Pagina 16 van 44 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 864

Onderwerp: Audi RS4 B5 | 440 PK

  1. #301
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Auw! Maar ach, je gaat er, net als met alles hier, laconiek mee om Ik ben zelf ook een tijdje op jacht geweest naar een dergelijk model want ik vind het prachtige auto's en ergens weet je op voorhand dat er nog wat addertjes onder het gras kruipen. Zelf ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er de tijd en het technisch vernuft niet voor heb om zo'n auto aan te pakken maar mooi om te zien dat je er serieus werk van maakt. Als je zin hebt kom dan even buurten op de Posbank meet…
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  2. #302

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Ik ben ook afhankelijk van een ander qua reparatie, maar de prijs er is ook naar dat de auto in onderhoud blijft bij de betreffende garage. Zo komen we elkaar een beetje tegemoet. Garage is namelijk weer klant bij mij, met zijn bedrijf en toebehoren in een andere tak.

    Je wordt in kringen ook gelijk aangesproken, is die RS4 van jou ? > Ja, op waarop een heel gesprek met mensen volgt, altijd lachen

    Ik heb op meetings in het verleden gestaan, maar daar gaat zoveel bullshit in om, het is gewoon niet eens leuk meer. Wellicht omdat het meetings waren van mensen met een afgetrapte civic ofzo, je staat er met een RS4 wel als vreemde eend in de bijt tussen ja.



    Na de 5de bezorg ik 'm naar de garage en mag die lekker gesleuteld worden. Ik zou al erg happy zijn zonder voor het stoplicht te staan, de stank te moeten ruiken van zwetende kleppendekselpakking....

  3. #303
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Haha, nou, in dit geval ben ik de vreemde eend in de bijt die met z'n geplette kever nog steeds op de Audi meets verschijnt. Maar ik heb met aardig wat luitjes toch wel een leuke band en zodoende hobbel ik hier nog wat rond. Met je RS4 zal je wederom de nodige aandacht krijgen op een Audi meet, maar zeker ook van lotgenoten
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  4. #304
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    Nou, prijsopgave van onderdelen gehad.. tijltje klaar?

    - nieuwe radiator, ~ 400 ex btw
    - 2x kleppendeksel pakking a 45 ex btw
    - Differentieel, alles erop en eraan, 2400 ex btw ( )
    - Manuren ...

    We gaan toch zoeken voor een revisie voor het differentieel, de nieuwprijs slaat werkelijk alles... Revisie kost 1/3de van de oorspronkelijke prijs en als we het zo horen beperkt het geluid zich alleen in het differentieel.

    To be continued.
    Er zijn meer dan genoeg van die diffs te koop hoor...liggen 3000rs4 op de sloop ;-)

    FF zoeken op Ebay etc.

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  5. #305

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    1.078
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Ik kan goed begrijpen wat je bedoelt met het meeting verhaal. Ondanks dat ik nooit een vreemde eend in de bijt ben geweest kwa auto deel ik wel hetzelfde gevoel. Ik denk dan, waarschijnlijk net als jou, aan een meeting die er aan toe gaat zoals toen we 18 waren met de eerste auto terwijl het hier waarschijnlijk een stuk rustiger en normaler eraan toe gaat. Toch trekt een meeting me niet meer echt, vind het leuk om zo op het forum wat te kleppen.. maar verder trekt een meeting me niet echt meer. Wie weet komt dat nog als ik hier op het forum her en der wat meer mensen leer kennen.


  6. #306

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    @marc,

    Klopt, en stukken goedkoper ook > http://www.ebay.com/itm/Audi-S4-RS4-...item23448cc344 echter als iets niet goed is, of het item is niet volgens omschrijving, dan kost het een aardige duit om zoiets retour te sturen. Die dingen wegen geen 6KG wat eenvoudig met pakketpost kan ofzo xD

    Ik ga het toch gooien op revisie ... Ik heb daar iets meer vertrouwen in dan het kopen van zulke onderdelen op Ebay.

  7. #307
    VosS4
    Guest

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc R Bekijk Berichten
    AIIII deze foto's doen gewoon pijn aan mijn ogen....
    +1....wasstraat is echt een thriller...

  8. Ad
  9. #308

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Zucht... gaan we weer. Er zijn dagelijks tienduizenden auto's in Nederland, Belgie en Duitsland die hun auto door de wasstraat slepen, en jij en anderen komen zonder onderbouwing beweren dat het ruk is?

  10. #309

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VosS4 Bekijk Berichten
    +1....wasstraat is echt een thriller...
    Don't go there. Lees pagina's 14 en 15 maar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    Zucht... gaan we weer. Er zijn dagelijks tienduizenden auto's in Nederland, Belgie en Duitsland die hun auto door de wasstraat slepen, en jij en anderen komen zonder onderbouwing beweren dat het ruk is?
    Niet meer op in gaan!

    Succes met de RS, ik kan me voorstellen dat een revisie je beter bevalt. Zo'n tweedehands is misschien ook al stuk...
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #310

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Je weet niet wat je koopt zonder een inspectie te kunnen doen. En het retoursturen kost geld, tijd en is niet makkelijk (gewicht, lengte).

    Weet je wat pas auw doet?

    https://youtu.be/wgQeJ5tjIEA


  12. #311
    apriliavalerossi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    40
    Posts
    329
    Kudos
    49
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    kreeg deze week een berichtje van paypal, dat ik kan activeren dat retour sturen gratis is voor de ontvangende kant... dus dan is het te proberen toch? als het niet is wat in de beschrijving staat kun je het altijd al zo terug sturen...
    Audi A6 Avant Multitronic S-line - JD 250pk 20 inch new rs4 met Goodyear F1 20-30-245 - Kw schroefset nu -4cm

  13. #312
    V6freak's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    43
    Posts
    501
    Kudos
    26
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    Je weet niet wat je koopt zonder een inspectie te kunnen doen. En het retoursturen kost geld, tijd en is niet makkelijk (gewicht, lengte).

    Weet je wat pas auw doet?

    https://youtu.be/wgQeJ5tjIEA

    Heb vlak hiervoor nog lopen sporten met hem op de Duitse Autobahn toen we op weg waren naar Worthersee.

    Was erg leuk en elkaar later nog gezien bij een pompstation.

  14. #313

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Je zet 'm toch niet in de achteruit met launch control ?


    Vette bak hoor, daar niet van.

  15. #314
    V6freak's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    43
    Posts
    501
    Kudos
    26
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    Je zet 'm toch niet in de achteruit met launch control ?


    Vette bak hoor, daar niet van.
    Dat stond ie ook niet.

  16. #315

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Z'n bak werd gewoon gepopped op dat moment? Waarom rijdt ie dan een kleine meter naar achteren erna?

  17. #316

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK



    Jammer dat dat ding zo snel smerig weer wordt.

  18. #317
    Redis
    Guest

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Dikke bak zo een RS4!

  19. #318
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten


    Jammer dat dat ding zo snel smerig weer wordt.
    Wordt in ieder geval goed gebruikt! Mijn rs2 is nog veel erger 😜
    '01 rs4 641 ps

  20. #319

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    41
    Posts
    35
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Wat een bizarre lijst met kosten zeg! Je moet even met Donkers bellen in Veghel. Ik heb mijn achterdiff vorig jaar laten vervangen. Ze hadden er toen 1 liggen voor mij, iets van 500 euro was het. Wellicht hebben ze er nog 1.

    Succes met de auto. En ik weet hoe het is om veel kosten te hebben. Heb dezelfde auto. Echter wel de helft gelopen. Maar nu na bijna 4 jaar in mijn bezit, komen ook ineens achter elkaar de reparaties....ach ja...hobby he . Blijft iedere keer weer leuk wanneer je achter het stuur plaatsneemt.

  21. #320

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Gedaan! Hopelijk hebben ze nog wat.

    Ja de klappen van kosten ken ik nu inmiddels wel, maar je leert er op 1 of andere manier vrede mee hebben omdat je gewoon dik plezier hebt aan je auto. Het bekijks ook, het geluid, het vermogen...

    Vandaag de honden meegenomen (achterin) naar een braakliggend terrein om helemaal los te gaan met een voetbal...



    Morgen weer even stofzuigen ...



    Ik kwam deze foto nog tegen, dat was mijn oude A3 met rotor velgjes. Ik mis 'm ook totaal niet. Qua wegligging is de RS4 10x beter, en zelfs met een nat wegdek blijf je grip behouden met quattro aandrijving. Als je voorwielen wegglijden voel je het verschil met quattro wel. Ook het bochtwerk, een beetje scherpe bocht zwenkte de auto behoorlijk de andere kant op. Als je met een forse snelheid de snelweg opkwam om vervolgens een redelijk haakse bocht te nemen greep ESP / ABS constant in (Je voelde 'm per wiel remmen). De RS is veel stugger, steviger en robuuster qua rij-ervaring. Wil niks anders meer!

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...kleren___.html > bah.
    Laatst gewijzigd door Linde074; 30-03-15 om 06:29.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •