Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 52

Onderwerp: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

  1. #21
    marSeLine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    [QUOTE=Reggy;1893586]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marSeLine Bekijk Berichten

    Plaats je nummer hier dan zal ik hem gelijk opslaan en toevoegen aan de groep, vervolgens kan je je nummer hier wissen.
    @Reggy Ah das fijn thnx 👍🏻
    Laatst gewijzigd door marSeLine; 17-01-21 om 15:08.

  2. #22
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    [QUOTE=marSeLine;1893587]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    @Reggy Ah das fijn thnx
    Nummer ff gemist, zodra je toegevoegd bent dan pas je nummer verwijderen graag

    Nogmaals je nummer aub
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #23
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Je hebt pb.

    Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7 Pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  4. #24
    marSeLine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    [QUOTE=Reggy;1893593]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marSeLine Bekijk Berichten

    Nummer ff gemist, zodra je toegevoegd bent dan pas je nummer verwijderen graag

    Nogmaals je nummer aub
    @Reggy nogmaals thnx (gelukt)
    Laatst gewijzigd door marSeLine; 17-01-21 om 15:26.

  5. #25
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    [QUOTE=marSeLine;1893596]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    @Reggy xxxx
    Toegevoegd
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned


  6. #26
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    5 man in de app, wie volgt ?
    Even een paar mensen waar ik zo opkom....

    Iedereen is welkom !

    @AndreCabriAvant
    @johnny boy
    @FASt
    @a6-owner
    @MaartenS1981
    @robasto
    @HD1
    @PaudiA
    @Jurgh
    @ketelapper
    @Remi66
    @yzy
    @kossie
    @quattroA3
    @Arnout
    @Bob
    @JM A7
    @Teejeemmm

    Mijn nummer heb je denk ik nog wel. Ik heb die van jou althans nog wel Zal je ff appen
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  7. #27
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Zou je je nummer nog even willen dturen via pb of via app, ik ben hem waarschijnlijk kwijt.
    Privé, zakelijk,handels nr?

    Zal vanavond even een pb sturen.


    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  8. Ad
  9. #28
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    @Reggy ik heb André gevraagd mijn nummer aan jou door te geven. Goed plan
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #29
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    @Quest, want to join?
    @Carpediem ?
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 17-01-21 om 22:04.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  11. #30

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Jammer dat het Whatsapp is en niet Signal...

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  12. #31
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    Jammer dat het Whatsapp is en niet Signal...

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Heb ik ook


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  13. #32
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    Jammer dat het Whatsapp is en niet Signal...
    Ik heb Signal uit nieuwsgierigheid even geïnstalleerd en van mijn 586 contacten hebben er 19 Signal, waaronder niemand uit mijn directe familie, vriendenkring of veelgebruikte zakelijke contacten. Voornamelijk mensen die ik al jaren niet gesproken heb en vier man uit de Audiforum groepsapp, dus dat zou met Signal niet echt een succes worden.

    Het wordt lastig om een veelgebruikte app als Whatsapp te vervangen.
    Ik zie er ook niet echt voordelen in, maar ben ook niet zo bang voor mijn privacy.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  14. #33

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Het klopt dat signal weinig geaccepteerd is en al helemaal als je het vergelijkt met Whatsapp.

    Whatsapp is van Feestboek en als security bewuste IT-er is Feestboek en ook Whatsapp echt de duivel.
    Het probleem zit hem erin dat we ons als Nederlanders druk maken om de GGD diefstal van gegevens, de sleepwet, maar bijvoorbeeld wel klakkeloos Whatsapp installeren omdat iedereen dat heeft.

    Ik ben een keer gezwicht door de sociale druk om Whatsapp toch weer te installeren, maar nu ben ik het echt zat.

    Feestboek schroeft continu aan de algemene voorwaarden en doet dat slim volgens de slicing methode. Telkens een beetje meer..... En voordat je het weet of eigenlijk niet weet, weet Feestboek alles van jou!

    Ik vind dat scholen, buurtpreventies en dit soort initiatieven nooit gebruik mogen maken van Whatsapp. Je gooit namelijk direct de privacy van heel de groep ten grabbel.

    En opmerkingen als ik maak me niet zo druk op privacy of ik heb niks te verbergen slaat nergens op, want diegene waarmee je communiceert via dit soort mediums stel je ook direct bloot aan privacy diefstal.

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    +1
    Niets aan toe te voegen.

  16. #35
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    ...dat we ons als Nederlanders druk maken om de GGD diefstal van gegevens, de sleepwet...
    Nee, daar maak ik mij totaal niet druk om. Dat er mensen zijn die heel hard schreeuwen dat iets verschrikkelijk is, betekend niet dat iedereen zich er druk om maakt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    Feestboek schroeft continu aan de algemene voorwaarden en doet dat slim volgens de slicing methode. Telkens een beetje meer..... En voordat je het weet of eigenlijk niet weet, weet Feestboek alles van jou!
    Ik heb naast Whatsapp geen andere Facebook producten. Nooit gehad ook. Dat heeft overigens niets met privacy te maken, maar gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb.
    Het enige wat Facebook via Whatsapp van mij weet, is mijn naam, telefoonnummer en contacten. Geen idee wat ze daar voor kwalijks mee zouden kunnen doen. Mij bestoken met reclame voor iets wat één van mijn Whattsapp-contacten op FB geliked heeft ofzo? Dat is vrij zinloos. Wat mijn contacten leuk of interessant vinden, hoef ik niet leuk of interessant te vinden.
    Google weet een stuk meer van mij. Die weten mijn complete zoek-, browse- en locatie-geschiedenis. Dat gebruiken ze voornamelijk voor reclame. Tegen reclame heb ik op de laptop Adblock en op de telefoon klik ik elke reclame gelijk weg. Reclame krijg je toch wel, dus of het nou gepersonaliseerde of niet-gepersonaliseerde reclame is, maakt mij niet uit.
    Natuurlijk zijn er alternatieven voor Google en Whatsapp, maar zoals gezegd geef ik niet zo veel om online-privacy en kies er daarom bewust voor om de diensten te gebruiken die ik het prettigst vind of onder mijn contacten het meest geaccepteerd zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    En opmerkingen als ik maak me niet zo druk op privacy of ik heb niks te verbergen slaat nergens op
    Ik heb niet gezegd dat ik niets te verbergen heb. Dat zeg ik bewust niet meer, omdat er dan van die bijdehandjes komen die vragen om mijn pincode of vragen of ze een camera in mijn huis mogen plaatsen.
    Dat ik me niet druk maak over online-privacy, is een feit. Zeggen dat dat nergens op slaat, veranderd daar niets aan.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  17. #36
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    +1 @sterko ik had het niet mooier kunnen verwoorden.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  18. #37

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Laten we geen welles nietes gaan doen hier. Ik wil er nog één ding aan toevoegen en dat is dat Whatsapp heeeeel veel informatie van je heeft. De zogenaamde meta-data.
    Met wie heb jij gecommuniceerd, plaatjes verstuurd en hoe lang en hoe vaak. Als je dat van de andere kan van de communicatie dus ook hebt, ontstaat er een ware schat aan bulk-data waar je als bedrijf heel veel mee kunt.
    Dat is dus niet alleen reclame, maar ook je complete sociale gedrag. En dat van je gehele contactenlijst.

    Bedenk dat als het gratis is jezelf het product bent.

    Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken en kom ik dus niet op deze lijst....

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  19. #38
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    Ik wil er nog één ding aan toevoegen en dat is dat Whatsapp heeeeel veel informatie van je heeft. De zogenaamde meta-data.
    Met wie heb jij gecommuniceerd, plaatjes verstuurd en hoe lang en hoe vaak. Als je dat van de andere kan van de communicatie dus ook hebt, ontstaat er een ware schat aan bulk-data waar je als bedrijf heel veel mee kunt.
    Dat is dus niet alleen reclame, maar ook je complete sociale gedrag. En dat van je gehele contactenlijst.
    Kun je een voorbeeld geven van wat ze daar dan mee kunnen?
    Ik kan me gewoon niet voorstellen wat een bedrijf kan met die informatie. De bulk aan onzin, familiegezeur, privézaken, zakelijke berichten enz. allemaal door elkaar. Wat voor conclusies kunnen ze daar uit trekken en vooral waarom is dat interessant voor ze?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    Bedenk dat als het gratis is jezelf het product bent.
    Dat klopt, maar daar kies ik zelf voor.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  20. #39

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Iedere vorm van communicatie laat een 'paper trail' achter. De apps hebben niet alleen toegang tot die data maar ook andere data op je telefoon. De mate wat ze nog meer van je hebben, hangt af van de app die je gebruikt.
    Die vergaarbak aan data hebben ze van alle gebruikers. Slimme algoritmes kunnen een complete werkelijkheid reverse engineeren van alle gebruikers.

    Data analisten zijn slimme nerds die hier hele mooie algoritmes voor kunnen verzinnen en die jongens verdienen ook veel geld.

    Er staan bij de verschillende big data bedrijven (google ook) hele datacenters vol met computer capaciteit om deze data te verwerken tot modellen. En omdat het niet bij alleen de Whatsapp berichten blijft is het ook enorm complex al die data te verwerken.

    De meegestuurde plaatjes laten zien welke data Whatsapp en Facebook Messenger hebben tov bijvoorbeeld iMessage van Apple die al meer weet dan Signal.

    Facebook verkoopt die data gewoon aan derde partijen.

    Een compleet netwerk van gerelateerde data en dus gedrag van mensen wordt verkocht en jij weet als gebruiker niet wat de bedoelingen zijn.

    Kunnen we Cambridge Analytica van twee jaar geleden nog herinneren?

    In het meest gunstige geval advertenties. In het meest ongunstige geval zeer gerichte phising met een enorme kans van slagen en dus diefstal.

    Facebook probeert Whatsapp en Facebook Messenger samen te voegen tot Facebook Messenger en dan zijn de rapen helemaal gaar.
    960x0.jpg960x0 (1).jpg

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door HJR; 12-02-21 om 19:34.

  21. #40
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    861
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Whatsapp/Telefoonnummer uitwissel topic

    Je hebt mn nummer Reggy
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •