Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 67

Onderwerp: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

  1. #41

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten

    Die worden ook steeds betaalbaarder. Maar ik bedank. Kunnen nog steeds maar 3 kids op de achterbank
    En makkelijk 2 in de kofferbak
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #42

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Na nog wat geharrewar in de afgelopen weken (opeens stond er weer een zwarte op de offerte), is het dan nu eindelijk zover; Hij is besteld! Voor de zekerheid nog even nagevraagd of het écht de facelift wordt, en dat is zowel door de leasemaatschappij als de leverende dealer bevestigd

    Geschatte leverdatum: 28 januari '22 (vind ik best heel snel, maargoed, we zullen zien!)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #43
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Dat is inderdaad best vlot voor een auto die nog -in Korea- moet worden geproduceerd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #44
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Is wachten op de boot (van Sinterklaas ).

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #45

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Dingen staan vast een bulk op de boot. Door de geringe uitvoering / opties wordt alles op voorraad geproduceerd.

    Maar spannend wachten de komende 2 maanden en een beetje. Weer wat anders dan Orange Flame
    Laatst gewijzigd door FASt; 16-11-21 om 20:21.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #46

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Dingen staan vast een bulk op de boot. Door de geringe uitvoering / opties wordt alles op voorraad geproduceerd.

    Maar spannend wachten de komende 2 maanden en een beetje. Weer wat anders dan Orange Flame
    Hoezo geringe uitvoering? Ik vind 'm aardig compleet eerlijkgezegd. Maar da's misschien inderdaad omdat mijn referentiekader nu een i10 is
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #47

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Hoezo geringe uitvoering? Ik vind 'm aardig compleet eerlijkgezegd. Maar da's misschien inderdaad omdat mijn referentiekader nu een i10 is
    Niet in de zin van functionaliteit en opties in de uitvoering. Maar het aantal uitrusting pakketten. Zeg maar uitrusting pakket A en B en de kleuren. In tegenstelling tot Audi waar elke optie apart gekozen kan worden
    Laatst gewijzigd door FASt; 18-11-21 om 12:55.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Oh op die fiets ...

    Ja, dat klopt, er is wel iets van een configurator, maar idd niet zo uitgebreid als bij Audi.
    Het moet natuurlijk uit de lengte of de breedte voor deze "reasonably priced car"
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #49

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Mooi nieuws in deze tijden van "eeuwenlange levertijden"; Ik ben afgelopen week gebeld door de Kia dealer (in Delft), dat de auto al op 10 januari geleverd kan worden!

    Het kan blijkbaar dus wel snel. Voor de zekerheid maar eens gevraagd of dit echt allemaal wel klopt, maar blijkbaar dus wel.
    Dus na afspraak gemaakt om op maandag 10 januari de auto thuis te laten bezorgen (ik heb een gierend drukke week die week, dus een retourtje Delft viel i.c.m. werk niet meer in te plannen). Ben benieuwd, nog ruim een maandje geduld!

    EDIT: Als ik trouwens zo even rondzoek op internet, maar ook op de weg let, wordt ik volgens mij één van de eerste in NL met deze facelift versie, ik vind er weinig "echte" plaatjes van op internet en op de weg ben ik sowieso nog niks tegengekomen.
    Laatst gewijzigd door Bob; 06-12-21 om 09:37.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #50

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    D-day vandaag! Alweer aan het werk met 1 oog op de straat gericht, ergens tussen 10 en 15 u is het zover.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #51

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    D-day vandaag! Alweer aan het werk met 1 oog op de straat gericht, ergens tussen 10 en 15 u is het zover.
    Spannend! Ik moet nog een maandje of 3/4 wachten .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #52
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #53
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Veel plezier bob!

    Je nieuwe forum

    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  15. #54

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    We willen plaatjes
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #55

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    U vraagt, wij draaien:

    auto.jpg

    Héérlijke auto. Pas 25km mee gereden, dus moet alles verder nog uitpluizen, maar eerste indruk is fantastisch.

    Gek genoeg lijkt het voor een héél groot deel (middenconsole, stuurbedieining, tellers) of ik zo weer terug in de Passat ben gestapt.

    Kleur is ook super, had daar af en toe twijfels over, maar in real life exáct wat ik wilde, dus super.

    Verder nog geen idee, het hele onboard systeem moet ik nog uitpluizen en vast nog wel wat meer opties.
    Wel meteen op winterbanden geleverd, da's netjes.

    Achteruitrijcamera, lane-assist en elektronische handrem zijn aangename extra opties die met de facelift mee kwamen
    Laatst gewijzigd door Bob; 11-01-22 om 09:11.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #56
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    U vraagt, wij draaien:

    auto.jpg

    Héérlijke auto. Pas 25km mee gereden, dus moet alles verder nog uitpluizen, maar eerste indruk is fantastisch wel aardig.
    Even aangepast hoor, blijft wel audiforum natuurlijk.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  18. #57

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    U vraagt, wij draaien:

    auto.jpg

    Héérlijke auto. Pas 25km mee gereden, dus moet alles verder nog uitpluizen, maar eerste indruk is fantastisch.

    Gek genoeg lijkt het voor een héél groot deel (middenconsole, stuurbedieining, tellers) of ik zo weer terug in de Passat ben gestapt.

    Kleur is ook super, had daar af en toe twijfels over, maar in real life exáct wat ik wilde, dus super.

    Verder nog geen idee, het hele onboard systeem moet ik nog uitpluizen en vast nog wel wat meer opties.
    Wel meteen op winterbanden geleverd, da's netjes.

    Achteruitrijcamera, lane-assist en elektronische handrem zijn aangename extra opties die met de facelift mee kwamen
    Mooi hoor! Enige design-flaw die ik zo snel zie is de relatief te kleine wielmaat (totale maat, niet alleen velgen). Prima kleur, prima neusje, goeie keuze.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #58
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Ik had in jouw geval voor helemaal geen leaseauto met bijtelling gekozen en lekker prive een auto aangeschaft danwel die a6 gehouden. Je had naar Pedro moeten luisteren.
    '01 rs4 641 ps

  20. #59

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ik had in jouw geval voor helemaal geen leaseauto met bijtelling gekozen en lekker prive een auto aangeschaft danwel die a6 gehouden. Je had naar Pedro moeten luisteren.
    Waar baseer je dat op? A6 houden was trouwens sowieso geen optie, daar zat wat flink onderhoud voor aan te komen. En die was per saldo duurder p/mnd dan nu de leaser.
    En Pedro maakte trouwens een grapje hoor, hopelijk had je dat door ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #60
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's nieuwe leaser (Geen Audi)

    Kek bakkie B! Idd stuk goedkoper dan de A6. Minder emotie, maar als daily meer dan prima denk ik.
    Snel gegaan ook. Die van mij staat ergens in een weiland te wachten op chips.....
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •