Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vakantiedatums Nederland

  1. #1

    Standaard Vakantiedatums Nederland

    Hallo,

    Ik vroeg mij af wanneer er in Nederland Paasvakantie is.
    Als ik dit online opzoek is dit vanaf 22 april maar het kan van regio afhangen of er een voor of na ook nog een week vakantie is.

    Kan iemand mij laten weten wat de juiste data zijn. Voor noord/midden/zuid Nederland.

    Grtz

  2. #2
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Vakantiedatums Nederland

    Is er niet. Er is een (verplichte) meivakantie voor scholen van 22-30 april (), een school (dus niet een regio) kan evt besluiten die periode wat te verlengen naar voor of naar achter. Voor Grollie jr. doet de school dat (gelukkig) niet, de kleine man heeft die week vrij. Plus uiteraard een verlengd paasweekend incl. goede vrijdag en een extra 'studiedag', hemelvaart plus een extra 'studiedag', etc, etc. Niet te doen kwa organisatie @Home-office.

    Daarnaast; hele volksstammen hebben geen schoolgaande kinderen en werken gewoon. Of hebben wel schoolgaande kinderen maar werken gewoon.

    Helpt dat?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  3. #3
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Vakantiedatums Nederland


  4. #4

    Standaard Re: Vakantiedatums Nederland

    Bedankt voor de info Grollie.
    En ik had al gegoogeld maar ik had graag geweten of er een week voor of na die verplichte meivakantie nog vakantie werd genomen.
    Maar dit staat niet op internet. Omdat dit blijkbaar kan gekozen worden door de school zelf.

    Grtz

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •