Pagina 2 van 42 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 821

Onderwerp: Sterko's Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepangblauw.

  1. #21

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Wauw! Superdik! Veel plezier ermee alvast!
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  2. #22
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    @sterko; nogmaals, een erg mooie A5 zeg! En zowat alle mooie opties! Gefeliciteerd.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  3. #23

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Deze was idd een hele mooie bommetje en bommetje vol. Was opzoek naar de zwarte diffusor al eens voorbij gekomen. Rotors komen overigens wel goed samen met de platinum diffuser. Anders 20" RS5 setje scoren in zilver ... mijn favoriet. En zo'n dikke uitvoering schrijft wel heel erg vlot af idd. Mooi voor de 2e hands koper.

    En je weet het. Spiegelkappen wil ik best proberen. Lijkt me wel wat met de hoogglans zwarte grill en raamstijlen.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  4. #24
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Mooi beschreven.
    Dat is zeker een mooie A5, en goed aangekleed ook.
    Veel plezier straks.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #25

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Geweldig John de perfecte coupe met een heerlijke motor en Q.

    Zou wel dan voor de zwarte S5 grill gaan, is mooier bij je mistlamp roosters, dan hou je voorzijde meer 1 geheel.
    En dan het zwarte hoogglans randje in chroom uitvoeren
    Audi-A5-S5-Grill-A5-8T08536.jpg http://www.ebay.de/itm/NEU-Tuning-A5...ht_3192wt_1137

    Of de Platinium grey versie matzwart laten spuiten, dan heb je het chroom al
    152fe768db00e071a09ff8c6f764bd664.jpg

    Op je A4 met S4 grill, had je dat platinium grey v/d kenteken houder, ook al in daytona gespoten

    Geef maar een seintje wanneer we gaan klussen.

    Peeet

    PS Holdassist kan ik ook voorbereiden en dan gelijk meepakken.
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


  6. #26
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Mooie en volle A5 coupé met een prachtige intro; gefeliciteerd en veel plezierige en veilige kilometers gewenst!

    BTW; had je trouwens stroopwafels meegenomen om de verkoper te bewerken?
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  7. #27
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Wat een fraaie! Super motor en vol met de juiste mods!
    En die kleur is zoooo gaaf!! Van harte John ben benieuwd in het eggie!!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  8. Ad
  9. #28
    apriliavalerossi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    40
    Posts
    329
    Kudos
    49
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Vette wagen, en idd een hele mooie kleur…

    1 ding begrijp ik echt niks van…. waarom deze "speciale" uitvoering kopen, en weer terug naar "normaal" zetten…?
    Ik ben ook best een puntjes op de i man… lekker alles laten zo en een dikke 20 inch zwarte velg op de auto zetten, alleen verlagen… en misschien je skirts zwart laten spuiten….vind ik persoonlijk gaver en je hebt een super aparte wagen waar men vast het hoofd voor omdraait...

    Just my 2 cents… met dat "geretrofit" snap ik allemaal niet zo….
    Laatst gewijzigd door apriliavalerossi; 09-02-14 om 18:39.
    Audi A6 Avant Multitronic S-line - JD 250pk 20 inch new rs4 met Goodyear F1 20-30-245 - Kw schroefset nu -4cm

  10. #29
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Dat is een prachtige A5.
    Qua opties helemaal niks te klagen zeg.
    En ja de motor daar hoeven we weinig woorden aan vuil te maken, toch even een ideetje van een getunede A4 stronic.
    Heel veel plezier ermee.
    Groet,
    Jan
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi S4 Avant 3.0TFSI

  11. #30
    apriliavalerossi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    40
    Posts
    329
    Kudos
    49
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Dat was iid nog een optie die ik zelf al had afgesproken voordat ik de auto zou kunnen ophalen…. jd software erin…. dijk van een prachtige auto…
    Audi A6 Avant Multitronic S-line - JD 250pk 20 inch new rs4 met Goodyear F1 20-30-245 - Kw schroefset nu -4cm

  12. #31
    DJS8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.393
    Kudos
    663
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Hele mooie A5C!
    Zeker als hij helemaal af is naar jouw wensen.
    (Alleen jammer dat hij niet paars is. )
    Audi S8 D2 2001 (totalled on 01-05-2015)
    Ik ben van de offline crew, alleen bij bepaalde meetings ben ik on topic!

  13. #32

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Deze was idd een hele mooie bommetje en bommetje vol. Was opzoek naar de zwarte diffusor al eens voorbij gekomen. Rotors komen overigens wel goed samen met de platinum diffuser. Anders 20" RS5 setje scoren in zilver ... mijn favoriet. En zo'n dikke uitvoering schrijft wel heel erg vlot af idd. Mooi voor de 2e hands koper.

    En je weet het. Spiegelkappen wil ik best proberen. Lijkt me wel wat met de hoogglans zwarte grill en raamstijlen.
    Die gaan niet passen, ze hebben een uitsparing erin v/d lane assist, conform @ketelapper.

    +1 Diamond Silver 20 inch ET26 9J RS5 Rotors, 8T0 060 1025 CP

    $_12.jpg http://www.ebay.de/itm/AUDI-ALUFELGE...#ht_676wt_1143


    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  14. #33
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    @ketelapper heeft side-assist kappen ipv lane-assist volgens mij.. De laatste is vibrator in t stuur.
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  15. #34
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Was opzoek naar de zwarte diffusor al eens voorbij gekomen.
    Eén van de twee foto's van de zwarte diffuser die ik in jouw topic plaatste, was deze.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Rotors komen overigens wel goed samen met de platinum diffuser.
    Dat is wel zo. Op de foto van de S5 die ik er onder geplaatst heb, vind ik het ook wel mooi staan, maar zilver vind ik net even iets mooier. Bovendien zie je titanium rotors al zo vaak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Spiegelkappen wil ik best proberen. Lijkt me wel wat met de hoogglans zwarte grill en raamstijlen.
    Als ze passen op een A4. Maar ik ben er nog niet uit wat ik met de spiegels ga doen. Als ik voor alu. ga, kun je de zwarte overnemen. Als ik voor Sepang ga, kan ik gewoon deze laten overspuiten. Of ruilen met jou en de jouwe in Sepang laten spuiten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Zou wel dan voor de zwarte S5 grill gaan, is mooier bij je mistlamp roosters, dan hou je voorzijde meer 1 geheel.
    Nee, wordt de Platinum grijze met chromen lamellen, want er gaan ook mistlamproosters met chromen randjes op. Komt er dus zo uit te zien:
    audi-s5-b8-2013-sepang-blue-pearl-effect-exclusive-sunset-audi-13.jpg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Op je A4 met S4 grill, had je dat platinium grey v/d kenteken houder, ook al in daytona gespoten
    Klopt, maar dat was omdat ik twee tinten grijs naast elkaar niet mooi vind. Nu is het grijs sowieso contrasterend met de carrosseriekleur. Om de zelfde reden adviseer ik jou om een hoogglanszwarte diffuser te nemen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Geef maar een seintje wanneer we gaan klussen. Holdassist kan ik ook voorbereiden en dan gelijk meepakken.
    Er passen best een hoop flessen Merlot onder dat bagagenet, dus dat komt goed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apriliavalerossi Bekijk Berichten
    1 ding begrijp ik echt niks van…. waarom deze "speciale" uitvoering kopen, en weer terug naar "normaal" zetten…?
    Omdat die normale uitvoering nergens te koop staat! Sepang Blauw is een Exclusive kleur, dus wordt niet veel besteld. Er stonden 5 Sepang Blauwe A5 Coupé 3.0 TDI's te koop in Duitsland. Allemaal met het Competitionpakket. Deze is een 99% match met hoe ik hem wil hebben. Die 1% ga ik aanpassen. Die andere 4 waren ca. 80 á 90% matches. Daar moest te veel aan gebeuren om hem naar mijn wens te krijgen. Als deze er dus niet geweest was, had ik een nieuwe gekocht die wel gelijk perfect zou zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    En ja de motor daar hoeven we weinig woorden aan vuil te maken, toch even een ideetje van een getunede A4 stronic.
    Die uitdraai had ik al een keer met veel interesse bekeken Ik ga nu van 179 PK / 406 Nm in m'n A4 naar 245 PK / 500 Nm. Dat vind ik al een mooie vooruitgang. Als dat na een jaartje normaal gaat worden, ga ik waarschijnlijk voor tuning op maat van JD.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    had je trouwens stroopwafels meegenomen om de verkoper te bewerken?
    Nee. Had ik eigenlijk moeten doen. Dan had hij me misschien wel een kop koffie aangeboden, want ik heb nu niks gehad. Niet dat ik dat belangrijk vind. De verkoper kwam wel een beetje zenuwachtig en gestressed over. Waarschijnlijk is hij het gewoon vergeten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Die gaan niet passen, ze hebben een uitsparing erin v/d lane assist
    Lane-assist werkt met een camera boven de binnenspiegel. Spiegelkappen zijn dan standaard.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    @ketelapper heeft side-assist kappen ipv lane-assist volgens mij.. De laatste is vibrator in t stuur.
    Klopt. De vibrator kun je uitzetten. Het is, als ik het goed begrijp, echt actief tegensturen wat lane-assist doet. Dat staat me dus niet aan. Lijkt me zelfs gevaarlijk als ik plotseling voor iets moet uitwijken en de Lane-assist het daar niet mee eens is.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  16. #35

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Kleur: +1
    Coupe ipv SB: +1
    Stoelen: +1
    3.0TDI: +1
    Goeie optielijst: +1

    Mooie bak!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Geplande aanpassingen:

    - S5 grille (was ook zonder de hoogglans zwarte grille er op gegaan)
    - S5 mistlamproosters (idem)
    - Chromen raamlijsten
    - Zwarte S-line skirts spuiten in Sepang Blauw
    - Zwarte spiegelkappen spuiten in Sepang Blauw of vervangen door aluminium (ik weet dat ik dan een wannebie ben, maar vind het gewoon mooi)
    - Zwarte diffuser vervangen door standaard grijze
    - Titanium Rotors zilver spuiten. Misschien dat dit de wintervelgen gaan worden en er een andere 19” of 20” zomerset komt.
    - Hold Assist
    - De gebruikelijke VAGcom dingetjes
    - In de toekomst misschien tuning. Voorlopig denk ik dat de 245 PK / 500 Nm wel genoeg zijn.
    Nog een stukkie zakken? Over die mistlichtroosters: als je die bolling aan de andere kant ook wel, zijn de UK roosters dan niet gespiegeld? Of werkt dat niet? Tuning zou ik sowieso laten doen.. nooit te veel paardjes in NL!

    Oh - niks mis met zilveren spiegels. Ik rij ook met S4 spiegelkappen op een A4 diesel. So what - het is gewoon knettervet.

  17. #36
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Nog een stukkie zakken?
    Van mij hoeft hij niet zo heel laag hoor. Ik heb wel het idee dat hij iets hoger staat dan mijn A4 met S-line onderstel. Ik weet alleen niet wat het effect van verlaging is op de werking van de demperregeling. Als dat komt te vervallen, vind ik dat zonde. (hoewel ik waarschijnlijk veel in de Dynamic stand ga rijden. Comfort en Eco zijn niet mijn favoriete woorden als het om rijgedrag gaat.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Over die mistlichtroosters: als je die bolling aan de andere kant ook wel, zijn de UK roosters dan niet gespiegeld?
    Wel een goed idee, maar zit de sensor in de UK wel aan de andere kant? Dat het stuur aan de andere kant zit, betekend toch niet dat die sensor ook aan de andere kant moet zitten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    niks mis met zilveren spiegels. Ik rij ook met S4 spiegelkappen op een A4 diesel. So what - het is gewoon knettervet.
    Vind ik ook. Ik ben ook voor 80% zeker van aluminium. Staat gewoon erg mooi op deze kleur.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  18. #37

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Of dat in de UK anders is weet ik niet, maar he tkan te maken hebben met tegemoetkomend verkeer dat de meting kan verstoren (en dat-ie daarom aan de andere kant moet zitten). 't Is meer een brainfart dan een echt idee, maar wellicht de moeite waard om eens na te kijken in ETKA of zo..

  19. #38
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Ik heb er maar 1 woord voor: PERFECT!

  20. #39

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    +1 Diamond Silver 20 inch ET26 9J RS5 Rotors, 8T0 060 1025 CP
    $_12.jpg http://www.ebay.de/itm/AUDI-ALUFELGE...#ht_676wt_1143

    Peeet
    2013_audi_rs5_us-version_2_1024x768.jpg 2013_audi_rs5_us-version_3_1024x768.jpg 2013_audi_rs5_us-version_11_1024x768.jpg
    Gaaf zo in combi met je gewenste lijsten en spiegels


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Nee, wordt de Platinum grijze met chromen lamellen, want er gaan ook mistlamproosters met chromen randjes op. Komt er dus zo uit te zien:
    audi-s5-b8-2013-sepang-blue-pearl-effect-exclusive-sunset-audi-13.jpg

    Klopt, maar dat was omdat ik twee tinten grijs naast elkaar niet mooi vind. Nu is het grijs sowieso contrasterend met de carrosseriekleur. Om de zelfde reden adviseer ik jou om een hoogglanszwarte diffuser te nemen.

    Er passen best een hoop flessen Merlot onder dat bagagenet, dus dat komt goed.
    Kwam een beetje vreemd over, is nu, door het USA kentekenhouder een beetje een overkil van platinium grey.
    Zal straks minder zijn met de EU kentekenhouder.

    Audi-S5_2012_800x600_wallpaper_01.jpg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Of dat in de UK anders is weet ik niet, maar he tkan te maken hebben met tegemoetkomend verkeer dat de meting kan verstoren (en dat-ie daarom aan de andere kant moet zitten). 't Is meer een brainfart dan een echt idee, maar wellicht de moeite waard om eens na te kijken in ETKA of zo..
    Heb je nummer 3 of 6 ? zie ze alleen als rechter -> http://www.partsbase.org/audi/audi-a...-guide-grille/

    Peeet

    we kunnen de achterbank ook nog evt klappen
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  21. #40
    sdekoning's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    648
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Congrats John! Wat een geweldige keuze: een mooiere kleur dan deze is er niet. Veel plezier ermee!
    3.0TDI QUATTRO 201kW/600Nm Hartog Tuned

Pagina 2 van 42 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •