Pagina 3 van 42 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 821

Onderwerp: Sterko's Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepangblauw.

  1. #41

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    PS1. helemaal niks mis met de zilveren rotors. Chrome raamlijsten en spiegels, mooi één geheel.
    PS2. wil mijn originele kappen wel houden. Kan hij altijd terug. Maar dan moet jij niet een gek extra gat hebben voor al die opties (lane of side assist)
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #42
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    WOW Wat een gave wagen heb je gevonden!!! Exclusive Lackierung Sepangblauw
    Aftellen voor jou tot ze op jouw stoep staat, daarna aftellen voor mij tot ik haar in het echt kan beworderen op een meeting...

    Inzake spiegelkappen: de uitsparingen zijn voor display van side assist. Voor lane assist geen andere spiegelkappen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #43
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Dik geslaagd je config en daarom nog dikker van harte!!!!

    Ik deel je mening geheel met aanpassen van de zwart hoogglans delen. Relatief kleine aanpassing is dat, te meer er praktisch alles op zit wat aan te vinken viel. Echt een buitenkans gespot dus.

    Veel plezier met wachten, maar die tijd zal vast goed benut worden met de laatste paar mogelijke retrofits voorbereiden.....

  4. #44

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Gefeliciteerd @sterko

  5. #45
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Of dat in de UK anders is weet ik niet, maar he tkan te maken hebben met tegemoetkomend verkeer dat de meting kan verstoren (en dat-ie daarom aan de andere kant moet zitten).
    Klinkt logisch, maar volgens de link van @Peeet dus blijkbaar niet. Als ik symmetrie wil zal ik de ACC er uit moeten slopen, maar dat gaat me net iets te ver.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Ik heb er maar 1 woord voor: PERFECT!
    Dat ben ik niet met je eens! Na de aanpassingen is hij pas perfect
    (ik dacht trouwens dat het jou geen donder kon schelen. Waar bemoei je je eigenlijk mee? )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Bijlage 180660
    Gaaf zo in combi met je gewenste lijsten en spiegels
    Dat is ook precies de look die ik in gedachte heb. Alleen ga ik geen 20" rotors kopen als ik al een 19" set heb die zilver gespoten kunnen worden. Bovendien zegt mijn gevoel op dit moment; zilveren 19" rotors in de winter, iets anders in 20" in de zomer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Heb je nummer 3 of 6
    6
    3 is volgens mij non-s-line.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    we kunnen de achterbank ook nog evt klappen
    Ik bedenk me ineens dat er ook nog een afneembare trekhaak bij zit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    wil mijn originele kappen wel houden. Kan hij altijd terug. Maar dan moet jij niet een gek extra gat hebben voor al die opties (lane of side assist)
    Geen gekke gaten! Het wordt zo goed als zeker aluminium, dus dan heb ik ze in de aanbieding.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Exclusive Lackierung Sepangblauw
    Staat ook mooi op een S5 cabrio:
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.


  6. #46
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Staat ook mooi op een S5 cabrio:
    Dat geld houdt hij voorlopig in zijn zak

    Maar wat komt de kleur er zo goed uit zeg. Echt prachtig.
    En de ombouw naar chrome is imo serieus nodig.

    ImageUploadedByTapatalk1392053822.197763.jpg
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  7. #47
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Maar wat komt de kleur er zo goed uit zeg. Echt prachtig.
    En de ombouw naar chrome is imo serieus nodig.

    ImageUploadedByTapatalk1392053822.197763.jpg
    Rare jongens die Duitsers, dat ze al dat zwart er op besteld hebben. Op een rode, witte of grijze staat het prima, maar Sepang verpest je er echt mee.

    Ik raak er door die foto's wel steeds meer van overtuigd dat hij 20" goed kan hebben
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  8. Ad
  9. #48
    apriliavalerossi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    40
    Posts
    329
    Kudos
    49
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Ik blijf erbij dat alles zwart met grote zwarte velgen gaver is... Gelukkig zijn we allemaal verschillend...
    Audi A6 Avant Multitronic S-line - JD 250pk 20 inch new rs4 met Goodyear F1 20-30-245 - Kw schroefset nu -4cm

  10. #49

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Ga nu voor de 20" rotors in de zomer. Rij je het langst mee. En de 19" voor de winter houden
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #50
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Dikke poep John! Dat is een fraaie bak Ik zat al een tijdje te F5 om nou te zien wat het was geworden Ik vind die nieuwe trend maar niets hoor dat raad eens wat ik gekocht heb

    OT ik vind dat zwart absoluut prima staan op een sepang blauwe coupe! Maakt hem net even anders! Goede motor, goede uitvoering en goede kleur, dus goede keus
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  12. #51
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Dikke sjizzle man! Ga ervan genieten en ja idd ff een ritje naar Lochem als je hem hebt.
    Daar ga je vrolijk van worden...
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  13. #52
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apriliavalerossi Bekijk Berichten
    Gelukkig zijn we allemaal verschillend...
    Gelukkig wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Ga nu voor de 20" rotors in de zomer. Rij je het langst mee. En de 19" voor de winter houden
    Dus het hele jaar rotors? Ik vind een beetje afwisseling wel leuk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    Ik vind die nieuwe trend maar niets hoor dat raad eens wat ik gekocht heb
    Ik zal het nooit meer doen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Daar ga je vrolijk van worden...
    Ik ben nu al vrolijk
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  14. #53

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Hoe ga je dat naar met 19´naar zilver spuiten dan aanpakken ?

    P1122411.jpg

    Laat je het de buitenste rand en het krommende uiteinde v/d 5 spaken net als OEM blank gepollijst allu
    Lijkt me moeilijk voor een spuiter
    Of spuit je ze dan helemaal zilver, haalt wel het OEM gehalte naar benenden Sjonnie.

    De mat titanium kleur is wel ideaal, ze zit bijna niet dat ze vuil zijn van het remmen, zou prima kunnen al winterset

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  15. #54
    turbohenkie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    51
    Posts
    776
    Kudos
    51
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    erg mooie auto hoor en vooral die mooie kleur die wil ik ook wel op onze cabriolet
    audi 80 b2 type 81 coupe gt 1984 2.0 5 cilinder java grun

    audi 80 b4 typ 89 cabriolet 1996 2.8 v6 lpg sepang blauw ZIE PROJECTEN

  16. #55
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Hoe ga je dat naar met 19´naar zilver spuiten dan aanpakken ?

    P1122411.jpg

    Laat je het de buitenste rand en het krommende uiteinde v/d 5 spaken net als OEM blank gepollijst allu
    Lijkt me moeilijk voor een spuiter
    Of spuit je ze dan helemaal zilver, haalt wel het OEM gehalte naar benenden Sjonnie.
    Bij de zilveren versie is hij origineel toch wel helemaal gespoten? Ik heb ze nooit in het echt gezien, maar op de foto lijkt dat wel zo.
    Bijlage 180651

    In de configurator van de RS5 staat bij de titanium: "in titaniumlook, glansgedraaid" Bij de zilveren staat die toevoeging er niet. Ik denk ook niet dat het mooi is, een zilver gespoten velg met een gepolijst randje. Komt, net als bij het Daytona/Platinum, het contrastverhaal weer om de hoek. Twee op elkaar lijkende tinten naast elkaar vind ik niet mooi. Het moet hetzelfde zijn, of er moet een duidelijk contrast zijn.

    Verder is OEM voor mij niet heilig hoor
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  17. #56

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Bij de zilveren versie is hij origineel toch wel helemaal gespoten? Ik heb ze nooit in het echt gezien, maar op de foto lijkt dat wel zo.
    Bijlage 180651

    In de configurator van de RS5 staat bij de titanium: "in titaniumlook, glansgedraaid" Bij de zilveren staat die toevoeging er niet. Ik denk ook niet dat het mooi is, een zilver gespoten velg met een gepolijst randje. Komt, net als bij het Daytona/Platinum, het contrastverhaal weer om de hoek. Twee op elkaar lijkende tinten naast elkaar vind ik niet mooi. Het moet hetzelfde zijn, of er moet een duidelijk contrast zijn.

    Verder is OEM voor mij niet heilig hoor
    Nee, ook bij de zilveren variant is de buitenzijde en het uiteinde v/d kromming v/d 5 spaken blank gepolijst allu

    $_57.jpg http://www.ebay.de/itm/AUDI-ALUFELGE...#ht_667wt_1374

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  18. #57

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    + het gespoten deel van de spaken is mat!. Ik ben in mijn zoektocht weleens titanium rotors tegengekomen die zilver gespoten waren. Maar dan alles in glans Juist de matte look gecombineerd met het gepolijst alu maakt ze spannend.

    Maar volgens mij staan er li en re wel wat RS5's met de zilveren rotors. In ieder geval stond er een paar weken geleden eentje bij Audi Centrum Tilburg (kom ik weleens )
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #58

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Er zijn matte versie en glans versies in titanium en ook in zilvere variant
    @PaulK heeft bv ook de 20' glans versie (blanke glanslak) als zomer en de matte 20' als winterset: http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1493960
    En ik zelf de matte 19'versie

    Bij het Audipartnummer zijn de letters op het einde verschillend voor de matte/glans versie.

    Op beiden is altijd de rand in allu gepolijst en de uiteinden v/d 5 spaken kromming ook in allu gepolijst.
    Zo niet dan zijn ze ooit gespoten.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  20. #59
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    @sterko Mooi bak zeg! Van harte! Veel plezier ermee en weer een leuk topic om te volgen!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  21. #60
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Juist de matte look gecombineerd met het gepolijst alu maakt ze spannend.

    Maar volgens mij staan er li en re wel wat RS5's met de zilveren rotors. In ieder geval stond er een paar weken geleden eentje bij Audi Centrum Tilburg (kom ik weleens )
    Ik weet niet of ik dat mooi vind. Moet ik in het echt zien, denk ik. Weet je of die in Tilburg er nog staat? Of weet iemand anders er misschien ergens één te staan?

    Het gepolijste deel kan wel afgeplakt worden, denk ik. En als ik het niet mooi vind, wordt het gewoon anders dan OEM

    Of de rotors gaan in de verkoop en ik neem een set die ik echt mooi vind. Ben nooit echt fan van rotors geweest tot ik de alu. versie op de RS5 zag. Titanium ga ik in ieder geval niet (lang) mee rond rijden.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Pagina 3 van 42 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •