Pagina 1 van 42 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 821

Onderwerp: Sterko's Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepangblauw.

  1. #1
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Sterko's Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepangblauw.

    Mijn Audi geschiedenis:
    Na 10 jaar Volkswagen, heb ik in 2010 mijn eerste Audi gekocht. Het was een A4 Avant 2.0 TDI Multitronic in Daytona Grijs.
    P1070387.jpg

    In 2014 heb ik deze vervangen door een A5 Coupé 3.0 TDI S-tronic in Sepang Blauw, waar de eerste 35 pagina's van dit topic over gaan.
    P1150435.jpg

    Op pagina 35, bericht nr. 689 begint de voorpret voor de opvolger van de A5 Coupé.
    A5.jpg

    Oorspronkelijke startpost:
    Een tijdje geleden was ik nog van plan om te wachten op de B9 of nieuwe A5, maar dat ging me toch veel te lang duren. Toen de UK route hier op het forum weer een paar keer voorbij kwam, ben ik ook maar eens gaan rekenen en vergelijken. De besparing t.o.v. NL was ca. 15%, dus ik was dat traject al bijna ingegaan.
    Tweedehands zag ik eigenlijk niet zitten, vooral omdat ik een vrij specifiek eisenpakket qua motor, kleur en opties had. Ik had niet verwacht de juiste combinatie bij een jonge gebruikte te kunnen vinden, maar ging toch maar eens rond kijken. Er bleken er toch een paar heel dicht in de buurt te komen en eentje stak er ver bovenuit. Op één redelijk eenvoudig te retrofitten optie na, voldoet hij aan mijn minimale eisen, met daar bovenop ook nog wat leuke extra's. Helaas is deze wel voorzien van het S-line Competition pakket, wat betekend dat hij hoogglans zwarte raamlijsten, spiegels, diffuser, skirts, grille en mistlamproosters heeft. Dat vind ik dus echt niet om aan te zien op deze kleur, dus dat moet allemaal chroom / aluminium / carrosseriekleur worden.

    Het is een Werksdienstwagen, oftewel een auto waar een medewerker van Audi in gereden heeft. In dit geval een regiomanager van de regio waar ze 25 jaar geleden alleen nog Trabantjes verkochten. Na een half jaar mag zo'n manager blijkbaar weer een nieuwe uitzoeken, dus nu stond hij met nog geen 10K op de teller te koop bij de plaatselijke dealer.
    De besparing t.o.v. nieuw in NL komt in dit geval op bijna een modaal jaarsalaris, dus daarvoor wil ik mijn tweedehands-fobie wel proberen te overwinnen

    Drie weken geleden heb ik gebeld om een afspraak te maken voor een proefrit, maar op dat moment sneeuwde het daar en omdat de auto op zomerbanden staat, was een proefrit niet mogelijk. De afgelopen weken zat mijn agenda helaas te vol om een nieuwe afspraak te maken, maar voor vandaag toch maar het bezoek aan mijn schoonouders afgezegd (baal ik echt van ) en naar het oosten afgereisd.

    Ik had een afspraak om 12:00 uur en omdat ze om 14:00 uur dicht zouden gaan, wilde ik niet te laat komen. Volgens de routeplanner was het 665 km. en 6 uur rijden, dus ben maar om 5:45 gaan rijden. Maar op zaterdagochtend was de Autobahn bijna verlaten, dus stond ik om 10:00 uur bij de dealer op de stoep
    Gelukkig stond de auto al klaar en had de verkoper geen andere klanten.
    De auto goed bekeken en een proefrit gemaakt. Geen bijzonderheden, behalve het feit dat het Start-stop-systeem echt zwaar irritant is. Die gaat dus standaard uit.
    Voor de rest een geweldige auto die aan al mijn verwachtingen voldeed. Toen was de beslissing eigenlijk wel genomen, dus konden de onderhandelingen beginnen. Ondanks dat ze al drie weken wisten dat ik interesse in deze auto had, hebben ze tussentijds twee keer de vraagprijs verlaagd (niet echt slim dus). Ze wilde er dus blijkbaar graag vanaf en ik heb daarom een mooie prijs kunnen krijgen. Achteraf dus maar goed dat het drie weken geleden sneeuwde.

    sjoeritzz gaat zorgen dat hij bij mij voor de deur komt te staan. Ik moet dus nog even geduld hebben.

    Nou, best een lang verhaal geworden. Als jullie verder nog wat willen weten, hoor ik het wel
    Hier alvast een spyshot:
    Spyshot.jpg

    Toevoeging 09-02-14 15:24:

    Mijn minimale eisenpakket bestond uit:

    -Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic
    -Sepang Blauw
    -S-line Interieur
    -S-line Exterieur
    -B&O
    -MMI+
    -Panoramadak
    -Automatisch dimmende binnenspiegel
    -Licht- en regensensor
    -PDC Plus met achteruitrijcamera
    -Hold Assist
    -Bandenspanningscontrolesysteem (evt. via VAGcom)
    -Comfortsleutel
    -Lichtpakket
    -Opbergpakket
    -Bagageruimtepakket
    -3-zone Airco
    -Elektrisch inklapbare en verwarmbare buitenspiegels
    -Skiluik
    -Volledig lederen interieur
    -Stoelverwarming
    -Geen type- en motoraanduiding
    -Multifunctioneel afgevlakt stuurwiel met schakelpaddels
    -Adaptive light

    Op Hold Assist na, zit het er allemaal op! Eigenlijk belachelijk dat ze op een zo complete auto één van de goedkoopste opties niet hebben aangevinkt
    Gelukkig zit er wel bandenspanningscontrole op, waardoor de juiste ABS module er al in zit. Voor Hold Assist heb ik dan alleen nog de knop, een kabeltje, tijd en wat VAGcom hulp nodig.

    Ik twijfelde vooraf nog over de volgende opties:

    -Audi Drive Select
    -Demperregeling
    -Quattro sportdifferentieel
    -Telefoonvoorbereiding online met Audi Connect
    -Supersportstoelen (in de UK niet als optie verkrijgbaar, dus had dan achteraf gemoeten)
    -Elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie

    ...en dat zit er dus ook allemaal op.

    Verder zitten er nog wat dingen op die van mij niet hadden gehoeven:

    -Adaptive Cruise Control. Normale CC gebruik ik alleen bij trajectcontrole, voor de rest hou ik de snelheid liever zelf onder controle. Ik vind het niet zo’n goed idee dat de auto gaat remmen omdat er voor mij iemand van rijstrook wisselt. Dat bepaal ik zelf wel! Ik ga het wel proberen, maar denk dat ik het niet veel zal gebruiken. Verder vind ik het oog in het rechter mistlamprooster erg lelijk. Dan hadden ze het links en rechts moeten doen, zoals op de A6.
    -Audi Active Lane Assist. Ik moet dit nog gaan ervaren, maar als de auto tegen gaat stribbelen als ik een keer zonder richting aan te geven van rijstrook wissel, gaat het systeem uit.
    -Standkachel. Voor die paar keer per jaar dat dit nuttig is, zou ik zelf het geld er niet voor over hebben, maar leuk dat het er op zit.
    -ISOFIX. Geen kinderen, dus niet nodig.
    -Elektrische zonwering achterruit. Het nut van zonwering op de achterruit ontgaat mij volledig. Als je voorin zit, heb je hier volgens mij niets aan en een coupé is niet gemaakt om achterin te zitten Maar iets wat elektrisch beweegt en een extra knopje op het dashboard oplevert, is natuurlijk altijd meegenomen
    -Grootlicht-assistent. Ik woon in de Randstad, waar de wegen gewoon verlicht zijn. Grootlicht gebruik ik alleen om linksplakkers te waarschuwen dat ik er aan kom en daar heb ik geen assistent bij nodig.
    -Decoratielijsten in RVS. Zou ik zelf niet hebben besteld, maar staat heel goed. De middenconsole en het instrumentenpaneel zijn hoogglans zwart, wat ik ook mooier vind dan het standaard aluminium.
    -S-line Competition Pakket. (hoogglans zwarte raamlijsten, spiegels, diffuser, skirts, grille en mistlamproosters) Vind ik erg lelijk op deze kleur, dus gaat er allemaal vanaf.
    -3 jaar extra garantie (dus totaal 5 jaar) tot maximaal 100.000 km. Heb ik niets aan, want die 100.000 km heb ik er na een jaar of 2 al op staan. Was er niet meer af te onderhandelen.
    -Afneembare trekhaak. Nooit nodig, maar wie weet komt hij ooit van pas.

    Dan had de dealer nog een verrassing voor me. Er bleek nog een 18” winterset bij te horen. Stond niet in de advertentie. Deze ligt nog in een bandenhotel en hij kon me niet vertellen welk model en hoe ze er uit zien. Als ik ze mooi vind, scheelt dat toch weer. En zo niet, gaan ze op MP. Edit: ik vind ze niet mooi, dus worden verkocht.

    Aanpassingen:

    - S5 grille (was ook zonder de hoogglans zwarte grille er op gegaan)
    - S5 mistlamproosters (idem)
    - Chromen Aluminium (RS) raamlijsten.
    - Zwarte spiegelkappen spuiten in Sepang Blauw of vervangen door aluminium (ik weet dat ik dan een wannabe ben, maar vind het gewoon mooi)
    - Zwarte S-line skirts gespoten in Sepang Blauw.
    - Hold Assist.
    - 7500K mistlampen.
    - De gebruikelijke VAGcom dingetjes.
    - Zilverkleurige 20” RS6 4G wannabe velgen.
    - Titanium Rotors zilver gespoten en wordt de winterset.
    - Persoonlijk MMI opstartscherm

    Nog uit te voeren:

    - Zwarte diffuser vervangen door standaard grijze.
    - Witte Adaptive Light lampen.
    - In de toekomst misschien tuning. Voorlopig denk ik dat de 245 PK / 500 Nm wel genoeg is.

    Wat foto's uit de advertentie:

    001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg010.jpg014.jpg

    Op die binnenfoto's komt de kleur er niet helemaal goed uit. Zelf met de telefoon ook een paar gemaakt, maar kwaliteit is niet best:

    20140208_120528.jpg20140208_121211.jpg20140208_132146.jpg

    Foto's juni 2014 na het verwijderen van de rouwrandjes en met de 20" velgen:

    P1150435.jpg P1150436.jpg P1150438.jpg

    Persoonlijk MMI opstartscherm:

    Sterko MMI - 8.png 20141114_000352.jpg
    Laatst gewijzigd door sterko; 14-10-19 om 17:12.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #2
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Gefeliciteerd dan maar! Dit moet wel een record zijn: zoveel tekst en dan nog steeds eigenlijk niks weten...
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  3. #3
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Van harte en een mooi verhaal!
    Ben benieuwd naar deze zeker volle en fraaie A5C! (denk ik )



    Start en stop is inderdaad zeeeeer irritant, ik heb de gewoonte als ik niet als eerste auto voor een stoplicht sta de auto vrij te zetten en mijn voet van de koppeling te halen, slaat die telkens af Grrr.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  4. #4

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Mooi dat het rond is, ik zal niks verklappen, wanneer denk je dat je haar kan gaan berijden ?
    Zelf ben ik ook genezen van nieuw kopen, als je ziet wat erop de mijn demo in 6,5 maand is afgeschreven, koop je nooit meer nieuw.

    Peeet

    Had je mijn tip op eBay.de al gekocht ?
    En je weet het, wil je erbij helpen om de monteren ed
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  5. #5
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Mooi man! En na je leuke verhaaltje..... Nóg stééds benieuwd!
    Aangaande het start/stop; Ik heb de ventilatie eigenlijk altijd op de voorruit staan en dan gaat bij mij het start/stop verhaaltje niet meer op. Misschien eens proberen @kilometervreter:?
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.


  6. #6
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Mooi dat het rond is, ik zal niks verklappen, wanneer denk je dat je haar kan gaan berijden ?
    Je bedoelt toch de auto hè?

    Sterko welkom op het AF. En van harte met je nieuwe aanwinst. Ik ben zoals de veeeeelen hier niet benieuwd naar foto's. Het kan mij eigenlijk geen donder schelen maar als je dat graag wil, plaats maar foto of 35

    Veel lees plezier hier.

  7. #7

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Dit is gewoon waardeloos ... zonder pica's en dirty details!
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Dit is gewoon waardeloos ... zonder pica's en dirty details!
    +10

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #9
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Ben benieuwd, kan me voorstellen dat het moeilijk zoeken was naar een exemplaar zo bestickerd
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit

  11. #10

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    En wat gaat er met de huidige A4 gebeuren ? (weet misschien wel iemand).

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  12. #11
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnout Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd dan maar! Dit moet wel een record zijn: zoveel tekst en dan nog steeds eigenlijk niks weten...
    Bedankt. En een record is natuurlijk altijd leuk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Ben benieuwd naar deze zeker volle en fraaie A5C! (denk ik )
    Dat denk je goed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Start en stop is inderdaad zeeeeer irritant, ik heb de gewoonte als ik niet als eerste auto voor een stoplicht sta de auto vrij te zetten en mijn voet van de koppeling te halen, slaat die telkens af Grrr.
    Ik heb een automaat en dan gaat de motor al uit zodra je stil staat. Als het driekleurig verkeerslicht vervolgens gelijk groen licht gaat uitstralen (het is niet alleen een stoplicht, maar ook een rij-maar-door-licht ) heeft de motor zo kort stilgestaan, dat ik me niet kan voorstellen dat dit echt brandstof bespaart. Het lijkt me ook niet goed voor de motor, zo vaak starten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Mooi dat het rond is, ik zal niks verklappen, wanneer denk je dat je haar kan gaan berijden ?
    Gaat wel een paar weken duren voor hij hier op de oprit staat. Maar ik ga het niet zo lang geheim houden hoor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Had je mijn tip op eBay.de al gekocht ?
    En je weet het, wil je erbij helpen om de monteren ed
    Wel gekocht, maar voor het afrekenen kwam ik er achter dat de verzendkosten alleen voor Duitsland gelden (had ik niet goed gelezen). Verkoper gevraagd wat verzenden naar NL kost, maar daar nog geen reactie op gekregen. Hij was afgelopen week trouwens ook nog in prijs gezakt. Nu nog maar € 45,00 excl. verzendkosten.
    Montage ziet er niet moeilijk uit, maar met z'n tweeën is misschien wel handig. Kunnen we gelijk diffusers ruilen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    Aangaande het start/stop; Ik heb de ventilatie eigenlijk altijd op de voorruit staan en dan gaat bij mij het start/stop verhaaltje niet meer op.
    Ik zie de link niet helemaal tussen ventilatie en start-stop, maar als het werkt ga ik dat ook proberen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Dit is gewoon waardeloos ... zonder pica's en dirty details!
    Die komen er aan hoor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Sterko welkom op het AF. En van harte met je nieuwe aanwinst.
    Bedankt.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  13. #12
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    En wat gaat er met de huidige A4 gebeuren ? (weet misschien wel iemand).
    Die wordt uiteraard verkocht. Ik moet hem nog te koop zetten.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  14. #13

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Die wordt uiteraard verkocht. Ik moet hem nog te koop zetten.
    Stuur me even een e-mail met alle details (leefttijd/opties/km stand, wanneer aan een beurt toe, en prijs ed).
    Dan stuur ik hem door naar die gene en CC naar jou dan kunnen jullie misschien zaken doen.

    Krijgt die A4 eindelijk ook een S-Line diff, want die wilt ie ook graag.

    Dus binnenkort gaan we klussen en evt some parts ruilen.

    Peeet

    De bemiddelings kosten verreken we wel, ha ha .
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  15. #14

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Stuur me even een e-mail met alle details (leefttijd/opties/km stand, wanneer aan een beurt toe, en prijs ed).
    Dan stuur ik hem door naar die gene en CC naar jou dan kunnen jullie misschien zaken doen.

    Krijgt die A4 eindelijk ook een S-Line diff, want die wilt ie ook graag.

    Dus binnenkort gaan we klussen en evt some parts ruilen.

    Peeet

    De bemiddelings kosten verreken we wel, ha ha .
    Is die van mij te duur
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #15

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Is die van mij te duur
    Stuur maar een e-mail met de details, dan stuur ik hem door naar ... en CC naar jou

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  17. #16
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Mooi John!
    Echt een prachtige wagen (als het degene is waar we het over hebben gehad).

    Wel raar dat ze de prijs verlaagd hebben terwijl ze wisten dat er iemand 665 km voor komt rijden.

    Van harte kerel!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #17
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Heeee, mooi verhaal en wat een spanning.

    Dikke a5 coupe is prachtig als je met de ruimte toekan.

    Laat de niets aflatende beelden en info stroom maar losbarsten

    Laatst gewijzigd door poetsertje; 09-02-14 om 13:54.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  19. #18
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Startpost aangepast
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  20. #19
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko: Opvolger voor de A4 gekocht.

    Je kan je niet langer inhouden? Superbak! Nogmaals gefeliciteerd!!!
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  21. #20
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko: Audi A5 Coupé 3.0 TDI quattro S-tronic in Sepang Blauw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Je kan je niet langer inhouden? Superbak! Nogmaals gefeliciteerd!!!
    Het had wel lang genoeg geduurd
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Pagina 1 van 42 1234511 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •