Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 204

Onderwerp: Het Audiforum Hardloop topic

  1. #41
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Straks, zondagmorgen, meedoen aan een trainingsloopje voor de Ronde Venen Marathon. Vanuit Abcoude gaat men 30 km lopen in een heel rustig tempo; ergens tussen de 5:30 a 6:00 min p/km begreep ik.

    Ook al liep ik gedurende mijn laatste hele gemiddeld rond 4:40-4:45 p/km, nu zit dat er - na mijn blessure van begin dit jaar - nog voorlopig even niet in. Reden waarom de Ronde Venen als duo in november gedaan wordt.

    Toch kriebelt het langere werk. Ben daarom erg benieuwd hoe het me morgen zal vergaan. De gelopen verste afstand de afgelopen maanden is immers pas 21 km en dat slechts 2 keer. Dus van 21 naar 30 km is best wel een sprongetje. Desalniettemin heb ik er wel vertrouwen in.Bij het beoogde groepstempo moet het gewoon lukken, zolang men zich daar enigszins houdt. Gaat het niet, dan ware deelname aan de Posbankloop achteraf bezien wellicht beter geweest.
    Laatst gewijzigd door robasto; 24-09-17 om 00:36.
    The desire to know is natural to all good people.

  2. #42
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Straks, zondagmorgen, meedoen aan een trainingsloopje voor de Ronde Venen Marathon. Vanuit Abcoude gaat men 30 km lopen in een heel rustig tempo; ergens tussen de 5:30 a 6:00 min p/km begreep ik.

    Ook al liep ik gedurende mijn laatste hele gemiddeld rond 4:40-4:45 p/km, nu zit dat er - na mijn blessure van begin dit jaar - nog voorlopig even niet in. Reden waarom de Ronde Venen als duo in november gedaan wordt.

    Toch kriebelt het langere werk. Ben daarom erg benieuwd hoe het me morgen zal vergaan. De gelopen verste afstand de afgelopen maanden is immers pas 21 km en dat slechts 2 keer. Dus van 21 naar 30 km is best wel een sprongetje. Desalniettemin heb ik er wel vertrouwen in.Bij het beoogde groepstempo moet het gewoon lukken, zolang men zich daar enigszins houdt. Gaat het niet, dan ware deelname aan de Posbankloop achteraf bezien wellicht beter geweest.
    Sterkte met lopen, zal voor je duimen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #43
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Straks, zondagmorgen, meedoen aan een trainingsloopje voor de Ronde Venen Marathon. Vanuit Abcoude gaat men 30 km lopen in een heel rustig tempo; ergens tussen de 5:30 a 6:00 min p/km begreep ik.

    Ook al liep ik gedurende mijn laatste hele gemiddeld rond 4:40-4:45 p/km, nu zit dat er - na mijn blessure van begin dit jaar - nog voorlopig even niet in. Reden waarom de Ronde Venen als duo in november gedaan wordt.

    Toch kriebelt het langere werk. Ben daarom erg benieuwd hoe het me morgen zal vergaan. De gelopen verste afstand de afgelopen maanden is immers pas 21 km en dat slechts 2 keer. Dus van 21 naar 30 km is best wel een sprongetje. Desalniettemin heb ik er wel vertrouwen in.Bij het beoogde groepstempo moet het gewoon lukken, zolang men zich daar enigszins houdt. Gaat het niet, dan ware deelname aan de Posbankloop achteraf bezien wellicht beter geweest.
    Veel succes, en van 21 naar 30 km is inderdaad ineens wel veel maar dat zul je wel kunnen uitlopen. Die Posbank loop wil ik altijd al eens doen maar met een liesbreuk en verdikte lymfenklieren wordt het lopen me bijna verhindert. Eén van de twee is de boosdoener die mij al een half jaar lekker lopen onmogelijk maakt. Ik moet even door de onderzoeksmolen...
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  4. #44
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Guys, het werd uiteindelijk iets meer dan 32 km. Daar er elke 5 km even werd gestopt bij de waterpost was het redelijk goed te volbrengen. Ook al liep de temperatuur best wel op. Natuurlijk, bij 28-29km was mede daardoor het beste er echt wel vanaf, maar met enig doorbijten ... Dit sterkt mijn vertrouwen. 'k Beschik blijkbaar over toch nog wat aan niet-ontsloten loop conditie.
    The desire to know is natural to all good people.

  5. #45
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    G'k Beschik blijkbaar over toch nog wat aan niet-ontsloten loop conditie.
    Hm, je bedoelt dat je talent hebt? Dat geloof ik best als je op zo'n warme dag van 21 het opvoert naar 30 km. Mooie dag voor de buitensporters!
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.


  6. #46
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    het lijkt er op dat je lichaam redelijk wat "geheugen" heeft. ik loop in de zomer bijna niet hard (ik hou niet van lopen in de warmte), maar toen ik weer begon kom ik vrijwel direct weer 10km aan een stuk lopen. tempo is wat lager (nog lager in mijngeval ) dan vorig seizoen, maar verder zonder problemen


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  7. #47

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Indrukwekkende afstanden en tempo's komen hier even voorbij ... wow!
    Ik zit nog even in een pauze na de DD loop; In Berlijn niet van lopen gekomen (ik ging voor handbagage, dus geen ruimte meer voor de running-gear) en ik zit nu midden in een verbouwing waarbij ik elke avond aan de klus ben. Hopelijk morgen even een uurtje tijd maken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Je gaat naar Berlijn? Je weet dat DIT weekend daar de marathon wordt gehouden? Ga vooral kijken en sfeer proeven als het inpasbaar is. Mocht je ooit NY overwegen, dan krijg je in Berlijn een heel goed gevoel van wat je daar mag/kunt verwachten.
    Helaas kwam ik pas 's avonds aan, dus net gemist. Wel nog aardig druk in de stad, en de volgende ochtend bij het ontbijt in het hotel aardig wat "strompelende" mensen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #48
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Verbouwen... Tja, zit er inmiddels 9 maanden in, en mijn conditie is daardoor niet beter geworden. Merk wel dat je "basisconditie" wel blijft. Rond de 5.10 blijft wel hangen bij mij, 5km onder de 5 minuten lukt ook nog aardig, langere afstand wordt was lastiger. Nog 2 weken dan hoop ik weer wat meer tijd te hebben, al het geklust betekent helaas ook vaker was te snacken halen of een snelle hap tussendoor om maar verder te kunnen. Allemaal niet bevorderlijk voor de buikzone
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  10. #49

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Ik ben deze week weer begonnen na ruim 2 weken rust van de DD-loop.
    Ik moet zeggen dat ik mij in die 2 weken rust niet echt prettig voelde, duidelijk merkbaar dat ik niet aan het bewegen was.
    Dus blij dat ik weer begonnen ben, ik liep ook meteen een keurige 5km op een 5.40 pace (best snel, voor mijn doen)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #50

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Zo, hoe is het eigenlijk met het hardlopen, mede runners?

    Ik moet helaas zeggen dat het bij mij niet echt goed gaat. In oktober maar 6x gelopen, deze maand zelfs nog maar 4x.

    Hoe dat kan? Veel regen, dan loop ik toch liever niet. Vroeg donker, dus de "leuke" routes kunnen dan niet meer (veelal geen straatverlichting bij ons). Maar vooral een gebrek aan motivatie; Meestal voel ik me in november niet echt gezond en happy, dat blijkt nu ook maar weer. Eigenlijk moet ik gewoon even een doel stellen (zoals DD een paar maandjes terug), dan lukt het misschien weer wat beter.

    Jullie nog tips voor lopen in deze winterse omstandigheden en duisternis?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #51
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    ik geniet juist van in t donker lopen, ik doe dan wel routes waar ik zeker weten geen verkeer kan tegen komen. en in de regen lopen hou ik eigenlijk ook wel van (ook al ben ik wel eens een week brak geweest door onderkoeling na een uur in een plensbui). maar ondanks dat snap ik t wel, het past allemaal net minder makkelijk in je schema met dit weer en de donkerte. ik denk dat een doel stellen zeker zal helpen, en verder is het gewoon besluiten dat je vandaag gaat lopen, maakt niet uit wat. dan mss wat minder sociaal maar je gezondheid prio geven. zo kom je die winterdip wel door.

    zelf (eerst blessure, nu verkouden) ook weinig gelopen, vorige week nog wel een 8.5km trail gelopen, en heel eigenwijs ga ik zondeg lekker de Voorne's Duin trail (15km) lopen. ook al wordt t wandelen en ben ik rode lantaren, 15km lekker door de duinen laat ik me niet ontnemen

    Trainingsdoel dit seizoen gaat de estafette bij de Rotterdam marathon worden, we doen met t werk met 2 teams mee (en nog 2 van een andere vestiging, die moeten we voor blijven natuurlijk). Ik hoop dat ik de slot etappe (de Coolsingel op) mag lopen, maar dat is nog even afwachten. Daar tussenin zal ik nog wel wat langere afstanden doen, in elk geval de Bergschenhoek nachttrail in februari, en ik als ik heelhuids uit die Duintrail kom, ga ik op de 1e zondag van t jaar t strand tussen Rockanje en Oostvoorne op voor de halve aldaar (Halve van Westvoorne).


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  13. #52
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    .... ga ik zondag lekker de Voorne's Duin trail (15km) lopen. ook al wordt t wandelen en ben ik rode lantaren, 15km lekker door de duinen laat ik me niet ontnemen ........ en ik als ik heelhuids uit die Duintrail kom, ga ik op de 1e zondag van t jaar t strand tussen Rockanje en Oostvoorne op voor de halve aldaar (Halve van Westvoorne).
    mission completed heerlijk gelopen, lekker rustig aan gedaan, paar minuten babbeltje met andere lopers bij de koek&zopie halverwege, en precies de 2 uur die ik me had voorgenomen gelopen.


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  14. #53

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Hup, nieuw afstandsrecord!
    (En ja, snelheids dieptepunt. Maar hee, 2 uur gelopen!)

    Naamloos.jpg
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #54
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Lekker bezig Bob!
    En die snelheid is niet zo belangrijk. Komt vanzelf.
    Wat is je doel, halve marathon?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  16. #55
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Hup, nieuw afstandsrecord!
    (En ja, snelheids dieptepunt. Maar hee, 2 uur gelopen!)
    De lange afstanden mag je langzamer lopen Bob Inderdaad goed bezig! Af en toe intervallen, al is het maar 5x 60"/60" op het einde van je loopje doet wonderen. Ze zeggen altijd eerst de snelheid en dan de afstand. Je hoort in ieder geval bij de club die 2 uur kán hardlopen daarmee een bevoorrecht man zonder dat je het jezelf wellicht realiseert.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  17. #56
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Hup, nieuw afstandsrecord!
    (En ja, snelheids dieptepunt. Maar hee, 2 uur gelopen!)

    Naamloos.jpg
    lekker! goed bezig hoor. 10% er bij en je hebt al een halve in de pocket. tempo niet druk over maken, kijk maar eens bij de uitslagen van een willekeurige halve marathon, je zou verre van rode lantaren zijn geweest.


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  18. #57

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Dank heren!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Wat is je doel, halve marathon?
    Ja, eind juni wil ik die doen. Had niet verwacht al zo snel deze afstand te halen. (Record tot nu toe was de 16k een paar keer)
    Had nog wel doorgekund, maar als ik dicht bij huis ben na een rondje, zakt de motivatie altijd wat in. (Ik loop ook 10x lekkerder op een van A naar B stukje, dan een rondje om huis)

    We gaan vrolijk verder, maar nu wel even rust; De gang naar de koffieautomaat loog er niet om maandagochtend
    Komt ook wel goed uit met dit weer natuurlijk.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #58

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    zv.jpg

    Gisteren naar volle tevredenheid de Zandvoort Circuit Run 12k gelopen; 4km circuit, 4km strand, 4km dorp.
    Overall zeer tevreden met het resultaat. Gewoon gemiddelde tijd voor mijn doen, maar gezien het parcours met veel hoogteverschillen (circuit en centrum), schuine wegen (circuit) en een groot deel strand (incl. opgang door het mulle zand) eigenlijk wel boven verwachting.

    De 2e split-time uit het plaatje hierboven is helaas net na de strandopgang, toen zat ik even stuk, daarna ging ik weer goed, snelste KM was ook de laatste.

    Mooie belevenis!

    EDIT: Nu ik even in het topic teruglees, moet ik nog even vermelden dat ik de laatste, pak 'm beet, 2 maandjes weer lekker bezig ben en de verslaving weer goed te pakken heb. Helaas nog niet het tempo van afgelopen zomer, mede door de winterse omstandigheden, maar ik begin er wel weer te komen nu. We gaan vrolijk verder met het trainen voor de 21k, eind juni. En voor de DtD 2018 sta ik ook alweer ingeschreven.
    Laatst gewijzigd door Bob; 26-03-18 om 15:07.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #59
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    mooi man. lijkt me een gave loop.
    welke halve ga je lopen?

    ik ga met de collega's de marathon doen volgende week, in estafette wel te verstaan. ik loop de 2e etappe, 12km op zuid.


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  21. #60
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Door drukke werkzaamheden zit t lopen de afgelopen paar weken enigszins in t slob. Morgen, 2e pinksterdag, toch maar even de schoenen aantrekken en deelnemen aan de 15k van de 3 Molenloop te Aarlanderveen. Eea met als enige ambitie: uitlopen. Afhankelijk van de wind zal t waarschijnlijk 'slechts' iets zijn van 1:10 a 1:15u; prima zo, ik weet wat ik qua voorbereiding heb gedaan.
    The desire to know is natural to all good people.

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •