• Audi Allroad Shooting Brake met vleugje TT

    De glans van Audi's onthullingsfeestje is er een beetje vanaf nu de eerste foto's van de Allroad Shooting Brake voortijdig op internet terecht zijn gekomen. Het studiemodel zou wel eens een TT in cross-oververmomming kunnen zijn.

    Begin december kregen we een schets onder ogen van de concept-car die komende week in Detroit staat te pronken. Inmiddels zijn de eerste foto's vlak voor de officiële presentatie op internet beland.

    De Allroad Shooting Brake lijkt een voorbode van de Q1 maar er zit ook een vleugje TT in dus wat dat betreft is deze concept-car wellicht een proeftuintje voor beide modellen. Sowieso vertoont het dashboard zeer sterke overeenkomsten met de cockpit die Audi afgelopen week onthulde; de werkplek van de nieuwe TT. Ga er maar vanuit dat het lijnenspel van die auto de nodige overeenkomsten gaat vertonen met de styling van dit studiemodel.

    Op de zijkant van de auto staat 'e-tron' vermeld, wat betekent dat deze concept-car is voorzien van een hybride aandrijflijn. Wat de specificaties daarvan zijn, komen we zeer binnenkort aan de weet als Audi de Allroad Shooting Brake zélf wereldkundig maakt.



    Bron: Autoweek.nl
    Reacties 8 Reacties
    1. dobbelsteen's Avatar
      dobbelsteen -
      Oké bij Mercedes shooting brake kon ik me nog iets voorstellen wat een 'shooting brake' mag voorstellen.
      Maar dit, waar moet dit nu weer op slaan? Een verhoogde A1?
    1. Bastet's Avatar
      Bastet -
      Ik vind die middenconsole echt he-le-maal niets... Doet mij terug denken aan die jaren '60/70 bakkies waari je een dash had, en een pookje op de vloer (en niks er tussenin). Bah.
    1. Rommert's Avatar
      Rommert -
      Zet hier maar neer :-)
    1. SpikY00's Avatar
      SpikY00 -
      Wat een knoepert van een schakelpook!
      Verder vind ik de lichtblokken en snuit wel vet, de achterkant daarentegen word ik niet wild van.
    1. ASUSfreak's Avatar
      ASUSfreak -
      we gaan van The Flintstones naar The Jetsons
    1. Sebbo's Avatar
      Sebbo -
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ASUSfreak Bekijk Berichten
      we gaan van The Flintstones naar The Jetsons
      Een soort Q3 met een deurtje minder dus...
      wanneer kunnen we hem bestellen
    1. Opuske's Avatar
      Opuske -
      I like it
      Laat maar snel komen die hap dus.
    1. PatrickNB's Avatar
      PatrickNB -
      Mmm, vind em eigenlijk best lelijk...zowel van buiten als van binnen.
  • Advertentie

  • Audiforum.nl op Facebook

  • Audiforum Statistieken

    Aantal leden: 134,391
    Totaal onderwerpen: 113,416
    Totaal aantal berichten: 1,906,392
    Momenteel Online: 495
  • Foto albums

    -10.jpg
    Audi A4_01 door Funkystuff
    -4167.jpg
    IMG 1580 [800x600] door SweeperTT
    Meer afbeeldingen...
  • Advertentie