update 10 | 27-03-2013:
    - Vandaag bevestigd gekregen dat er geen vertraging in de doorlooptijd zit. Dus volgende week productie en in week 2 of 3 levering!!!

    Update 9 | 25-03-2013:
    - LED's voor bagageruimte besteld. Nieuwe mod toegevoegd, voetenmattenset. Daarnaast ook aan het oriënteren voor spoorverbreders.

    Update 8 | 21-03-2013:
    - Winterset (z.g.a.n.) aangeschaft. Het betreft de Audi exclusive gegoten lichtmetalen velgen in 5-dubbelspaak designMaat 8 J x 18, banden 245/45 R 18. Van quattro GmbH

    Update 7 | 11-03-2013:
    - Productie definitief gepland in week 14. Geen wijzigingen aan de configuratie meer mogelijk.

    Update 6 | 04-03-2013:
    - Levertijd staat nu op week 14 (1e week van april). In week 15 wordt een afspraak gemaakt voor fabriekslevering.
    - S6 grill, S6 roosters, alu schakelflippers en alu pedalen besteld. Montage door Leon, met hulp van mij.

    Update 5 | 28-02-2013:
    - Ambienteverlichting toegevoegd. Had 'm er in het begin wel bij maar toch weggelaten aangezien ik geen verschil zag tussen QQ1 (S-Edition) en QQ2. Na veel onderzoek de meerwaarde boven water gekregen. Een optie welke je niet wilt missen
    - Optie "2Z0 Geen type-aanduiding" gewijzigd naar "2Z7 Geen motoraanduiding". Als ik er niet content mee ben dan kan ik het alsnog eenvoudig verwijderen.

    Update 4 | 25-02-2013:
    - Toch maar de af-fabriek trekhaak genomen. Mooi geïntegreerd en eenvoudig in gebruik. Het was al de bedoeling om het achteraf te doen maar nu blijkt dat die kosten bijna net zo hoog zijn als af-fabriek. Dan maar alle voordelen van de af-fabriek trekhaak.

    Update 3 | 18-02-2013:
    - Na lang dubben mijn meest favoriete optie toch maar toegevoegd, Full LED koplampen! Ik ga er spijt van krijgen als ik het niet doe. Nu wijzig ik niets meer en is het definitief!
    - Ik zie af van de mistlamproosters. Vind het toch teveel afbreuk doen aan zo'n mooie auto. De normale S6 roosters houd ik nog wel open als mod.- Look and Feel aangepast

    Update 2 | 16-02-2013:
    - Toch LM velgen toegevoegd. De keuze is gewijzigd naar de 20" PRU velgen, nieuwe velg en staat erg dik onder de S-Line. Is pas een paar maanden mogelijk onder S-Line. Winterset 18" is makkelijker te vinden dan een 20" zomerset.

    Update 1 | 14-02-2013:

    - Dealer opdracht gegeven de 20" PQS velgen te laten vervallen en 1BK Adaptive Air Suspension toe te voegen. Ben toch bang dat ik teveel inlever op comfort en AAS kan ook nog via VAS verlaagd worden, komt dus altijd goed
    Laatst gewijzigd door johnwoo; 26-12-15 om 12:02. Reden: Nieuw design openingspost
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  2. #2
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    dat wordt alweer een mooie C7 , van harte alvast en dat het snel april mag zijn
    Audi A6 - 4F Avant

  3. #3

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Zo, dat wordt een heerlijk wagen. Veel plezier met het wachten.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  4. #4

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Thnx, veel plezier ga ik het niet vinden haha
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  5. #5

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Mooie combinatie, wordt helemaal top. Inderdaad, ook bij mijn nieuwe Allroad vastgesteld dat, ondanks de volledige sfeerverlichting in led-uitvoering, het handschoenkastje en de kofferruimte nog uitgerust zijn met simpele halogeenlampjes

    Maar ik vermoed dat het dus heel simpel is om dit zelf aan te passen

    Voor de prijs dat ze hiervoor vragen kunnen die 3 extra leds er ook nog wel af dacht ik zo maar blijkbaar denken ze er in Duitsland anders over ...


  6. #6
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Gaaf man! Stoere wagen! Goed dat je je A6 hebt kunnen verkopen, ik zit nu ook midden in dat proces, maar storm lopen doet het zeker niet Misschien krijg ik morgen de deal rond!
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  7. #7

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    @Jurgh Ja inderdaad, ben er heel erg blij mee. Gelukkig rond kunnen krijgen met de dealer. Ik duim voor je dat je morgen de deal kunt maken!

    @mac500Ik snap het ook niet waarom dat geen LED's zijn. Ik zal het nog eens in de groep gooien, laat het hier wel weten.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  8. Ad
  9. #8
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Heeee, een nieuwe....top man.

    Spannende dagen en nu maar aftellen.
    We verwachten ook natuurlijk een poetsplan van te voren en een verslag van de aktie zelf natuurlijk.
    Ga je hem daar in de afleverhal zelf detailen of mag je achter de schermen aan de gang.

    Maar de grootste vraag blijft wie er in je poetsteam komen.....



    Spannendddddd
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  10. #9
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.544
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    Heeee, een nieuwe....top man.

    Spannende dagen en nu maar aftellen.
    We verwachten ook natuurlijk een poetsplan van te voren en een verslag van de aktie zelf natuurlijk.
    Ga je hem daar in de afleverhal zelf detailen of mag je achter de schermen aan de gang.

    Maar de grootste vraag blijft wie er in je poetsteam komen.....



    Spannendddddd
    +1...
    Van harte kerel. Ben benieuwd.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  11. #10

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Hartelijk dank heren! Ik haal de A6 inderdaad bij de fabriek vandaan, ik weet niet of ze enige vorm van protectie toepassen. Ik verwacht dat het in ieder geval beter is dan bij de dealer. Uiteraard kom ik nog even met een uitgebreid stappenplan. Zit zelf te denken aan een C Quartz behandeling o.i.d. Ik ben bang als ik vraag om de auto daar te detailen dat ze me uitlachen. Je bevindt je natuurlijk wel op heilige grond, respect daarvoor!

    Als ik een poets (dream)team zou moeten samenstellen dan zou dit zijn: @a6-owner, @Paladore, @poetsertje, @SkyBuMp en ik zei de poetsgek.

    Maar ja ik woon niet echt in de buurt van jullie dus dat gaat hem niet echt worden. Het is uiteraard geen straf om het prachtige lijnenspel zelf te ontdekken en te ondervinden. Kwijl, kwijl..... Of we moeten er een mooie meet van kunnen maken?
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  12. #11
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Mooie bak!

    ennehh ik heb ook een dap

  13. #12
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.612
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Ik wil je wel helpen mey het inbouwen van de mistlampen laat maar weten

    Edit: Heb je een pb gestuurd met onderdeelnummers voor de mistlampen.
    Laatst gewijzigd door Carpediem; 13-02-13 om 09:43.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  14. #13

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Mooie bak!

    ennehh ik heb ook een dap
    Thnx man! Als ik meer hulp nodig heb dan laat ik het weten!

    Mooi dat iedereen hulp wil bieden. Misschien maar een extra poetsmeet inlassen
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  15. #14
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Geweldige auto heb je ervan gemaakt! Zou niet weten wat je gemist hebt in je samenstelling. Zijn er nog zaken die je overwogen hebt te nemen, maar uiteindelijk afgevallen zijn? De befaamde L+R-uitlaat mod nog op de planning?

    Succes met wachten, maar Ketelapper heeft al laten zien hoe je die tijd door kunt komen..... Hahahaha!

  16. #15

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnwoo Bekijk Berichten
    Als ik een poets (dream)team zou moeten samenstellen dan zou dit zijn: @a6-owner, @Paladore, @poetsertje, @SkyBuMp en ik zei de poetsgek.
    Creme de la creme
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #16

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    @FASt vraagje: waar heb je de afbeelding van de A6 met mistlamp/roosters vandaan zoals bij ketelapper. Ik kan 'm zo nergens vinden. Wil ook even een shopje maken.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  18. #17

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnwoo Bekijk Berichten
    @FASt vraagje: waar heb je de afbeelding van de A6 met mistlamp/roosters vandaan zoals bij ketelapper. Ik kan 'm zo nergens vinden. Wil ook even een shopje maken.
    Ik heb de roosters van de S6 gepakt. Ik zal ff wat in elkaar steken.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #18

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Zoiets?

    Johnwoo.jpg
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #19

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  21. #20

    Standaard Re: Johnwoo: Audi A6 Avant C7 S-Edition 2013 | Besteld

    Haha ff ongeveer tegelijk haha . Ja dat is precies wat ik bedoel. Nu nog met privacy glass Mooiste is ook de andere ruiten donker maar dat wordt niet zo mooi.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •