Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 204

Onderwerp: Het Audiforum Hardloop topic

  1. #61
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Mooie ambities mannen, ga zo door! Voorlopig houd ik het rustig tot 2x 5km p.w. en fiets ik over twee weken de Amstel Gold Race. Ga voor de 200 dit jaar.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  2. #62

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    ... 15k ... 'slechts' iets zijn van 1:10 a 1:15u; ...
    Daar ben ik dan nog steeds jaloers op

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    mooi man. lijkt me een gave loop.
    welke halve ga je lopen?
    Deze, is maar een lokaal loopje, maar ooit de eerste die ik als klein jochie deed. En start/finish in de straat waar ik opgegroeid ben
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #63
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.318
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Gisteravond weer een kort rondje gelopen. Wat was dat lekker. Afgelopen jaar te kampen gehad met diverse lastig verklaarbare klachten in benen en billen en een zeer stijf SI gewricht. Daardoor zeer weinig gelopen. Met hulp van fysio en portarts sinds begin maart eindelijk weer een beetje aan het opbouwen. Weliswaar korte rondjes, maar wel weer 3-4 keer per week. Hopen dat we voor de zomer weer duurtrainingen van ca. 2 uur in het weekend kunnen doen. Heerlijk door het bos banjeren. Door de week lekker interval en tempotrainingen doen.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  4. #64

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Hoe komt dat toch; Na een langere tijd rust (lees; Minimaal een week) zet ik weer topprestaties neer.
    Sinds mijn 1.14u op de 12k vorige week, liep ik gisteren weer een 12k, maar dan in 1.09, best vlot!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #65
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    rust is ook onderdeel van de training


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5


  6. #66

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Tijdje niet gemeld hier, maar ik ben goed bezig! Topfit!
    Erg mijn best aan het doen nog meer afstand te bereiken, de loopjes onder de 10k zijn tegenwoordig zeldzaam, en als ik ze doe, loop ik ze op snelheidstraining.

    2 weekjes geleden succesvol de eerste halve marathon gelopen! Geen wedstrijd, gewoon een training. Een frisse zaterdag namiddag was voor mij de perfecte omstandigheid. Al met al erg tevreden over de tijd, hoewel ik tot de 18k op een keurige 6.07 per KM zat, het venijn zat 'm duidelijk in de staart

    21k.jpg

    Over 3 weken staat er een echte 21k wedstrijd gepland, ik wil voor die tijd de 21k nog 1x aantikken en 'm dan gaan proberen. Probleem is dat het rond de tijd van de wedstrijd zomaar eens flink warm kan zijn, dus op dat gebied twijfel ik nog wel een beetje. We zullen zien. Voorlopig nog maar lekker blijven oefenen in ieder geval.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #67
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.098
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Nieuw in dit topic. Doe aan hardlopen sinds 2007 nadat ik mijn enkelbanden gescheurd had bij een partijtje voetbal met buurjongens. Ik was toen net een jaar gestopt met voetbal in competitieverband en werd keihard afgestraft voor het niks doen.
    Loop iig 2x per week, 1x interval en 1x duurloopje van 14 tot 20 km.
    Ben helaas redelijk blessuregevoelig, met name vwb de achillespezen.
    Vanochtend voor het eerst weer gelopen na wederom een blessure. 8km, rustig aan, ging goed. Nu de reactie afwachten.
    Hoop hier vaker én positiever te posten

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Zondag D-day. Nog steeds niet besloten of ik de 14 of 21k ga lopen. Ik denk toch de eerste. Wedstrijdverband is toch weer anders, en de max tijd voor de 21k staat op 2.30u. Daar blijf ik qua tijd ruim binnen, maar na nogmaals een 21k training 2wk geleden, vind ik dat ik nog wat meer moet oefenen. Ik beslis op het laatste moment wel (lees: Als ik voor de inschrijfbalie sta). Mocht het de 14k worden, dan zet ik 1.20u als streeftijd, voor de 21k 2.10u.
    Laatst gewijzigd door Bob; 21-06-18 om 12:28.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #69
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Goed bezig Bob! Als je 2 weken gelden nog 21 hebt gelopen en vorige week goed getraind hebt, zou je gewoon voor de 21 kunnen gaan. En gewoon weg op 5'45 /km . Je zult versteld zijn wat je lichaam aan kan. Het is iets mentaals (soms)
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  11. #70
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    @Bob, gewoon vertrouwen in je kunnen hebben en voor de 21 gaan. En wat zou het als je onderweg een keer stuk gaat? Er hangt toch helemaal niets van je eindtijd af? Ondertussen heb je wel mooi je grens verlegd en kun je verder werken aan t verbeteren van die tijd een volgende keer. Ik geloof in je. Succes.
    The desire to know is natural to all good people.

  12. #71
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    ‘Gewoon’ die 21 Bob. Gaat het niet dan stop je toch bij 14? Je loopt voor jezelf dus who cares.

    Ik loop tegenwoordig elke week een halve marathon.

    2x5km en 2x6km
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  13. #72
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    over een dikke week loop ik (mits goed weer) over de afsluitdijk. niet de hele dijk, maar 17km langs de waddenzee lijkt me ook genieten. ik merk overigens wel dat ik veel lekkerder loop als ik geen (zelf opgelegde) tijdsdruk heb. vanochtend op nuchtere maag een rondje gelopen, zon op mn hoofd (waar ik niet zo van houd tijdens t hardlopen) en toch lekker versnellen op t eind (km 12 en 13) naar 5:30 per km. lukt me dus nooit als ik van te voren wegga met t idee van "en nu een goede tijd neerzetten".


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    ‘Gewoon’ die 21 @Bob. Gaat het niet dan stop je toch bij 14? Je loopt voor jezelf dus who cares.
    psies! zo te zien 2 of 3 rondjes van 7km?


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  14. #73
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    over een dikke week loop ik (mits goed weer) over de afsluitdijk. niet de hele dijk, maar 17km langs de waddenzee lijkt me ook genieten....
    Gaaf man! Heb deze loop helemaal gemist! Heb er in t verleden al een aantal keer gelopen met Rondje Ijsselmeer etc. Kan een gevecht met de elementen zijn. Als ik t geweten had zou ik zeker van de partij zijn. Wens je veel plezier. 'k Zal aan je denken als ik de 1e editie van de Amerongse Bosloop loop in Veenendaal.
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #74

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Goed bezig Bob! Als je 2 weken gelden nog 21 hebt gelopen en vorige week goed getraind hebt, zou je gewoon voor de 21 kunnen gaan. En gewoon weg op 5'45 /km . Je zult versteld zijn wat je lichaam aan kan. Het is iets mentaals (soms)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    @Bob, gewoon vertrouwen in je kunnen hebben en voor de 21 gaan. En wat zou het als je onderweg een keer stuk gaat? Er hangt toch helemaal niets van je eindtijd af? Ondertussen heb je wel mooi je grens verlegd en kun je verder werken aan t verbeteren van die tijd een volgende keer. Ik geloof in je. Succes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    ‘Gewoon’ die 21 Bob. Gaat het niet dan stop je toch bij 14? Je loopt voor jezelf dus who cares.
    Dank voor de warme woorden. Moet jullie helaas teleurstellen: Het is toch de 14k geworden. Niet omdat ik niet durfde, maar omdat ik van woensdag t/m zaterdag ziek geweest ben. Gelukkig zondag weer wat beter, maar nog niet 100%, dus de 21k maar even gelaten voor wat-ie was. Nog wel staan twijfelen bij de inschrijfbalie, maar achteraf blij met mn keuze.

    De 14k prima uitgelopen op 1.25u, geen PR, (op 0:45 seconden na ...) maar gezien het wedstrijdelement en een flink deel v/h parcours met tegenwind, zeker niet ontevreden.

    @Henkjan: Ik zag de aankondiging daarvan, gaaf zeg!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #75
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    't was een mooie loop, warm maar dankzij t windje (en aangepast tempo ) goed te doen.
    lekker relaxed sfeertje ook. Fryslan Boppe!


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  17. #76

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    't was een mooie loop, warm maar dankzij t windje (en aangepast tempo ) goed te doen.
    lekker relaxed sfeertje ook. Fryslan Boppe!
    Klinkt goed! Lijkt me wel een dingetje, daar lopen. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel lekker ga op lange wegen, dus wie weet een volgende keer!


    Ik zit weer duidelijk in mijn "ik heb een loopje gedaan" dip, motivatie is dan altijd weer even weg. Deze week maar weer eens aan de slag, al is het maar om de kilootjes in de gaten te blijven houden
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #77

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Ik zit weer duidelijk in mijn "ik heb een loopje gedaan" dip, motivatie is dan altijd weer even weg. Deze week maar weer eens aan de slag, al is het maar om de kilootjes in de gaten te blijven houden
    Heb het doorbroken: Gisteren (sinds veel te lang) weer eens gelopen!
    Ook even het 21,1km trainingsschema erbij gepakt en eens een interval gelopen: 6 min sprint, afgewisseld met 2 min rust (dribbel). Dat in totaal 5x. (Maakt 7,5k)
    Ergens doe ik iets niet goed, want ik kwam aan met een eindtijd die per KM 20 seconden sneller was normaal ...

    Maargoed, toch weer wat geleerd. Ga me weer wat beter aan het trainingsschema houden, want de twee 21k's die ik nu gelopen heb, waren haalbaar, maar konden beter.
    Laatst gewijzigd door Bob; 05-07-18 om 06:59.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #78
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.098
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Ergens doe ik iets niet goed, want ik kwam aan met een eindtijd die per KM 20 seconden sneller was normaal
    Rust doet ook (heel) wat! Onderschat dat niet. Hoe vaak zie je niet een topschaatser of -fietser just na een griepje met gedwongen rust een puike prestatie leveren.

  20. #79
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Zaterdag weer eens afgereisd naar Schipluiden alwaar ze jaarlijks de Kadeloop organiseren. Aldaar aangekomen blijkt op het naastgelegen terrein eveneens het Meadow Festival te worden gehouden. Parkeren werd even een dingetje, maar lukte redelijk. Tijdens het omkleden dreunt de beat zwaar door in de kleedkamers en weer buitengekomen staan er al drommen bakvissen en pubers in hun meest uitdagende kledij te wachten om het festival terrein op te mogen. Een fraai gezicht waarbij duidelijk blijkt, dat de tijgerprints weer helemaal in zijn.
    Onze startlocatie ligt iets van 800m verderop in het centrum. Het is druk en drukkend. De korte afstanden zijn geweest en tal van verhitte hoofdjes komen tegemoet gewandeld; allen omhangen met een fraaie zware medaille. Alvorens het startschot valt voor de hoofdafstand (12km) wordt een ieder nogmaals op het hart gedrukt goed te drinken onderweg; er zijn tal van - extra - waterposten gecreëerd. Nou die bleken in ieder geval voor mij hard nodig.
    De eerste 6 a 7km tussen de weilanden door gingen redelijk goed in een tempootje van rond de 4:30-4:35 p/km. Daarna volgde de kade langs de Vlaardingse Vaart. Feitelijk niets meer dan een jaagpad waar je min of meer noodgedwongen tot ca. 10-10,5km feitelijk alleen maar achter elkaar op kon lopen; zo smal was het. Aldaar zakte ik compleet door het ijs. Hoewel de mensen op de bootjes de lopers flink aanmoedigde werd het wandelen. Niet 1, maar zeker 3 a 4 keer. Het wilde voor geen meter meer, daar de bovenbenen op springen leken te staan. Steeds weer wat water er overheen gooien om te koelen mocht niet helpen. Tegen deze achtergrond doorgesukkeld naar het einde van de kade. Aldaar ging het de bebouwing (en dus schaduw) in. Kon me iets herpakken en perste de laatste 1,5 a 2km er toch nog in 4:40 p/km uit. Stuk over de streep met een eindtijd die echt de boeken niet in hoeft te gaan. Neen, warm weer is niets voor deze Bassie. 'k Kijk uit naar een volgend evenement.
    Laatst gewijzigd door robasto; 08-07-18 om 13:57.
    The desire to know is natural to all good people.

  21. #80
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Mooi verhaal maar voor mij hoeft het niet bij deze temperaturen. Toch jammer dat er trajecten inzitten die inhalen onmogelijk maken of niet meer afgestemd op de grote drommen deelnemers die iedere wedstrijd tot een evenement maken.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •