Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

  1. #21

    Standaard Re: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

    Razor, bedankt voor je advies, maar ondanks de goede bedoelingen ga ik er tegenin. Ik ga het niet zelf doen. Zelfs auto wassen ben ik na 10 minuten spuugzat, ondanks het goede resultaat. Het was spul heb ik (goede wash mitt x2, 2 emmers, magic drying towel, poorboy's wax, dodolicious shampoo, etc. etc.) en gebruik ik 2 keer per jaar.

    Ik beleef er gewoon nul komma nul plezier aan, en vind het zelfs zodanig vervelend dat ik liever in een auto rondrijd die vol zit met olie-, roet- en blubbersporen rondom, dan dat ik er 2x per maand 2 uurtjes voor vrij maak. Het is echt heel spijtig, maar zo is 't. Ik ken mezelf - als ik ga polijsten en weet dat ik 8 uur aan de gang moet, dan ga ik het niet doen, of ik raffel het in 1 uur af. Zonde van mijn tijd, jouw spullen, en vooral ook de auto lak. Het resultaat vind ik prachtig, de weg ernaartoe een ramp.

    Bijhouden wil m'n vriendin echt wel zelf doen, en uit noodzaak doe ik echt wel mee hoor. Samen doen is al minder erg natuurlijk.

    Ik weet dat er hier ook mensen zijn die het leuk vinden om af en toe even met de DAP te spelen, en zo eventueel iemand anders kunnen helpen voor een zakcentje. Ik hoef geen super-duper detail behandeling waarin elk ventieldopje wordt schoongespoeld aan de binnenzijde. Ik zoek alleen iemand die de swirls en doffe plekken wat weg kan halen, waarna we zelf de boel bijhouden met (goed) wassen (en geen wasstraat meer).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #22
    Bas82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.232
    Kudos
    322
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

    Als jij een dap en de rest van de spullen weet te regelen wil ik je er wel mee helpen, heb er geen hekel aan maar heb er de spullen helaas niet voor.

    Kan ik meteen mooi die A4 van mij ook even te pakken nemen, want die kan ook wel eens een beurtje gebruiken😉
    Laatst gewijzigd door Bas82; 02-10-18 om 19:09.
    A4 B6 Avant, work in progress

  3. #23
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

    Kom maar een keer naar Zoetermeer, help ik je wel.
    Kick ass and chew bubblegum

  4. #24
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.540
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

    Zou prima willen helpen, maar moet hier ook gewoon de uren voor rekenen gezien de tijd.
    Zoals al geschreven vraag ik me af wat het je waard is.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  5. #25

    Standaard Re: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ger079 Bekijk Berichten
    Kom maar een keer naar Zoetermeer, help ik je wel.
    Thanks Ger! Ik heb ondertussen ook contact met 2 anderen die wellicht kunnen helpen, dus one way or another - het komt goed!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #26
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

    Mooi dat dat probleem aangepakt gaat worden.
    Mocht dat alsnog niet lukken dan hoor ik het wel.
    Kick ass and chew bubblegum

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht: poetser regio Arnhem of Alphen a/d Rijn. Uitdaging op 17 jaar oude lak

    Verplaatst naar offtopic ivm geen Audi, je kunt hier vanzelfsprekend wel het resultaat laten zien.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •