Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 67

Onderwerp: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

  1. #21
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Therapeutisch gezien een hele goede aanpak. Eerst 'cold turkey' terug naar de meest primitieve basis. Harde reset voor de first world luxury-gewenning. Dan op de verschroeide aarde weer opbouwen en gelukkig zijn met alles dat iets meer biedt

    Kia maakt als merk hele knappe ontwikkeling door. Ik vind de auto's ook echt lekker smoelen. Mag ook wel met warme Audi-connectie. Eerst Peter Schreyer, nu Luc Donckerwolke als designers. Allebei ex-Audi
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Het rijdt fijn en ziet er in mijn ogen beter in balans uit dan de Ford. Lijkt me een prima keus.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Dank heren! Ja, voor mij was de keuze niet heel spannend, eigenlijk vind ik ze allebei wel mooi, maar met name het interieur van de KIA trok me over de streep.

    Overigens dit weekend het land doorgereden (500km+) met de i10 ...
    Ik had verwacht er redelijk gebroken uit te komen, maar dat viel me 100% mee! Cruisecontrol, redelijke navi en toch voldoende beenruimte. En als kers op de taart een verbruik van 1 op 23!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #24

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Zo, weer eens een vervolg! Ten tijde van de proefrit al geinformeerd over de levertijd, die stond op zo'n 4 maanden. Dus het verhaal maar even laten rusten tijdens de zomervakantie. Recentelijk weer opgepakt en tot mijn verbazing werd er in diezelfde week een facelift van de Ceed aangekondigd. Is dat even mooi meegenomen!

    Ben dus meteen in contact met de dealer gegaan voor een verse offerte. Dat had helaas nog wat voeten in aarde, want men had de facelift niet correct in de boeken opgenomen, waardoor het verbruik en dus brandstofvoorschot voor de lease enorm hoog werd. Gelukkig had ik de oude offertes nog bewaard, dus aan de hand daarvan dat gelukkig recht kunnen laten trekken, en alles klopt weer.

    Dus 'per ongeluk' heb ik dan nu de facelift te pakken, met o.a. als nieuwe features full-led koplampen, elektrische handrem (yes, 1 van de weinige dingen die me stoorde bij de bekeken PFL). Heb de offerte gisteren bij de directeur op het bureau gelegd ... ben benieuwd!

    Hier alvast plaatje van de nieuwe neus (ik krijg echter niet de PHEV, maar idee is het zelfde)
    Kia-Ceed-SW-front.jpg
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Nette kar. Mag de jouwe ook geen kleur krijgen?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    714
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    En tot ziens, als je weer een Audi hebt...

  7. #27

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Nette kar. Mag de jouwe ook geen kleur krijgen?
    Oh, jawel. Nouja, een beetje dan. Ik vond de kleur van de eerste offerte (donkergrijs) toch wel iets té saai, dus met de limitaties die het leaseregelement voorschrijft, heb ik dit er uit weten te slepen:

    20210829_112611 (1).jpg

    En da's voor mij toch heel wat, als je nagaat dat ik al sinds mensenheugnis in "een zwarte" rijd
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #28
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    ... dat ik al sinds mensenheugnis in "een zwarte" rijd
    En oranje! Nieuwe mrs., nieuwe invloed
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #29

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    En oranje! Nieuwe mrs., nieuwe invloed
    Hahaha, ja, da's ook weer waar!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #30
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Je 80 type 89 had toch een echte kleur? Of vergis ik me nu?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #31
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    En dan koopt bob over een half jaar een leuke A8 youngtimer voor in het weekend.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  13. #32

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Je 80 type 89 had toch een echte kleur? Of vergis ik me nu?
    Zeker, die hebben we toen nog samen uitgezocht!
    Dat was dat groen-blauwige kleurtje, jij weet vast wel hoe dat heet @tom. Was erg mooi in combi met het beige velours interieur. Was trouwens sowieso een erg fijne auto.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    En dan koopt bob over een half jaar een leuke A8 youngtimer voor in het weekend.
    Haha, nou, dat denk ik niet hoor. Juist de A6 weg gedaan i.v.m. vaste lasten, die zijn bij een A8 nog hoger
    Eerst andere prio's in het huis. Dus voorlopig lekker toeren in de Kia.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #33
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Was-ie niet Lago metallic? Prachtige kleur inderdaad en een mooie uitvoering.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #34

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Oh, jawel. Nouja, een beetje dan. Ik vond de kleur van de eerste offerte (donkergrijs) toch wel iets té saai, dus met de limitaties die het leaseregelement voorschrijft, heb ik dit er uit weten te slepen:

    20210829_112611 (1).jpg

    En da's voor mij toch heel wat, als je nagaat dat ik al sinds mensenheugnis in "een zwarte" rijd
    Niks mis mee, lijkt een vleugje Avus zilver zelfs (paars-achtig). Nette bak!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #35
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Gefeliciteerd Bob! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  17. #36

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Was-ie niet Lago metallic? Prachtige kleur inderdaad en een mooie uitvoering.
    Dat was 'm ja!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Niks mis mee, lijkt een vleugje Avus zilver zelfs (paars-achtig). Nette bak!
    Vond ik dus ook. Heb deze foto ook letterlijk naar de dealer gestuurd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd Bob! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
    Haha, dank je, maar hij komt pas op z'n vroegst op 1/1/22 hoor
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #37
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Een Ceed
    Laat Clarkson t maar niet horen

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  19. #38
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    ...... Heb de offerte gisteren bij de directeur op het bureau gelegd ... ben benieuwd!

    Kia-Ceed-SW-front.jpg
    En heb je het open dak en de Harmann Kardon installatie moeten laten vallen om 1-1-2022 te halen?
    Anyway , ik wens je straks veel fijne kilometers!
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  20. #39
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten



    Haha, dank je, maar hij komt pas op z'n vroegst op 1/1/22 hoor
    Oooh, dan kan je nog 3 maanden met die A8 rijden om af te kicken!

    https://www.autotrack.nl/a/audi-a8-b...-2003-51593050
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  21. #40

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Een Ceed
    Laat Clarkson t maar niet horen

    Reasonably priced car. Is wel zo, ook 1 van de redenen waarom ik 'm gekozen heb. Kan ook wel wat duurders leasen (dan wel in de hybrid hoek) maar dan schiet de bijtelling behoorlijk omhoog, daar zit ik niet echt op te wachten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    En heb je het open dak en de Harmann Kardon installatie moeten laten vallen om 1-1-2022 te halen?
    Anyway , ik wens je straks veel fijne kilometers!
    Haha, open dak is bij mij altijd een no-go; Dan lever je zomaar 5 tot 10 cm hoofdruimte in, da's bij mij meestal geen optie.
    Audio weet ik niet, zal wel OK zijn. (Zeker na een jaar i10 rijden straks )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Oooh, dan kan je nog 3 maanden met die A8 rijden om af te kicken!

    https://www.autotrack.nl/a/audi-a8-b...-2003-51593050
    Die worden ook steeds betaalbaarder. Maar ik bedank. Kunnen nog steeds maar 3 kids op de achterbank
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •