Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 204

Onderwerp: Het Audiforum Hardloop topic

  1. #1

    Standaard Het Audiforum Hardloop topic

    Aangezien ik, pakweg, het laatste jaar volgens mij meer kilometers hardloop dan dat ik in mijn Audi rijd, leek me daarvoor een topic wel op z'n plek.
    Ik ben wel eens benieuwd of er meer rennende forummers zijn (Van @robasto, @Quest en @Golfer weet ik het)

    Historie: Toen ik 18 was liep ik ooit eens een lokale wedstrijd in de buurt, maar dat ging niet zoals het moest, ik liep mn knieën kapot en heb ook een half jaar met vocht in m'n knie rondgelopen. Conclusie: Hardlopen is niets voor mij.

    Ik ben wel een begenadigd fietser, eigenlijk al sinds ik 3 jaar oud was En met alle ritjes naar school en daarna werk bleef ik nog aardig sportief. Maar nu ik bijna 2 jaar dagelijks in de trein zit, schiet het bewegen er een beetje bij in; Ik miste duidelijk mn fietsritjes naar mn werk. Maarja, om nou op en neer naar Utrecht te gaan fietsen met 70km enkele reis .. neuhhh. Nagedacht over racefietsen, maar da's een aardige investering en ik ben van mening dat dat niet echt goed werkt in NL, getuige het gedrag van sommige van die fanaten.

    Hardlopen dan? Ik zag op internet een filmpje van iemand die zich hardloopschoenen liet aanmeten door middel van een filmpje van zijn loopwijze. Interessant! Zelf ook meteen laten doen; Blijkt inderdaad dat ik naar binnen doorzak met rennen en dat dat belasting op m'n knieën geeft, duidelijk verhaal gezien de historie.

    Met een paar goede Asics schoenen was het doorzakken verleden tijd en kon ik beginnen. Rustig volgens schema opgebouwd, want met mijn ruim 100 kilo kun je je voorstellen dat ik niet de meeste soepele loper ben.

    Rustig naar 5km opgebouwd (interval) en stiekum aan steeds verder. Paar keer te enthousiast geweest (te vaak lopen) en dus een paar weken moeten stoppen, maar gelukkig goed hersteld en door kunnen gaan.

    Toen een zakenrelatie hoorde van mijn hardlopen, schreef hij me prompt in voor de Dam-Tot-Dam Loop Da's dus 10 engelse mijlen (16,1km). Klinkt als veel te veel, maar toch ben ik ervoor gaan trainen. En zowaar, ik heb de afstand inmiddels al 3x gelopen, zonder al te veel moeite. Erg leuk!

    Voor de kenners: Ik zit nu al zo'n half jaar op een steady 6.00min pace (10km/u) en loop gemiddeld zo'n 8 á 10 km (soms wat meer, soms wat minder).

    Maar, vooral ook benieuwd naar jullie ervaringen!

    EDIT: Oja, waar 80% van mijn hardloop motivatie vandaan komt:

    Droom ook om ooit de west-side highway te lopen
    Laatst gewijzigd door Bob; 28-08-17 om 11:43.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #2

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Uit het "goedemorgen topic";

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    'k Ken jouw manier van trainen natuurlijk niet, maar je lijkt te kort te schieten aan tempo hardheid. Voor de DtD-loop moet je niets meer wijzigen. Daar is de tijd te kort voor.
    Mocht je de halve van A'dam overwegen, doe dan 1x p/wk: 6x 1km op tempo van 5:30min met als herstelpauze steeds ook 1km in een heel rustig dribbel tempo ertussen.
    Dus na een stukje inlopen begin je aan de snelle kilometer -direct aansluitend- gevolgd door de langzame en weer direct gevolgd door de snelle enz. Dat alles zonder wandelen! Als het tegen het einde té zwaar lijkt te worden tracht dan toch niet te gaan wandelen, maar ga nog rustiger dribbelen.
    Los van het eventuele in- en uitlopen is de opzet dat je achter elkaar dus 12km loopt. Dit zgn. wisseltempo maakt je sterker door jouw spieren om te leren gaan met verzuring.
    Maar nogmaals; deze aanpak niet nu 5voor12 gaan volgen. Doe het na de DtD.
    De spijker op z'n kop. Ik loop nu al ruime tijd niet meer volgens training schema's, maar ben gewoon lekker kilometers aan het maken. Inderdaad is mijn streven om naar de DD-loop eens te kijken naar interval waarbij ik meer snelheid kan gaan opbouwen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    @Bob

    Ik het opgebouwd naar gevoel. Voelde het goed liep ik door. Max 2,5 km meer dan vorige "record". Voelde het niet goed dan liep ik de voorgenomen kilometers. Dan wel een wat mindere pace. Maar ik moest van mezelf het doel halen. Zo ging het vrij soepel en kon ik opbouwen naar 25km.
    En soms jezelf uitdagen met korte afstanden in een snelle(re) tijd.
    Gevoel is wel het key-word hier ... daar heb ik een tijdje niet naar geluisterd en dan gaat het mis. Nu inderdaad weer OK. 25km heb ik nog niet in de benen, maar ik hoop op niet al te lange termijn toch wel een keer een halve marathon te lopen.
    Helaas is met een drukke baan en 3 kindjes tijd ook een issue: "Even" een rondje 's avonds kost alles bij elkaar soms ook al 2 uur (omkleden / douchen meegerekend dan). Maargoed, we houden vol!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #3
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Leuk @Bob. Als ik terug van vakantie ben zal ik wat achtergrond "pennen". Via de pc gaat dat (bij mij) makkelijker dan mobiel.
    The desire to know is natural to all good people.

  4. #4
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Leuk topic Bob

    Hardlopen is voor mij echt ontspannen. Al blijft het douchen achteraf lekkerder
    Voor die 25km heb ik ook geen tijd meer maar ik houd wel vast aan 3x per week een run van 5 tot 10km. Soms doe ik een 5km walk and run op de loopband in de gym; minuut lopen (6km/pu) minuut hardlopen (12km/pu) en de band dan op schuine stand 1.
    Goed voor de verbranding ook.

    Heel vroeger door Rocky Balboa geïnspireerd om te gaan hardlopen maar dat beperkte zich tot een enkele 5km met rauw ei als ontbijt en een vuilniszak als extra jas

    Later samen met mijn broer de DtD gelopen. Die was erg zwaar aangezien mijn voorbereiding gewoon belabberd was met max 10km. Uiteraard wel uitgelopen.

    Daarna heel lang niets aan sport gedaan. Het werd roken, drinken en ranzig eten

    Zo'n 6 jaar geleden de gezonde leefstijl weer opgepikt en door @kilometervreter gemotiveerd geraakt om weer te gaan hardlopen. Wat hebben Rocky Balboa en Leon gemeen? Nou, dat dus
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #5
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Tsjaaaaa hardlopen ik deed tussen de 30 en 60 km per week, elke tweede dag wat er ook gebeurde. Begon pas op mijn 45e te lopen, daarvoor altijd de auto genomen
    Zo'n beetje elke wedstrijd in Nederland gelopen om mezelf te verbeteren, altijd op mijn uiterste gelopen (wat niet snel was trouwens) altijd mezelf uitdagen, zalig.
    Heel veel 10 km wedstrijden gelopen, voor mij de mooiste afstand, je kan helemaal stuk gaan en de afstand is goed te overzien ( pr op 46.50) Altijd alleen gelopen met een muziekje en mijn hond, zalig.
    Toen ging de rechterknie kapot............operatie laten doen en twee jaar terug weer begonnen van 0.
    Na een jaar de linkerknie kapot, moet nu geopereerd worden, daarna ga ik het toch weer proberen, het is zooooo verslavend.
    Tip van een oude man? Probeer altijd op zachte ondergrond te lopen!
    En ja ik kan enthousiast zijn als ik iets leuk vind @Quest Toch vind ik het leuk dat je nog steeds loopt Martijn!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber


  6. #6

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Kan er geen slotje op dit topic. Dit om een hoop mensen te beschermen voor iets waar de mens niet voor gemaakt is
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #7
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Kan er geen slotje op dit topic. Dit om een hoop mensen te beschermen voor iets waar de mens niet voor gemaakt is
    Voor de zekerheid een Groot slot.👍

  8. Ad
  9. #8
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    watjes

    hardlopen is voor mij vooral een winter bezigheid, in de zomer vind ik t te warm, dan zit ik liever op de fiets.
    ik loop meestal een rondje bij mij door de polder, ergens iets boven de 5km, en soms een 10km. aan evenementen doe ik niet veel mee, zeker niet aan die mega dingen als een DtD (na de CPC en de Bruggenloop had ik t wel gehad met mensenmassa's). Veel tempo zit er niet in, met alles onder de 6m/km ben ik al blij.

    Wat ik het leukste vind is op onverhard lopen, bv door de duinen of een trail. vaste prik is voor mij elke februari de Nighttrail in Bergschenhoek, en als t ff kan de halve van westvoorne (1e weekeind na nieuwjaar), die is voor de helft door de duinen en de 2e helft over het strand. zwaar maar erg mooi.


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  10. #9
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Ik heb ook altijd hard gelopen 5 a 10 kilometer door de polder van Hoogland,Tot dat ik door mijn enkel ging. Heb het vele malen geprobeerd maar mijn enkel wordt na een paar kilometer vreselijk dik en duurt een paar dagen voordat hij geslonken is. Ik ga nu kijken naar een leuke fiets.

  11. #10

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Meteen maar weer even op pad geweest gisteren: 11.00km @ 6:09 pace.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Kan er geen slotje op dit topic. Dit om een hoop mensen te beschermen voor iets waar de mens niet voor gemaakt is
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Voor de zekerheid een Groot slot.👍
    Manmanman ... 100.000 topics over auto-zaken en jullie weten nét die ene te vinden waar het daar niet over gaat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    hardlopen is voor mij vooral een winter bezigheid, in de zomer vind ik t te warm, dan zit ik liever op de fiets.
    ik loop meestal een rondje bij mij door de polder, ergens iets boven de 5km, en soms een 10km. aan evenementen doe ik niet veel mee, zeker niet aan die mega dingen als een DtD (na de CPC en de Bruggenloop had ik t wel gehad met mensenmassa's). Veel tempo zit er niet in, met alles onder de 6m/km ben ik al blij.

    Wat ik het leukste vind is op onverhard lopen, bv door de duinen of een trail. vaste prik is voor mij elke februari de Nighttrail in Bergschenhoek, en als t ff kan de halve van westvoorne (1e weekeind na nieuwjaar), die is voor de helft door de duinen en de 2e helft over het strand. zwaar maar erg mooi.
    Interessant. Ik had gisteren ook wel te kampen met de hitte inderdaad. Mensenmassa's is een puntje inderdaad, benieuwd hoe ik daar in gedij over een paar weekjes. Vorige keer was niet zo'n succes, veel moeite om mn eigen tempo vast te houden. We gaan het zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Ik heb ook altijd hard gelopen 5 a 10 kilometer door de polder van Hoogland,Tot dat ik door mijn enkel ging. Heb het vele malen geprobeerd maar mijn enkel wordt na een paar kilometer vreselijk dik en duurt een paar dagen voordat hij geslonken is. Ik ga nu kijken naar een leuke fiets.
    Bekend probleem. Heb ik vorig jaar rond deze tijd mee rondgelopen. Begin eens wat rustiger met bijv. interval en loop niet te vaak achter elkaar (2 tot 3 dagen rust bijv.)
    En kijk of je goede schoenen hebt, dat lost het probleem ook vaak al weer op.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #11
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Bedankt @Bob, ga in de wintermaanden andere schoenen kopen en kijken wat wel en niet gaat. En anders toch op de fiets.

  13. #12
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Interessant. Ik had gisteren ook wel te kampen met de hitte inderdaad.
    ik loop af en toe met een hartslagmeter (vooral met duurlooptraining nuttig, dat je niet te hard gaat). op een warme dag heb ik een duurloop gedaan en zo goed mogelijk mn hartslag constant gehouden. de stukken waar ik in de schaduw liep ging ik met de zelfde hartslag 5% sneller dan de stukken in de zon

    trainingsschema's: ik had eerst een schema dat met veel duurlopen van verschillende intensiteiten naar een bv halve toe werkte. afgelopen herfst ben ik over gegaan op meer souplesse, dan loop je bv 10* een 400m op "10km-tempo" en dan 400m rustig. voor alles tot 10km doe je alleen souplesse trainingen, ga je voor een halve of langer dan doe je af en toe een duurloop, maar dan wel met halverwege wat tempo of een paar 100m of 200m sprintjes op het einde.


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  14. #13
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Het Audiforum Hardloop topic

    Welke app gebruiken jullie?
    Ik gebruik Runkeeper. Erg leuk om de routes nog eens terug te zien en de pace per kilometer te kunnen bekijken.
    En de drilinstructor als motiverende voice, geweldig
    Overigens de non premium versie. Werkt voor mij prima.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  15. #14
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    @Henkjan, jouw manier van trainen lijkt op hetgeen Klaas Lok propageert. Heb daar heel goede ervaringen mee. Maar voor de marathon komt hij m.i. omvang te kort. k Liep zelf super tot 30k, mijn PR zou ruim 20min verbeterd worden. Bij 33k was t echter vervolgens plots over en uit. Finishte vervolgens zelfs ruim 30min later dan normaal.
    @Quest, k gebruik geen enkele app. Eigenlijk alleen mijn Garmin GPS sporthorloge. Daarmee houd ik mijn tempo p/km en JE mee in de gaten. Na afloop lees ik de route en nog veel meer details via de pc terug.
    Laatst gewijzigd door robasto; 29-08-17 om 22:27.
    The desire to know is natural to all good people.

  16. #15
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Leuk dat het je zo gepakt heeft Bob!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    : "Even" een rondje 's avonds kost alles bij elkaar soms ook al 2 uur (omkleden / douchen meegerekend dan). Maar goed, we houden vol!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Tsjaaaaa hardlopen ik deed tussen de 30 en 60 km per week, elke tweede dag wat er ook gebeurde. Begon pas op mijn 45e te lopen, daarvoor altijd de auto genomen
    Veel herkenbaar hier! Klinkt als mijn leven want ik zat de afgelopen jaren niet onder de 2600km per jaar. Sinds februari loop ik echter te kwakkelen en krijg er niet de vinger achter maar daar wordt nog naar gezocht. De Marathon van Rotterdam in april niet kunnen uitlopen en daarna niet echt snelheidswerk kunnen doen. De Dam tot Dam heb ik afgezegd, mocht meelopen voor gemeente A'dam. De marathon van Amsterdam is nu ook niet meer haalbaar en dan is mijn dipje compleet. Jammer want het is echt ontspannend! Ik zit dan ook in een mooie omgeving met bossen , heidevelden en desgewenst polder. Hoewel ik in lente en zomer veel fiets heeft lopen eigenlijk altijd de voorkeur. Boven de 25 graden is het natuurlijk niet meer ontspannend, dan is de racefiets met rijwindkoeling een betere optie.
    Een App gebruik ik niet. Een telefoon heeft toch vaak crappy GPS vergeleken bij de high end moderne horloges. Voor een kleine triathlon moet je er natuurlijk ook mee kunnen zwemmen dus is het voor mij een Garmin geworden. Lekker te programmeren en ja; ook voor de trainingen van Klaas Lok voor een snelle 10 (44'30) geschikt maar op de Marathon vind ik dat minder werken. Een schema op maat van iemand die je begeleid is natuurlijk top maar er is zoveel online te vinden. Volume helpt bij die afstand het meest! In de basis dien je altijd minstens één wekelijkse training in te bouwen waarbij je hele delen sneller loopt dan de doelsnelheid van de wedstrijd waarvoor je traint.
    Beetje mijn ding dus.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  17. #16

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Balen @Golfer!
    Hopelijk is er een oorzaak te vinden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Een App gebruik ik niet. Een telefoon heeft toch vaak crappy GPS vergeleken bij de high end moderne horloges.
    Echt? Die ervaring heb ik totaal niet; Ik loop al een jaar met een samsung galaxy S4 in mn hand en dat gaan spot-on goed, geen afgesneden bochten of slecht signaal.
    (i.c.m. Runkeeper)

    Hier inderdaad ook leuke omgeving om te lopen; Polders, dorpjes, duinen, strand. Eergisteren zelfs even langs de Zaanse Schans gelopen. Ook leuk: In deze periode kom je enorm veel mensen tegen, tot hele loopclubjes aan toe, die trainen voor de DtD. Maar ik loop toch liever alleen.

    @Quest: Heb je toegevoegd op Runkeeper
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #17
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Runkeeper zal vast functioneren maar tegenwoordig gaat toch heel de wereld naar Strava? Niet alleen maar triatleten, de laatste 2 jaar is het aantal lopers daar geëxplodeerd


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  19. #18

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    Runkeeper zal vast functioneren maar tegenwoordig gaat toch heel de wereld naar Strava?
    Dat idee heb ik ook ja. Heb het nog niet geprobeerd eigenlijk.
    Ik houd zelf ook nog een excel bij met de voortgang.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #19
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    ook Strava hier. ik loop dan met een Garmin om de pols, thuis Garmin aan de PC en hoppa t staat in Strava.

    @robasto ja, dat is idd de Klaas Lok methode. hele marathons loop ik niet, dus geen last van gehad. zo tussen de regels doorlezend in z'n boek zegt hij t zelf ook wel dat voor marathons je toch meer richting de traditionele duurlopen moet gaan. ik had er in elk geval baat bij op een 16km trail, 20 min van mn PR af, tempowisselingen waren veel beter te doen


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  21. #20
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Het Audiforum Hardloop topic

    @Henkjan Aan de pc? Met WiFi in de tuin en hoppa..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •