Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Onderwerp: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ynnadjie Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd met je bestelling! ik rij sinds eind maart een 1.8 TFSI Multitronic Business Edition en ben nog nooit zo tevreden geweest met een auto+configuratie als deze! Needlesweep is btw (nog) niet standaard op de A4...
    Okee, dank je. Dan gaat die ook op de lijst van VAGCOM aanpassingen. Jij ook nog gefeliciteerd. Hoe bevalt jou de multitronic? Ik heb proefgereden in een handbak en wist niet hoe de multitronic zou zijn, dus heb ik maar een handbak genomen en voor het geld de B&O installatie
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    47
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    De Multitronic bak is een hemels apparaat, zo ontzettend soepel... Hiervoor had ik een A3 met een S-tronic (DSG) bak en die vond ik ronduit slecht. Die schakelde naar mijn smaak gewoon niet soepel genoeg. Ik ga met mijn menig waarschijnlijk tegen de stroom in want het merendeel verkiest de S-tronic bak maar so be it...

    B&O is trouwens een optie die niet mag ontbreken, hier ga je veel plezier aan beleven!

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Volgende week vrijdag is het zover. Om 16:00 uur heb ik een afspraak bij de dealer voor aflevering. Nog 9 slapeloze nachten
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  4. #24
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    En wij wachten ook geduldig af
    9 slopende nachten to go!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Even een sneak preview in mijn albums gezet. Hij is nog op allerlei manieren ingepakt. De verkoper heeft de foto's gemaakt.
    Album: http://www.audiforum.nl/forum/members/hetbeest-albums-sneak+preview.html
    Laatst gewijzigd door hetbeest; 07-06-13 om 18:08. Reden: Album gelinkt
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Hij is er. Erg mooi. Ik hoef niet eens in te rijden. Wel nog een misverstand over de isofix achter, die zit er niet in. Balen. Maar op zoek naar een ander stoeltje De dealer gaat ook nog een oplossing zoeken. Ik zet de foto's nu in mijn album. http://www.audiforum.nl/forum/album.php?albumid=5326
    Laatst gewijzigd door hetbeest; 14-06-13 om 19:24.
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard 6 mei naar JD

    Mijn A4 1.8tfsi 170pk is bijna uit d garantie. Hoog tijd voor een bezoekje aan JD Engineering. Dat zou afgelopen dinsdag al zijn, maar toen moest ik onverwacht nijn schoonmoeder begraven. Dus de afspraak verzet naar 6 mei. Nu maar hopen dat er niet weer iets vervelends tussen komt. Ik ben wel toe aan 245pk (ron 102) 😀

    Greetz

    Evert
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  10. #29
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: 6 mei naar JD

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hetbeest Bekijk Berichten
    ... tijd voor een bezoekje aan JD Engineering ... onverwacht mijn schoonmoeder begraven.
    In de eerste plaats natuurlijk oprecht gecondoleerd. Altijd triest, ongeacht de omstandigheden. Er zal hoe dan ook immers een ' leegte' ontstaan. Sterkte nog periode.

    Bezoekje JDE. Je meldt een verwacht vermogen o.b.v. Ron 102. Een paar weken terug heeft die van mij ook zijn JDE ' kuurtje' gehad. Gelet op de matige tot moeilijke verkrijgbaarheid van de hogere Ron brandstoffen in mijn omgeving, had ik bewust gekozen/gevraagd voor een afstelling op 95. Maakte niet uit; de sensors herkennen het gehalte en leveren dan automatisch het betreffende vermogen, werd mij verteld. Voorts dat de waarde die op de site staat het - minimaal - gegarandeerde betreft. Zo is het al voor gekomen dat de (voor mijn motor) vermelde 240 pk op de rollerbank uitkwam op 251 pk toen er 102 in de tank zat, aldus JDE/Mark.

    Wat ik hiermee wil zeggen is, dat je mogelijkerwijs de verwachte pk's al bij een lagere Ron brandstof zou kunnen hebben en dat je bij 102 er zelfs overheen zou kunnen schieten. De rollerbank zal het moeten uitwijzen. Dat kost wel een paar (extra) euro's, maar wellicht komt de beoogde te organiseren Dyno Dag ook nog eens van de grond. Ga in ieder geval genieten van het tuningsresultaat; zelf vond ik het een wereld van verschil qua karakteristiek na afloop. Hoop/verwacht dat jij dat tzt ook zult kunnen onderschrijven.
    The desire to know is natural to all good people.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 6 mei naar JD

    Nice, Robasto. Ik tank in principe ook RON95 i.v.m. prijs en verkrijgbaarheid. Ik zal het met JD overleggen. En dank je voor je medeleven.
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 6 mei naar JD

    Heerlijk, wat trek hij nu lekker door. Een Boxter eruit gereden met een stoplichtsprintje
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •