Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Audi Martin A6 4.2 V8

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2024
    Leeftijd
    33
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Audi Martin A6 4.2 V8

    Beste allemaal,

    ik had al een bericht geplaatst maar dacht laat ik mij toch nog maar even voorstellen.
    ik ben Albert Wietze kloosterman en samen met mijn broer gaan we de Carbagerun doen in een c5 A6 4.2 V8.
    aangezien we komend jaar naar engeland en wales gaan dopen wij onze auto om tot Audi martin.
    AUDI MARTIN logo.jpg

    Hij is nu nog vrij standaart maar er gaat zeker wel wat aan gebeuren.
    Audi martion front voor.jpg Audi motor.jpg

    we hebben net het voorwiellager vervangen.
    nog op de planning staat achterschokbrekers, kleine onderhouds delen.

  2. #2
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.117
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Martin A6 4.2 V8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audimartin2021 Bekijk Berichten
    ... ik ben Albert Wietze kloosterman en samen met mijn broer gaan we de Carbagerun doen in een c5 A6 4.2 V8.
    aangezien we komend jaar naar engeland en wales gaan dopen wij onze auto om tot Audi martin...
    Deelname aan de Carbagerun? Een vriendje van mij heeft al een paar keer 's winters mee gedaan aan de Noordkaap Barrel Challange Wintereditie. Een vergelijkbare en voorwaar een eveneens mooie en avontuurlijke ervaring. Deze begint begin februari, maar dit keer zonder hem.
    Vandaag echter (21/1) start de Winter editie van jullie Carbagerun. Dit keer naar Helsinki. Als ik je berichtje goed lees doen jullie niet daar aan mee, maar aan de zomer editie van dit jaar (2024). Engeland, heel benieuwd hoe dat zal gaan. Dus beloof de nodige foto's etc te posten. Rest me nog één vraagje: zit er nog iets achter de naamgeving van jullie auto? Of is deze puur bedacht omdat de trip naar Engeland gaat?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  3. #3
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.602
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Martin A6 4.2 V8

    Welkom!
    interessant. ga t volgen.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2024
    Leeftijd
    33
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi Martin A6 4.2 V8

    het is inprincipe een beetje een knipoog naar de gebeurtenissen naar de f1 race abu dhabi 2021.
    we zijn ook van plan om de qoute van toto wolf (mikey no mikey, this is so not right) en michael masi (toto, it's called a motor race) op het achteruit te zetten.
    een beetje gaan stoken in engeland. wij hopen daarom ook met startnummer 2021 te mogen rijden.

  5. #5

    Standaard Re: Audi Martin A6 4.2 V8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audimartin2021 Bekijk Berichten
    het is inprincipe een beetje een knipoog naar de gebeurtenissen naar de f1 race abu dhabi 2021.
    we zijn ook van plan om de qoute van toto wolf (mikey no mikey, this is so not right) en michael masi (toto, it's called a motor race) op het achteruit te zetten.
    een beetje gaan stoken in engeland. wij hopen daarom ook met startnummer 2021 te mogen rijden.


    kwam deze bus vorig seizoen tegen, bij de GP van Oostenrijk

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •