1. Algemene informatie
    A3
    1997
    Audi
    A3 Ambiente 1.6; 74 KW
    Mayageel
    Climatcontrol en overige elektrische accesoires

    Eigenlijk was ik op zoek naar een 106 in verband met de prijs, maar toen kreeg ik deze auto voor een heel gunstige prijs aangeboden. Achteraf ben ik blij dat ik voor deze auto gekozen heb en niet voor zo'n 106.

    Gewoon écht een top-auto voor je eerste auto

    Aanpassingen

    Het interieur is het normale stoffen A3 interieur met de kroontjes, maar dan uitgevoerd in een gele stof, zoals je ook bij de felblauwe A3 de blauwe stof en bij de felrode de rode stof hebt.

    Ik heb er uiteraard een paar persoonlijke dingen in zitten, zoals gordelhoezen. Ook heb ik klompjes aan het spiegel hangen en dobbelstenen op het dashboard liggen.

    Het exterieur is niet veel bijzonders, de velgen heb ik zelf uitgezocht en ik vind zelf dat ze perfect tonen..! Ook heb ik de knipperlichtglaasjes in de zijschermen zwart gemaakt.

    Verder heb ik in de bumper dagrijlichten gemonteerd die bestaan uit 15 LEDS.

    •  

    Gewoon standaard Audi Audio Sound aangestuurd door een Pioneer DEH 600BT. Met tegenwoordig een Kenwood versterker en een Pioneer subwoofer met een maximaal vermogen van 1000W en een RMS vermogen van 350W.

    •  

    Een kale 1.6

    •  

    17" Nuvolari velgen met Toyo banden 245/45-17

    Bekeken: 1053