Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 23

Onderwerp: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

  1. #1

    Standaard Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Zoals in het onderschrift al te lezen was, heb ik vaarwel gezegd tegen de oude Audi's (de laatste B6 2.0FSI gaat er deze week uit richting export/handel voor een habbekrats), en gaan wij voortaan de tussendoorritjes en allerhande andere zaken met een fris nieuw leasebakkie doen.

    Als 2e auto is er nog altijd de Hyundai Coupe van de Mrs. Die zal in de komende maanden de stalling in gaan en een harttransplantatie krijgen: de standaard 2.0l met 140pk is waardeloos langzaam en zuipt. Er komt een nette AGU 1.8T in, werk is voor 60% af nu. Dus, een beetje Audi blijft .

    Welnu - de lease. Altijd gezegd: ik heb niks met hatchbacks, niks met Fransen, niks met nieuw kopen (afschrijving). En toch - een nieuwe Franse hatchback voor de deur. Hoe het tij kan keren. Zoals het hoort mag zo'n ding niet bone-dry stock zijn, dus we hebben een beetje overlegd (lees: 5 seconden, bevestigend ja-knikken, en gáán) en gewoon alle opties aangeklikt. Voor 5 tientjes verschil krijg je ofwel een plastic stuurwiel met verschrikkelijk slechte stoelen en lelijk blauw stofje, ofwel een faux-leer/alcantara sportstoel, zwarte hemel, panodak en ga zo maar door.

    Dus, welkom E-208, in Rouge Elixir, GT Pack! WLTP 350km, in de praktijk 200-230km op de snelweg en ca 300km gecombineerd. 45kWh bruikbaar, 11kW 3-fase AC / 100kW DC laden. Na 9 maanden wachten (2 januari akkoord gegeven) konden we 'm vorige week donderdag (15/9) eindelijk ophalen.

    Standaard uitrusting:
    - LED Dagrijverlichting (in de bumper)
    - LED kentekenverlichting
    - Multifunctie stuurwiel
    - Elektrisch verstelbare/verwarmbare buitenspiegels
    - Verkeersbordherkenning
    - Elektrische handrem
    - Keyless start
    - Climate control (1 zone)
    - Licht- en regensensor
    - Zwarte wielkastranden
    - Android Auto / Apple Carplay
    - DAB+, FM, Bluetooth streaming
    - Peugeot SOS Services
    - Peugeot Assist Services

    Extra opties in GT Pack trim:
    - Climate control met koolstoffilter
    - Automatisch dimmende binnenspiegel zonder rand
    - Hoogglans zwarte exterieur trim (buitenspiegels, rand tussen achterlichten, insert achterbumper)
    - Getinte ruiten vanaf de B-stijl
    - Zwarte hemelbekleding
    - Achteruitrijcamera met top-view
    - 10" multimediasysteem
    - 3D i-cockpit met navigatieweergave op tellers
    - Parkeersensoren vóór en achter
    - Elektrisch inklapbare buitenspiegels
    - RVS instaplijsten vóór
    - Interieurverlichting in 8 kleuren instelbaar
    - Zonneklep met automatisch schakelende verlichting voor spiegels (2x)
    - Kaartleeslampen achter
    - Lederen sportstuurwiel met geperforeerde inserts, multifunctie
    - Aluminium pedalen
    - Deurpanelen armsteunen bekleed met kunstleder
    - Deurpanelen met sierlijsten en verlichting
    - Instapverlichting in buitenspiegels
    - Sportstoelen met kunstleder en alcantara in donkergrijs/antraciet
    - Adaptieve cruise control (radar) met stop/go automatisch file rijden
    - Lane positioning system (rijbaan waarschuwing en actief bijsturen)
    - Keyless entry (proximity open/close)
    - 17" lichtmetalen wielen
    - Kofferklepspoiler/dakspoiler
    - Dodehoek bewaking
    - Elektrisch bedienbare achterruiten
    - Full LED koplampen en achterlichten met GT-specifiek 3-lijns LED accent verlichting
    - Dashboard bekleed met soft-touch materiaal met padding en accentstiksel
    - Hoogglans zwarte interieurdelen

    Extra opties bovenop GT Pack:
    - Panoramadak (vast glas)
    - Black Diamond dakafwerking (dak tussen glas en spoiler is dan ook zwart)
    - City Pack 2: automatisch inparkeren, emergency braking, flank-guard sensoren
    - Verwarmbare stoelen vóór

    We hebben ook de draadloze telefoonlader bijbesteld, maar helaas is deze niet meer leverbaar. Gezien de prijs die wij betalen zijn we alsnog heel goed uitgekomen - ze zijn inmiddels bijna 25% duurder per maand, met minder opties. Ik klaag daar niet over.

    DSC_0489.jpgDSC_0494.jpgDSC_0482.jpg

    Interieurfoto's heb ik even snel van internet geplukt.
    Peugeot-208-GT-Pack-50-kWh-Electric-136-pk-Automaat-9.jpg160728667-13.jpg160728667-12.jpg

    Plannen voor in de toekomst:
    - Verlagen (-40mm per as) middels veren
    - Logo's ofwel weghalen ofwel zwart maken
    - Kleine interieurdetails aanpassen (hoogglans zwart wegwrappen ivm vingervlekken en krassen)
    - 18 inch wielen ipv 17 inch

    Voorbeeld:
    18 inch peug 2.jpg
    Laatst gewijzigd door Bastet; 20-09-22 om 13:43.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #2
    tomaat85's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    62
    Posts
    545
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Mijn frans is niet zo goed dus maar in het Nederlands, "zeer mooi" !! en een hele begrijpelijke keuze. Gave kleur ook...veel plezier ermee en ervan!
    Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Kek bakkie, goeie kleur.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Tja, het regent nog geen juichende reacties

    Bonnes chances avec la nouvelle voiture. C'est un bon addition aux les routes Neerlandais.
    Goed dat je vanaf het rationele vertrekpunt toch nog zoveel mogelijk jouw liefhebberij hebt laten spreken. 95% nuchter met dan cruciale 5% 'jus' er over om er iets méér mee te hebben dan enkel van A naar B.

    Veilige kilometers gewenst
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #5
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Erg leuke kar toch! .. gefeliciteerd ermee.

    40mm naar beneden en die grotere velgen doet hem inderdaad wel goed
    One liter, driver's licence eater...



  6. #6
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Die zag ik niet aankomen zowel het merk als elektrisch niet.
    Geen fan van peus, maar zal private lease geen probleem zijn. (Lees zorg)
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  7. #7

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomaat85 Bekijk Berichten
    Mijn frans is niet zo goed dus maar in het Nederlands, "zeer mooi" !! en een hele begrijpelijke keuze. Gave kleur ook...veel plezier ermee en ervan!
    Danku!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Kek bakkie, goeie kleur.
    Helemaal mee eens, en rijdt ook nog eens behoorlijk goed. Beter dan de B6 in elk geval!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Tja, het regent nog geen juichende reacties

    Bonnes chances avec la nouvelle voiture. C'est un bon addition aux les routes Neerlandais.
    Goed dat je vanaf het rationele vertrekpunt toch nog zoveel mogelijk jouw liefhebberij hebt laten spreken. 95% nuchter met dan cruciale 5% 'jus' er over om er iets méér mee te hebben dan enkel van A naar B.

    Veilige kilometers gewenst
    Och, genoeg reacties blijkbaar en tot nog toe louter positief . Ik klaag niet!

    Net als bij jou zijn er dingen die ik ook niet los kan laten - auto's moeten aangepast worden en bepaalde opties zijn gewoon verplicht. Genieten mag ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo Bekijk Berichten
    Erg leuke kar toch! .. gefeliciteerd ermee.

    40mm naar beneden en die grotere velgen doet hem inderdaad wel goed
    Helemaal mee eens. Verlagen doen we op korte termijn, wielen zal volgend jaar ergens worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Die zag ik niet aankomen zowel het merk als elektrisch niet.
    Geen fan van peus, maar zal private lease geen probleem zijn. (Lees zorg)
    Normaal gesproken zou ik nooit een Peug kiezen, om meerdere redenen. Elektrisch echter was in deze een harde eis. We rijden vrij regelmatig korte stukjes (<5km), en dat is ronduit zonde van welke benzinemotor dan ook. En als je daily auto's eigenlijk je project auto's zijn, dan rij je in de praktijk 1 op 7 en heb je continu slijtage. Eeuwig zonde. Het doel in deze was dus primair elektrisch rijden, vanwege de korte ritten en vanwege de kosten. We hebben een goedkoop benzinebakje overwogen, maar ook dat is nog altijd relatief duur, en zo'n 3 cilinder klinkt echt nergens naar.

    Kijk je dan naar wat zoiets per maand mag kosten, dan waren er maar een paar opties: Zoe, Corsa-E, E-208, Smart 2 en 4, Fiat 500E, Dacia Spring, en dat is 't dan ook wel. Het gros daarvan mag je in je handjes knijpen als je de 100km haalt, dus dat viel al direct af. Daar komt dan bij dat wij allebei nogal verrast waren van de E-208, en dat 't dan een Peugeot is... fair, het had net zo goed een A1 kunnen zijn.

    peugeot-208-vs-audi-a1-2.jpg

    En dan vind ik die 208 véél mooier. Overigens staat het wel in de planning om een dikke Audi ernaast te gaan rijden, maar dat zal ook nog wel even op zich laten wachten.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #8
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    @Bastet
    Ik snap je, zo ook aan het kijken om de mini hier te vervangen, A1 is een polo en de rij ervaring van 1 dag was bij mij niet enthousiast achtergelaten, nu aan het kijken naar een mooie gebruikte Q5 maar kan ook zomaar een nissan qasqai worden. De keuze is lastig deze tijden, elektrisch is nog geen optie.

    Veel plezier met je wagentje en zolang je hem jonger dan 4 jaar houd zal het allemaal wel heel blijven.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  10. #9

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Lekker hoor dat stekkeren. (Zelf al 30.000 km verder). En die Peu is een heel mooi kek bakje. Geniet.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #10
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.124
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Elektrisch rijden bevalt mij ook super met de stekker-A3 van mrs. Ook heel bewust gekozen op het gebruik door haar. In nu twee jaar en vier maanden zo'n 30.000km waarvan 80% elektrisch.

    Peugeot kan zeker wel goed zijn In 2004 had ik één van de allereerste 307CC's. Dat was drama-auto met storingen in het dak. In 2005 een gloednieuwe en die heeft het tot 2015 perfect gedaan. Ben ik vaak van onder de indruk geweest... wel vanuit wat argwanende verwachtingen waarbij alles dus meeviel. Maar tot hele ruime 100.000km in die tien jaar geen kraakjes of rammeltjes gehad.

    Design is persoonlijk. De 208 vind ik gaaf karretje en zeker in de flitsende kleuren rood, geel en blauw die gelukkig ook best vaak worden verkocht.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  12. #11
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    @ketelapper
    Vraag mijn buurman even wat ie van zijn peugeot 2008 vond mega rekeningen en vaker op 3 cilinders thuis gekomen dan er klinknagels in de moerdijkbrug zitten. Als ik er nu nog eens over begin krijgt ie nog een epileptische aanval.

    Maar elektrisch heb je daar geen last van dus +1
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  13. #12
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Geinig autootje hoor. Mijn buurman heeft er eentje in het zwart. Qua E is dit wel een van de leukste modellen die er nu rondrijden.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  14. #13
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Goeie keus! De 20x is door de jaren heen bijna altijd een leuk model geweest, de 208 is dat zeker. En jullie uitvoering helemaal top.

    En nog E ook. Een er 'normaal' uitziende auto, electrisch: het kan!
    Laatst gewijzigd door yzy; 22-09-22 om 10:11.

  15. #14

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Thanks voor alle (eerlijke) reacties! Valt me nog reuze mee allemaal hier .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Design is persoonlijk. De 208 vind ik gaaf karretje en zeker in de flitsende kleuren rood, geel en blauw die gelukkig ook best vaak worden verkocht.
    Wel een leuk dingetje, de standaardkleur is geel. Voor alle andere kleuren moet je bijbetalen (óók zwart, wit en grijs!). Voor de 2008 is dat knal-oranje, en voor de 308 is dat bijna Brits-groen. Als je niks doet, krijg je dus een kekke kleur, en dat is best leuk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yzy Bekijk Berichten
    Goeie keus! De 20x is door de jaren heen bijna altijd een leuk model geweest, de 208 is dat zeker. En jullie uitvoering helemaal top.

    En nog E ook. Een er 'normaal' uitziende auto, electrisch: het kan!
    Thanks! En ja, dat was voor ons ook dingetje. Ik hoef geen eco bak, of "dit is een elektro auto". Straks gaan de logo's er allemaal lekker vanaf, en dan zie je 't eigenlijk alleen nog aan de grille en dat er geen uitlaatje zichtbaar is.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    En een paar Audi-ringen erop om het af te maken.

  17. #16

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Het zou 'm niet misstaan, maar dat doen we maar niet .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    54
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Heel erg gave e-208! Hoe bevalt hij na de eerste maanden ervaring? Min- en pluspunten?

    Wij zijn voor mijn moeder op zoek naar een compactere auto, bij voorkeur elektrisch. Ze komt van een XC40 T5 Recharge, plugin hybride dus. Maar rijdt zo weinig grotere afstanden dat een volledig E-model wel uit kan. Afgelopen week een proefrit gemaakt in de e-208 en die beviel erg goed! Je hebt het idee in een veel grotere/zwaardere auto te zitten dan de buitenmaten doen vermoeden. De uitvoering doet wel veel met de uitstraling inderdaad.

    Moeders heeft de private lease aanvraag ingediend voor de volgende configuratie: e-208 GT, Rouge Elixir met zwart dak! Vrijwel jouw uitvoering dus. Alleen geen panodak en adaptieve cc, dat was haar de extra € 25 pm niet waard.
    Grootste bottleneck is de levertijd....verwachting december....2023! Dus nu toch aan het overwegen om een zeer jonge occasion te kopen....

  19. #18

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Thanks!

    Pluspunt: voelt als een veel volwassener auto dan het instapsegment zou doen vermoeden. Rijgedrag is ronduit goed, ook op langere afstanden, en met onze opties ook echt leuk om te doen. Laden is een non-issue, in 5 uurtjes aan een 11kW paal is-ie vol (overnight), en je hebt zelden die 5 uur echt nodig. Meestal volstaat 1 of 2 uurtjes al, echt geen probleem.

    Nadeel: bereik. Op de snelweg is dit een klote ding - wat dat betreft. Die 340km haal je wel, maar echt alleen in de stad, eco modus, full anticipating regen mode, en ga zo maar door. Op de snelweg moet je gewoon rekenen op 18-22kWh/100km, als je netjes 104 op ACC rijdt. Dat zijn bijna E-tron waardes, belachelijk.

    Medio 2023 komt een kleine facelift in de E208, je krijgt dan de E308 aandrijflijn (156pk ipv 136pk, zelfde koppel), met een ca 20% lager gemiddeld verbruik. Als je nu zou bestellen zou je dat model krijgen denk ik, uitgaande van productie rond oktober 2023. Al is dat wel erg lang, 8 maanden is wat nu geldt.

    Als ik brutaal mag zijn en een jonge occasion mag aanraden, dan zou ik de eerste generatie Ioniq niet links laten staan. Voor m'n ma rond augustus dit jaar zo'n ding gehaald, en in Premium trim is dat een serieus fijne wagen. Rijdt wat volwassener dan de E208: soepeler, wat vergevender, minder heftig. Wel ruimer, en door z'n techniek echt heel zuinig. Gemiddeld zo'n 11-12kWh/100km, bij normaal gebruik. Met een 28kWh accupakket haal je daar dus óók diezelfde 230km op de snelweg mee als wat je met een 45kWh E208 haalt!

    Vanaf 2027 ga je ook wegenbelasting betalen, en dan is de E208 met bijna 1500kg serieus aan de maat. Een Ioniq weegt maar 1200-nogwat kilo's en is daarmee fors goedkoper. Ik zou daar ook zeker eens een proefrit in maken, m'n ma is achteraf veel blijer dan met de E208 waar ze eerst in reed. Past beter. Let wel, Premium trim is een eis (dakraam, leer, stoelverwarming voor en achter, grootscherm navi, etc.).

    My two cents: rij in een Ioniq. Bevalt-ie? Koop een 2016-2019 model (het 2019/2020 model heeft een grotere accu, maar komt net zo ver en laadt minder snel op DC). Desnoods doe je dat terwijl je wacht op de levering van de E208 GT en verkoop je 'm weer zodra de E208 er is. Tweedehands zijn de E208's tegenwoordig bijna net zo duur of zelfs duurder dan een nieuwe (en dat is ook de reden waarom we zijn uitgeweken naar andere auto's in augustus).

    Wat mag die lease nu kosten? Bij mijn weten zijn ze fors duurder geworden, en dat zou ik zeker in overweging nemen. Ik zie prijzen van ca €500/maand voor een GT zonder alcantara; wij betalen nu €400...
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  20. #19

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Thanks!

    Nadeel: bereik. Op de snelweg is dit een klote ding - wat dat betreft. Die 340km haal je wel, maar echt alleen in de stad, eco modus, full anticipating regen mode, en ga zo maar door. Op de snelweg moet je gewoon rekenen op 18-22kWh/100km, als je netjes 104 op ACC rijdt. Dat zijn bijna E-tron waardes, belachelijk.
    Inderdaad van de met de Q4 e-tron 40 nog een retourtje Tilburg <> Nijmegen gedaan. En dat was op winterbanden 20 kWh / 100 km. Op zomer scheelt het denk ik bijna 10%

    Zit nu bij 35.000 km in het 1e jaar op een zuivere (geladen kWh) van 20,2 KWh / 100 km. BC is vaak 10% optimistischer
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  21. #20

    Standaard Re: Bastet's nieuwe daily: stekkeren maar!

    Gemiddeld zitten we tot nu toe op zo'n 15,5kWh/100km, over 4300km gemeten. Het valt dus nog wel mee, maar ik vind het op de snelweg gewoon exorbitant hoog. De Ioniq doet daar echt zonder dollen 10-12kWh/100km onder dezelfde omstandigheden en snelheden.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •