Goeiemiddag,

Zoals gebruikelijk eerst even netjes voorstellen...hoewel stiekem al de eerste vruchtjes geplukt van het forum
Robin uit Eindhoven
Sinds 2 weken in bezit van een Audi A5 coupe 3.2 aut
2008 170k en origineel NLD auto
Na een A4 2.0 TFSI met rammelende kettingen en olieverbruik en turbo's die lekken gewoon weer een 6 cil zonder turbo (en ja ook dit blok heeft dingetjes maar VAGtechniek zit om de hoek) en omdat ik mijn VR6 van jaren terug toch stiekem nog steeds een van de fijnste blokken vond.

Kenmerkende eigenschappen (hoewel ik echt niet de volledige optielijst heb merk ik inmiddels al)
Buiten het gebruikelijke
B&O soundsysteem (ooit een Volvo met Dynaudio gereden en sindsdien ook in de auto verpest voor een goed systeem)
Stoffen sportinterieur en Mf sportstuur
Een infantiele Bypass / Cut out waar ik pas achteraf achter kwam bij het vinden van een afstandsbediening.. (slaat eigenlijk nergens op maar is zo leuk om je weer even 20 te voelen.. superkinderachtig maar die smile is niet te onderdrukken.. een grappige verassing)

Inmiddels ook bagagehaken achterin.. met dank aan het forum (die als je ze besteld bij Skoda goedkoper zijn overigens)
En op de concert radio (ik weet het raar met B&O en dan een basis achtige radio) een Fiscon plus om met de MMI te kunnen bedienen..en BT.. met de boetes volgend jaar naar 380eu voor rijden met telefoon is het als ik 1x een boete uitspaar al de moeite waard.

tot zover even.. mocht ik wat vergeten zijn.. vraag/pm of iets anders

Dan de plaatjes... aangezien de meesten (ook ik) die toch eigenlijk alleen maar kijken....

Screenshot_20220924_170536.jpgScreenshot_20220924_170549.jpgScreenshot_20220924_170557.jpgScreenshot_20220924_170606.jpgScreenshot_20220924_170705.jpg