Warning!

The downloads directory is not writable!

VAGcom items A4-B8 en A5 en Q5 versie 1.8e.pdf

Toegevoegd door Peeet - 31-03-12
Auteur Auteur Peeet, fred44nl, r.beniers
Grootte Grootte 3,28 MB
Downloads Downloads 1.331
+ Download
We (fred44nl, r.beniers en ik (Peeet)) zijn de laatste dagen bezig geweest, om de PDF weer wat te vernieuwen.

- Nieuwe opties verwerkt.
- Meer afbeeldigen, van VCDS, bij al bekende opties.
- MMI2G zaken verbeterd.
- Face-lift zaken die al bekend zijn verwerkt.
- enz.

Al met al, is het weer een mooi document geworden.
Voor de nieuwelingen, die voor het eerst met VaCom/VCDS aan de gang gaan.
Schrijf altijd even op wat je verandert, dan kun je altijd weer terug.

Mocht er vragen of opmerkingen zijn, stel ze in dit topic: http://www.audiforum.nl/forum/vag-co...ml#post1260254
dan houden we het lekker centraal.

Peeet

Afbeeldingen

Geen

Commentaar

Thebearalyzer
15-04-12 at 21:24
Mooi document! Hulde.
Ik mis alleen het vrijgeven van de optische parkeersensor aanduiding in het MMI scherm.
Dit werkt ook als alleen achter sensoren zitten. (4 kanaal PDC)
Zonder het vervangen van de PDC computer. Gewoon inloggen met de juiste code (71697 A4/A5 2011) en optical illusion aanzetten (coding)
Hierna in MMI 3G menu het scherm activeren....
mikeynl
21-04-12 at 18:30
Mooi document - ga er binnenkort mee aan de slag zodra ik mijn A4 heb.

Vraagje: hoe schakel ik in een Facelift MMI 3G (geen plus, geen hard disk) e.e.a. vrij?

Er staan foto's voor de MMI 2G en MMI 3G met/zonder hard disk voor pre-facelift en voor MMI 3G Plus MET harddisk (facelift)

Kan ik er van uit gaan dat MMI 3G facelift zelfde gaat als de MMI 3G Plus Met Harddisk (facelift)?

Dank voor al jullie moeite!

Groet,
Mikey
WillemBat
26-04-12 at 16:53
Zie er goed uit ga zeker een keer langs om dingen aan te laten zetten die de dealers niet doen.
PierP
04-06-12 at 15:18
Erg veel werk van gemaakt, geprint en met ringband een mooi document. Nog een vraag, waar vind ik de aanpassing van het systeem na de montage van een trekhaak? Aank donderdag wordt deze aan mijn A4 Avant (8K5) gemonteerd, en ik ben plan de software aan te schaffen (Priemus) en daarna zelf het systeem aan te passen. Ergens heb ik al zoiets in het forum langs zien komen, toen geen acht op geslagen met de gedachte "dat vind ik dan later wel", nou nee dus, mogelijk ie er iemand op dit forum die mij hierin de weg kan wijzen.

bij voorbaat dank

PierP
PierP
08-06-12 at 14:44
Vrijdag 8-06-'12
Beste mensen, graag een advies waar ik de hard- en software aan kan schaffen om mijn Audi aan te passen na de montage van de trekhaak.
Peeet
22-06-12 at 21:43
Codering vindt je natuurlijk in het A4-B8 & A5 & Q5 vagcom topic: http://www.audiforum.nl/forum/vag-co...ml#post1236583

Peet
AnasKereknaoui
30-07-16 at 21:05
THAAAAAANKS MAAAAAN