Pagina 56 van 59 EersteEerste ... 6465253545556575859 LaatsteLaatste
Resultaten 1.101 tot 1.120 van de 1166

Onderwerp: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

  1. #1101
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Opvolger? Even denken S4 topic, gaat ie weg? Nee toch?
    Someday... Ik ben mijn voorpret aan het organiseren. Vooralsnog blik op 2023 pas, hoor.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #1102
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Oe, das een mooi vloertje geworden! Met opvolger B komt dat ook wel goed
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  3. #1103
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    De broers van mrs. zitten een weekje in bungalowpark Overloon. Gisteravond hen daar verrast met de S4. Neefjes (allebei bijna 4 nu) snapten niets van een auto "met zonder dak" maar ze wilden wel heel graag een rondje mee. Groot plezier - en niet alleen voor de kleintjes






    Op de (jarenlange) weg 'from rings to wings' weer stapje gezet. Kennis wezen maken bij Bentley Maastricht. Wow Wat een fijne ontvangst daar! Jammer om te moeten melden, maar daar kan Leusden nog een spreekwoordelijk puntje aan zuigen. De droomconfiguratie tekent zich steeds sterker af, bij alles wat ik in real life aan lak, leer', 'veneer' en combi's etc. kan zien.

    Maar voorlopig nog voorpret op kleine schaal met mijn oogst uit de merchandise

    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #1104
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Nice! Wel even gas gegeven voor die kleine mannen toch? Vonden ze hier op die leeftijd altijd geweldig.

    De bentley is wat te opzichtig voor nl vind ik, meer iets voor saint tropez.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #1105
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    De bentley is wat te opzichtig voor nl vind ik, meer iets voor saint tropez.
    Ja, dat was ook mijn redenering om niet tot aanschaf over te gaan


  6. #1106
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen



    Geweldig !
    Laatst gewijzigd door yzy; 09-06-21 om 11:24.

  7. #1107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    35
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Wat een ongelofelijk gave Breitling!

  8. Ad
  9. #1108

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    101
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Echt een geweldig horloge, prachtig ! Alleen, waarom de groene uitvoering en niet de blauwe ? Ook prachtig en die kleur had ik, gezien de twee Audi’s, eerder verwacht 😉
    Laatst gewijzigd door A4 Avant A1; 14-06-21 om 06:46.

  10. #1109
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4 Avant A1 Bekijk Berichten
    Echt een geweldig horloge, prachtig! Alleen, waarom de groene uitvoering en niet de blauwe?
    Dank! De kleur? Luxeprobleem... Ik heb al enkele Tag Heuers, waaronder de klassieke Monaco met blauwe wijzerplaat en blauwe lederen band en een Grand Carrera 'skeleton' met felblauwe rubberen band. Daarnaast een Grand Carrera in bruin en Monaco LS in zwart. Dus uit de actuele Breitling for Bentley-collectie voegde deze groene het meeste toe
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  11. #1110

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    101
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Luxeproblemen zijn ook problemen 😉. En je/de Carrera’s zijn ook echt prachtig, zeker nu helemaal met de Heuer02 automaten. Geniet er van en ik zal je mooie cabrio-item niet verder “vervuilen” met heerlijke horloge-praat 👍😃
    Laatst gewijzigd door A4 Avant A1; 14-06-21 om 17:44.

  12. #1111
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Laat bericht vanwege vakantie. Eind juli heeft de Smurf4 de jaarlijkse vertroeteling en apk mogen ondergaan in Veghel. Zoals na een aantal jaren bijna traditioneel heeft mijn dorpsgenoot Coen Donkers-monteur de S4 vanaf mijn oprit meegenomen en weer thuisgebracht. Voor hem een dagje brandstofbesparing, voor mij een gemakkelijke tijdsbesparing Geen bijzonderheden... duurste op de rekening was nieuwe mattenset, nu met blauwe festonering. Op naar het volgende jaar dakloos plezier, laat de zon nog maar even schijnen!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #1112

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    29
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Ik dacht al dat ik hem zag rijden . Blijft een prachtige wagen!

  14. #1113
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    En ineens zijn we bijna elf maanden verder

    Afgelopen vrijdag is de S4 weer vertroeteld door de @audimannetjes bij Coen Donkers / Audiparts Veghel. Verse sapjes, nieuwe ruitenwissers en jaar APK - zonder opmerkingen of andere dingen. Ja, ok dan, nieuwe dagrij-lampjes want na ruim 8 jaar trouwe dienst was er onlangs één overleden (dus meteen 2 nieuwe er in). En wederom met super-service van dorpsgenoot waardoor ik de S4 om 07.00u kon uitzwaaien en 's avonds met gezellige bandentrap-babbels weer thuisbezorgd terugkreeg

    Nu nog weekje werken en dan zwengelen mrs. en ik de V8 aan voor weer een heerlijke vakantiereis: Duitsland, Zwitserland, Italië, Corsica, Italië, Oostenrijk. Veel zin in! Het hele rondje is op google-maps zo'n 3.000km. Daar komen uitstapjes her en der dan nog bij. Ergens tussen thuis en Corsica zal de S4 klok de 100.000km gaan passeren; afgelopen weekend 99.000km in beeld gekregen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #1114
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    En ineens zijn we bijna elf maanden verder

    Afgelopen vrijdag is de S4 weer vertroeteld door de @audimannetjes bij Coen Donkers / Audiparts Veghel. Verse sapjes, nieuwe ruitenwissers en jaar APK - zonder opmerkingen of andere dingen. Ja, ok dan, nieuwe dagrij-lampjes want na ruim 8 jaar trouwe dienst was er onlangs één overleden (dus meteen 2 nieuwe er in). En wederom met super-service van dorpsgenoot waardoor ik de S4 om 07.00u kon uitzwaaien en 's avonds met gezellige bandentrap-babbels weer thuisbezorgd terugkreeg

    Nu nog weekje werken en dan zwengelen mrs. en ik de V8 aan voor weer een heerlijke vakantiereis: Duitsland, Zwitserland, Italië, Corsica, Italië, Oostenrijk. Veel zin in! Het hele rondje is op google-maps zo'n 3.000km. Daar komen uitstapjes her en der dan nog bij. Ergens tussen thuis en Corsica zal de S4 klok de 100.000km gaan passeren; afgelopen weekend 99.000km in beeld gekregen.
    Dat wordt heerlijk genieten met die ongeblazen v8 op zo’n fantastische road trip.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  16. #1115

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige dagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    En ineens zijn we bijna elf maanden verder

    Afgelopen vrijdag is de S4 weer vertroeteld door de @audimannetjes bij Coen Donkers / Audiparts Veghel. Verse sapjes, nieuwe ruitenwissers en jaar APK - zonder opmerkingen of andere dingen. Ja, ok dan, nieuwe dagrij-lampjes want na ruim 8 jaar trouwe dienst was er onlangs één overleden (dus meteen 2 nieuwe er in). En wederom met super-service van dorpsgenoot waardoor ik de S4 om 07.00u kon uitzwaaien en 's avonds met gezellige bandentrap-babbels weer thuisbezorgd terugkreeg

    Nu nog weekje werken en dan zwengelen mrs. en ik de V8 aan voor weer een heerlijke vakantiereis: Duitsland, Zwitserland, Italië, Corsica, Italië, Oostenrijk. Veel zin in! Het hele rondje is op google-maps zo'n 3.000km. Daar komen uitstapjes her en der dan nog bij. Ergens tussen thuis en Corsica zal de S4 klok de 100.000km gaan passeren; afgelopen weekend 99.000km in beeld gekregen.
    Dan ga je me voorbij. Sta nu op 100.750
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #1116
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige

    Tja, voorgaande postings klinken allemaal heel erg logisch, En toch…….. zit ik dan te denken aan een oranje achtige kleur in de gegeven context 😎
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

  18. #1117
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan v s Bekijk Berichten
    een oranje achtige kleur in de gegeven context 😎
    Daar denk ik ook aan Jan: op de privé-vakantie met de privé hobby bolide genieten van prachtige oranje gloed van zonsondergangen over het water van de zee of over de toppen van de bergen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #1118
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige

    Oostenrijk staat geen Oranje toe heb ik vernomen. Blauw verstandiger inderdaad.

    Wordt wel tetrissen met wijndozen
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  20. #1119
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige

    Update voor de S4 vanaf vakantie

    Op dit moment zijn mrs. en ik heerlijk op vakantie met de Smurf. Eerste etappe was vanaf huis naar Trier (DE). Daar lekker drie dagen rustig genoten en even met familie opgetrokken. Tweede etappe was Trier – Biasca (CH). Heerlijk dakloos binnendoor gereden langs Straatsburg, Basel en daarna de Gotthardpas. Oude provinciale weg 2 in CH slingert door de bergen redelijk op de lijn die de Autobahn 2 door alle tunnels volgt.

    Bij een snelle stop hoeft het dak niet dicht, we bouwen zelf wel even schaduwtentje om het leer beetje koel te houden:



    Onderweg 100.000km op de teller gepasseerd. Na zestien jaar en twee maanden – waarvan acht jaar en ruim vier maanden in mijn bezit. 74k kilometer vóór mij, nu dus 26k kilometer dóór mij gereden.



    Ondanks het G-label van de V8 voorin, kun je leuke actieradius in het scherm krijgen. Bovenop de Gotthard getankt en daarna meer dan 30 kilometer bergaf gereden. Dan geeft de boordcomputer hele ruime 800km bereik aan!



    De derde etappe was Biasca – La Spezia (IT). Opnieuw grotendeels binnendoor, na stukje autobaan tot Milaan. Stop bij een supermarkt en dan lunch in de schaduw van rustiek terreintje.



    Dinsdag jl. de vierde etappe, van La Spezia naar Livorno, dan de veerboot naar Bastia, op Corsica en op het eiland naar Folelli (FR). In de volle zon wachten op de boot…



    … en die boot kwam naar goed Italiaans gebruik een ruim uur te laat.



    Parkeren onder instructies van heetgebakerde Italianen. Ze weten wat ze doen, maar het is slecht voor mijn hart:



    Maar gelukkig: kras- en deukvrij over gekomen. Ik spreek best wat talen maar non-verbaal werkt in zulke situaties ook heel goed. Rustig wachten tot de mensen van auto rechts ook echt weg waren gelopen (steeds driftiger aangespoord door ferry-meneer ). Zelf strak insturen, uitstappen en achter de auto staan wachten tot alles en iedereen in de buurt weg was.

    Bij aankomst in Bastia gezorgd dat ik als eerste weer bij de auto was. Pontficaal weer achter de auto gaan staan, armen strak, benen wijd en alert kijken. Toen bleef iedereen om ons heen keurig ook achter de auto wachten… en bestuurder rechts van me kroop via passagierskant achter het stuur. Zo mag ik het graag zien

    Op het resort in Folelli een heerlijke ’room with a view’ – Sprintblauw met hemelsblauw



    Hier nu genieten van luieren, lezen en toertochten over het eiland. Terugreis volgende week via Trieste (IT) en Klagenfurt (AT). Plus nog tussenstop in Duitsland, maar die hebben we nog niet bepaald.

    Na thuiskomst helaas wel afspraak nodig onhandig krap tankstationnetje leidde tot wedstrijdje tussen stoeprand en velgrand… waarbij de stoeprand heeft gewonnen
    Laatst gewijzigd door ketelapper; 25-08-22 om 09:50.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  21. #1120
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.540
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor de zonnige

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Update voor de S4 vanaf vakantie

    Op dit moment zijn mrs. en ik heerlijk op vakantie met de Smurf. Eerste etappe was vanaf huis naar Trier (DE). Daar lekker drie dagen rustig genoten en even met familie opgetrokken. Tweede etappe was Trier – Biasca (CH). Heerlijk dakloos binnendoor gereden langs Straatsburg, Basel en daarna de Gotthardpas. Oude provinciale weg 2 in CH slingert door de bergen redelijk op de lijn die de Autobahn 2 door alle tunnels volgt.

    Bij een snelle stop hoeft het dak niet dicht, we bouwen zelf wel even schaduwtentje om het leer beetje koel te houden:


    Onderweg 100.000km op de teller gepasseerd. Na zestien jaar en twee maanden – waarvan acht jaar en ruim vier maanden in mijn bezit. 74k kilometer vóór mij, nu dus 26k kilometer dóór mij gereden.



    Ondanks het G-label van de V8 voorin, kun je leuke actieradius in het scherm krijgen. Bovenop de Gotthard getankt en daarna meer dan 30 kilometer bergaf gereden. Dan geeft de boordcomputer hele ruime 800km bereik aan!

    De derde etappe was Biasca – La Spezia (IT). Opnieuw grotendeels binnendoor, na stukje autobaan tot Milaan. Stop bij een supermarkt en dan lunch in de schaduw van rustiek terreintje.



    Dinsdag jl. de vierde etappe, van La Spezia naar Livorno, dan de veerboot naar Bastia, op Corsica en op het eiland naar Folelli (FR). In de volle zon wachten op de boot…


    … en die boot kwam naar goed Italiaans gebruik een ruim uur te laat.


    Parkeren onder instructies van heetgebakerde Italianen. Ze weten wat ze doen, maar het is slecht voor mijn hart:


    Maar gelukkig: kras- en deukvrij over gekomen. Ik spreek best wat talen maar non-verbaal werkt in zulke situaties ook heel goed. Rustig wachten tot de mensen van auto rechts ook echt weg waren gelopen (steeds driftiger aangespoord door ferry-meneer ). Zelf strak insturen, uitstappen en achter de auto staan wachten tot alles en iedereen in de buurt weg was.
    Bij aankomst in Bastia gezorgd dat ik als eerste weer bij de auto was. Pontficaal weer achter de auto gaan staan, armen strak, benen wijd en alert kijken. Toen bleef iedereen om ons heen keurig ook achter de auto wachten… en bestuurder rechts van me kroop via passagierskant achter het stuur. Zo mag ik het graag zien

    Op het resort in Folelli een heerlijke ’room with a view’ – Sprintblauw met hemelsblauw


    Hier nu genieten van luieren, lezen en toertochten over het eiland. Terugreis volgende week via Trieste (IT) en Klagenfurt (AT). Plus nog tussenstop in Duitsland, maar die hebben we nog niet bepaald.

    Na thuiskomst helaas wel afspraak nodig onhandig krap tankstationnetje leidde tot wedstrijdje tussen stoeprand en velgrand… waarbij de stoeprand heeft gewonnen
    Mooi stukje leesvoer en dito ervaring V!

    Jammer van die afsluitende zin en ervaring...
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •