Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 251

Onderwerp: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI ''MMI 3G Retrofit, Groot onderhoud, Rs4 Spoiler''

  1. #141
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Vandaag tijd gehad om verder te gaan met de auto dimmende buitenspiegels.
    Kabelboompje aangesloten en kwam tot de conclusie dat ik een pin en draadje teveel getrokken heb! De aansturing door de binnenverlichting was dus ook al voorbereid.
    heb dus alleen vanaf de binnenspiegel 2 draden naar de linker deurdoorvoer en 2 draden naar de rechter deurdoorvoer moeten leggen. Werkt nu top!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #142

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Lekker bezig Tim, heerlijke optie , zou het niet meer willen missen.

    Peeet


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #143
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Lekker bezig Tim, heerlijke optie , zou het niet meer willen missen.

    Peeet


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Thx! Zonder jou DIY was ik er nooit aan begonnen

  4. #144
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Vandaag een pakketje ontvangen met wat nieuwe goodies!
    Nieuwe mistlamproosters, onderplaat, schuiminzet en de 3 verticale bars voor onderin de s-line voorbumper
    Verder nog wat bevestiging materiaal en een uitlaat klem (65mm) en extra uitlaatsteun om in de toekomst een extra demper te plaatsen, nu nog opzoek naar een 2,7 of 3,0 tdi uitlaat.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #145
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Gister via marktplaats een ami kabel gescoord met een iphone lightning adapter voor 50 euro
    IMG_3126.jpgIMG_3120.jpg


  6. #146
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tim captein Bekijk Berichten
    Gister via marktplaats een ami kabel gescoord met een iphone lightning adapter voor 50 euro
    IMG_3126.jpgIMG_3120.jpg
    mooi, lekker muziek luisteren. Veel plezier!
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  7. #147
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Vandaag kwam de pakketdienst weer aan de deur met dit keer een klein maar daarom niet minder leuk pakketje!
    Een originele vw/audi high (met belijning) achteruitrijcamera en 3 antenneversterkers, straks voor de retrofit naar mmi 3g high, deze gebruikt meer antennes dan de mmi basic plus die ik nu heb.
    Zijn gelijk de meest uitgebreide antennes met tv aansluiting enz, mocht ik ooit nog meer willen modden

    Verder op ebay nog een veiling gewonnen en voor een schijntje (47,50 incl. verzenden) een audi a4 facelift diesel tellerklok gescoord met full color bis en acc functie.

    Morgen ook een setje interieurlijsten ophalen met chroom rand (wortelnotenhout), die gespoten gaan worden in klavierschwartz samen met een nog te kopen a4 facelift mmi afdekking!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  8. Ad
  9. #148
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.614
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Super, cameramodule ook al in bezit? Lekker bezig met modden!!

    Edit: je bent nu compleet zie ik, zag module op vorige pagina

  10. #149
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Notenhouten sierstrips met alu sierrandje en middentunnel afdekking zijn binnen! Deze zullen gespoten worden in pianolak zwart of wel klavierschwartz. Ook een a4 facelift en een a5 facelift tellerklok gescoord via ebay.
    Ga er een a5 tellerklok inbouwen. Ofwel compleet a5 of a4 tellerklok met a5 front. Ombouwen doe ik zoiezo want wil er een kleuren bis in hebben.
    Heb er ook een setje piano lak zwarte mmi afdekking van een a5 bij gekocht. Interieur is wel toe aan een upgrade!

  11. #150
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI ' Wintervelgen gemonteerd'

    Vandaag de winterwielen gemonteerd, gelijk weer een hele andere auto! Blijft leuk om 2 mooie sets te hebben.
    Merk wel dat 19 inch iets comfortabeler is op richels en putten enz in de weg.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  12. #151
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Netjes man


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  13. #152

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'S-line exterieur pakket, mmi 3g retrofit, aps plus retrofit"

    Nice rims!

  14. #153
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen en nieuwe sierlijsten'

    Enige tijd gelden een setje notenhouten sierlijsten met alu randje op de kop weten te tikken met als bedoeling deze te laten spuiten in het hoogglans zwart.
    ik kreeg alleen de kans om mijn huidige set god te verkopen dus heb ik voor nu maar even de notenhouten set gemonteerd.
    Moet zeggen dat het me alles meevalt en het best mooi staat icm et bruinige leren interieur. Vind het wel chic, wel een beetje oud bollig en dus zal het setje alsnog wel een keer gespoten gaan worden.
    IMG_3386.jpgIMG_3390.jpg

    Nu het echte nieuws
    Gisteren een afspraak met ruitblinderen.nl in Gorredijk om mijn ramen te raten blinderen. Had al langer het idee om het te laten doen maar kon niet echt een geschikt bedrijf vinden en vond het toch ook een hoop geld. Nu ons gezinnetje uitgebreid is met een kleine man en mijn vrouw het ook geen prettig idee vind dat hij zo in de zon komt te zitten straks, de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt.
    Via facebook bij ruitblinderen.nl terecht gekomen, leek mij een prima bedrijf, aangesloten bij folie garant en werken de lelijke witte dot matrix randen perfect weg.

    Ben daar aangekomen om 13:00 uur, heb de tint uitgezocht, gekozen voor 20% lichtdoorlatende folie achter de b stijl en 70% op de voorportieren. Zo loopt de tint mooi door van voor naar achter.
    Uiteindelijk om 16:30 de auto weer mee kunnen nemen.
    Portier ruitjes allemaal netjes gedemonteerd en in een stofvrije ruimte geplakt en gebakken en de rest keurig in een mooie steriele werkplaats.

    Ben erg tevreden met het resultaat, maakt de auto weer een stuk dikker naar mijn idee!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  15. #154

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen'

    Dat is erg mooi. Ik twijfel daar ook over. En ook ruitblinderen.nl al gespot.

  16. #155
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen'

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thick Bekijk Berichten
    Dat is erg mooi. Ik twijfel daar ook over. En ook ruitblinderen.nl al gespot.
    deze maand 10% korting daar

  17. #156

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen'

    Net even weer hun site gecheckt. Jouw wagen staat er ook op met een filmpje

    Ziet er echt goed uit.
    Hoe is het zicht van binnenuit op de achterbank?

    Je ziet wel eens strepen op de ruiten door zand ed. als je je ramen open en dicht doet. Krast dit op de folie? Weet jij dit?

  18. #157
    Dutchlimits's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    824
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S7

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen'

    Erg netjes, staat hem goed.

  19. #158

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen'

    @tim captein netjes geworden, staat gaaf
    En lijsten staan niet verkeerd, bij je bruine interieur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thick Bekijk Berichten
    Net even weer hun site gecheckt. Jouw wagen staat er ook op met een filmpje

    Ziet er echt goed uit.
    Hoe is het zicht van binnenuit op de achterbank?

    Je ziet wel eens strepen op de ruiten door zand ed. als je je ramen open en dicht doet. Krast dit op de folie? Weet jij dit?
    Ik heb het er nu bijna 3 jaar opzitten, verslag -> http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1534327

    Ook van foliegarant (10 jaar garantie), maar dan de vestiging in Breda. http://www.foliegarant.nl/dut/pages/vestigingen

    Alleen de voor zijramen laten doen, omdat er achter al privacy glas zat affabriek
    Zit nog steeds perfect en geen krassen.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  20. #159
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.302
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen'

    Goed bezig met je wagen @tim captein. Is er mooi geworden dat blinderen, hb het ook op mijn A4 zitten en afgelopen zomer ook voor de A1 gedaan.

    Heb ook nog even je andere post doorgelezen, en je hebt nog heel wat plannen. Zag ook dat je bezig gaat met de rearview camera. Ben er zelf ook mee bezig heb ondertussen bijna alle onderdelen in huis alleen nog de kabelboom en dan heb ik alles. Er viel me alleen nog 1 dingetje op aan de camera die je in 1 van je post heb staan. het lijkt alsof hier een pinnetje ontbreekt.

    88736_3.jpeg

    Misschien goed om hier nog even naar te kijken. Zou zonder zijn als alles er straks in zit, en dat je er dan achterkomt dan een en ander niet goed werkt.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  21. #160
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tim's Audi A4 B8 2.0 TDI 'Ruiten laten blinderen'

    Thanx @Dutchlimits en @Peeet

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •