• De R8 Limited Edition: alleen voor rijke chinezen

    Met de komst van de R8 heeft Audi zich weer goed op de kaart gezet in de categorie Supercars. En of je nu Audi liefhebber bent of niet, men kan het niet ontkennen dit keer een flinke tik uitgedeeld te hebben naar de concurrent. Maar het kan nog gekker...Audi introduceert naast de R8 China Edition, waarvan er overigens maar 80 van zijn gebouwd, de R8 Limited Edition. En helaas, ook deze is alleen te koop voor de hele rijke chinezen.



    Was de R8 China Edition alleen maar te verkrijgen in Malibu Blue en in een oplage van 80 stuks, de R8 Limited Edition krijgt de kleur Nordic Gold mee en heeft een zeer beperkte oplage van 30 stuks, van nr. 1 t/m 33. En voor de oplettenden, nummer 4, 14 en 24 worden in China gezien als ongeluksnummers.



    Deze speciale editie huisvest een hoop features van de R8 GT, inclusief de waanzinnige 19 inch velgen en de alom gevierde 5.2L TFSI V10 motor. Tesamen met een complete leder/alcantara interieur vormt dit tezamen een waanzinnige nieuwe supercar waar wij Europeanen alleen maar van kunnen dromen. Soms zou je wensen dat je in China woont.
    Reacties 14 Reacties
    1. Mark77's Avatar
      Mark77 -
      Velgen en kleur vind ik foeilelijk. Laat dat apparaat maar lekker in China. Doe mij maar een sepangblauwe.
    1. SQ5R8's Avatar
      SQ5R8 -
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark77 Bekijk Berichten
      Velgen en kleur vind ik foeilelijk. Laat dat apparaat maar lekker in China. Doe mij maar een sepangblauwe.
      Ik vind de velgen geweldig..maar ok, ze zullen onder veel types niet mooi staan omdat ze dan teveel oog van de auto wegnemen.
    1. Dutchiness's Avatar
      Dutchiness -
      ik vind hem toch onwijs gaaf! vooral zijn kontje ziet er bruut uit
    1. tom's Avatar
      tom -
      Laat die velgen inderdaad maar zitten. Kleur is super.
    1. Audi_R1's Avatar
      Audi_R1 -
      Het geheel klopt wel, maar als ik de keuze had was ik ook voor andere velgen en kleur gegaan. Maarja, het is ook niet voor niks een special edition.

      Verder kom ik er alleen niet bij waarom deze R8 alleen voor de chinese markt is? Een duits merk dat zijn gelimiteerd model alleen voor china beschikbaar stelt? Mag iemand me daar de reden eens van noemen.
      Verder ook nog wel benieuwd naar de specificaties van dit beestje!
    1. fcimen's Avatar
      fcimen -
      Prachtige velgen, minder mooie kleur vind ik
    1. Devils son's Avatar
      Devils son -
      Mij lijkt de kleur wel mooi, maar je moet het toch irl zien om het te beoordelen. Ik ben echter geen rijke Chinees, dus heel relevant is het niet voor mij...
    1. Sander's Avatar
      Sander -
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi_R1 Bekijk Berichten

      Verder kom ik er alleen niet bij waarom deze R8 alleen voor de chinese markt is? Een duits merk dat zijn gelimiteerd model alleen voor china beschikbaar stelt? Mag iemand me daar de reden eens van noemen.
      De Chinese markt is rijzende en het verschil tussen rijk en arm is daar des te groter, daarbij smijt de rijke chinees in dat land met geld als water. En vergeet niet dat er in China 1/5 deel van de wereldbevolking zit, dus zo heel klein is die markt niet
    1. PizzaLord's Avatar
      PizzaLord -
      Deze R8 heeft wel een mooi kleurtje, maar de velgen zijn idd niet mooi.
    1. dolphingrey a4's Avatar
      dolphingrey a4 -
      gewoon een echte Audi zoals ik ze graag zie' strak en degelijk
    1. coupé's Avatar
      coupé -
      +1 die mag zo voor de deur
    1. Chris80's Avatar
      Chris80 -
      +2 zou hier voor de deur ook niet misstaan denk ik.

      Maar als de wij hem zo graag in europa willen hebben, waarom laten we hem dan niet gewoon invoeren?
    1. ketelapper's Avatar
      ketelapper -
      Waarom heet de R8 in China niet L8 ... ... ...
      in de kleur Noldic Gold... Zo'n auto kan deze kleur best hebben, vind ik!
    1. Hansvanduin's Avatar
      Hansvanduin -
      Ik vind hem in zijn geheel wel mooi.
      De velgen passen goed bij het geheel en de kleur vin ik ook wel kunnen.
  • Advertentie

  • Audiforum.nl op Facebook

  • Audiforum Statistieken

    Aantal leden: 134,403
    Totaal onderwerpen: 113,417
    Totaal aantal berichten: 1,906,410
    Momenteel Online: 655
  • Foto albums

    -20150617_191605.jpg
    20150617 191605 door rikki072
    -dsc01108.jpg
    DSC01108 door PiG
    Meer afbeeldingen...
  • Advertentie