Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 204

Onderwerp: Het Audiforum Hardloop topic

  1. #121
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    ik wil in de zaterdag ochtend nog wel eens een rustig 8k rondje lopen op nuchtere maag, is goed te doen hoor. beter dan met wat gegeten, dan moet ik al snel 2 uur wachten voor m'n maag het eens is met hardlopen


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  2. #122

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Ieder z'n ding. Ik ben op de 1 of andere manier lichamelijk nog niet op gang denk ik, zo in de ochtend.
    De beste loopjes doe ik in de namiddag of avond, zeker als ik mijn 10.000 stappen al gehaald heb die dag.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #123
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.089
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Volgens topschaatsers heeft het lichaam toch zo'n 3 uur nodig om 'wakker' te worden. Nu ben ik geen toploper, maar het proces zal ongeveer gelijk verlopen.
    Op dinsdagochtend loop ik vaak dezelfde korte route, 6 km. Onlangs een keer deze route vrijdagmiddag laat gelopen, zonder moeite 3 minuten sneller. Dus ook ik loop beter later op de dag.

    En dan te bedenken dat ik elke zondagochtend om 8.45 u vertrek voor mijn duurloopje, meestal zo'n 14 tot 18 km.

  4. #124
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Bosdijkloop te Vinkeveen 17-2-2019.

    Het was zaterdagmiddag achteraf zo fraai weer, dat ik écht zin had om de volgende dag ergens een stukje te gaan hardlopen. Snel de Loopagenda van Piet van der Nat geraadpleegd. Al jaren een puik overzicht van nagenoeg alle loop evenementen van Nederland en zelf een stukje België.

    Mijn oog viel op de Bosdijkloop van Toer Trim Club (TTC) De Merel uit Vinkeveen. Zij organiseren een loop door het fraaie landschap in het buitengebied van de gemeente De Ronde Venen voor de 41e keer. Dat gaat hem worden.

    Zondagmorgen op pad naar Vinkeveen. De gezochte sporthal De Boei is makkelijk te vinden. Vanaf de provinciale weg stonden er al bordjes naar het evenement. Binnen is het inschrijven enz. prima geregeld. Eerst nog even een kopje koffie scoren. Rondlopend tref ik diverse bekenden. Ze lichten het parcours toe en vertellen waar de lastige stukken zitten.

    Met circa 400 deelnemers verdeeld over de 10 en 21km afstand vind ik het best druk voor een recreatieve loop als deze. Alhoewel recreatief? Aan één van de tafels zie ik voormalig Nederlands kampioen op de marathon Aart Stigter zitten. Voorts een paar bekende regionale lopers die op de halve onder de 1:14u e/o de 10km rond de 34 minuten kunnen presteren.

    Het is bijna tijd en ik ga buiten kijken. De voorafgaande start van de 21,1 km gaat niet helemaal vlekkeloos; er is een valpartij. Enkele lopers struikelen over de tijdregistratiemat. Een hoop gefoeter, doch verder geen ernstige zaken. Gelukkig, maar je bent wel uit je doen.
    Afijn, over een paar minuten zal het schot voor mijn 10 km vallen. Gekleed in het kort, maar bij 9 graden en een fris windje nog wel met een thermohemdje, is het aftellen.

    Onze start verloopt soepel en al snel beweegt zich een slang van lopers door het oude gedeelte van Vinkeveen toegejuicht door het publiek. Na een kleine kilometer tussen de huizen door gaat het parcours verder over een ringdijk. Het blijkt diezelfde ringdijk te zijn die verderop bij Wilnis bezweken was in 2003. Toen werd een flink stuk van die plaats een halve meter onder water gezet en moesten er 1.500 bewoners geëvacueerd worden. Nu ligt hij er echter weer mooi strak bij.

    Ik focus me ondertussen op een luchtig - in het roze - geklede dame met een tamelijke wespentaille. Ze loopt een meter of 20 voor mij. Over het onverharde stuk dat nu tot het voormalig stationsgebouw Vinkeveen volgt, loopt ze op mij uit. Maar op het aansluitende asfalt verklein ik langzaam maar gestaagd de onderlinge afstand weer. De relatief vele hoger in het wegdek gelegen duikers zijn in mijn voordeel; ik heb iets meer kracht in de benen. Als het parcours bij een eetcafé linksaf gaat doemt een heel lang recht traject op door destijds ontgonnen weidegebied. In de verte zie ik de kopgroep links af gaan, het zal iets van 1,5 a 2km zijn.

    ‘k Heb het warm, met mijn thermohemdje té warm. De dame in het roze moet ik laten gaan; ze loopt zonder het te weten bij me weg. Op 3,5 km passeer ik de eerste wandelende lopers. Waarschijnlijk hebben ze de klassieke fout van (veel) te snel starten gemaakt. Het is een mooie rustige landelijke omgeving als er achter ons plots geroepen wordt: “Ga toch eens allemaal opzij godv***”. Het is een groepje wielrenners waarvan de kopman duidelijk niets op heeft met een evenement op ‘zijn’ route. Nauwelijks reagerend gaat een aantal lopers toch wat meer naar de zijkant van deze B-weg. Duidelijk morrend passeren de fietsers en gaan weer op de pedalen.

    De waterpost. In t loopje grijp ik twee bekertjes en giet die naar binnen, lekker. Redelijk onverwachts gaat vlak daarna het asfalt over in een gebroken grindpad. Het blijkt een oude spoordijk te zijn van het voormalige treintraject Aalsmeer-Loenen. Een andere loper vertelt me, dat deze spoorlijn tot medio jaren ’80 nog een gelijkvloerse kruising kende met de snelweg A2 (…). Het lopen is lastig, links-rechts zoekende naar enigszins effen ondergrond. Gecombineerd met grotere stukken nat/glibberig gras wordt het langzamerhand ook wat zwaarder. In de verte zie ik echter de kerktoren van het buurtschap Demmerik; volhouden dus en proberen achteropkomers voor te blijven.

    Na ruim 3km spoordijk is het voorbij en draait het parcours de ringdijk weer op. Op de effen ondergrond zoek ik mijn loopritme weer op. Op een bankje aan de ringdijk zit - achterover hangend - een loper van middelbare leeftijd. Het gaat duidelijk niet goed met hem. Twee EHBO-ers trachten druk gebarend hulp te verlenen. Té diep gegaan, onwel geworden? Hopen op het beste maar en niet verder aan denken; nog een kleine 1,5km.

    Met een hervonden loopritme herstelt zich, inmiddels in de woonwijk lopende, mijn tempo weer iets. Maar wat zie daar voor mij? De wespentaille! Dat geeft nieuwe energie en ik vraag me af of haar ‘pakken’ nog mogelijk is. Heel langzaam kom ik dichterbij. De finish speaker is al te horen. Het zal krap zijn. De laatste bocht, nog een 250m meter. ‘k Ga het niet redden. Té kort en de daarbij komt dat de weg omhoog loopt naar de brug over de ringvaart waar het finishdoek wappert. Verder versnellen zit er niet meer in. De pijp is leeg als ik de meet passeer.

    Achter de finish uithijgen en wat stukjes sinaasappel nuttigen. Het D66 promotie team reikt een appel aan. Ik kijk nog even rond op zoek naar de dame in het roze. Ze is waarschijnlijk direct richting de sporthal gegaan en heeft nooit iets van mijn achtervolging gemerkt. Geeft niks en terwijl de speaker nog even aanhaalt dat de 10km winnaar er 35:07 minuten erover gedaan heeft loop ik richting de douches. Wat een fraaie eindtijd. Toen hij binnen kwam was ik zelf net begonnen aan de spoordijk, realiseer ik me. Och, het was een recreatief evenement, toch?
    Laatst gewijzigd door robasto; 23-02-19 om 20:03.
    The desire to know is natural to all good people.

  5. #125
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Bosdijkloop te Vinkeveen 17-2-2019.
    Heerlijk om te lezen Rob!
    Blijf vooral dit soort romannetjes met ons delen.
    Ik had nog even de hoop dat de dame met de wespentaille in de douche op jou stond te wachten
    Laatst gewijzigd door Arlo; 24-02-19 om 11:53.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM


  6. #126
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Leuk verslag weer en lokale loopjes van weleer groeien uit tot redelijke evenementen. Hardlopen lijkt nog te groeien. Die Aart Stigter heeft trouwens een loopgroep en hij is nog actief met trainingen en clinics. Leden van mijn club zijn er ook af en toe bij. Wellicht ging zijn hele cluppie? Qua kleding is het altijd lastig met die temperaturen een keus te maken voor een wedstrijd. Wel wind, geen wind, onderschatting van de warmteproductie op racetempo terwijl je bij een normale training precies weet wat je aan moet. Verstandig een muze uit te zoeken om achteraan te gaan, vergeet je de pijn en let je in plaats daarvan op op het roze. Op naar de volgende!
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  7. #127

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Het wil dit jaar om eerlijk te zijn nog niet echt vorderen met de trainingen. Ik zit op 1x p/wk gemiddeld en de afstand blijft ergens tussen de 5 en 10km hangen. Qua snelheid hang ik rond een 5.45 pace. Allemaal niet om over naar huis te schrijven. Dat moet beter! En ik werk het beste met een stok achter de deur, dus heb ik me weer ingeschreven voor een lokaal loopje;

    https://www.zaanbochtrun.nl/

    Een nieuw evenement en ook nog eens heerlijk vlak bij huis (2,5km fietsen naar de start)
    Het plan was eerst Zandvoort Circuit Run, net als vorig jaar, maar dat vond ik logistiek niet echt handig.

    Dus nu maar trainen! Streeftijd ergens tussen de 50 en 55 minuten wat mij betreft.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #128

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Boter bij de vis; het parcours alvast een keer gelopen, het is een ronde van 5km, maar van huis naar de start is ook 3km, dus in totaal 11km gelopen.
    Met een 5.55 pace nog niet om over naar huis te schrijven, maar in ieder geval de afstand weer eens in de benen, blij mee! Nu doorpakken voor meer snelheid.
    Laatst gewijzigd door Bob; 08-03-19 om 15:16.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #129
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Zoals een bekende Nederlander altijd zei: en vooral doorgaan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  11. #130
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Regelmaat helpt Bob, maar met de regelmaat van 1x per week maak je het voor jezelf onmogelijk te verbeteren. Tijd en zin vinden? Zelf probeer ik vier x per week te lopen. Met die regelmaat loop ik nooit buitensporig hard want als ik dat wel doe, dan weet ik dat ik vóór de volgende training niet hersteld ben. Langzaam word ik beter. Dat zou veel sneller kunnen maar dan heb ik zo weer een blessure in mijn onderrug. Helaas is het motto voor mij 'heel blijven' geworden. 10K in 50 min. zit er wel weer in. Jij stelt wedstrijddoelen! Zeer goed voor de motivatie.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  12. #131
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    mmmm



    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  13. #132

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Regelmaat helpt Bob, maar met de regelmaat van 1x per week maak je het voor jezelf onmogelijk te verbeteren. Tijd en zin vinden? Zelf probeer ik vier x per week te lopen. Met die regelmaat loop ik nooit buitensporig hard want als ik dat wel doe, dan weet ik dat ik vóór de volgende training niet hersteld ben. Langzaam word ik beter. Dat zou veel sneller kunnen maar dan heb ik zo weer een blessure in mijn onderrug. Helaas is het motto voor mij 'heel blijven' geworden. 10K in 50 min. zit er wel weer in. Jij stelt wedstrijddoelen! Zeer goed voor de motivatie.
    1x per week is zeker te kort, mijn gouden regel is 2 dagen rust na een loopje. Dat worden er soms wat meer, (slecht weer, geen zin, andere verplichtingen of smoezen ) maar ik probeer de discipline er wel weer in te krijgen. In het verleden eens 1 dag rust aangehouden, maar toen liep ik me inderdaad kapot; dat is te kort hersteltijd.

    De afwisseling zit 'm qua loopjes dan in 1x een lange afstand waar ik meer op afstand train en de volgende keer dan een korte afstand waarin ik op snelheid train. Dat bevalt al geruime tijd erg goed. Lange afstanden zijn dan wat wisselend; Als ik niet zo in vorm ben is dat 8 a 12k, als ik wel weer in vorm ben kan dat zomaar tussen de 15 en 21k zitten.
    Korte afstanden zijn minimaal 5k (nooit minder) en kunnen lopen tot 8 a 9k bij "goed in vorm".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    mmmm

    zv.jpg



    Zet 'm op. (Slechte tijd van mij trouwens)
    Laatst gewijzigd door Bob; 11-03-19 om 13:56.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #133

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Al een tijde stil in dit topic zie ik! Tijd voor weer een verslag van mijn kant:

    Dam tot Dam loop 10EM 2019

    In het begin van het jaar ging het niet echt lekker qua motivatie, maar dat heb ik gelukkig om weten te keren. Richting de zomer was ik weer lekker bezig te trainen, met uiteraard de DD loop in het achterhoofd. Het trainen ging goed, maar ik had voor mezelf het idee dat ik niet echt lekker in de langere afstanden kwam, bleef een beetje hangen rond de 10 a 12 km gemiddeld.

    Vanaf eind augustus wekelijks meegedaan met de lokale "warming-up loop"; Een 7,5km loop door de polders in de Zaanstreek. Monstertijden neergezet, elke week werd ik weer wat sneller, uiteindelijk een PR gevestigd met een 5.17 pace op het traject, zelfs met een flinke bak tegenwind. (Trainen op het stand van Terschelling met windkracht 6 tegen heeft duidelijk geholpen!)

    Na zo'n 6 dagen rust was gisteren dan eindelijk de grote dag; De Damloop 2019. Start om 14.15u, en daarbij kneep ik 'm al behoorlijk, mogelijk het warmste moment van de dag. En ik ben absoluut niet goed in hardlopen in de warmte. Maargoed, we gaan het gewoon proberen!

    Om 14.15u in startvak blauw beland en bloednerveus van start gegaan. Meteen al warm, maar nog te doen. Eerst de koele IJtunnel door, dat was wel even fijn, maar je hebt door ontbrekend GPS signaal geen idee hoe hard je gaat. Uiteindelijk stond er bij het verlaten van de tunnel een 5.36 pace op de klok na de tunnel, wat mij betreft prima.

    Na nog een stukje snelweg, Amsterdam noord in gedoken. Daar de eerste tegenslag; Het was enorm druk, ik moest telkens inhouden en kon slecht inhalen. Dat schiet niet op. De hitte begon ook parten te spelen, maar de eerste drinkpost was inmiddels in zicht. En dat was ook meteen de 2e tegenslag; Enorme drukte en opstoppingen bij de drinkposten, gewoon stoppen, stilstaan, wachten op je bekertje en weer door. Dat kostte telkens kostbare secondes, erg jammer.

    Maar me daar door niet op de kop laten zitten, gewoon lekker doorgegaan, de pace was ter hoogte van de molenwijk (8km) inmiddels teruggezakt naar 5.47 maar het ging nog wel. Na het verlaten van Amsterdam Noord ging het richting Zaandam. Een paar langere open stukken rond het 10km punt, maar daar gelukkig nog een stukje schaduw weten te vinden.

    Met het 11km punt in zicht, ging het mis. En goed mis. Ik begon opeens adrenalinescheuten door m'n lichaam te krijgen, begon te trillen en kreeg de koude rillingen en kippevel. Ik zag mezelf al in een koelbad of ambulance verdwijnen, dus besloten om even een stukje te wandelen, iets wat ik eigenlijk NOOIT doe normaliter. Dat hielp gelukkig, ik kreeg mijn lichaam weer onder controle en ben verder gaan rennen.

    Uiteindelijk nog 2x een klein minuutje moeten wandelen en flink wat water en sponzen gebruikt om verder af te koelen. Aan het begin van de Zuiddijk de pas er weer ingezet en in 1 ruk rustig doorgerend naar de peperstraat. De laatste brug geslecht en de eindsprint erin gegooid na exact 16km. Op 1.40u de finish over gevlogen. Compleet leeg.

    Terugkijkend ben ik toch tevreden met mijn tijd; Gezien het feit dat ik écht wel even moest wandelen, ik in de drukte zat, er vertraging was bij de drinkposten en natuurlijk de hitte, vind ik de 10 minuten die ik er dit jaar langer over deed t.o.v. vorig jaar, lang niet slecht.



    Nu door voor de volgende; 2 november kleintje berenloop op Terschelling. Ik verwacht niet dat we daar in de hitte perikelen zitten
    Laatst gewijzigd door Bob; 23-09-19 om 11:41.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #134
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Ik loop al meer dan een half jaar niet vanwege een ontstoken peesplaat onder mijn rechtervoet. Gaat maar niet over en loop op hardloopschoenen op mijn werk

    Goed gedaan met dat even wandelen want rillingen klinkt mij als 'uitgedroogd' nait best. Het was gisteren geen fijne dag om te lopen en hoorde van collega's dat ze veel te veel lopers zagen liggen...
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  16. #135
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Al een tijde stil in dit topic zie ik! Tijd voor weer een verslag van mijn kant:

    Dam tot Dam loop 10EM 2019

    In het begin van het jaar ging het niet echt lekker qua motivatie, maar dat heb ik gelukkig om weten te keren. Richting de zomer was ik weer lekker bezig te trainen, met uiteraard de DD loop in het achterhoofd. Het trainen ging goed, maar ik ....
    ... Nu door voor de volgende; 2 november kleintje berenloop op Terschelling. Ik verwacht niet dat we daar in de hitte perikelen zitten
    Mooi verslag Bob. Het schetst goed wat je fysiek zoal ondervindt tijdens het hardlopen. 'k Herken het maar al te goed. Terwijl jij je inspande in Amsterdam zakte ik steeds verder door het ijs in Goirle. De 27,5km trial aldaar was beduidend zwaarder dan verwacht. Constant korte op en af klimmetjes, 24x slingeren om elke boom die je tegenkomt zorgde ervoor dan ik niet in een cadans kom komen. Maar de grootste 'killer' waren de kilometers en kilometers zandpaden. Die slokten mijn kracht en uithoudingsvermogen beduidend meer dan verwacht op. De laatste 6-7km was afwisselend 4-600m dribbelen en wandelen.
    Compleet stuk de finish gehaald. Bleek achteraf ruim 3kg te zijn afgevallen. Tel voorts 20min bij mijn 27,5km eindtijd op en je zit op mijn PR tijd voor - mind jou - de hele marathon; bizar!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  17. #136
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Ik loop al meer dan een half jaar niet vanwege een ontstoken peesplaat onder mijn rechtervoet. Gaat maar niet over en loop op hardloopschoenen op mijn werk ...
    Vervelend Sir. Neem aan dat je de nodige verschillende remedies al uitgeprobeerd hebt. Eén van mijn hardloopmaatjes met hetzelfde euvel had heel veel baat bij c.q. is er vanaf gekomen via elektro therapie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  18. #137
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Ok, dank voor de suggestie! Daar had ik het niet over gehad met mijn fysyo en podo.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  19. #138

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Gut, ik ben de laatste weken écht in TOPconditie; Van mijn laatste 7 loopjes waren er 4 een PR ..

    10kpr.jpg

    Eens kijken of ik de berenloop 10k onder de 55min weet te slechten over een paar weekjes
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #139
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    ... Eens kijken of ik de berenloop 10k onder de 55min weet te slechten over een paar weekjes
    Klasse man, gefeliciteerd. De Berenloop is niet een parcours om dat te proberen. Het is niet alleen geaccidenteerd, maar kent ook veel open stukken waardoor je tamelijk veel hinder van de wind zou kunnen ondervinden. Mijn suggestie is daar gewoon lekker gaan genieten en een andere loop uitkiezen voor je poging op de 10km.
    Na de 10EM van Barendrecht vorig weekend heb ik zelf de Landgoed Twente Marathon op t programma staan voor morgen. T is wel alle j*z*s vroeg mijn bed uit en een takke eind sturen (niet met de Audi). Hoop wel dat t een beetje aardig weer is. Eindtijd is ondergeschikt; het is namelijk een fun marathon.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  21. #140
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Het Audiforum Hardloop topic

    Lekker bezig Bob!
    Het lopen op tijd of grote afstand is voor mij geen doel meer.
    In het begin had ik dit wel heel erg omdat je dan ook de meeste progressie boekt.

    Momenteel probeer ik mezelf bezig te houden met spelletjes tijdens het lopen; ‘ik moet die persoon voor mij inhalen’ of ‘ik mag niet worden ingehaald door de persoon achter mij’ of ‘ik mag tijdens de loop door maximaal 10 auto’s worden ingehaald’. Ik ga nu steeds vroeger lopen

    Doen jullie dat ook of ben ik de enige gek?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •