Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 204

Onderwerp: Het Audiforum Hardloop topic

  1. #81
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Leuk verslag @robasto. Dapper dat je je met deze temperaturen aan een wedstrijd waagt. Ik heb me gistermiddag beperkt tot een kort rustig duurloopje van een kleine 13 km. Had zelf water meegenomen, maar dat bleek niet voldoende. Gelukkig was men bij de golfclub die ik passeerde zo vriendelijk de voorraad weer aan te vullen. Ik loop ook liever met lagere temperaturen.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  2. #82

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    @robasto : Jammer man! Maar ik kan het me heel goed voorstellen, ik ga ook niet zo lekker in die enorme hitte. Was 4.40 je uiteindelijke gemiddelde tempo? Want dat is niets om je voor te schamen lijkt me... (ik red het in ieder geval niet!)

    @Superavenger69 : Water ... sja ... ik loop zelfs een 21 zonder een slokje water, geen zin om het mee te slepen en mezelf aangewend dat het ook zonder kan. 1x iets tijdens een wedstrijd aangenomen en de rest van het parcours misselijk geweest. Gaat voor mij dus wel prima zo.

    Na mijn interval van vorige week, wat overigens het begin is van het trainingsschema voor de 21k, gisteren een korte snelle duurloop gedaan. En of ik snel was
    10km @ 5:30 pace ... da's maar liefst 20 seconden op de KM sneller dan mijn vorige PR op de 10k ...
    Helpt dus blijkbaar wel zo'n aangepaste training. Ik ga er maar lekker mee door
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #83
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    @robasto : Jammer man! Maar ik kan het me heel goed voorstellen, ik ga ook niet zo lekker in die enorme hitte. Was 4.40 je uiteindelijke gemiddelde tempo? Want dat is niets om je voor te schamen lijkt me... (ik red het in ieder geval niet!)
    Het 5km punt passeerde ik nog lekker fris en krachtig lopend op net onder de 22 minuten. De 12km finishlijn in 59 minuten en een paar seconden. Beschamend voor mijn doen, maar echt zitten doe ik er niet mee. Ik weet van mijzelf dat ik geen warm weer loper ben. Zo rond 17-18 graden of lager is mijn ding.
    The desire to know is natural to all good people.

  4. #84
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Het 5km punt passeerde ik nog lekker fris en krachtig lopend op net onder de 22 minuten.

    Dat vind ik toch serieus snel (zeker in deze hitte). Mijn record staat op 22.51 ergens in de winter
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #85

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten

    Dat vind ik toch serieus snel (zeker in deze hitte). Mijn record staat op 22.51 ergens in de winter
    Dat bedoel ik. Mijn 5k record is 27min.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #86
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic


    ik ben ook nog in beeld


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  7. #87
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.108
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    ik ben ook nog in beeld
    Ja, ik zie je:

  8. Ad
  9. #88

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Wow, gaaf zeg!

    Mijn jaarlijkse ritje richting het vakantie-oord, maar zeker ook gaaf om eens een wedstrijdloop te doen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #89
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten

    ik ben ook nog in beeld
    Fraaie beelden tijdens prachtig weer. Roept nostalgische gevoelens bij me op van rond jaren '90. Heb toen 3x meegedaan aan 'Rondje Ijsselmeer', een non-stop estafetteloop met 8 personen over 398km. Met toen nog start en finish in Medemblik liep je al vroeg over de hetzelfde stuk Afsluitdijk. Mooooi.
    The desire to know is natural to all good people.

  11. #90

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Helpt dus blijkbaar wel zo'n aangepaste training. Ik ga er maar lekker mee door
    En het helpt inderdaad! Dinsdag was het tijd voor mijn "LLD"; lange langzame duurloop.
    Na een paar snelle moest ik me duidelijk even inhouden om niet te hard te gaan, vooral bij de start
    Maar uiteindelijk afgeklokt op een keurige 6.02min/km over 14km.
    Blijkt dus toch dat als je je krachten goed verdeeld, je best ver komt. Statistieken gaven een prima loopje aan, en zo voelde het ook.
    Naamloos.png
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #91

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Gisteren eindelijk weer eens een dag waarop je niet spontaan van je bureaustoel afdroop, dus meteen weer op pad gegaan.

    Duurloopje dit keer. Besloten eens flink gas te geven, had immers een week rust gehad. En niet zonder resultaat!
    Ben uiteraard aan het trainen voor de dam-tot-damloop, dus die afstand maar even ingepland.
    Afgelopen najaar liep ik deze afstand in 1.41u op een snelheid van 6.20/min.
    Dit keer "iets" sneller
    Nu volhouden tot eind september!

    20180731_215432.jpg
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #92
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    ... Ben uiteraard aan het trainen voor de dam-tot-damloop, dus die afstand maar even ingepland.
    Afgelopen najaar liep ik deze afstand in 1.41u op een snelheid van 6.20/min.
    Dit keer "iets" sneller ....
    Train gericht, maar ga tijdens de DtD loop lekker 'spontaan' lopen. Dat brengt vaak t beste resultaat. Lopen met een schema van "ik moet zo en zo snel p/km" legt vaak té veel druk en resulteert in gespannen e/o stress vol lopen; dat wil je niet. Je moet blijven genieten ook al ga je misschien wel een paar keer stuk onderweg. Succes met de verdere voorbereidingen.
    The desire to know is natural to all good people.

  14. #93

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Ligt nog helemaal aan hoe ik dan in vorm ben en wat het voor weer is. Maar we zullen zien.
    Meestal loop ik bij wedstrijden minder goed door zenuwen en drukte om me heen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #94
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    ... Meestal loop ik bij wedstrijden minder goed door zenuwen en drukte om me heen.
    Heb vertrouwen in jezelf. Je weet wat je erin hebt gestopt en je hebt vooraf de afstand vast al een paar keer in de benen zitten. Dus ... wat kan er mis gaan? En pfff, dan zou je door omstandigheden er misschien net iets langer dan beoogd over hebben gedaan. So what?! Je hebt het wel weer volbracht en dat is wat telt. Dus ... geen zorgen, je kan het en laat horloge e/o schema tijdens de loop achterwege. Volbreng hem op gevoel is mijn advies. Je zult na afloop verstelt staan. Ik weet t zeker.
    The desire to know is natural to all good people.

  16. #95

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Heb vertrouwen in jezelf. Je weet wat je erin hebt gestopt en je hebt vooraf de afstand vast al een paar keer in de benen zitten. Dus ... wat kan er mis gaan? En pfff, dan zou je door omstandigheden er misschien net iets langer dan beoogd over hebben gedaan. So what?! Je hebt het wel weer volbracht en dat is wat telt. Dus ... geen zorgen, je kan het en laat horloge e/o schema tijdens de loop achterwege. Volbreng hem op gevoel is mijn advies. Je zult na afloop verstelt staan. Ik weet t zeker.
    Thanks voor de tips!
    Gaat ook vast wel lukken. Het zijn alleen die mensen die de hele tijd voor je voeten lopen
    Dan vergeet ik wel eens in te halen

    En daarnaast loop ik eigenlijk 90% van de tijd in alle rust door de noordhollandse polders. Als ik op een loopje van 10km onderweg 3 mensen tegenkom, is het een drukke dag
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #96

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Wat een rust hier tijdens mijn vakantie!

    Inmiddels weer thuis, maar ook tijdens de vakantie gewoon doorgelopen, hetzij iets minder frequent.
    Ik was op Terschelling, en in tegenstelling tot mijn woongebied, is dat bepaald geen vlak eiland.
    Evengoed een paar heerlijke stukken gelopen; Door de glooiende duinen, langs de waddenzee en zelfs een flink stuk over het strand.
    Toch 1 klein record mogen neerzetten (snelste 5mijl), maar verder vooral genoten van de verandering van omgeving. Een eind hardlopen over een verlaten strand van 500meter breed waar in de verste verten geen bewoonde wereld te bekennen is, daar wordt je toch even stil van!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #97
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    zo, dat is genieten inderdaad! mooi man


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  19. #98

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    53
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Leuk, een hardlooptopic. Hier mijn bijdrage. Ik loop ongeveer tussen 6 en 6 minuut 30 per kilometer.Niet zo snel maar met mijn gewicht van 115 kg redelijk volgens mij.

    Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

  20. #99

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Ik heb mezelf compleet verbaasd afgelopen week. Na 2 weken vakantie met gematigd hardlopen, maar wel erg veel (recreatief) fietsen, weer eens serieus aan de slag gegaan.
    Loop ik daar toch even de sterren van de hemel:

    16,2km in 1:30u, een 5.36 pace ... (Tot 11k zat ik zelfs onder de 5.30 pace)
    Had ik nooit verwacht. Maar daarmee is de streeftijd voor de Damloop gezet

    @everlast : Dat is heel netjes. Ik ben (inmiddels) iets lichter dan jij bent, maar voor je gewicht is dat een prima prestatie.
    Je plaatje snap ik niet helemaal, lijkt rondetijden weer te geven, terwijl je gewoon een route hebt gelopen?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #100

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    53
    Posts
    33
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    @Bob Het is een screenshot van De Polar weergave van de loop.
    Hij geeft hartslag,route en rondetijd per km weer,alleen past niet heel die weergave in het screenshot.
    Het was 14.1 km in 1 uur 25 dus ongeveer 6,05 per km.De pace is bij mij heel wisselend,gisteren 8,9 gelopen met 6,25 min per km.
    Ik heb hem gekoppeld naar Strava,dus mochten er hier nog meer op strava zitten kunnen we mischien connecten.

    Leuk dat je zon goede pace hebt gelopen,ik heb dat vorig jaar ook eens gehad.
    5,37 per km en dat 11km aan een stuk,ik verbaas me daar nog steeds over.Of zou het feit dat ik vlak daarvoor 10 dagen in de bergen op vakantie was geweest daar iets mee te maken hebben?(meer rode bloedlichaampjes/soort amateur hoogtestage)

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •