Hallo allemaal,

Al een tijdje kijk ik hier rond; en dan is het wel zo netjes om mijzelf voor te stellen.

Mijn naam is Rutger, ik ben 38 en woon in Utrecht. Sinds augustus dit jaar ben ik in het bezit van een A3, 1.4tfsi uit 2010. Heb lang getwijfeld tussen een A3 en een A4, maar vanwege een smal garagepad uiteindelijk toch voor de iets smallere A3 gekozen (gemeten van punt spiegel tot punt spiegel)....

Hiervoor heb ik een alfa 147 gehad, een mercedes A en een Audi 100 2.6 uit 1994 (ik meen een C4).

Alfa was van mijn vrouw heb ik verder niks mee gehad
De Mercedes A was altijd kapot (van gebroken achteras tot defecte schakelcomputer)
En de Audi was 1 groot (letterlijk en figuurlijk) stuk rijplezier... vandaar weer terug bij de Audi

De A3 bevalt prima, van de vorige eigenaar zit er een krakkemikkige parot in, die ik er een keer netjes uit gehaald wil hebben, en wellicht vervangen door een Dension. Het grootste gemis zijn automatisch inklapbare spiegels; maar volgens mij is dat achteraf bijna niet in te bouwen... dus doe ik het raampje openen en met de hand een spiegel inklappen.