Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Resultaten 121 tot 126 van de 126

Onderwerp: Panoman’s Audi #3 Topless A3 8P

  1. #121
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman’s Audi #3 Topless A3 8P

    Mooi stel hoor! Dit weekend is het toch ook nog lekker weer voor de cabrio?
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  2. #122
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman’s Audi #3 Topless A3 8P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Mooi stel hoor! Dit weekend is het toch ook nog lekker weer voor de cabrio?
    Zeker, maar het was wel erg hilarisch. Strak blauwe hemel en ik lever mijn frommeldakje in bij Hans.

    Overigens; geen gekke dingen alleen maar filters, remolie, olie, bakolie gedaan.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  3. #123
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman’s Audi #3 Topless A3 8P

    Zoals wellicht bekend heb ik een behoorlijke autohobby. Naast Audi hebben luchtgekoelde VW's al een jaar of 28 mijn aandacht. Normaal ga ik ook met mijn oldies (bus en/of kever cabrio) naar buitenlandse meetings. Maar deze keer naar Bad Camberg kon ik pas om 15:30 wegrijden thuis. En dan zou ik te laat zijn in het clubhotel aankomen. Dit leek mij een mooie gelegenheid om de cabrio in die Heimat zu fahren voor een stukkie ouderwetsch duits te toeren (lekker het gas in te trappen :P).

    De kofferbak heeft misschien en klein klepje, maar de bagageruimte bied meer dan genoeg ruimte voor mijn gezin (3 vrouwen...) voor een lang weekeind.

    Ook de DVD spelertjes (Nextbase) erin gezet, zodat ik ongestoord kan sturen.

    De file was al flink aan het groeien bij Keulen, dus de navi gaf een omweg aan met een stuk Sauerlandroute. Niet erg, want met 200PK zijn die heuvels niet meer steil
    Ook was deze route een stuk sneller (wel langer). Kennissen hebben 2 uur stilgestaan op de A3 bij de Baustelle..

    DSCN0121.jpgDSCN0135.jpg

    Kortom genieten en mooi landschap.

    DSCN0148.jpg
    Het plaatwerk was niet minder; alleen kevers van voor 1957 (dit zijn erg zeldzame Dannenhauser & Strauss-en, lijkt op een 356) of bussen voor 1957. Diverse auto's uit de KdF tijd (zeg maar, de foute periode...) waren er ook te zien. Dit is 1x per vier jaar, dus het is erg speciaal.

    De cabrio heeft zich uitstekend gehouden. Wat een power! Heerlijk soepel; je zit in een mum op de 180 of daarboven. Geluid is met die snelheid ook nog prima; ondanks een dakkie van stof kan je nog fatsoenlijk praten. De stoelen zitten prima, met ons vieren is het een prima compacte reislimo om snel door die Heimat te zoeven. Verbruik ligt toch nog op een heel nette 1:10 bij dit soort snelheden. (wel met 102 oktan erin)

    Helaas was het weer erg wisselend; we hebben maar een klein stukje open gereden binnendoor. Maar met 17 graden en iedereen de stoelverwarming op zes was het prima uit te houden met een 80-90Km/h.

    Op de terugweg was het dramatisch; regen, regen, regen. Maar geen files. Wel me laten verassen door de blitzer bij Keulen... (10km/h te hard....)

    Top weekeind.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  4. #124

    Standaard Re: Panoman’s Audi #3 Topless A3 8P

    Mooi verslag C. Lijkt me top spul om te zien in combinatie met gepassioneerde eigenaren
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #125
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman’s Audi #3 Topless A3 8P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Hoe is het met de anti rammel matje, is het gelukt.
    😳....nog niet aan toegekomen......(winterbanden moeten ook nog naar zolder)
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)


  6. #126
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Panoman’s Audi #3 Topless A3 8P

    Op de terugweg kwam er op de A3 een clubje van vier-vijf 911-en en een boxster voorbij. Altijd mooi om te zien. Ik mag dan altijd graag even aanhaken en met de stroom meerijden. Wat met die tweeliter best goed gaat. Okee, als ze het gas vol open zetten lopen ze uit. Maar ik kan leuk volgen😋. Boven de 200-220 vond de Mrs het wel genoeg...dus na de zoveelste baustelle liepen ze weg.

    Met de AR heb ik op weg maar de boot in Kiel een 911 bijna 200 km lang vergezeld...heerlijk het geluid en samen teamen om zo snel mogelijk door het verkeer te komen.😎
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •