• Pro Line S-uitvoering voor nieuwe Audi A3 en A3 Sportback

    De nieuwe Audi A3 en A3 Sportback zijn er nu ook in Pro Line S-uitvoering. Het Ambition-uitrustingsniveau dient daarbij als basis. Dankzij S line en S line exterieur krijgen de A3-modellen een extra sportief accent. Ook op andere fronten wordt de uitrusting sterk uitgebreid. Standaard zijn onder meer het MMI navigatiepakket, bestuurdersinformatiesysteem en het Audi sound system. Elke Audi A3/A3 Sportback Ambition is leverbaar in Pro Line S-uitvoering. De meerprijs bedraagt € 5.000. Er is een ruime keuze uit ‘20 %-modellen’.

    De Pro Line S-uitvoering voor de nieuwe Audi A3/A3 Sportback staat om te beginnen voor extra sportiviteit. Standaard is bijvoorbeeld S line met onder meer een verlaagd (-25 mm) sportonderstel, 18-inch lichtmetalen wielen, afgevlakt multifunctioneel sportstuur, gedeeltelijk met leer beklede stoelen en diverse aluminium sierdelen. Ook S line exterieur is inbegrepen. Dit omvat onder andere specifieke bumpers (achter met diffuser), grille in hoogglans zwart, S line dakspoiler, verchroomde uitlaatsierstukken en S line-accenten.

    Luxe en comfort
    Naast S line en S line exterieur zijn de Audi A3/A3 Sportback in Pro Line S-uitvoering ook standaard uitgevoerd met vele comfortverhogende extra’s. Zo is het MMI navigatiepakket inbegrepen. Dit omvat SD-kaart navigatie Europa, Audi Music interface met Bluetooth audiostreaming, telefoonvoorbereiding basis, 2 TB SDXC-kaartlezer en kaartweergave op 5,8-inch kleurenscherm. Ook standaard: Xenon plus verlichting, LED-achterlichten, bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm, volautomatische airconditioning, middenarmsteun vóór, lichtpakket, licht- en regensensor en interieurelementen mono.pur.

    Bijtellingvriendelijke meerprijs
    De Audi dealers bieden de Pro Line S-uitvoering aan voor de bijtellingvriendelijke meerprijs van € 5.000. Daardoor is de Audi A3 Pro Line S 1.4 TFSI met 20 % bijtelling er vanaf € 32.520. De Audi A3 Sportback Pro Line S is er vanaf € 33.710. De Pro Line S-uitvoering is leverbaar voor alle Ambition-modellen, ongeacht de motorkeuze.

    Reacties 9 Reacties
    1. Fean's Avatar
      Fean -
      Waar blijven de 2.0tfsi's ipv die spoilers.. daar wordt ie echt niet sneller van.

      Wel de juiste velgen.. het arsenaal was al wat beknopt voor 18inch. Ik neem aan dat je deze ook gewoon kunt bestellen zonder die proline S uitvoering?
    1. Sepster's Avatar
      Sepster -
      En dan heb je toch voor ongeveer een 35 k een bomvolle a3 sportsback ....niet verkeerd !!!

      ik vind em mooi !
    1. wimbers's Avatar
      wimbers -
      Inderdaad. Een dikkere motor, Quattro, daar wordt je blijer van dan een pakketje uiterlijk vertoon.
    1. Hondema's Avatar
      Hondema -
      Zo denk ik er ook over. Dit is leuk, maar ik rij liever in een standaard gechipte 2.0 tfsi dan in een bomvolle 1.4tfsi met bijna even weinig vermogen als een ford ka....
      Als je een enorme bodybuilder in de sportschool ziet bankdrukken met 10 kg lach je toch ook de ballen uit je broek? Dat doe je nl ook als je net met je 1.0 3 cilinder ford fiesta van 14k die dikke a3 bij het stoplicht zoek hebt gereden.
    1. A630q's Avatar
      A630q -
      Blijft uiteraard iets persoonlijks. Wellicht ook ingegeven dat er keuzes gemaakt moeten worden?
      Wellicht wil iedereen de sterkste motorisering icm de complete optielijst?Stel dat zoiets niet gerealiseerd kan worden dan snap ik dat je een relatief tamme motor neemt icm een opgeleukte uitvoering: een schaap in wolfskleren. Uitstekende persoonlijke keuze. Het tegenovergestelde zou dan wel 'stoer' zijn: een wolf in schaapskleren?
      Waar het volgens mij om gaat is wat voor gevoel je er zelf bij hebt. Vandaar dat ik vermoed dat het iets persoonlijks is. Ik gebruik, bijvoorbeeld, de 600nm onder mijn rechtervoet zelden/nooit. De wetenschap dat het 'in geval van...' voorhanden is, is voor mij genoeg. De emotie van wel kunnen en niet hoeven...
    1. Sepster's Avatar
      Sepster -
      Klinkt een beetje alsof de 1.4 een zwak motortje is en je nauwelijks vooruitkomt ....de a3 is niet zwaar....en is met de basismotor al prima te rijden .....meer dan prima ...
      Natuurlijk heb ik ook het liefste een s3 uitvoering....maar als ik moet kiezen tussen de pk,s en luxe...dan graag luxe...maar das persoonlijk natuurlijk
    1. A630q's Avatar
      A630q -
      100% gelijk. Geniet ervan.
    1. Hubke's Avatar
      Hubke -
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
      Klinkt een beetje alsof de 1.4 een zwak motortje is en je nauwelijks vooruitkomt ....de a3 is niet zwaar....en is met de basismotor al prima te rijden .....meer dan prima ...
      Natuurlijk heb ik ook het liefste een s3 uitvoering....maar als ik moet kiezen tussen de pk,s en luxe...dan graag luxe...maar das persoonlijk natuurlijk
      Helemaal mee eens. Ik ben voor dezelfde keus gegaan. Nu nog eventjes vijf maanden wachten (voorpret).
    1. PeterSB's Avatar
      PeterSB -
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
      Klinkt een beetje alsof de 1.4 een zwak motortje is en je nauwelijks vooruitkomt ....de a3 is niet zwaar....en is met de basismotor al prima te rijden .....meer dan prima ...
      Natuurlijk heb ik ook het liefste een s3 uitvoering....maar als ik moet kiezen tussen de pk,s en luxe...dan graag luxe...maar das persoonlijk natuurlijk
      Hij overdrijft ook behoorlijk. In 9.2s naar de 100 is een keurige waarde en, zeker met s-tronic, moet er echt wel iets naast je staan bij het stoplicht wil je zoek gereden worden. Daarnaast scheelt 5% bijtelling minder toch zo'n 70 euro (plus de extra boetes die je met een snelle versie oploopt), dat is vooral mijn motivatie om voor de 1.4 te kiezen. Over het feit dat een 1.8 of 2.0 nog leuker rijdt hoeven we geen discussie te voeren...
  • Advertentie

  • Audiforum.nl op Facebook

  • Audiforum Statistieken

    Aantal leden: 134,891
    Totaal onderwerpen: 113,566
    Totaal aantal berichten: 1,907,703
    Momenteel Online: 829
  • Foto albums

    -dscf1858-kopie.jpg
    DSCF1858 kopie door Jurgh
    -audi-48-.jpg
    audi a4 2.0 TDI -3cm verlaging weitec door nejke
    Meer afbeeldingen...
  • Advertentie