Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 67 van de 67

Onderwerp: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

  1. #61

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Inderdaad een kek bakkie.

    Ik heb 'm overigens zo'n 10 dagen geleden even goed kunnen uitproberen; Had een retourtje Luxemburg op 1 dag (900km in totaal).
    Is dus ook ingereden inmiddels

    Héérlijke auto. Mn draai er helemaal in gevonden, verrassend ruim voor iemand van 2m (zou je aan de buitenkant niet zeggen)
    Navigatie ook nagenoeg helemaal doorgrond, prima systeem. Nog even verdiepen in Android auto.

    Lane-assist is - op de snelweg - ook een waar genot. Verder is-ie best wel stil (maar da's alles na een jaar i10, haha). Ook leuk: Bestuurdersprofielen ingesteld, handig!
    Verder gewoon prima. Moet 'm inmiddels wel héél nodig wassen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #62
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.583
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Zo is t Bob, afbeulen dat ding

    Overigens vind ik zelf lane assist ruk.
    Side assist dan weer top.

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #63
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Lekker om te lezen @Bob

    Binnen al jouw omstandigheden een hele doordachte keuze en dat is dus per definitie voor jouzelf de allerbeste. En extra tof dat de werkelijkheid dan ook zo fijn uitpakt. Vroemvroem genieten van ruimte, rust, gemak en zekerheid. Ik hoop 'm binnenkort in real life te mogen bewonderen. Gooien we er op mijn oprit meteen even een foamlaag en sopje overheen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #64

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Overigens vind ik zelf lane assist ruk.
    Side assist dan weer top.
    Wat is dan het verschil?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Lekker om te lezen @Bob

    Binnen al jouw omstandigheden een hele doordachte keuze en dat is dus per definitie voor jouzelf de allerbeste. En extra tof dat de werkelijkheid dan ook zo fijn uitpakt. Vroemvroem genieten van ruimte, rust, gemak en zekerheid. Ik hoop 'm binnenkort in real life te mogen bewonderen. Gooien we er op mijn oprit meteen even een foamlaag en sopje overheen
    Inderdaad. Zeker geen spijt van.
    En die uitnodiging voor dat sopje neem ik graag aan, haha, zeker nodig ook.
    Inmiddels de 2000 voorbij.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #65

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Wat is dan het verschil?
    Side assist: dodehoekwaarschuwing (lampje of trilling), voorkomt dat je iemand over 't hoofd ziet bij krappe bochten of rijstrookwisseling.

    Lane assist: houdt je binnen de lijnen binnen je rijbaan, hetzij middels trilling, waarschuwingen op display, of stuurcorrecties. Voorkomt dat je per ongeluk over de streep 'zweeft'.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #66

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Doen we maar weer eens een update?

    "still going strong" !

    Inmiddels zitten we alweer bijna op 5000km, dat schiet op.
    Nog steeds prima toeven op zowel de lange als de korte ritten.

    Voor het eerst met trekhaak & aanhanger gereden; Dat ging prima, behalve dat de parkeersensoren op hol sloegen, dat is waarschijnlijk niet goed ingesteld.
    Overigens een fantastisch systeem voor de afneembare (en afsluitbare) trekhaak, super!

    Paar weken terug lekker sopje erover en aangezien de lak nog spiegelglad was, ook meteen maar een lagje wax (barrier reef).
    Maar inmiddels door de KM's én het saharazand alweer vies geworden, haha. Dat heb je met een daily driver.

    Moet ook nog even goed kijken naar de kofferbak met de daarin verwerkte opbergbakken, daar zit namelijk nog ergens een hinderlijk kraakje.
    En nog even verdiepen in de spiegels: Die lijken niet verwarmd, dus eerste KM's bij koud weer nog beslagen. Gelukkig is de achteruitrijcamera dan de oplossing
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #67
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    En nog even verdiepen in de spiegels: Die lijken niet verwarmd, dus eerste KM's bij koud weer nog beslagen. Gelukkig is de achteruitrijcamera dan de oplossing
    Hoi Bob, misschien is de spiegelverwarming gekoppeld aan de achterruitverwarming, dus zonder apart knopje. #rtfm
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •