Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 9495556575859
Resultaten 1.161 tot 1.166 van de 1166

Onderwerp: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

  1. #1161
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.544
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    In februari 2014 vond ik mijn droomauto, die na de fijne services van Sjoeritzz op 29 maart 2014 op kenteken ging en op mijn naam werd gezet. De droomauto waar dit topic 50 pagina's verhalen, passie en reacties over bevat. Na acht jaar, zes maanden en 2 dagen en in die tijd zo'n 30.000 heerlijke kilometers, heb ik mijn maatje Smurf4 uitgezwaaid.

    Maar niet zonder klein geintje met dank aan vriendje met zijn eigen garage in het dorp hier


    De aflevering duurde zo'n zeven uur... van gezelligheid met @a6-owner en zijn vrouw. Of beter gezegd vanmiddag 'newly-born S4 owner'! Een eerste tochtje door de omgeving en lekker samen eten... maar toen dan toch echt het uitzwaaien... Erwin, ik wens je met al mijn passie voor deze S4 minstens evenveel geluk, beleving en plezier als ik er mee heb mogen hebben




    Zoals de cliffhanger al aankondigde: het afscheidsbericht komt niet zonder geboortekaartje. De optelsom van flink studeren, hard werken, kansen pakken en geluk hebben, is dat ik een volgende droom heb mogen verwezenlijken. Na een aanloop van meer dan anderhalf jaar tussen eerste wilde idee tot aan de aflevering, staat er iets anders in ketelapper's garage.

    Niet voor iedereen een verrassing. Mijn onderschrift had al even iets kunnen 'verraden' voor de scherpe opletters. Maar hier dan de onthulling van ringen naar vleugels: may I introduce you a Bentley Continental GT Convertible W12 Speed
    Een product binnen het vertrouwde 'VAG-huis', een halve Audi met dezelfde MMI-basis, een feest van herkenning in bediening (tot en met de 'ringtones' van de telefoonmodule). Een auto, een kunstwerk waar ik apetrots op ben, maar waar ik tegelijkertijd niet veel de 'openbaarheid' mee opzoek. Dus sorry aan jullie mede-liefhebbers allemaal; bij meetings mag je me alles vragen maar op het forum blijft het bij deze post en dit plaatje.



    En nu allemaal wachten op Erwin's topic en introductiepost, waarbij ik van ganser harte hoop dat onze beeldschermen niet breed genoeg zullen zijn voor zijn lach van oor tot oor!!!
    Tja, en dan is het (eindelijk) zover! Met trots mag ik mij nu inderdaad S4 owner noemen!
    A6-owner is begin vorig jaar al A7 owner geworden door de overname van de prachtige A7 van @jma7 en nu dan de S4.
    Misschien toch maar eens nadenken over een nieuwe forum naam.

    Na de introductie van Ketelapper vorige week was het lastig om er zelf niet op te reageren.

    Ik zal het hele voortraject tot dit mooie moment in mijn nieuwe topic en introductiepost wel verder toelichten.

    @ketelapper, dank voor de goede zorg van de S4. Ik zal er ook goed voor zorgen!
    Veel plezier en veilige kilometers met de B gewenst!
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  2. #1162
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.159
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

    Gefeliciteerd beide met de nieuwe aanwinsten. Komen beide auto’s weer in goede handen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  3. #1163
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.151
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

    Nog een mooi 'slotakkoord'

    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #1164

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

    Fantastische nieuwe aanwinsten voor jou en voor A6-owner, allebei gefeliciteerd en veel rijplezier!

  5. #1165
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.913
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    In februari 2014 vond ik mijn droomauto, die na de fijne services van Sjoeritzz op 29 maart 2014 op kenteken ging en op mijn naam werd gezet. De droomauto waar dit topic 50 pagina's verhalen, passie en reacties over bevat. Na acht jaar, zes maanden en 2 dagen en in die tijd zo'n 30.000 heerlijke kilometers, heb ik mijn maatje Smurf4 uitgezwaaid.

    Maar niet zonder klein geintje met dank aan vriendje met zijn eigen garage in het dorp hier


    De aflevering duurde zo'n zeven uur... van gezelligheid met @a6-owner en zijn vrouw. Of beter gezegd vanmiddag 'newly-born S4 owner'! Een eerste tochtje door de omgeving en lekker samen eten... maar toen dan toch echt het uitzwaaien... Erwin, ik wens je met al mijn passie voor deze S4 minstens evenveel geluk, beleving en plezier als ik er mee heb mogen hebben




    Zoals de cliffhanger al aankondigde: het afscheidsbericht komt niet zonder geboortekaartje. De optelsom van flink studeren, hard werken, kansen pakken en geluk hebben, is dat ik een volgende droom heb mogen verwezenlijken. Na een aanloop van meer dan anderhalf jaar tussen eerste wilde idee tot aan de aflevering, staat er iets anders in ketelapper's garage.

    Niet voor iedereen een verrassing. Mijn onderschrift had al even iets kunnen 'verraden' voor de scherpe opletters. Maar hier dan de onthulling van ringen naar vleugels: may I introduce you a Bentley Continental GT Convertible W12 Speed
    Een product binnen het vertrouwde 'VAG-huis', een halve Audi met dezelfde MMI-basis, een feest van herkenning in bediening (tot en met de 'ringtones' van de telefoonmodule). Een auto, een kunstwerk waar ik apetrots op ben, maar waar ik tegelijkertijd niet veel de 'openbaarheid' mee opzoek. Dus sorry aan jullie mede-liefhebbers allemaal; bij meetings mag je me alles vragen maar op het forum blijft het bij deze post en dit plaatje.



    En nu allemaal wachten op Erwin's topic en introductiepost, waarbij ik van ganser harte hoop dat onze beeldschermen niet breed genoeg zullen zijn voor zijn lach van oor tot oor!!!
    Van harte V met dit prachtige vakmanschap
    @a6-owner ook jij van harte met S4

    Beide vele veilige km gewenst

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s


  6. #1166
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

    @ketelapper

    Grappige video

    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 9495556575859

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •